کسب درآمد از سایت iWriter

کسب درآمد از سایت iWriter

توسط : تیم محتوا
3,094

آیا شما یک نویسنده مستقل محتوا هستید و به دنبال بستری هستید که بتواند شما را با مشاغل نوشتن محتوا متصل کند تا بتوانید ماهانه صدها دلار درآمد کسب کنید؟ فرصت های زیادی برای پرداختن به نوشتن محتوا وجود دارد تا بتوانید به عنوان نویسنده محتوا موفق شوید. کسب درآمد از سایت iWriter یکی از این مسیرهای مطمئن است.

اما چرا شغل نویسنده محتوا مهم است؟ نیازی به گفتن نیست که محتوا، رکن اصلی هر تجارت آنلاین است. صاحبان مشاغل آنلاین باید سخت تلاش کنند تا بتواند محتوای جدید و فوق العاده وب سایت خود را ایجاد نمایند. به دست آوردن محتوای جدید و تازه واقعاً سخت است، به خصوص وقتی فردی با توانایی کافی برای جمع آوری کلمات و ایجاد یک قطعه مناسب برای انتشار وجود ندارد.

برای رسیدگی به نیازهای نوشتاری خود به خدمات نویسنده محتوا نیاز خواهید داشت. هنگام استخدام نویسنده محتوا برای مشاغل باید بسیار دقت داشت، زیرا می تواند با انتشار محتواهای نامناسب، تجارت آنلاین شما را به خطر بیاندازد و با انتشار مکرر محتوای نامناسب، در مقابل مخاطبان اعتبار خود را از دست می دهید. ده ها وب سایت وجود دارد که خدمات نوشتن محتوا را با هزینه های مختلف ارائه می دهند. سایت iWriter یک بازار محتوا برای نویسندگان و بازاریابان محتوا است.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد از سایت Stack Overflow

این پلتفرم توسط برد کالن ایجاد شده است و به عنوان یک نویسنده محتوا و صاحب وب سایت عمل می کند و به تسهیل تجارت نوشتن محتوا کمک می کند. این سایت برای کمک به نویسندگان محتوا برای نوشتن مقالاتی با طول 300 تا 1000 کلمه در اطراف کلمه کلیدی خاص هدفمند که توسط درخواست کننده مقاله مشتری ارائه شده است، طراحی شده است. اگر به دنبال افزایش درآمد آنلاین خود به عنوان نویسنده محتوا هستید، سایت iWriter مکان مناسبی است.

کسب درآمد از سایت iWriter

ثبت نام در سایت iwriter

پس از ورود به سیستم، می توانید جایگاه دلخواه خود را انتخاب کنید تا مشتریانی که به نویسندگان محتوا نیاز دارند بتوانند شما را به راحتی پیدا کنند. در ابتدای کار نیاز است که به صفحه iWriter بروید و برای یک حساب کاربری ثبت نام کنید. ثبت نام رایگان است و فقط باید نام، آدرس ایمیل و رمز ورود خود را وارد کنید و فرم توافق مشتری سایت iWriter را برای پذیرفتن حساب خود بپذیرید.

در داشبورد iWriter ، روی نوشتن محتوا در منوی بالای صفحه کلیک کنید. لیستی از مقالات به شما نشان داده می شود که می توانید بلافاصله شروع به کار کنید. در هر درخواست مقاله، قیمت و دستورالعمل هایی وجود دارد که شما باید مطالعه و تکمیل کنید. پس از زدن دکمه بعلاوه، می توانید نوشتن مقاله را شروع کنید.

به عنوان یک نویسنده جدید، محدودیتی برای درآمد شما وجود ندارد. اما هنگامی که حداقل 30 نظر از مشتریان دریافت کنید، می توانید به سطح بعدی، نویسنده برتر ارتقا یابید. اگر می خواهید منتظر بمانید تا بیش از 30 بررسی برای ارتقا کسب کنید، تقریباً قبل از اینکه سطح و درآمد شما بهبود یابد، وقت خود را از دست داده اید. اما  سایت iWriter برای این راه حلی دارد. آنها یک برنامه ردیابی سریع را تا سطح نویسنده برتر و نخبه ارائه می دهند.

این فرایند رایگان نیست و هزینه آن 147 دلار است. با روند سریع، 3 مقاله برای نوشتن به شما داده می شود و سپس iWriter مقالات را قضاوت می کند و به آنها امتیاز می دهید. سپس از میانگین امتیازات برای تسهیل تبلیغات شما استفاده می شود.

پیشنهاد مطالعهمعرفی سایت Themeforest و امکانات آن

پرداخت های نویسنده در سایت

درست مثل سایر برنامه های نوشتاری پولی، نویسندگان سایت  iWriter بر اساس تعداد کلمات حقوق دریافت می کنند. هرچه تعداد کلماتی که می توانید بنویسید بیشتر است، درآمد بیشتری کسب می کنید. در این سایت یک سیستم با 4 سطح وجود دارد.

نویسندگان استاندارد : این کمترین رتبه نویسندگان در بستر iWriter است. به عنوان نویسنده جدیدی که در این سیستم عامل ثبت نام کرده اید، شما به طور خودکار یک نویسنده استاندارد هستید و برای هر 150 کلمه ای که می نویسید 1.40 دلار به شما پرداخت می شود.

نویسندگان برتر : این مرحله بعد از نویسندگان استاندارد است. پس از ارتقا به سطح نویسنده برتر، دو برابر یک نویسنده استاندارد درآمد خواهید داشت و برای هر 150 کلمه ای که می نویسید 3.00 دلار محاسبه می شود. 

نویسندگان نخبه : به عنوان یک نویسنده نخبه در سایت iWriter ، حقوق بسیار بیشتری دریافت می کنید و می توانید دلار زیادی بدست آورید. در این سطح برای هر 150 کلمه 4.70 دلار به شما پرداخت می شود.

Elite Plus Writers : این یک سطح برتر در سیستم عامل iWriter است. فریلنسرهای در این سطح زیاد نیستند. اما در این سطح، درآمد خوبی را می توان بدست آورد. این نویسندگان بیشترین دستمزد را دریافت می کنند و برای هر 150 کلمه 13 دلار درآمد کسب می کنند. ضمن آنکه نرخ پرداخت های فوق حداقل پرداخت است و اگر نویسنده خارق العاده ای باشید می توانید درآمد بیشتری کسب کنید.

کسب درآمد از سایت iWriter

جوانب مثبت سایت iWriter

1: شروع کار کاملاً آسان 

پس از ورود به سیستم عامل iWriter ، می توانید بلافاصله شروع به نوشتن کنید. بسیار آسان است که با نوشتن مقالات با کیفیتی که مشتریان شما از آنها راضی هستند، شروع به کار کرده و به سرعت به صورت آنلاین درآمد کسب کنید.

2: پرداخت سریع

نیازی نیست نگران دریافت درآمد خود باشید. زیرا سایت iWriter به درستی متعهد است که پرداخت های شما را در زمان تعیین شده به شما انتقال دهند. آنها هرگز پرداختی را از دست نمی دهند و حتی تأخیر ندارند. پس از نوشتن مقالاتی که توسط مشتری تأیید شده است، مطمئناً به حساب PayPal خود نیاز خواهید داشت. برای این کار می توانید از خدمات 20پیمنت بهره مند شوید.

3: سفارش روزانه درخواست کنندگان مقاله

بسیاری از نویسندگان محتوای آزاد از آن شکایت دارند که مشارکت مشاغل کم است. اما در iWriter یک استثنا است. این پلتفرم روزانه از تعداد زیادی بازدید کننده فعال که به مقاله های خاصی نیاز دارند استقبال می کند و فرصت های نوشتن مطالب شما تمام نمی شود.

پیشنهاد مطالعهمعرفی سایت KWFinder بهترین ابزار یافتن کلمات کلیدی

4: فرصت پاداش اضافی

اگر مقالات خوبی ارائه کرده و کیفیت مورد نظر مشتری را برآورده می کنید، در این صورت به عنوان پاداش اضافی حقوق بیشتری دریافت خواهید کرد. به همان اندازه سعی کنید کارهای عالی را انجام دهید و قطعاً از مشتریان خود راهنمایی خواهید گرفت.

5: برنامه موبایل iWriter 

برای سهولت در استفاده از برنامه، سایت iWriter دارای یک برنامه تلفن همراه است که می توانید با استفاده از آن مشاغل نوشتن محتوا را که حتی در صورت دور بودن از رایانه برای شما در دسترس هستند، مشاهده کنید.

برچسـب هـا : سایر ، iWriter ، سایت iWriter
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد