بهترین رشته ها در تحصیل آنلاین

بهترین رشته ها در تحصیل آنلاین

توسط : تیم محتوا
1,239

در اینجا با بررسی محبوب ترین رشته های آنلاین ، لیستی از ده مدرک که بر اساس عواملی از جمله تقاضای اشتغال، حقوق، رضایت و رشد شغلی بنا شده است، را آورده ایم. با تحصیل در این رشته های پرطرفدار آنلاین که در سطح جهانی برگزار می شود، می توانید از مزیت های آنها برخوردار شوید. 

بدین ترتیب به جای هزینه های گزاف تحصیل در دانشگاه، می توانید برای تحصیل اینترنتی و با صرف هزینه کمتر ، اوقات بیشتری را با خانواده بوده و شغل تمام وقت خود را حفظ کرده و در یک مکان مناسب، برنامه تحصیلی خود را مطالعه کنید. همچنین می توانید از هر جای دنیا که باشید، در این دوره های شرکت کرده و انتخاب بیشتری از مراکز علمی را در اختیار داشته باشید.

پیشنهاد مطالعهثبت نام در آزمون SAT و پرداخت هزینه آن

بهترین مدارک آنلاین

رشته علوم کامپیوتر

تقاضای روزافزونی برای متخصصان رایانه و طیف گسترده ای از گزینه ها در صنعت فناوری پیشرفته وجود دارد. اگر ذهن فنی و تحلیلی داشته باشید، این رشته، دنیایی از فرصت های بسیار پرسود را باز می کند. مدرک علوم کامپیوتر به شما کمک می کند تا یک آموزش جامع در زمینه طراحی، توسعه، اسناد، مدیریت پایگاه داده، زبان های برنامه نویسی را کسب کرده و بتوانید از طریق محبوب ترین رشته های آنلاین به شرایط ایده آلی از شغل خود دست یابید. این موضوع باعث می شود که شما بتوانید آموزشی کامل را با پایه ای قوی در این حرفه که هر روزه میزان تقاضای آن بالا می رود، داشته باشید.

علوم کامپیوتر یکی از پردرآمدترین مشاغل در تمامی دنیا است. در این رشته انتخاب ها بی پایان هستند. شما می توانید به یک توسعه دهنده، طراح وب، تحلیلگر امنیت سایبری، طراح UX یا UI یا مهندس برنامه نویس الگوریتم تبدیل شوید.

بهترین رشته ها در تحصیل آنلاین

مدرک مدیریت بازرگانی

با داشتن مدرک مدیریت بازرگانی، شما یک آموزش عالی تجارت در امور مالی، حسابداری، قانون تجارت، رفتار سازمانی، مدیریت و رهبری خواهید دید. با استفاده از این مجموعه مهارت های بسیاری را کسب کرده و پس از اتمام دوره تحصیلی، تقاضای زیادی خواهید داشت. شما می توانید مدیر توسعه کسب و کار، مشاور تجارت، مشاور مالی، بانکدار سرمایه گذاری، تحلیلگر داده، تحلیلگر بازرگانی، مدیر پروژه، مدیر منابع انسانی و مدیر امور مالی شوید.

مدرک آموزش و تدریس

اگر عاشق تدریس هستید و به دنبال یک حرفه چالش برانگیز و با ارزش می باشید که در آن بتوانید نسل بعدی را شکل داده و تحت تأثیر قرار دهید، تدریس گزینه عالی است. اگر قبلاً تدریس را تجربه کرده اید و به دنبال بالارفتن از نردبان شغلی آموزشی و رسیدن به موقعیتی بالاتر و بهتری هستید، M.Ed جواب می دهد.

پیشنهاد مطالعهکشور های ارزان برای تحصیل در خارج از کشور

اگر M.Ed را به عنوان محبوب ترین رشته های آنلاین به صورت اینترنتی مطالعه کنید، مهارت های رهبری، طراحی برنامه درسی، تئوری یادگیری، رشد کودک و نوجوان و تکنیک های آموزشی را خواهید آموخت. تقاضای جهانی زیادی برای مهارت های آموزشی قابل انتقال مانند رهبری و مدیریت وجود دارد که در بسیاری از مشاغل مورد تقاضا هستند.

به منظور کمک به افزایش تعداد مربیان آموزش دیده در سطح بین الملل، دانشگاه مردم، اولین دانشگاه آنلاین دارای تحصیلات تکمیلی بدون شهریه است که می توانید در آن بدون اخلال در برنامه کاری یا خانوادگی شما بصورت آنلاین تحصیل کنید. 

M.Ed برنامه ای در سطح تحصیلات تکمیلی است که برای آموزش دانش آموزان برای مشاغل پویا در آموزش، مراقبت از کودکان و رهبری جامعه طراحی شده است. این برنامه به شما این امکان را می دهد تا در آموزش مقاطع ابتدایی، راهنمایی یا آموزش متوسطه تخصص پیدا کنید و به دانش آموزان ممتاز این فرصت داده می شود تا با مدارس بین المللی کارشناسی دوره کارآموزی را پشت سر بگذارند.

بهترین رشته ها در تحصیل آنلاین

روانشناسی

اگر به موضوع جذاب ذهن انسان علاقه دارید، به عنوان محبوب ترین رشته های آنلاین ، مدرک روانشناسی می تواند پاسخگو باشد. در طول دوره روانشناسی، شما در مورد حافظه، احساسات، روانشناسی اجتماعی، روانشناسی قانونی و روانشناسی شناختی یاد خواهید گرفت. موضوعات مورد بحث، دنیایی از درک در مورد ذهن و رفتار انسان را فراهم می کند. این نه تنها گزینه های شغلی زیادی را برای شما باز می کند بلکه به شما کمک می کند رفتار انسانی را که می توانید در زندگی شخصی و خانوادگی خود از آن بهره مند شوید، درک کنید.

با داشتن مدرک روانشناسی، پس از فارغ التحصیلی گزینه های زیادی پیش رو دارید. شما می توانید با اخذ مدرک کارشناسی ارشد در روانشناسی تربیتی، روانشناسی شناختی یا روانشناسی شغلی، در یک رشته خاص متخصص شوید. روش دیگر، شما می توانید مستقیماً به محل کار بروید زیرا فارغ التحصیلان روانشناسی در دنیای تجارت تقاضای زیادی دارند. مهارت های قابل انتقال شما ، مانند تحقیق، آمار، تجزیه و تحلیل داده ها و ارتباطات، مهارت هایی هستند که در همه جا مورد نیاز هستند.

مدرک مهندسی

مهندسی یکی از پردرآمدترین رشته های اینترنتی و محبوب ترین رشته های آنلاین است، بنابراین اگر به دنبال امنیت مالی هستید، مهندسی مدرک مناسب شماست. شما می توانید مهندسی هوانوردی، مهندسی مکانیک، مهندسی عمران، مهندسی برق یا مهندسی شیمی بخوانید.  

پیشنهاد مطالعهمعرفی بهترین دانشگاه های ایتالیا

مدرک پرستاری

اگر به پزشکی علاقه دارید و عاشق کمک و مراقبت از دیگران هستید، پرستاری را به عنوان مدرک انتخاب کنید. پرستاری یک شغل بسیار با ارزش است و شما می توانید در پرستاری بزرگسالان، پرستاری کودکان ، مامایی یا پرستاری بهداشت روان تخصص داشته باشید. برخی از مباحثی که فرا خواهید گرفت شامل آناتومی و فیزیولوژی، میکروبیولوژی، مراقبت از بیماران با نیازهای پیچیده، کنترل عفونت و داروسازی است. 

مدرک حسابداری

اگر ذهن ریاضی دارید و از محاسبات لذت می برید، مدرک حسابداری می تواند بهترین رشته برای شما باشد. شما آمار،  اقتصاد، مدیریت بازرگانی، حسابداری، اقتصاد خرد و اقتصاد کلان را یاد خواهید گرفت. 

بهترین رشته ها در تحصیل آنلاین

مدرک بازاریابی

یکی دیگر از محبوب ترین رشته های آنلاین ، بازاریابی است. در دنیای رقابتی پر سرعت امروز، مهارت های بازاریابی تقاضای زیادی دارند. یک مدرک بازاریابی، مهارت های ارزشمندی را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید در کسب و کارها به خوبی از آنها استفاده کنید. زیرا با یادگیری رفتار مصرف کننده، تحقیقات، امور مالی، مدیریت بازرگانی، بازاریابی دیجیتال، ارتباطات، مدیریت، اقتصاد و غیره آشنا خواهید شد. هر شرکتی نیاز به فروش، بازاریابی و تبلیغ محصولات و خدمات خود دارد و متخصصین بازاریابی افرادی هستند که همه اینها را محقق می کنند.

پیشنهاد مطالعهبهترین دانشگاه های آلمان

مدیریت زنجیره تأمین

با افزایش پیچیدگی های زنجیره تأمین جهانی، نیاز فزاینده ای به فارغ التحصیلان تدارکات و زنجیره تامین وجود دارد. لجستیک یک بخش حیاتی از هر مدل تجاری است زیرا کنترل، ذخیره و جریان کالاها به داخل و خارج از تجارت را در نظر دارد. این شامل حمل و نقل، انبارداری، بسته بندی، حمل بار هوایی و حمل و نقل ریلی است. در طول یک دوره تدارکات، شما در مورد خرید، عملیات زنجیره تامین، امور مالی و تجارت، پایداری، اقتصاد جهانی، مدیریت، حمل و نقل و فن آوری های نوظهور یاد خواهید گرفت.

برای ثبت نام در محبوب ترین رشته های آنلاین در سطح جهان، با درآمدهای مناسب که دارای میزان تقاضای بالایی در بازار است، می توانید از طریق 20پیمنت اقدام نمایید.

برچسـب هـا : دانشگاهی ، تحصیل آنلاین
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد