برترین سایت های فریلنسری تولید محتوا

برترین سایت های فریلنسری تولید محتوا

توسط : تیم محتوا
1,809

وقتی صحبت از دنیای پرشتاب دیجیتال مارکتینگ می شود، محتوا همچنان پیشرو است. اگرچه در روزهای اولیه سئو تا حدودی یک عبارت پر سر و صدا بود، اما این اصطلاحی است که ارزش باورنکردنی دارد، به خصوص وقتی که پیچیدگی مصرف کننده امروزی را در نظر بگیرید. اما باید دید به عنوان یک بازاریاب، چگونه با ایجاد محتوای شگفت انگیز به چنین موفقیتی دست می یابید؟ برترین سایت های فریلنسری تولید محتوا می توانند شما را در این خصوص یاری کنند. برای این کار می توانید از خدمات 20پیمنت بهره مند شوید.

سایت های فریلنسری تولید محتوا 

رهبران بازاریابی محتوا، 7.8 برابر بیشتر از دیگران، ترافیک سایت را تجربه می کنند. علاوه بر این، بازاریابی محتوای برتر، باعث افزایش نرخ تبدیل می شود. با وجود کارهای بسیار زیاد و زمان بسیار اندک، ایجاد محتوای منظم که ارزش ارائه داشته و بازگشت سرمایه قابل قبولی را همراه داشته باشد، شاید چالش برانگیز است، اما با این سایت های برتر، می توانید به عنوان منبع برتر بازاریابی محتوای رایگان ، از آن ها کمک بگیرید.

برترین سایت های فریلنسری تولید محتوا

سایت Pablo 

در میان سایت های فریلنسری تولید محتوا وقتی نوبت به بازاریابی محتوا می رسد، تصویرسازی حیاتی است. در واقع، طبق یک مطالعه اخیر، 37 درصد از بازاریابان تأیید کردند که بازاریابی بصری مهم‌ترین شکل محتوا برای کسب‌وکارشان است و بعد از وبلاگ‌نویسی در رتبه دوم قرار دارد. پابلو راه حلی سریع و آسان برای تولید تصویر در اختیار ویرایشگران محتوا قرار می دهد.

مصرف‌ کننده‌های امروزی صفحات را روی رایانه‌های رومیزی، لپ‌تاپ و دستگاه‌های تلفن همراه اسکن می‌کنند، به این معنی که برای جلب توجه آنها، استفاده از تصاویر بصری چشم‌گیر، ضروری است. اینستاگرام حدود 400 میلیون کاربر فعال در سرتاسر جهان دارد و همچنان در حال افزایش است. اگر به دنبال ایجاد تصاویری خیره کننده برای کمپین اینستاگرام، فیس بوک یا توییتر خود هستید، Pablo به عنوان یکی از سایت های فریلنسری تولید محتوا ،همان چیزی است که به آن نیاز دارید.

طرح‌بندی قابل دسترس پلتفرم که توسط افراد توسعه یافته است، به این معنی است که برای ایجاد دارایی‌های چشم نواز برای مقالات وبلاگ یا پست‌های اجتماعی خود نیازی به ویرایشگر عکس حرفه‌ای ندارید و با آموزش‌های پاپ‌آپ ، می‌توانید مجموعه ای از تصاویر درجه یک را به راحتی ایجاد کنید.

Pablo به کاربران خود اجازه می دهد تا تصاویر را از کتابخانه Creative Commons خود انتخاب و ویرایش کنند، همچنین تصاویر خود را آپلود کرده و متنی را برای بهبود تصاویر خود یا اضافه کردن یک فراخوان واضح به عمل اضافه کنند. Pablo از سایت های فریلنسری تولید محتوا قابل توجه است که نه تنها در زمان صرفه جویی می کند، بلکه دارای عملکرد کافی برای ایجاد تصاویر حرفه ای برای تکمیل تلاش های بازاریابی محتوای شما به راحتی است.

پیشنهاد مطالعهمعرفی بهترین ثبت کننده های دامنه

سایت Unsplash 

Unsplash که توسط نویسندگان برتری همچون دیپاک چوپرا و غول های صنعتی مانند اپل استفاده می شود، در سه سال کوتاه، راه طولانی را پیموده است. همانطور که بیان شد، تصویرسازی برای تلاش‌های بازاریابی محتوای شما حیاتی است و اگر به دنبال تهیه بهترین عکس‌های استوک با وضوح بالا برای حساب‌های رسانه‌های اجتماعی، پست‌های وبلاگ یا کمپین‌های تبلیغاتی خود هستید، این منبع از سایت های فریلنسری تولید محتوا برتر است.

نه تنها تصاویر موجود بسیار متنوع و با کیفیت بالا هستند، بلکه رابط کاربری آسان Unsplash برای پیمایش، لذت بخش است و وبلاگ آن مملو از اخبار هیجان انگیز و بینش های ارزشمند است. 

Google Drive Research Tool

باید اشاره کنیم که تحقیقات کامل برای تولید کمپین های بازاریابی که ارزش، اطلاعات تخصصی و الهام بخش را ارائه می دهند، ضروری است. نه تنها یک پست وبلاگ با تحقیق ضعیف، منجر به محتوای ضعیفی می شود ، بلکه نرخ پرش شما را نیز افزایش می دهد. همچنین به اعتبار شما آسیب جدی وارد می کند.

طبق تحقیقات، اعتبار برند پس از تخفیف‌های وفاداری از نظر اهمیت در هنگام انتخاب کسب‌وکار، در رتبه دوم قرار دارد. ابزار تحقیق گوگل درایو، منبعی عالی برای کمک به شما در ایجاد محتوای موثر است که ارزش ارائه می دهد. توسط منابع معتبر پشتیبانی می شود و اعتبار برند شما را افزایش می دهد. این از سایت های فریلنسری تولید محتوا ی برتر است.

اگر از Google Docs در Drive خود استفاده می‌کنید، می‌توانید بدون نیاز به دور شدن از پنجره خود، جستجوها را انجام دهید و در زمان صرفه‌جویی کنید و ذکر منابع خود را در حین کار آسان‌تر کنید. با کلیک بر روی ابزارها در نوار منو و انتخاب تحقیق از منوی کشویی، می‌توانید از این قابلیت استفاده کنید و محتوای وبلاگ را سریع‌تر از همیشه بسازید.

یکی دیگر از راه‌های رایگان عالی برای ساده‌سازی تحقیقات محتوایی، استفاده از عملکرد سایت در جستجوی Google است. جستجو به شما این امکان را می دهد که اطلاعات یک وب سایت خاص را به جای منابع کل وب جستجو کنید. 

برترین سایت های فریلنسری تولید محتوا

EpicBeat

در بررسی سایت های فریلنسری تولید محتوا ، مطالعات نشان می‌دهد که 80 درصد از مردم هرگز پشت سر عنوان مقاله یا خط موضوع ایمیل را نمی‌خوانند. با نوشتن یک عنوان قوی که توجه را جلب می‌کند و نوید ارزش می‌دهد، شانس بیشتری برای ماندن مشتریان برای دیدن آنچه برای گفتن دارید، خواهید داشت.

در قلب یک تیتر خیره کننده یک ایده یا مفهوم قوی نهفته است. اما، گاهی اوقات پیدا کردن الهام برای ایده های تازه می تواند مشکل باشد. یک جایگزین رایگان و فوق العاده قدرتمند برای EpicBeat است که یک ابزار بازاریابی محتوا می باشد که محتوای عالی برای مطالعه بر اساس یک عبارت جستجوی خاص را برای شما پیدا می کند. 

با نمایش محتوایی با عملکرد برتر بر اساس یک موضوع خاص، می‌توانید ببینید چه چیزی برای مصرف‌کنندگان در جایگاه شما بهترین کار را دارد و از تولید محتوای عالی الهام می‌گیرید.EpicBeat  مملو از ویژگی‌های مفید است و دارای آموزش‌های عالی است تا به کاربرانش کمک کند تا به راحتی با رابط کاربری آن آشنا شوند. 

همچنین برای اهداف مدیریت محتوا عالی است و از آنجایی که 80 درصد از بازاریابان محتوای شخص ثالث را به اشتراک می گذارند تا دیده شدن شرکت را بهبود بخشند، این ابزار بخشی ضروری از جعبه ابزار هر بازاریاب محتوا است و از بهترین سایت های فریلنسری تولید محتوا می باشد.

پیشنهاد مطالعهبرترین سایت های کلیکی برای کسب درآمد ارزی

همچنین، اگر به یک راه سریع و ساده برای تولید عناوین وبلاگ هیجان انگیز بر اساس کلمات کلیدی ساده نیاز دارید، تولید کننده محتوای Portent طراحی زیبا را با یک رابط کاربری آسان ترکیب می کند. فقط موضوع خود را انتخاب کنید. این پلتفرم حتی نکات و منابع سریعی را به شما می دهد تا به شما در نوشتن مقاله کمک کند.

Biteable

Biteable برای ایجاد محتوای ویدیویی کوتاه برای رسانه های اجتماعی عالی است. همچنین، 90 درصد از کاربران می گویند که ویدیوهای محصول در فرآیند تصمیم گیری مفید هستند. اگر تشنه ایجاد محتوای ویدیویی جذاب برای یک درایو رسانه اجتماعی، تبلیغ محصول، Vlog یا کمپین تبلیغاتی هستید، Biteable به عنوان بهترین سایت های فریلنسری تولید محتوا خواهد بود.

با صدها قالب مختلف، سبک های بصری، صحنه های متحرک، عکس ها یا ویدیوهای اکشن زنده برای انتخاب، لازم نیست برای استفاده از Biteable یک فیلمساز حرفه ای باشید. همچنین می‌توانید محتوای خود را اضافه کنید تا به ویدیوی خود یک حس شخصی بدهید و عناصری مانند متن، عکس‌های ثابت، طرح‌های رنگی مختلف و کلیپ‌های صوتی را در آن قرار دهید. این پلتفرم دارای مجموعه ای از کلیپ های موسیقی است که می توانید در عرض چند ثانیه به ویدیوی خود اضافه کنید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد