بهترین سیم کارت بین المللی

بهترین سیم کارت بین المللی

توسط : تیم محتوا
1,621

به طور معمول، سیم کارت های محلی مقرون به صرفه ترین گزینه برای تماس، پیامک و داده هنگام سفر هستند. آنها یک شماره محلی برای برقراری و دریافت تماس ارائه می دهند و معمولاً ارزان تر از گزینه های دیگر هستند، به ویژه اگر کاربر داده سنگین باشید. اما خرید سیم کارت بین المللی می تواند دردسر ساز باشد، به خصوص در کشورهایی که مانع زبانی وجود دارد، یا اینکه وقت کافی نداشته و به ایجاد ارتباط تلفنی بسیار نیازمند باشید. 

سیم کارت های بین المللی که بعضی اوقات سیم کارت های مسافرتی نیز نامیده می شوند، به کشور یا گروه خاصی از کشورها متصل نیستند، اما به شما امکان می دهد از تلفن های خود در سراسر جهان استفاده کنید که دارای هزینه هایی متفاوت هستید. 

چندین نوع از این کارت ها در بازار وجود دارد که هرکدام با برنامه ها و قیمت های مختلفی ارائه می شوند. در اینجا بررسی هایی را انجام داده ایم که دریابیم کدام یک برای انواع مسافران، بهترین هستند و اینکه آیا هر کدام از آنها برای شما مناسب است.

پیشنهاد مطالعهآموزش خرید از آمازون ترکیه

آیا سیم کارت های بین المللی مفید هستند؟

سیم کارت بین المللی اولین انتخاب ما برای سفرهای طولانی مدت نیست. آیا ارزش این را دارد که هر بار که از هواپیما خارج می شوید یک سیم کارت و بسته جدید خریداری کنید یا سیم کارت های بین المللی جایگاه خود را دارند؟ برای مسافران کاری که چندین بار در سال در سفرهای کوتاه به داخل و خارج از کشور مشغول می شوند، سیم کارت های بین المللی می توانند یک انتخاب منطقی باشند. آنها معمولاً ارزان تر از رومینگ با شرکت همراه معمول شما هستند و از سیم کارت های محلی راحت ترند. وقتی زمان سفر شخصی است، این مهم است.

برای مسافرانی که پایگاه خانه دارند و سالانه چند سفر کوتاه می کنند، سیم کارت بین المللی قابل تأمل است. به دنبال کارتی باشید که بتواند هر زمان که نیازی به آن نباشد، خاموش باقی بماند و اعتبار باقی مانده آن تا سفر بعدی خارج از کشور باقی مانده باشد.

سیم کارت های بین المللی نیز می تواند برای کسانی که عجولانه از چندین کشور رد می شوند منطقی باشد. اگر هر چند روز یک بار آنها را خریداری می کنید، پس انداز هزینه سیم کارت های محلی از بین می رود. سرانجام، حتی اگر سفر طولانی تری داشته باشید، یک سیم کارت بین المللی مفید خواهد بود. 

بین رسیدن به یک کشور جدید و گرفتن سیم کارت محلی اغلب یک تاخیر وجود دارد و خوب است که بلافاصله یک تلفن کار کند تا با طرف خود تماس بگیرید یا به میزبان خود بگویید که دیر خواهید رسید. 

بهترین سیم کارت بین المللی

مقایسه سیم کارت های بین المللی

ما گزینه ها را به دو دسته اصلی تقسیم کرده ایم. سیم کارت بین المللی فقط داده ای و آنهایی که شامل تماس و پیامک نیز می شوند. جزئیات کامل تعداد کشورهایی که در آنها کار می کنند، نرخ داده، صدا و متن، گزینه های بسته، اینکه آیا از eSIM پشتیبانی می کنند و موارد دیگر وجود دارد. قیمت ها و محدودیت ها بسیار متفاوت است، بنابراین حتماً جزئیات را با دقت بخوانید تا مطمئن شوید سیم کارت مناسبی برای نیازهای خاص خود دریافت می کنید.

سیم کارت OneSIM

OneSim ارائه دهنده سیم کارت بین المللی شرکت مخابراتی Belmont Telecom ایالات متحده است و در سه بسته مختلف ارائه می شود. سیم کارت جهانی برای تماس های تخفیف دار ، پیام کوتاه و سرویس داده در حدود 50 کشور می باشد. سیم کارت Expedition برای تماس ها ، پیامک ها و گسترده ترین پوشش داده ها بوده و اروپا و موارد دیگر برای تماس ها و پیام ها در سطح جهان و داده ها در اروپا مورد استفاده قرار می گیرد. این طرح ها همه به صورت پیش پرداخت هستند و شامل تماس ها و پیام های دریافتی رایگان برای بسیاری از کشورها و همچنین کاهش نرخ تماس های خروجی است.

پیشنهاد مطالعهپرفکت مانی و کیف پول آن

در بیش از دویست کشور با هر سه بسته صوتی و پیامکی ، سیم کارت بین المللی دریافت خواهید کرد. داده ها در یکصد و پنجاه کشور در بسته جهانی ، یکصد و هفتاد کشور با بسته Expedition و بیش از 90 کشور در بسته Europe and More در دسترس است. قیمت داده ها بسته به مکانی که در سفر هستید و اینکه بسته های داده را از قبل خریداری می کنید، متفاوت است.

نرخ داده های گاه به گاه معمولاً از 20c / MB شروع می شود، بنابراین در صورت برنامه ریزی غیر از استفاده از داده های بسیار سبک، تقریباً همیشه بهتر است بسته داده را اضافه کنید. توجه داشته باشید که تماس های ورودی در صورت دریافت با شماره اتحادیه اروپا در 162 کشور رایگان است.

تماس های خروجی همانند داده ها ، بسته های تماس ارزان تر نیز در دسترس هستند، اگر قصد دارید تعداد زیادی از آنها را انجام دهید. با سیم کارت بین المللی تماس نامحدود با ایالات متحده و اتحادیه اروپا گزینه بسته جهانی است. پیامک های دریافتی در هر مکانی با شماره اروپا رایگان دریافت می شوند. 

بهترین سیم کارت بین المللی

موارد اضافی OneSIM

OneSIM شامل چند ویژگی اضافی و پاداش برای بهتر شدن معامله است. یک برنامه Android و  iOS Voice-over-IP (VoIP) وجود دارد که به شما امکان می دهد از طریق شبکه Wi-Fi با نرخ کمتری مکالمه و پیام کوتاه کنید و همکاری با Skype و Viber به شما امکان می دهد کاربران این برنامه ها به صورت رایگان با شما تماس بگیرند.

همچنین در چندین برنامه مکرر پرواز، یک سرویس پست صوتی به همراه مایل پاداش دریافت می کنید. OneSIM همچنین از آیفون های اخیر و تلفن های هوشمند Google Pixel (فقط داده) پشتیبانی از eSIM دارد. اگر تقریباً در هر مکانی که می خواهید به دنبال تماس، پیامک و داده باشید، OneSIM در کل انتخاب برتر است. 

پیشنهاد مطالعهابزار بازاریابی لینکدین برای تقویت فروش

این شرکت مدت هاست که در خصوص سیم کارت بین المللی فعالیت می کند و تماس های دریافتی رایگان را در بیشتر دنیا و متن های ورودی رایگان را در همه جا ارائه می دهد. همانند بیشتر سیم کارت های بین المللی، نرخ داده های گاه به گاه گران است. اگر به اروپا ، آمریکا ، اقیانوسیه یا مکان دیگری تحت پوشش بسته های مختلف سفر می کنید، قیمت گذاری بسیار منطقی تر می شود. برای خرید انواع سیم کارت بین المللی ، می توانید از طریق 20پیمنت اقدام کنید.

برچسـب هـا : سایر ، سیم کارت
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد