کسب درآمد ارزی از سایت Respondent

کسب درآمد ارزی از سایت Respondent

توسط : تیم محتوا
1,743

وب سایت Respondent ، ابزاری کارآمد است که شرکت هایی معتبر جهانی مانند ایبی، بتوانند به مطالعات تحقیق بازار، دسترسی داشته باشند. روش کار بدین گونه است که گروهی از متخصصین به این گونه شرکت ها ارتباط داده می شوند تا در نظر سنجی شرکت ها حاضر شده و تحقیقات مطالعاتی لازم را صورت دهند. کسب درآمد ارزی از سایت Respondent نیز در راستای به کارگیری همین کارشناسان تایید شده توسط این سایت می باشد.

بنابر این کارشناسان با انجام یک مطالعه و نظرسنجی، می توانند به درآمد ارزی مناسبی از این سایت دست یابند. این یک واقعیت است که تعداد زیادی از کمپانی هایی که تولید کننده محصولات متنوعی هستند، درصدد ایجاد گسترش بازار جهانی خود بوده و تمایل دارند با استفاده از نظرسنجی و بررسی بازار و شرایط خاص هر کشور، محصولات خود را معرفی کرده و تبلیغات موثری را بر اساس این تحقیقات ارائه نمایند.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد از سایت Local Solo و Communo

وب سایت Respondent شرایطی را ایجاد کرده است تا شرکت ها در هر جای دنیا که هستند بتوانند با کمک متخصصین و کارشناسان این سایت، اطلاعات مناسبی را در خصوص بازار محصولی که تولید می کنند، بدست آورند. کسانی که در این سایت مشغول به کار خواهند شد، به طور معمول هفته ای دویست دلار را دریافت خواهند کرد.

کسب درآمد ارزی از سایت Respondent

نحوه کسب درآمد ارزی از Respondent 

در صورتی که تصمیم گرفته اید، در این سایت فعالیت کرده و کسب درآمد ارزی داشته باشید، لازم است که ابتدا فرم های مربوط به ثبت نام را کامل کنید. برای این کار مراحل ذیل را انجام دهید.

گام اول : اولین قدم آن است که به سایت respondent.io وارد شده و لاگین کنید. سپس با انتخاب ساخت اکانت جدید (گزینه get started )، وارد گزینه I am participant شده و روی آن کلیک کنید.

کسب درآمد ارزی از سایت Respondent

گام دوم : در این مرحله از شما آدرس ایمیل خواسته می شود.

کسب درآمد ارزی از سایت Respondent

گام سوم : در این فرم به نمایش درآمده لازم است که مشخصات شخصی و اولیه خود را ثبت کنید. این مشخصات شامل نام و نام خانوادگی شما، تاریخ تولد و شماره تلفن شما خواهد بود. به خاطر داشته باشید در صورتی که می خواهید برای دریافت درآمد ارزی خود از حساب پی پال استفاده کنید و به دلیل وجود تحریم ها علیه ایران، از تلفنی غیر از شماره تلفن های ایران و مربوط به دیگر کشورها استفاده کرده و ثبت نمایید. 

کسب درآمد ارزی از سایت Respondent

گام سوم : هنگامی که شماره تلفن خود را ثبت نمودید، یک کد جهت تایید اطلاعات برای شما ارسال خواهد شد که نیاز است آن را در سایت ثبت نموده و گزینه ادامه را انتخاب نمایید.

گام چهارم : در این مرحله از ثبت نام در سایت Respondent، شما باید در خصوص تحصیلات خود، جنسیت و نژاد تان مشخصات کاملی را ثبت کنید. پس از آن از شما خواسته می شود تا نام شهری که در آن زندگی می کنید را وارد کنید. 

گام پنجم : در این مرحله لازم است که به طور کامل در خصوص کسب و کار و شغل خود و همچنین محیطی که در آن کار می کنید، اطلاعاتی را ثبت کنید. رشته ای که در آن مهارت دارید را به همراه آدرس اینترنتی شرکت ، باید در این فرم به صورت دقیق ثبت نمایید.

گام ششم : در این قسمت از ثبت نام، از شما می خواهند که اکانت پی پال خود را وارد کنید. برای این کار در صورتی که حساب پی پال ندارید، می توانید از کارشناسان 20پیمنت یاری بگیرید. کارشناسان 20پیمنت می توانند برای شما حساب پی پال را افتتاح کرده و درآمد ارزی شما در این حساب را به ریال ایران تبدیل نمایند.

گام هفتم : با وارد کردن ایمیل کاری تایید شده و آپلود عکس رسمی خود در این قسمت، ثبت نام شما کامل خواهد شد. 

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد از سایت SEOClerk سئو کلرک

وریفای درآمد دلاری 

نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که برای فعالیت و کسب درآمد از سایت   Respondent، لازم است که حساب کاربری لینکدین حرفه ای داشته باشید. زیرا در بسیاری از مواقع صاحبان مشاغل از طریق این بستر با کارشناسان ارتباط برقرار می کنند.

برای رویت لیست کارها، می توانید به بخش brows projects وارد شوید. در این بخش، پروژه ها را با مبالغ مشخصی مشاهده خواهید کرد. همچنین مهلتی که در اختیار دارید تا به صورت زنده با کارفرما گفتگو نمایید را تعیین کرده است. جالب است بدانید که برای برخی از پروژه ها، در صورتی که از دوستان خود نیز در پروژه دعوت کنید، به شما از سوی این سایت جایزه تعلق خواهد گرفت.

کسب درآمد ارزی از سایت Respondent

نحوه دریافت درآمد 

هنگامی که پروژه به اتمام می رسد، پول به حساب اکانت پی پال شما واریز می شود و شما می توانید آن را نقد کنید. برای این کار توصیه می شود از خدمات 20پیمنت استفاده کنید. کارشناسان 20پیمنت در کوتاه ترین زمان، درآمدهای ارزی شما را در یکی از حساب های بانکی در ایران، به شما تحویل خواهند داد.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد از Robinhood رابین هود

نکاتی مهم قبل از ثبت نام در سایت Respondent

برای آن که بتوانید در این سایت ثبت نام کرده و مشغول به کار شوید لازم است که ابتدا یک حساب پی پال برای دریافت درآمد ارزی خود افتتاح نمایید. همچنین لازم است که عکسی واضح از خود را همراه با ارائه مشخصات ارائه کرده و ایمیل کاری داشته باشید.

از سویی دیگر، برای آن که بتوانید در این سایت موفق عمل نمایید، لازم است که همواره صادقانه پیش روید. عکس مناسبی از خود را در پروفایتان قرار داده و برای ارائه نظرات خود اغراقی را به کار نبسته و مطابق با مطالعات خود، نظراتی واقعی را ثبت نمایید.

این احتمال وجود دارد که ابتدای کار در این سایت، پروژه هایی با درآمد کمتر را انجام دهید. توجه داشته باشید که روزانه بیش از سه پروژه را انتخاب نکرده و بین آن ها زمانی را برای استراحت خود منظور کنید. این مهم است که هنگامی پروژه ای را بپذیرید که به خوبی به آن اشراف داشته و اطلاعات کافی در آن خصوص را داشته باشید.

در صورتی که نتوانید پروژه ای را به درستی به اتمام برسانید، نمره منفی برای شما ثبت خواهد شد و با زیاد شدن این امتیازهای منفی، اکانت شما را غیر فعال خواهند کرد.

کسب درآمد ارزی از سایت Respondent

میزان درآمد از سایت Respondent 

یکی از مواردی که به آن باید توجه شود این است که به طور میانگین در این سایت، نظرسنجی ها مدت زمانی بین سی تا نود دقیقه را نیاز خواهند داشت و برای آن ها بین شصت تا یکصد و چهل دلار برای انجام هر مطالعه منظور می شود. البته لازم به ذکر است که تعهدات زمانی پرداخت برای هر مطالعه متغیر خواهد بود.

از جمله عواملی که می تواند در میزان درآمد این نظرسنجی ها تاثیر گذار باشد، شامل نوع مشارکت، طول زمان مطالعه و قابل دسترس بودن جمعیت هدف می باشد. در این سایت می توانید انواع متفاوتی از پروژه را انجام داده و در آن ها شرکت نمایید. 

پروژه هایی همچون ، مطالعات حضوری، خاطرات، کمی، بدون تغییر، تلفنی، گروه کانونی آنلاین و گفتگوهای فردی را می توانید در سایت Respondent انجام داده و درآمد ارزی کسب کنید. هنگامی که پروژه ای را انجام دادید، لازم است که تایید مقاله شما انجام شود.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد ارزی از سایت IGVault

در صورتی که ابهامی در مقاله وجود داشته باشد، از شما خواسته می شود که در خصوص آن ها توضیح دهید. هنگامی که مطالب ارسال شما پذیرفته شود، مبلغ معین شده به حساب پی پال شما پرداخت خواهد شد. شما می توانید این درآمد ارزی را به آسانی با کمک 20پیمنت به ریال تبدیل کرده و برداشت نمایید.

همچنین همان گونه که پیش از این اشاره شد، از راه های دیگر کسب درآمد از سایت   Respondent این است که بتوانید دیگران را نیز به این برنامه دعوت کرده و در نظرسنجی ها شرکت دهید و به ازای آن ها درآمد کسب کنید. شاید جالب باشد بدانید که برای کسانی که از طریق شما وارد سیستم می شوند و مطالعه ای را انجام می دهند، 20 دلار به ازای هر نفر دریافت خواهید کرد. در صورتی که این مطالعات خاص باشد درآمد تا 50 دلار به ازای معرفی خواهید داشت.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد