18 سایت برتر فریلنسری برای یافتن کار

18 سایت برتر فریلنسری برای یافتن کار

توسط : تیم محتوا
1,853

اگر به عنوان یک فریلنسر به دنبال کار هستید، وب سایت های مستقلی وجود دارد که برای کمک به متخصصانی که به صورت دورکاری فعالیت می کنند، کار پیدا می کنند. در این مقاله ، 18 سایت برتر آزاد برای یافتن کار در سال 2020 را معرفی خواهیم کرد.

وب سایت های فریلنسری چیست؟

در این جا لیستی از بهترین وب سایت های فریلنسری برای یافتن کار را آورده ایم. که شامل سایت های Fiverr، Upwork، Toptal، Simply Hired، People Per Hour، Aquent، Crowded، The Creative Group، 99Designs ،  Nexxt، Writer Access، TaskRabbit، Skyword، Designhill، Freelancer، Guru، Hireable، FlexJobs می باشد.

وب سایت های فریلنسری ، موقعیت هایی هستند که هم افراد جویای کار و هم کارفرمایان پیشنهادات خود را در آنجا ارسال می کنند. می توان گفت فریلنسری راهی عالی برای تبدیل استعداد و مهارت های افراد پول است. چنین افرادی آزادی آن را دارند که برای پروژه هایی که دوست داشته یا در آنها مهارت دارند، درخواست کار دهند.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد ارزی از سایت های فریلنسری آموزش زبان

بدیهی است که استفاده از این وب سایت ها به شما کمک می کند شروع مطمئنی برای شغل آزاد خود داشته باشید. این گونه سایت ها به شما در یافتن مشتری ها و جلب اعتماد کارفرمایان کمک خواهند کرد. همچنین، شما به طور مداوم مهارت خود را با گرفتن پروژه های مختلف از کارفرمایان مختلف، ارتقاء می دهید. درنهایت، نمونه کارهای شما رشد کرده و پیشنهادات شغلی بیشتری ایجاد خواهد شد.

18 سایت برتر فریلنسری برای یافتن کار

1. Fiverr

در سایت Fiverr فریلنسرها می توانند پروژه های به پایان رسیده خود را به نمایش عموم بگذارند، بنابراین مشتریان این امکان را دارند که به راحتی شخصی را انتخاب کنند که مهارت کافی در آن حوزه را داشته باشد. بدین ترتیب نیازی به پیگیری فریلنسرها در خصوص دریافت پروژه نخواهد بود. 

علاوه بر این، Fiverr دوره های یادگیری رایگان را به  اعضای خود ارائه می دهد تا مهارت های خود را گسترش داده و روش های نزدیک شدن و ارتباط بهتر با مشتریان را می آموزد.

2. Upwork

وب سایت freelance Upwork ابزارهایی را برای شروع کار مستقل به شما ارائه می دهد، در فضای مشترک و روند استخدامی شفاف، شرایطی را ایجاد می کند که بتوانید مطابق با تخصص خود فعالیت نمایید. همچنین این امکان وجود دارد که بتوانید برای بسیاری از مشتریان مشهور مانند Microsoft ، Airbnb ، Dropbox و غیره کار کنید.

اگربه دنبال انعطاف پذیری و البته رشد و ارتقا در شغل خود هستید قطعاً باید این وب سایت را بررسی کنید.

3. Toptal

Toptal یک وب سایت فریلنسری است که مدعی است می تواند 3٪ از افراد آزاد جهان را استخدام کند. مطمئناً، اگر در ایجاد مهارت های خود به اندازه کافی تلاش کنید، می توانید یکی از فعالان این سایت بوده و به کسب درآمد ارزی خوبی برسید.

18 سایت برتر فریلنسری برای یافتن کار

4. Simply Hired

صفحه اصلی سایت Simply Hired تمامی موارد که نیاز دارید تا بتوانید در محل زندگی خود، کار به شکل فریلنسری را انجام دهید، را نمایش می دهد. علاوه بر این، لیستی از حقوق های دریافتی در این صفحه وجود دارد. این برای محک زدن کار خاصی که می خواهید در این سایت انجام دهید مفید است.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد ارزی از سایت Reedsy

همچنین می توانید رزومه ای از خود در این وب سایت ایجاد کرده و از سویی دیگر از وبلاگ این سایت موارد زیادی را بیاموزید.

5. People Per Hour

این وب سایت بیش از 1.5 میلیون فریلنسر دارد که از خدمات آن استفاده می کنند. هر کاربری دارای یک امتیاز است که یک پیشرفت عالی برای هر یک را نشان می دهد. رقابت می تواند در این سایت میان فریلنسرها بسیار چالش برانگیز باشد. شما همیشه باید کار خود را بهبود ببخشید و هزینه معقولی تعیین کنید تا احتمال استخدام شما بیشتر شود.

6. Aquent

Aquent برنده جوایز بسیاری به عنوان یک شرکت فریلنسری شده است. این مجموعه به عنوان یک وب سایت فریلنسری تاسیس شده و در دنیا شناخته شده است. افراد با کیفیت بالای مهارت و تخصص را برای اهداف خلاقانه، دیجیتال و بازاریابی جذب می نماید..

در Aquent عمدتاً کسی را که دارای 2 سال تجربه کار داشته باشد می پذیرند، فارغ التحصیلان تازه اغلب هنوز شغل های خود را جستجو می کنند. در صورتی که در خصوص مهارت خود شک دارید، یک راهنمای حقوق و دستمزد وجود دارد که به شما کمک می کند بتوانید قیمت فعالیت های خود را تعیین کنید.

18 سایت برتر فریلنسری برای یافتن کار

7. Crowded

در سایت Crowded  با فرآیند استخدام با هوش مصنوعی مناسب ترین متقاضیان را برای شرکت ها پیدا می کنند. این وب سایت بر اساس قیمت، تجربه و مهارت،  افراد را رتبه بندی می کند. این ویژگی برای متقاضیان فریلنسری نیز عالی است به طوری که مجبور نیستند به صورت دستی در هر فرصت شغلی درخواست دهند. فقط باید مشخصات کار خود را ارائه داده و سپس منتظر تماس کارفرما باشید.

8. The Creative Group

با جستجوی شغل در سایت فریلنسری Creative Group این امکان برای فریلنسرها ایجاد می شود که بتوانند شغل مناسب و مورد نظر خود را پیدا کنند. TCG ، به شما امکان می دهد نمایه LinkedIn را برای شروع کار جستجو کنید. هنگامی که فرصتی متناسب با علاقه شما ایجاد شد، می توانید درخواست دهید که برای شغل خود اقدام شود.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد از Facebook Gaming

9. 99Designs

این وب سایت با هدف تمرکز بر مشاغل طراحی از قبیل آرم تا جلد کتاب داشته است. همچنین به مشتریان این امکان را می دهد تا در مسابقه ای شرکت کنند که همه افراد در 99 طراحی شرکت دارند. بدون هزینه با محتواهای ایجاد شده خود بستری برای نمایش کارهای تان و بهبود دانش خلاقیت خود دریافت خواهید کرد.

10. Nexxt

Nexxt جستجوی مشاغل را با توجه به 4 معیار تمرکز شغلی، تمرکز محلی، تمرکز بر تنوع و تمرکز جهانی دسته بندی می کند. تمرکز بر تنوع برای ایجاد فضای کار فراگیرتر برای همه مفید است.
با استفاده از این دسته بندی ها، این وب سایت، شما را قادر می سازد مشاغل مختلف فریلنسری و همسو با مسیر شغلی خود را امتحان کنید.

18 سایت برتر فریلنسری برای یافتن کار

11. Writer Access

اگر می خواهید یک نویسنده مستقل شوید ، Writer Access بهترین گزینه به شمار می آید. فعالیت های این سایت شامل انواع مشاغل نوشتن، از جمله مقالات آنلاین، مطالعات موردی، مقالات فنی و غیره است.
این وب سایت ابزارهای بسیاری مانند تجزیه و تحلیل محتوا، بهینه سازی کلمات کلیدی و برنامه ریزی محتوا را برای انجام کار با کارآیی بیشتر را ارائه می دهد.

12. Task Rabbit

TaskRabbit یک وب سایت مستقل است که به کارهای خانه تمرکز دارد. از مونتاژ، جابجایی و بسته بندی اثاثیه، لوله کشی یا هر چیز دیگری که می توانید آن را در TaskRabbit بیابید.

13. Skyword

در سایت Skyword ، مشاغل بازاریابی محتوا را می توانید به راحتی در اینجا پیدا کنید. می توانید برای کار به عنوان یک تولید کننده محتوای مستقل، مدیر تحریریه و غیره ثبت نام کنید.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد ارزی از سایت Respondent

بعلاوه، این سایت تنها به شرکت های آمریکایی یا انگلیسی خدمات نمی دهد. زیرا سایت فریلنسری Skyword توسط مشتریان از 27 کشور با 13 زبان، پشتیبانی می کند.

18 سایت برتر فریلنسری برای یافتن کار

14. Designhill

Designhill جستجوی کار برای طراحان فریلنسری می باشد که با ارائه قیمت شفاف به مشتریان، این امکان را برای آن ها ایجاد می کند تا بتوانند هزینه طراحی نهایی را پیش بینی کنند. این یک ویژگی بسیار مفید است زیرا بسیاری از کارهای طراحی با قیمت های مختلف وجود دارد.

15. Freelancer

فریلنسر بزرگ ترین شبکه مستقل است که با 32 میلیون کاربر ثبت شده است و بزرگ ترین بازار تهیه منابع عمومی را دارد. با این تعداد، هزاران شغل وجود دارد که می توانید به عنوان یک فریلنسر، یکی از آن ها را انتخاب کنید. شما می توانید به صورت رایگان و هر روز درخواست های خود را ارسال کنید.

18 سایت برتر فریلنسری برای یافتن کار

16. Guru

وب سایت Guru پس از ثبت نام، خواهید توانست در جستجوی مشاغل مختلفی از جمله توسعه وب، نوشتن مقاله، معماری و غیره بوده و بخشی از 3 میلیون فریلنسر در سراسر جهان باشید.

17. Hireable

Hireable به شما فرصتی می دهد تا یک شغل آزاد را به آسانی بدست آورید. این یک رابط کاربری ساده است و دقیقاً همان چیزی را که شما از یک وب سایت مستقل انتظار دارید فراهم می کند. در این سایت فرصت های شغلی و توصیه هایی مناسب را دریافت می کنید. همچنین می توانید مشاغل ذخیره شده و مشاغلی را که برای آنها درخواست کرده اید، را مشاهده کنید.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد از سایت Local Solo و Communo

18 سایت برتر فریلنسری برای یافتن کار

18. FlexJobs

FlexJobs بستری را برای کارهای فریلنسری فراهم می کند و همه را ترغیب می کند که این مسیر شغلی را امتحان کنند. علاوه بر این، وب سایت FlexJobs ، مشاغل مختلفی از سراسر جهان را جمع آوری می کند.

کلام آخر

فریلنسر بودن به این معناست که شما در انتخاب شغل بعدی خود دارای آزادی عمل در زمان و مکان انجام آن هستید.

برای کمک به شما در درک مسیر شغلی جدید خود، بهترین وب سایت های فریلنسری را لیست کردیم. برای ثبت نام در این سایت ها و فعالیت به صورت فریلنسری در مهارت و تخصصی که دارید، می توانید با 20پیمنت همراه باشید.

ضمن آن که نگران افتتاح حساب ارزی خود نباشید، کارشناسان 20پیمنت به شما کمک خواهند کرد تا حساب پرداخت آنلاین پی پال را ایجاد کرده و درآمد ارزی خود را در آن واریز نمایید. همچنین برای تبدیل درآمد ارزی خود به ریال ، شما را یاری خواهند کرد.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد
avatar
3 سال قبل

سلام ممنون از مقاله مفید به ویژه جامعه فریلنسران ، من تقریبا با اکثر سایتهای فریلنسری کار کردم در آپ ورک و فریلنسر دات کام با اینکه ریت خوبی داشتم به خاطر موقعیت جغرافیایی بن شدم ، الان در بانی گیگ خدماتم را ارایه میدم و خوبیش هم متد پیمنت پی پال و بیت کوین در کنار هم است که برای ما ایرانیان آپشن به حساب میاد .