کسب درآمد از سایت Toptal

کسب درآمد از سایت Toptal

توسط : تیم محتوا
1,531

سایت Toptal شبکه انحصاری فریلنسرهایی است که در طیف گسترده ای از صنایع فعالیت می کنند. آنها مشتریان را به برترین توسعه دهندگان نرم افزار، طراحان، کارشناسان امور مالی و مدیران پروژه از سراسر جهان متصل می کنند. بنابراین به سادگی و با سرعت می توانید به عنوان یک فریلنسر در این سایت مشغول شده و به کسب درآمد از این سایت بپردازید. البته این سایت به روند سختگیرانه بررسی خود برای همه فریلنس های آزاد خود تکیه می کند، زیرا آنها فقط سه درصد برتر استعدادها را انتخاب می کنند.

اگر کارفرما هستید و پروژه ای برای اجرا دارید، در کمتر از 48 ساعت می توانید به بهترین فریلنسرها دسترسی داشته و با متخصصان آن صنعت تماس بگیرید، تمامی کارشناسان این سایت، مهارت کافی را در زمینه ای که فعالیت می کنند داشته و پروژه های به بهترین وجه انجام می شود.

Toptal چیست؟

Toptal یک وب سایت فریلنسینگ سطح بالا است که ادعا می کند تنها سه درصد از فریلنسرهای ماهر و متخصص را جذب می کند. آنها یک پروسه غربالگری دقیق دارند تا فقط نخبه ترین فریلنسرها را استخدام کنند. سایت Toptal برای ایجاد این ایده ، افرادی ماهر و متخصصان برجسته صنعت را از سراسر جهان را استخدام کرده است.

پیشنهاد مطالعهمعرفی سایت KWFinder بهترین ابزار یافتن کلمات کلیدی

در این سایت متخصصانی در رشته های معماران نرم افزار، توسعه دهندگان ، برنامه نویسان، مشاوران بلاکچین، متخصصین داده، طراحان UX، متخصصان سرمایه گذاری نوین، پروژه IT و مدیران محتوا، مشاورین CFO ، مشاوران M&A و تحلیل گران مالی نیمه وقت حضور دارند. 

کسب درآمد از سایت Toptal

مدل تجاری Toptal برای چه کسانی خوب است؟

شرکتهایی که نیاز به استعدادهای عالی دارند اما ممکن است حاضر نباشند که به یک فرد تمام وقت را استخدام نمایند، می توانند از این سایت Toptal بهره ببرند. شرکت های نوپایی که به دنبال مشاوره تخصصی در زمینه M&A یا سرمایه گذاری هستند، یا تیم هایی که به دنبال یک برنامه نویس کامل می باشند که بتواند همه کارها را انجام دهد. درحال حاضر شرکت های بزرگ و موفقی در سرتاسر جهان از امکانات این سایت، برای کارهای خود استفاده می کنند.

بررسی جوانب مثبت سایت

اولین نکته ای که در این سایت مورد توجه است، فرآیند استقرار سریع ProsS برای برآوردن نیازهای استخدام است. به طور معمول حداکثر سه هفته طول می کشد تا متناسب با مهارت های متخصص پروژه ای شروع گردد. طبق سایت Toptal ، در یک معامله معمولی، تقریباً در همه موارد شغلی را در عرض 24 ساعت به فریلنسرها معرفی کرده و 90٪ از مشتریان، اولین فریلنسری را که معرفی می شود، استخدام می کنند.

این غربالگری آهسته و دقیق که اکثر کارفرمایان نمی توانند به راحتی آن را انجام دهند، باعث می شود که فقط 3٪ از متقاضیان آزاد این مراحل را طی می کنند. این غربالگری شامل ارزیابی مهارت ها، تسلط به زبان انگلیسی، تست شخصیت و یک پروژه آزمایشی کامل و واقعی است که 1-3 هفته طول می کشد تا انجام شود. فریلنسرها باید همچنان بالاترین سطح رضایت مشتری را حفظ کنند یا از برنامه اخراج می شوند. همچنین ارتباطات روان انگلیسی داوطلبان مطرح است که باید بسیار خوب بخوانند، بنویسند و صحبت کنند.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد از سایت Stack Overflow

علاوه بر توسعه دهندگان برای هر سیستم عامل، بسیاری از تخصص ها وجود دارد که در سایر سایت های مستقل مانند CFO ، متخصصان M&A ، مشاوران تازه کار، متخصصان بلاکچین و موارد دیگر به سختی پیدا خواهد شد. یک دوره آزمایشی دو هفته ای با فریلنسرها ایجاد می شود که تنها در صورت رضایت کامل مشتری حقوق دریافت می کنند. در غیر این صورت، سایت Toptal در طول دوره آزمایشی هزینه کار فریلنسر را از مشتری دریافت نمی کند.

ثبت نام در تاپتال 

ثبت نام با Toptal رایگان است. آنها ابتدا یک تماس مقدماتی تنظیم می کنند تا نیازهای استخدام شما را با جزئیات درک کنند. Toptal سپس براساس شرایط فریلنسر نرخ ساعتی را اعلام می کند. نرخ ها از حدود 60 دلار در ساعت شروع می شود.

برای شروع و جهت اطمینان از جدی بودن شما در شغل خود، مبلغ 500 دلار ودیعه قابل استرداد برای سایت Toptal در نظر گرفته شده است. اگر طی دو هفته اول از روند کار راضی نباشید، Toptal هم مبلغ ودیعه و هم هزینه های مربوط به کار مستقل را پس می دهد.

کسب درآمد از سایت Toptal

تفاوت های میان Toptal با UpWork

Toptal با UpWork متفاوت است. با UpWork ، شما می توانید ساعت ها در روز وقت بگذارید تا شانس یک پروژه را بدست آورید که به طور موثر نرخ ساعتی شما را به عنوان یک فریلنسر کاهش می دهد. سپس زمان صرف صورتحساب، بازاریابی و غیره نیز وجود دارد که این نرخ را کاهش می دهد. 

این در حالی است که نرخ سایت Toptal در مقایسه با سایر سیستم عامل ها فراگیرتر است. این معنی است که نرخ پایین تر در Toptal گزینه بهتری است. برای توسعه دهندگانی که شاید از انجام بیشتر کارهای مستقل خسته شده اند، این ممکن است یک تغییر تازه باشد.

لازم به ذکر است که نرخ ساعتی شخصی یک برنامه نویس می تواند از 20 دلار در ساعت تا 200 دلار در ساعت باشد. نرخ ها در Toptal درست مثل سایر سیستم عامل ها واقعاً متغیر هستند، زیرا بسیار فردی هستند. همچنین، مکانیک دقیق سیستم نرخ کارایی و کارمزد برای این سایت تبلیغ نمی شود. به نظر می رسد به طور متوسط توسعه دهندگان بین 800 تا 3000 دلار در هفته درآمد دارند. این تفاوت عمدتا براساس تعداد ساعات کار شده است.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد از سایت iWriter

در این سایت سه نوع تعامل وجود دارد. پاره وقت، تمام وقت و ساعتی و فریلنسرها ممکن است نرخ خود را تعیین کنند. از بین مدل های این سایت Toptal ، این نرخ های متوسط  در مورد هزینه های آن برای مشاغل بیان می شود. برای فعالیت ساعتی بین 60 تا 95 دلار ، به صورت کار نیمه وقت 1000 تا 1600 دلار در هفته و برای کار تمام وقت بین 2،000 تا 3200 دلار در هفته می باشد.

البته شما به عنوان فریلنسر می توانید نرخ خود را تعیین کنید، اما برای اینکه در محدوده 100 دلار در ساعت باشید، باید واقعاً بهترین باشید و با مهارت خاصی در سایت وارد شوید. ضمن آنکه میزان پروژه هایی که دریافت می کنید به نرخ تعیین شده شما بستگی دارد.

در صورتی که دارای مهارت خاصی هستید که می توانید در این سایت Toptal ارائه نمایید، این امکان وجود دارد که برای ثبت نام خود در این سایت و افتتاح حساب ارزی مانند پی پال و تبدیل آن به ریال، از امکانات و مهارت کارشناسان 20پیمنت بهره ببرید.

برچسـب هـا : سایر ، سایت Toptal ، Toptal
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد