خرید از سایت تاوباو Taobao

خرید از سایت تاوباو Taobao

توسط : تیم محتوا
2,773

Taobao یکی از پلتفرم های قدرتمند خرید آنلاین مستقر در چین است. این یکی از پلتفرم های خرید شناخته شده است که پایگاه مصرف کنندگان زیادی در سراسر جهان دارد. تاوباو طیف گسترده ای از محصولات از جمله لباس، لوازم جانبی، ابزار و حتی سخت افزار کامپیوتر را با قیمت بسیار مقرون به صرفه ارائه می دهد. با این حال، این وب سایت 100٪ به زبان چینی است. این ممکن است مانعی در خرید از Taobao برای کسانی باشد که این زبان را درک نمی کنند.

پیشنهاد مطالعه:خرید از زالاندو Zalando

درباره Taobao

در اینجا همه چیزهایی را که باید قبل از شروع خرید از تاوباو بدانید، مورد بحث قرار خواهیم داد. این مقاله با دقت به تمام جزئیاتی می پردازد که برای کسب تجربه بهتر، باید از قبل آگاه باشید. در نظر داشته باشید که شما می توانید از Taobao به عنوان یک خارجی خرید کنید. پلت فرم Taobao یکی از بزرگترین شرکت های تجارت الکترونیک در چین است. خدمات خود را به برخی از کشورهای دیگر خارج از چین گسترش می دهد.

این سایت از خدمات بانک ها پشتیبانی می کند. بنابراین، اگر می خواهید خرید از Taobao را تجربه کنید، باید اطلاعات خود را در پلتفرم این شرکت، ثبت کنید. سپس می‌توانید از طریق کارت‌های بانکی خود، هر کالایی را خریداری نمایید.

لازم به ذکر است که این شرکت ، در برخی از کشورها نمایندگی دارد. اما اگر به این کشورها تعلق ندارید، می توانید از Taobao نیز خرید کنید. در این صورت می توانید از نمایندگی حمل و نقل آن یا هر نمایندگی که بتواند محصولات شما را سفارش داده و ارسال کند، کمک بگیرید. در این خصوص، با کارشناسان 20پیمنت مشورت نمایید.

خرید از سایت تاوباو Taobao

وب سایت های Taobao 

Taobao چندین وب سایت را با توجه به نیازهای افراد مختلف راه اندازی می کند. بنابراین، برای اولین بار هنگام انتخاب وب سایت مناسب، ممکن است برای شما گیج کننده باشد. برای وضوح، در اینجا لیستی از چندین وب سایت با جزئیات آنها آمده است.

وب سایت Taobao یا برنامه Taobao

همانطور که قبلاً می دانید، این وب سایت اصلی Taobao است. تمام ویژگی ها و تمام محصولات خود را به طور خاص برای کاربران داخلی خود ارائه می دهد. می توانید با استفاده از وب سایت رسمی آنها و برنامه طراحی شده، خرید از Taobao را تجربه نمایید.

World.Taobao.Com یا برنامه Taobao Lite 

اگر یک خارجی هستید، این وب سایت مناسب شماست. معاملات انحصاری خرید از Taobao را به مشتریان خارج از کشور خود ارائه می دهد. با این حال، ممکن است برخی از محصولات را در اینجا نبینید زیرا این سات، به دلیل محدودیت‌های قانونی، نمایش برخی محصولات را محدود می‌کند.

پیشنهاد مطالعه:کسب درآمد از سایت فریلنسری SolidGigs

وب سایت Tmall یا برنامه Tmall

Tmall به این دلیل ایجاد شد که مصرف‌کنندگان، خرید مستقیم کالا از یک شرکت را راحت‌تر از یک شخص می‌دانستند. تنها افرادی که می توانند فروشگاه های Tmall را اداره کنند، صاحبان برند یا نمایندگی های مجاز هستند. بنابراین، موفقیت Tmall به شدت به یکپارچگی برند آن بستگی دارد. با خرید از Taobao ، می توانید به کالاهایی با قیمت و کیفیت مناسب، دست یابید

Https://2.Taobao.Com یا Xianyu

این بازار آنلاین تاوباو است که در آن می توانید بسیاری از محصولات ارزان قیمت را پیدا کنید. شما فقط باید برای این سایت ها، یک حساب ثبت نام کنید. با این حال، همه این سایت‌ها یا برنامه‌ها فقط به زبان چینی در دسترس هستند و اگر از زبان چینی بی‌اطلاع باشید، می‌تواند چالش بزرگی باشد.

خرید از سایت تاوباو Taobao

سفارش کالا در تاوباو

تمامی وب سایت های تجارت الکترونیک بین المللی محدودیت های خاصی را برای فروش محصولات خاص به کشورهای خارجی اعمال می کنند. با این حال، Taobao طیف گسترده ای از محصولات را به جز برخی از اقلام حساس در اختیار مشتریان خارجی خود قرار می دهد. برخی از محصولات به دلیل قوانین صادرات چین و محدودیت های حامل، صادرات بین المللی آنها ممنوع است. حتی اگر در وب سایت Taobao سفارش دهید، محصولات خاصی برای شما ارسال نمی شود.

پیشنهاد مطالعه:نحوه خرید اکانت Canva premium

محصولات بزرگ یا خیلی سنگین در Taobao

خرید از Taobao ، محدودیت های خاصی را در مورد محدودیت های اندازه و وزن در مورد انبار خود اعمال می کند. بنابراین، قبل از خرید هر محصولی باید از چنین محدودیت هایی آگاه باشید. به عنوان مثال، غذاهای خاصی در این لیست وجود دارد که در این سایت محدود شده اند. چای، نودل فوری، محصولات بامبو و ... در این دسته قرار می گیرند.

محصولات مختلفی از جمله لوازم آرایشی، الکل، جوهر، خودکار و اقلام مشابه در این دسته وجود دارد. ضمن آن که باتری ها و اقلام داخل باتری، نیز این محدودیت را شامل می شوند که از جمله این دسته می توان به تلفن های همراه، کامپیوتر، پاوربانک ها، ساعت ها و باتری های لیتیومی اشاره کرد.

در نظر داشته باشید که هنگام خرید از Taobao ، این شرکت هیچ گونه چاقو ، تفنگ اسباب بازی، تپانچه آبی و غیره را به مشتریان خارج از کشور ارائه نمی دهد. ضمن آنکه در دسته لوازم برقی، دستگاه های زیادی وجود دارد، مانند رطوبت ساز، پلوپز، اسباب بازی های برقی، جاروبرقی و غیره. همچنین، Taobao محصولات ویژگی های مغناطیسی مانند آهن ربا یا تجهیزات صوتی مانند بلندگوها، موتورها، قطب نما، سیم پیچ ها و غیره را ارائه نمی دهد.

محدودیت های فروش اقلام جعلی 

خرید کپی جعلی از نام های تجاری محبوب مانند نایک، آدیداس، LV، گوچی یا پرادا مجاز نیست. بازرسی به طور کلی بر اساس جزئیات سفارش آنلاین شما یا بسته بندی خارجی بسته است. اگر مایل به سفارش اقلام مارک دار از طریق خرید از Taobao هستید، می توانید بسته بندی خنثی را درخواست کنید. بهتر است از لوگوهای برند خودداری کنید و بسته بندی ساده را از فروشندگان درخواست کنید.

خرید از سایت تاوباو Taobao

سفارش کالا از Taobao 

در حال حاضر، Taobao خدمات خود را فقط در ده کشور دیگر ارائه می دهد، اما راه حلی وجود دارد. اگرچه ممکن است شما از این کشورها نباشید، اما Taobao همچنان به شما امکان خرید محصولات را می دهد. اگر مطمئن نیستید که چگونه محصولات را بخرید، می توانید یک نماینده در کشورهای مذکور پیدا کنید. در نظر داشته باشید که 20پیمنت ، می تواند به راحتی کالاهای سفارش شده شما را خرید کرده و آن را در آدرس ایران به شما تحویل نماید. 
 

برچسـب هـا : سایر ، خرید از Taobao
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد