معرفی سایت Tutorhunt

معرفی سایت Tutorhunt

توسط : تیم محتوا
836

با استفاده از ویژگی های این سایت، شما قادر خواهید بود تعدادی معلم خصوصی مناسب را شناسایی کنید. با معرفی سایت Tutorhunt در خواهید یافت که یک هدف ساده دارد. برنامه این سایت، گردآوری معلمان و دانشجویان در خصوص موضوعات مختلفی است که برای آموزش در این سایت عضو شده اند. 

از سویی دیگر این سایت با بهره گیری از امکانات و اعتباری که ایجاد کرده است، به شما کمک خواهد کرد کسانی را که می توانند از دانش و تخصص تدریس شما بهره مند شوند، بیابید و به کسب درآمد ارزی برسید. برای افتتاح حساب پی پال و نقد کردن آن می توانید از خدمات 20پیمنت بهره بگیرید.

پیشنهاد مطالعهخرید بازی و برنامه های پولی از اپ استور

استفاده از آموزش سایت Tutorhunt

آدرس سایت :  www.tutorhunt.com

در این سایت می توانید از تعداد زیاد مدرسین خصوصی، متناسب با موضوعی که نیاز دارید، انتخاب کنید.سپس می توانید به این مربیان پیام دهید و هر سوالی دارید از آنها بپرسید. پس از ارسال پیام، لازم است که یک حساب کاربری برای خود ایجاد نمایید. 

کد پستی خود را وارد کنید تا لیستی از همه مدرسان نزدیک به خود را ببینید. درباره زمانبندی درس و موضوعات خاصی که می خواهید در آن تحصیل کنید، جستجو کنید. از طریق این سایت، می توانید به هر تعداد مدرس و بدون هیچ هزینه ای با مربیان تماس بگیرید.

معرفی سایت Tutorhunt

حق الزحمه معلم

برای مربیان حق الزحمه، یکبار پرداخت انجام می شود. در مورد این مدل از معلمان حق الزحمه استخدام به صورت مداوم نیست. اگر به دنبال معلم حق الزحمه هستید، می توانید بدون هزینه ثبت نام کنید و پایگاه داده هزاران معلم را مرور کرده و ارتباط برقرار کنید. برخی از مدرسان، یک درس با تخفیف ارائه می دهند.

همچنین می توانید با استفاده از PayPal بصورت ایمن و بصورت آنلاین پرداخت کنید، اگر حساب PayPal ندارید می توانید از کارشناسان 20پیمنت یاری بگیرید.

انتخاب مدرس 

از سال 2005 Tutor Hunt به هزاران دانش آموز در یافتن استاد راهنما کمک کرده است.  اکثر سایت های آموزشی، معلم خصوصی را برای شما انتخاب می کنند و بر اساس نظر آنها تعیین می شود. اما در سایت Tutorhunt  از این طریق انجام نمی شود. این سایت اعتقاد دارد والدین یا دانش آموزان خود بهترین داور هستند. آنها بهتر از یک ارزیاب می توانند معلم خصوصی که مناسب آنها است، را پیدا کنند.

در بسیاری از سایت های آموزشی، با در نظر گرفتن درصد قابل توجهی از درآمد استاد راهنما، نرخ های کمیسیون بالا را می گیرند. این امر باعث می شود که نرخ ساعتی معلم به میزان قابل توجهی افزایش یابد، زیرا معلم خصوصی به دنبال جبران هزینه های از دست رفته خود است. نرخ ساعتی معلمان حق الزحمه باید کمتر از کسانی باشد که کمیسیون اضافه شده دارند، زیرا آنها کاملاً نرخ های خود را کنترل می کنند.

پیشنهاد مطالعه15 روش کسب درآمد 100 دلار هر روز بصورت آنلاین

رزرو مدرسان

مربیانی که در سایت ثبت نام کرده اند، بخشی از سیستم رزرو سایت Tutorhunt  می شوند، به این معنی که بین 20٪ -25٪ از نرخ مربیان را در اختیار دارد. این میزان از جذب مدرسین، نسبت به سایر سایت های آموزشی، به میزان قابل توجهی بالا است. مزایای معلمان برای ساختار کمیسیون در این سایت به شرح زیر است :

-شما نیازی به پرداخت هیچ هزینه اولیه ای ندارید.

- کل مراحل رزرو توسط سایت مدیریت شده و مبلغی را برای استاد راهنما منظور می کنند.

-مدیریت برنامه زمانبندی از طریق Tutor Hunt آسان است، در صورت نیاز به برنامه ریزی مجدد یا لغو دروس، می تواند به راحتی از طریق سیستم به روز شود و معلم راهنما به طور خودکار مطلع می شود.

معرفی سایت Tutorhunt

هزینه شهریه آموزش در سایت Tutor Hunt

از طریق این سایت می توانید به هر تعداد آموزگار که می خواهید بدون هیچ هزینه ای به آنها پیام دهید. هنگامی که شما از معلم راهنمای خود راضی هستید، می توانید با دو نوع سیستم پرداخت اقدام کنید.

1- برای معلمان حق التدریس، یک پرداخت لازم است. بسیاری از سایت ها هزینه ثبت نام زیادی دارند که باید سالانه تمدید شوند. برای مربیان یک بار هزینه 19.99 پوند + مالیات بر ارزش افزوده دریافت می شود. این تنها هزینه ای است که یافتن یک معلم خصوصی هزینه می کنید.

2- برای اساتید راهنما که بخشی از سیستم رزرو در این سایت هستند، بین 20 تا 25 درصد از نرخ مربی را دریافت می کند

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد ارزی از سایت Pikbest پیک بست

روش پرداخت هزینه آموزش

برای پرداخت، لطفاً مکالمه ای را که با معلم خصوصی انتخاب کرده اید باز کنید. برای معلمان حق التدریس، در بالای موضوع مکالمه یک دکمه سبز رنگ مشاهده می کنید که اعلام می کند، جزئیات تماس معلمان را بخرید. روی این دکمه کلیک کنید و به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد. هزینه جزئیات یک استاد راهنما 19.99 پوند + مالیات بر ارزش افزوده است.

برای رزرو معلمان سیستم، دروس با وارد کردن جزئیات پرداخت شما تأیید می شوند. وقتی معلم راهنما برنامه ای را تنظیم کرد، فقط 24 ساعت پس از اتمام درس هزینه پرداخت می شود.

معرفی سایت Tutorhunt

جستجو برای مدرسان آنلاین

در Tutor Hunt متوجه خواهید شد که یافتن یک معلم خصوصی همیشه کار ساده ای نیست. خواه در جستجوی فراگیران مقدماتی، GCSE ، A-Level یا یک بزرگسال باشید، این سایت روند کار را به ساده ترین شکل ممکن انجام داده و  لیستی از معلمان خصوصی ارائه می دهد.

فعالیت فریلنسری مدرسین

در این سایت بستر جدیدی را برای مربیان ارائه می دهد تا بتوانند دروس آنلاین را ارائه دهند. اگر می خواهید تدریس آنلاین پیشنهاد دهید، بر روی گزینه ثبت نام در قسمت بالای صفحه کلیک کنید و به عنوان یک معلم خصوصی ثبت نام کنید.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد ارزی از سایت Squadhelp

پس از ثبت نام، باید موضوعاتی را که می خواهید برای آنها آموزش آنلاین ارائه دهید، اضافه کنید. با این کار نمایه شما در جستجوی آنلاین در دسترس خواهد بود. برای فعالیت در این سایت، لازم است که حساب پی پال داشته باشید تا بتوانید درآمد خود را به این حساب آنلاین ارزی انتقال دهید. ضمن آن که برای تبدیل کردن درآمد ارزی خود به ریال، می توانید از کارشناسان با تجربه 20پیمنت یاری بگیرید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد