کسب درآمد از سایت Skillshare

کسب درآمد از سایت Skillshare

توسط : تیم محتوا
1,874

در سایت  Skillshare، می‌توانید هر تعداد مهارت را با تماشای مجموعه سخنرانی‌های ویدیویی بیاموزید. این آموزشها به شما در رسیدن اهدافتان کمک می‌کند. چند سال پیش، Skillshare تمرکز خود را به آموزش مهارت‌ها برای انواع خلاقیت معطوف کرد و اکنون دنیایی از محتوای آموزشی را ارائه می‌کند که می‌تواند برای شغل شما مفید باشد. 

این سایت، سرگرمی‌های شما را زیاد می کند، یا به سادگی به شما کمک کند چیز جدیدی را انجام دهید. بسیاری از دوره‌ها دارای مطالب خواندنی، به‌علاوه فضاهای اجتماعی تعاملی هستند که دانش‌آموزان می‌توانند کار خود را به اشتراک بگذارند و به یکدیگر بازخورد بدهند. 

در حقیقت، سایت Skillshare انتخابی است که توسط ویراستاران برای خدمات یادگیری آنلاین انتخاب شده است. اگرچه این سایت، مکانی سرگرم کننده برای آموزش است، اما ممکن است دوره های مورد نظر شما را نداشته باشد. ضمن آنکه ویدیوهای آموزشی این سایت، دارای ابزارهای زیرنویس بسته و تنظیم سرعت هستند.

پیشنهاد مطالعهبرترین سایت های کلیکی برای کسب درآمد ارزی

هزینه ها در SkillShare 

Skillshare یک ردیف رایگان محدود، عضویت هایPremium  8دلار در ماه یا 29.88 دلار در سال را داشته و حساب های Teams  139 دلار برای هر نفر در سال، با حداقل 2 نفر را ارائه می دهد. نسخه رایگان به شما امکان دسترسی به مجموعه کوچکی از کلاس‌های ویدیویی و محتوای مرتبط با آنها، مانند کتاب‌های کاری PDF و بحث‌های اجتماعی را می‌دهد. می‌توانید ویدیوی مقدماتی هر کلاسی را تماشا کنید، اما در حالت رایگان، دسترسی به بسیاری از آنها را ندارید. 

در سایت Skillshare عضویت Premium تبلیغات را حذف می‌کند، قفل کل کاتالوگ دوره‌ها را باز کرده و به شما امکان می‌دهد کلاس‌ها را در برنامه تلفن همراه Skillshare دانلود کنید تا به صورت آفلاین تماشا نمایید. وقتی عضویت سالانه را پرداخت می‌کنید، از شرکت‌های وابسته نیز امتیازاتی دریافت می‌کنید، مانند تخفیف در نرم‌افزار Adobe، اشتراک‌های Squarespace، کالاهای Society6 و موارد دیگر که می توان گفت پیشنهاد مناسبی از سوی این سایت است. 

ضمن آنکه گزینه سالانه نیز بسیار مقرون به صرفه تر از برنامه ماهانه است. Skillshare Teams از نظر دسترسی، مانند اشتراک سالانه Premium است، اما برای سازمان‌هایی طراحی شده است که می‌خواهند حساب‌های سایت Skillshare را برای کارکنان یا اعضای خود مدیریت کنند. با توجه به اینکه هزینه یک حساب سالانه شخصی بسیار کم است، این قیمت ، تقریبا نجومی به نظر می رسد.

کسب درآمد از سایت Skillshare

اشتراک در سایت Skillshare  

قیمت فعلی برای آموزش در این سایت، برای حساب های شخصی بسیار پایین است. در مقایسه، با دیگر سایت های مشابه، می توان گفت که اشتراک های شخصی بسیار کم است. به عنوان مثال، آموزش لینکدین فقط برای اعضای پریمیوم لینکدین در دسترس است که از 29 دلار در ماه شروع می شود. 

عضویت علاوه بر دوره های آنلاین، مزایای دیگری نیز دارد، از جمله افزایش دسترسی به افراد و اطلاعات در لینکدین را شامل می شود. سایت‌های دیگری که آموزش مهارت‌های عملی بیشتری ارائه می‌دهند، مانند Coursera، Udacity و Udemy، برخی دوره‌ها را به صورت رایگان ارائه می‌کنند در حالی که برخی دیگر از 40 تا 400 دلار در ماه هزینه دارند.

Inside Skillshare چیست؟

اکنون به آنچه که سایت Skillshare ارائه می دهد، توجه کنید. این سایت به طور کلی کلاس ها را به سه دسته تقسیم می کند که شامل Create، Build و Thrive است. Create دارای موضوعات فرعی برای سازندگان از همه رشته‌ها است. انیماتورها، نویسندگان خلاق، فیلمسازان، هنرمندان، طراحان گرافیک، تصویرگران، موسیقی‌دانان، عکاسان، طراحان UI و UX، و توسعه‌دهندگان وب را شامل می شود.

Build دارای موضوعات فرعی مرتبط با تجارت است که تجزیه و تحلیل، مشاغل آزاد و کارآفرینی، رهبری و مدیریت، و بازاریابی را در بر می گیرد. Thrive در حال حاضر فقط دو موضوع فرعی دارد که  سبک زندگی و بهره‌وری را شامل می شود.

ضمن آنکه لازم است تا از نوار جستجو سایت Skillshare برای بررسی کلاس هایی استفاده کنید که به وضوح در این دسته بندی ها قرار نمی گیرند. به عنوان مثال موضوع آشپزی را در نظر بگیرید. Skillshare کلاس های زیادی در مورد آشپزی دارد، اما ممکن است شما آن را از این سه دسته ندانید.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد ارزی از سایت Boomy

کلاس های اشتراک مهارت چگونه هستند؟

کلاس ها فرمت ثابتی ندارند. برخی از آنها حاوی تعداد انگشت شماری ویدیو هستند که هر کدام حدود 10 دقیقه طول می کشد. کلاس های دیگر دارای 50 فیلم کوتاه هستند که هر کدام فقط یک یا دو دقیقه می باشد. برخی از کلاس ها تکالیفی دارند. 

هنگامی که چنین است، فراگیران خلاقیت های خود را با سایر افرادی که در کلاس شرکت کرده اند، به اشتراک می گذارند، معمولاً در بخش نظرات دوره این گونه است. برخی از معلمان برای ارائه بازخورد در مورد کار دانش‌آموز یا پاسخ دادن به سؤالات در کنار هم هستند، در حالی که برخی دیگر به وضوح مدت زیادی است که وارد سایت نشده‌اند.

به طور کلی، دو نوع دوره وجود دارد که شامل Skillshare Originals است و کلاس هایی که توسط افراد ایجاد می شوند. وقتی افراد یک کلاس ایجاد می کنند، می توانند از آن درآمد کسب کنند. شما نیز می توانید با برگزاری این کلاس ها در سایت Skillshare به درآمد ارزی مناسبی برسید. در این خصوص می توانید از خدمات 20پیمنت بهره مند شوید.

کسب درآمد از سایت Skillshare

دوره های Skillshare Originals

Skillshare Originals دوره هایی هستند که توسط سایت Skillshare تولید می شوند. برخی از آنها با شرکایی مانند Mailchimp، Patreon و Eataly ایجاد می‌شوند. آنها ممکن است مربیان مشهور یا نیمه مشهور داشته باشند و کیفیت تولید تضمین شده است. یک کلاس اصلی تقریباً همیشه حاوی چندین ویدیوی حدوداً 8 تا 10 دقیقه‌ای است که به وضوح برچسب‌گذاری شده‌اند و برای تماشای به ترتیب آنها طراحی شده است. از آنجایی که ویدیوها نسبتاً کوتاه هستند، می‌توانید آن‌ها را به‌طور مرتب تماشا کنید و کلاس را در صورت نیاز مکث کرده و از سر بگیرید. این ساختار امکان تنظیم سرعت خود را فراهم می کند.

در نظر داشته باشید که بهترین کلاس ها از محتوای ایجاد شده توسط کاربر ساختار مشابهی دارند. آنها کوتاه و متوالی بوده و به وضوح برچسب گذاری شده اند. سایت  Skillshare به ممیزی ویدیوهای ایجاد شده توسط کاربر اقدام کرده و آنهایی را که با استانداردهای کیفیت این سایت مطابقت ندارند، جمع آوری کرده است. هنوز صدها کلاس در این سرویس وجود دارد. شما می توانید بگویید که کدام یک خوب هستند. زیرا از زبان آموزان امتیاز بالایی دریافت می کنند و بسیاری از دانش آموزان برای آنها ثبت نام می کنند.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد