معرفی سایت CDN EasyWP

معرفی سایت CDN EasyWP

توسط : تیم محتوا
927

برای آن که کاربران شما از هر نقطه ای از سرتاسر جهان، بتوانند به محتوای شما در اسرع وقت و با حداکثر ایمنی دسترسی داشته باشند، می توانید از سایت EasyWP CDN استفاده کنید. در حقیقت، CDN بهترین راهکار برای پهنای باند است.

این فناوری پیشرفته، محتوای وب سایت شما را در چندین مکان جغرافیایی در سراسر جهان قرار می دهد. به این ترتیب، صفحات با همان سرعت بازدیدکنندگان سایت در کشورتان برای افرادی که از دیگر کشورها نیز مشاهده می کنند بارگیری می شوند. این تحویل سریع نه تنها از صفحات وب ، بلکه از فیلم های HD ، محتوای صوتی مانند پادکست ها، بازی ها، عناصر تعاملی، برنامه ها و موارد دیگر نیز سود می برد. تا زمانی که سایتی به میزبانی EasyWP داشته باشید، می توانید از این ویژگی جدید خارق العاده بهره ببرید.

خدمات EasyWP CDN 

در سایت EasyWP CDN خدمات CDN حرفه ای برای کارآفرینان و مشاغل در حال رشد طراحی شده است و افراد می توانند از مزیت رقابتی واقعی بهره مند شوند. اگر وقت و تمایلی برای پیکربندی سرورها ندارید تا سایت شما سریعتر کار کند، آن را به کارشناسان این سایت بسپارید. با خدمات رایگان این سایت، روند مقیاس گذاری و تسریع در وب سایت شما هرگز ساده و بصری نبوده است. در کمتر از پنج دقیقه می توانید CDN را به دامنه خود اضافه کنید.

پیشنهاد مطالعهآموزش خرید از آمازون ترکیه

نیاز به سرعت

بهبود سرعت سایت دلیل اصلی استفاده افراد از CDN است. هر کسی که با استفاده از اینترنت مشاغلی را اداره می کند، در می یابد که سرعت بارگیری صفحه می تواند تفاوت اساسی در نتیجه کار داشته باشد. برای صاحبان مشاغل کوچک، این عامل می تواند در کسب درآمد آن ها تاثیر زیادی داشته باشد. 

مردم صبر کمی در بارگذاری آهسته صفحات وب دارند. تخمین زده شده است که تجربه کاربری تنها چیزی نیست که تحت تأثیر بارگیری آهسته صفحات است. گوگل به سرعت حساس است. تا حدی که سرعت سایت و در نتیجه سرعت صفحه یک سیگنال در عامل رتبه بندی است.

آنچه حتی برای مشتریان سایت  EasyWP CDN بهتر است، این است که ما حال حاضر سریع ترین میزبانی وردپرس را در بازار دارد . ترکیب EasyWP با دامنه شما می تواند سرعت سایت شما را تا 68٪ افزایش دهد. این یک فرصت خارق العاده برای راضی نگه داشتن بازدید کنندگان و حفظ جایگاه خود به صورت رایگان در صفحات نتایج موتور جستجو است.

معرفی سایت CDN EasyWP

نسل بعدی پشتیبانی از HTTP / 2

سایت  EasyWP CDN ماموریت دارد تا سرعت دسترسی به منابع وب را برای کاربران افزایش دهد. بخشی از این کار ارائه پشتیبانی نسل بعدی HTTP / 2 برای همه است. HTTP / 2 نسخه جدید و بهبود یافته پروتکل شبکه HTTP است که باعث سریعتر ، ساده تر و مقاوم بودن برنامه ها می شود.

با استفاده از CDN از EasyWP ، می توانید از طریق HTTP / 2 بهینه سازی عملکرد را داشته باشید. ویژگی های اساسی شامل بارگذاری سریع تر صفحه و فشرده سازی بسیار کارآمد است که به CDN این سایت کمک می کند محتوای شما را حتی سریع تر ارائه دهد.

مکان های سرور متعدد

CDN مجموعه ای از سرورهای پنهان شده در سراسر جهان است که به سرعت محتوا را براساس موقعیت جغرافیایی بین کاربران درخواست کننده محتوای شما و سرور مبدا ارائه می دهد. اگر نگاه شما به رشد بین المللی است، سایت EasyWP CDN ضروری است.

با شبکه تحویل محتوای EasyWP ، به 45 مکان سرور با عملکرد بالا دسترسی پیدا می کنید. چندین سرور که صفحات و پروژه های شما را ذخیره می کنند، آماده هستند و در هر زمان که کاربر برای آنها درخواست کند، در PoP های اطراف آماده هستند.

امنیت پیشرفته

بیشتر CDN ها از ابزارهای اتوماسیون و تجزیه و تحلیل هایی استفاده می کنند که می توانند حملات DDoS را شناسایی و بازدارند. محافظت از DDoS به شما کمک می کند تا هکرها نتوانند با سوء استفاده از ترافیک، برنامه های شما را پر کنند. این مانع، به شما آرامش بیشتری می دهد که وب سایت شما برای هر بازدید کننده در هر زمان از روز فعال خواهد بود.

CDN رایگان سایت EasyWP CDN با محافظت برتر DDoS مستقیماً از جعبه خارج می شود. با استفاده از فایروال CDN اختیاری، می توانید امنیت و عملکرد سایت خود را در یک لحظه افزایش دهید. از طریق پیکربندی های فایروال موجود، کنترل کاملی بر سطح پیکربندی های DDoS اعمال شده در وب سایت و صفحات خود دارید.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد از سایت 99designs

یکپارچه سازی کامل SSL

CDN این سایت، به طور کامل با هر گواهی SSL ، از جمله رمزگذاری DV ، OV و EV ادغام می شود. شما هرگز نگران به خطر انداختن امنیت وب سایت خود یا مجازات Google در رتبه بندی یک سایت رمزگذاری نشده نخواهید بود. برای استفاده از سایت EasyWP CDN ، به یک گواهینامه SSL و EasyWP نیاز دارید. 

معرفی سایت CDN EasyWP

راه اندازی بدون دردسر

EasyWP CDN به سادگی طراحی شده است. کاربران موجود می توانند مستقیماً از داشبورد خود به EasyWP متصل شوند. بنابراین لازم است تا زبانه Overview را انتخاب کرده و بر روی دکمه CDN روی مدیریت کلیک کنید.

داشبورد EasyWP ظاهر می شود و نشان می دهد مدیریت CDN چقدر ساده است. این گزینه شما را به فهرست افزودن برنامه CDN جدید هدایت می کند، برنامه رایگان را انتخاب کرده و برای راه اندازی صفحه تأیید روی ادامه کلیک کنید. 

صفحه آخر اجازه تغییر سوابق DNS برای نام دامنه شما را می خواهد. اکنون برای نهایی شدن نصب روی تأیید کلیک کنید. پس از نصب کامل، پیامی دریافت خواهید کرد که شما یک وب سایت جدید CDN دارید. با سایت EasyWP CDN به عنوان ارائه دهنده CDN خود بیشتر دریافت کنید.

پیشنهاد مطالعهخرید انواع SSL به صورت ارزی

عملکرد عالی سایت EasyWP

در یک محیط پر سرعت که یک کسب و کار را بصورت آنلاین اداره می کنید، هر ثانیه حساب می شود. با استفاده از CDN از EasyWP ، بازدیدکنندگان می توانند به میلی ثانیه به صفحات شما دسترسی داشته باشند و برای راه اندازی و کار کردن، نیازی به صرف وقت برای اداره کار خود ندارید. 

در EasyWP ، افراد فنی و متخصص ماموریت دارند تا فرصت های جدیدی برای ارائه عملکرد بیشتر سایت را برای کاربران خود پیدا کنند. در حال حاضر، آنها در حال کار بر روی برخی از ویژگی های فوق العاده هستند که به زودی منتشر می شوند. در آینده بسیار نزدیک CDN شامل نظارت بر عملکرد جهانی وب سایت، فایروال های برنامه وب برای محافظت از حمله در پیشبرد، SSL اختصاصی رایگان برای برنامه های پولی بوده و  آینده با سایت EasyWP CDN درخشان خواهد بود. برای دریافت اطلاعاتی کامل تر با 20پیمنت در ارتباط باشید.

برچسـب هـا : سایر ، EasyWP
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد