معرفی سایت Fiverr فایور

معرفی سایت Fiverr فایور

توسط : تیم محتوا
1,401

سایت Fiverr  برای تیم های شرکتی و ادارات طراحی شده است تا ضمن مدیریت پروژه هایی با استعدادهای مستقل، با یکدیگر همکاری کنند. این سایت در نسخه بتا، تجربه سرپرستی شرکت های بزرگتر را با همکاری و ابزارهای اداری و روشی آسان برای ادغام مستقلین در روند کار آنها فراهم می کند. 

بحران جهانی بهداشت و تعطیلی سازمان ها متعاقب آن، نحوه کار دنیا را برای همیشه تغییر داده است. شتاب و پیشرفت سریع در آینده کار، نیاز به روش هایی دارد که توانایی های مشاغل را برای ترکیب و به کارگیری افراد و فناوری حفظ کند. 

فناوری نقش مهمی در اطمینان از اینکه این نیروی کار جدید از راه دور، آگاه و مورد حمایت است، ایفا کرده است. از سویی دیگر، مشاغل در حال افزایش استفاده از استعدادهای آزاد برای تقویت تیم های خود هستند. در حقیقت، طبق نظرسنجی اخیر که از بیش از 2،000 مشاغل جهانی انجام شده ، 52٪ اظهار داشتند که بودجه بیشتری را به خدمات مستقل اختصاص می دهند. 

در ده سال گذشته سایت Fiverr مدافع برجسته قدرت و اهمیت کارگران از راه دور به عنوان بخشی از نیروی کار شرکت ها بوده است. این سایت برای ادغام در روند کار یک شرکت و تبدیل شدن به بخشی از تجربه پردازش دیجیتال برای کارمندان طراحی شده است. آنها به ایمیل و Dropbox و همچنین حساب Fiverr Business خود دسترسی پیدا می کنند که در آن همه پروژه های آنها می تواند تعریف شده و اداره می شود. این یک راه کار قابل اطمینان و ساده است که با هزینه ای اندک و اما روش هایی سریع صورت می گیرد.

پیشنهاد مطالعهآزمون دولینگو

مزیت های Fiverr

با کسب و کار Fiverr ، مدیران تیم ها ابزار اداری و مشارکتی دارند تا بتوانند در مورد کلیه پروژه هایی که از طریق این سایت مدیریت می شوند، نمای کلی و بینشی لازم را دریافت کنند. این پلت فرم به آنها چابکی و بهره وری لازم برای رشد و مقیاس گذاری با سرعت را می دهد. مزایای این سیستم عامل عبارتند از:

با سطح اضافی تضمین کیفیت به یک منبع آزاد سرپرستی دسترسی پیدا کنید. بنابراین با استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی سایت Fiverr و با توجه به نیازهای مشاغل توسط مدیران موفقیت مشتری انجام می شود.

دسترسی انحصاری به دستیار اجرایی شخصی و اختصاصی کلاس جهانی Fiverr برای راه اندازی حساب، تطبیق استعدادهای مستقل و سایر خدمات ایجاد می شود. همچنین ابزارهای مدیریت پروژه برای ایجاد پروژه های جدید، مدیریت سفارشات آینده و سازماندهی تیم خود در مورد اهداف و وظایف مشترک را خواهید داشت.

تأیید بودجه و وضعیت پروژه را کنترل و ردیابی کنید، گروهها را مدیریت کرده و از طریق ابزارهای مدیریت، گزارش دهید. بدون نیاز به خروج از محیط سایت Fiverr ، با اعضای تیم داخلی و فریلنسرهای خارجی بصورت یکپارچه در ارتباط باشید و با آنها همکاری کنید. 

معرفی سایت Fiverr فایور

درباره Fiverr

مأموریت Fiverr تغییر چگونگی کار جهان است. پلتفرم Fiverr ، تجارت در هر اندازه را با فریلنسرهای ماهر خدمات دیجیتال در بیش از 400 دسته، از جمله طراحی گرافیک، بازاریابی دیجیتال، برنامه نویسی، فیلم و انیمیشن ایجاد می کند. 

سایت Fiverr یک بازار آنلاین است که در آن مردم خدمات دیجیتالی مختلفی را خریداری کرده و یا می فروشند. بیشتر خدمات در این سایت از 5 دلار شروع می شود. این سایت در سال 2010 تاسیس شد و به یکی از بزرگ ترین وب سایت هایی تبدیل شد که مستقیماً مردم را برای فروش و خرید خدمات مختلف در سراسر جهان متصل می کند.

اگر نویسنده، طراح گرافیک، برنامه نویس، بازاریاب دیجیتال، هنرمند یا مترجم باشید، Fiverr جایی برای شما دارد. این فرصت را برای شما فراهم می کند تا ضمن انجام کاری که دوست دارید، استعداد خود را با دنیای آنلاین به اشتراک بگذارید و درآمد کسب کنید. برای کسب اطلاعاتی کامل تر درباره این سایت، می توانید با 20پیمنت همراه باشیدو

Fiverr چگونه کار می کند؟

Fiverr یک بستر ارتباطی دو طرفه است که هم خریداران و هم فروشندگان برای نیازهای کاری خود با یکدیگر هماهنگ می شوند. یک خریدار می تواند از طریق نمایه فروشندگان گشت و گذار کند تا بهترین گزینه را برای کار خود پیدا کند. به همین ترتیب، یک فروشنده می تواند درخواست های خریدار را جستجو کند تا کار مناسب مهارت های خود را بیابد.

پیشنهاد مطالعهخرید یوسی PUBG

به محض اینکه خریدار و فروشنده یکدیگر را پیدا می کنند، سفارشی را ایجاد می کنند و برای پروژه خود زمان، هدف و قیمت مشخصی تعیین می نمایند. فروشنده پس از اتمام کار خود، آن کار را به خریدار تحویل می دهد. اگر خریدار کار را تأیید کند، سفارش را کامل علامت گذاری می کند. در غیر این صورت درخواست تجدید نظر می کند. پس از تکمیل سفارش، فروشنده پول خود را بدست می آورد.

معرفی سایت Fiverr فایور

هزینه خدمات در Fiverr

یک خریدار لازم است که مبلغ پیش پرداخت پروژه را در Fiverr واریز کند. به همین دلیل سایت Fiverr از خریداران می خواهد قبل از ثبت سفارش، برنامه را به دقت آنالیز کرده و شرح آن را بخوانند. هنگامی که خریدار برای خرید آماده می شود، اقدام به پرداخت می کند. کلیه خریدها هزینه پردازش دارند.

وقتی فروشنده سفارشی را کامل می کند، این سایت پولی را که خریدار برای آن پروژه پرداخت کرده با کسر 20درصد از هر سفارش، به فروشنده پرداخت می کند.

علاوه بر این، هنگامی که خریدار سفارش را علامت گذاری می کن ، در مورد آن سفارش نیز بررسی می کند. این بازبینی به صورت عمومی در نمایه شما نشان داده می شود و نمی توانید آن را ویرایش یا حذف کنید. اگر در پروفایل خود نظرات خوبی داشته باشید ، خریداران بیشتری مایل به همکاری با شما هستند و سفارشات بیشتری را در پروژه های شما انجام می دهند.

معرفی سایت Fiverr فایور

سطوح مختلف فروشنده 

به محض اینکه حداقل 400 دلار درآمد کسب کنید و حداقل 10 سفارش شخصی را انجام دهید، به فروشنده سطح یک ارتقا می یابید. وقتی حداقل 2000 دلار درآمد کسب می کنید و حداقل 50 سفارش را انجام می دهید ، به فروشنده سطح دو تبدیل می شوید.

اما فروشنده دارای بالاترین رتبه ، گروه نخبه در این سایت هستند که بعد از اینکه حداقل 20،000 دلار درآمد کسب کردید و حداقل 100 سفارش را انجام دادید، در رتبه بندی بهترین فروشنده قرار می گیرید.

پیشنهاد مطالعهراه های کسب درآمد دلاری عکاسی

به خاطر داشته باشید که عضویت در سایت Fiverr کاملاً رایگان است. برای لیست خدمات هیچ هزینه اشتراک، هزینه ثبت نام یا هزینه مخفی وجود ندارد. این سایت فقط هنگام سفارش به عنوان خریدار یا تکمیل سفارش به عنوان فروشنده، از شما هزینه می گیرد.  برای دریافت درآمد دلاری خود از این سایت و افتتاح حساب ارزی می توانید از خدمات 20پیمنت بهره مند شوید.

برچسـب هـا : سایر ، Fiverr ، فایور ، معرفی Fiverr
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد