درآمدزایی از سایت Respondent

درآمدزایی از سایت Respondent

توسط : تیم محتوا
2,046

سایت Respondent پلتفرمی است که شما را به عنوان شرکت کننده به محققانی که به دنبال پاسخ دهندگان برای مطالعات خود هستند، متصل می کند. این سایت، بیش از دو میلیون دلار به شرکت کنندگان در تحقیقات پرداخت کرده است و با بسیاری از شرکت های برجسته به عنوان مشتری همکاری می کند. در صورت داشتن موقعیت هایی همچون، مدیر اجرایی، صاحب مشاغل و بازاریاب  می توانید 500 دلار در ساعت درآمد داشته باشید.

Respondent  چیست؟

Respondent  پلتفرمی است که برخلاف دیگر بسترهایی که فرصت های تحقیقاتی را در اختیار شما قرار می دهند ، شرکت کنندگان این سایت، با شرکت هایی که به تحقیقات جامع در زمینه تجارت نیاز دارند شریک هستند. بنابراین، این پلتفرم بر جذب پاسخ دهندگانی که در مشاغل خاص حرفه ای هستند، تمرکز می کند.

پیشنهاد مطالعهنحوه موفقیت در آزمون دولینگو

متخصصان تجاری پذیرفته شده در این سایت شامل ، توسعه دهندگان نرم افزار، بازاریابان، مدیران اجرایی، کاربران نرم افزارهای سازمانی، صاحبان تجارت و فروش و پشتیبانی که می توانند از سایت Respondent درآمد کسب نمایند.

درآمدزایی از سایت Respondent

سایت Respondent  چگونه کار می کند؟

با عضویت در این سایت، فوراً به تمام مطالعات موجود که می توانید در آن شرکت کنید دسترسی خواهید داشت و برای ارائه نظر خود دستمزد دریافت خواهید کرد. 2 نوع اصلی پروژه در Respondent.io موجود است که شامل از راه دور و حضوری می شود. 

در پروژه از راه دور،  هر گونه تحقیقی است که به صورت حضوری انجام نمی شود، بلکه از طریق تماس تصویری ، تماس تلفنی یا استفاده از ابزارهای دیگر آنلاین انجام می شود. انواع تحقیقات از راه دور را می توانید در مورد سایت Respondent پیدا کنید که شامل موارد ذیل است:

مصاحبه یک به یک : از طریق چت تصویری، تلفن یا سایر روش های ارتباط از راه دور انجام می شود.

گروه تمرکز : متشکل از چندین شرکت کننده (معمولاً 6-8) و دارای قالب مکالمه است. گروه های تمرکز از راه دور معمولاً از طریق تلفن، از طریق چت تصویری یا سایر روش های ارتباط از راه دور انجام می شود.

مطالعه بدون تعدیل : شامل تعامل مستقیم با مصاحبه کننده ، محقق یا ناظر نمی شود. نمونه های متداول از مطالعات بدون تعدیل، بررسی های آنلاین و آزمایش UX است.

مطالعه خاطرات : در طول مدتی معین انجام می شود و از شما می خواهد مشارکت خود را به صورت دوره ای ثبت کنید.

در صورتی که نتوانید نوع مورد نظر خود را در لیست پیدا کنید، می توانید گزینه "دیگری" را برای نشان دادن علاقه خود به سایر مطالعات از راه دور انتخاب کنید. پروژه های حضوری نیز هر گونه تحقیقی است که نیازمند ملاقات محقق و شرکت کننده باشد. نمونه های رایج پروژه های حضوری مصاحبه های حضوری و گروه های متمرکز است.

پیشنهاد مطالعهتفاوت های آزمون دولینگو و آیلتس

هزینه های سایت Respondent 

این که چقدر می توانید با سایت Respondent در پروژه در آمد ایجاد کنید، متفاوت است. دستمزد برای تحقیقات هر یک از پاسخ دهندگان بر اساس مشخصات جمعیتی موردنظر ، زمان مورد نیاز برای مشارکت در تحقیق و عوامل دیگر است.

عضویت در پاسخگو به عنوان شرکت کننده رایگان است. با این حال، این سایت، به طور خودکار 5 درصد هزینه تحقق هر انگیزه ای را که برای مشارکت شما پرداخت می شود، دریافت می کند. در حالی که این سایت، در مورد افرادی که بر روی پلتفرم می پذیرند خیلی سختگیر نیست، اما برخی از الزامات را باید رعایت کنید:

شما باید حداقل 18 سال سن داشته باشید و باید یک حرفه ای تجاری باشید. همچنین داشتن یک ایمیل کاری برای تأیید هویت و حساب پی پال نیاز است. در حالی که سایت Respondent ادعا می کند که آنها دارای فرصت های بین المللی هستند، بیشتر مطالعاتی که متوجه می شوید، برخی از کشورها را هدف قرار می دهد. 

درآمدزایی از سایت Respondent

مراحل ثبت نام Respondent.io

در مرحله نخست، نمایه سایت Respondent خود را ایجاد کنید که اطلاعات اولیه مربوط به شما را پر کند. پس از وارد کردن نام و شغل خود، باید حساب خود را با استفاده از ایمیل کاری خود تأیید کنید. پس از تأیید حساب خود ، الگوریتم تطبیق پاسخ دهندگان مطالعاتی را برای شما ارسال می کند که متناسب با مشخصات و سابقه حرفه ای شما باشد. همچنین می توانید پروژه هایی را برای شرکت در آنها مرور کنید.

هنگامی که برای شرکت در یک مطالعه دعوت می شوید، می توانید زمانی را متناسب با برنامه خود انتخاب کرده و بر این اساس قرار ملاقات را تعیین کنید. به طور متوسط ، نظرسنجی های پاسخ دهندگان 30 دقیقه تا 1 ساعت طول می کشد. با این حال، بسته به مطالعه ، گروه های متمرکز ممکن است تا 2 ساعت نیز طول بکشد. در نهایت ، پس از تکمیل مشارکت خود، به طور خودکار از طریق PayPal حقوق دریافت خواهید کرد.

همچنین سایت Respondent یک برنامه ارجاع ارائه می دهد ، به شما این امکان را می دهد که برای ارجاع دوستان خود به پلت فرم درآمد کسب کنید. پس از عضویت ، پیوندی به شما داده می شود که می توانید دوستان خود را برای پیوستن به این سایت دعوت کنید. هنگامی که دوست ارجاع شده شما در یک مطالعه شرکت می کند و مزد می گیرد ، پاداش ارجاع خود را از طریق PayPal دریافت خواهید کرد.

پیشنهاد مطالعهمعرفی سایت 000Webhost

پاداش ارجاع در Respondent

میزان پاداش ارجاع متفاوت است اما به طور متوسط 50 دلار است. شما فقط می توانید برای 3 مطالعه در روز درخواست دهید. بنابراین گزینشی باشید و فقط در مورد مواردی که فکر می کنید صد در صد واجد شرایط آنها هستید، عمل کنید.هر زمان که مطالعه ای را مشاهده می کنید که با سابقه شما مطابقت دارد، سریع در سایت Respondent درخواست دهید زیرا برخی از مطالعات تنها تعداد انگشت شماری از شرکت کنندگان را به خود اختصاص می دهند. با اعمال سریع، فقط شانس خود را برای قرار گرفتن در گروه انتخاب شده افزایش می دهید.

مجموعه شایستگی برای مطالعات حضوری معمولاً کوچکتر است، بنابراین بر هدف قرار دادن این نوع مطالعات بیشتر تمرکز کنید. در نظر داشته باشید که نظرسنجی های پردرآمد بین 100 تا 700 دلار در ساعت درآمد داشته و برای هر ارجاع می توانید به راحتی 50 دلار دریافت کنید. همچنین در سایت Respondent مطالعات جالب تر از اکثر سایتهای نظرسنجی است و در نهایت پرداخت سریع و آسان از طریق PayPal صورت می گیرد که شما می توانید به آسانی با کمک 20پیمنت آن را به ریال تبدیل نمایید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد