معرفی سایت فریلنسری DesignHill

معرفی سایت فریلنسری DesignHill

توسط : تیم محتوا
1,564

سایت فریلنسری DesignHill در سال 2014 راه اندازی شد و یک بازار خلاق برای مشاغل بزرگ و کوچک است. این بازار به شما امکان می دهد آثار هنری با کیفیت بالا را از طراحان حرفه ای و هنرمندان مستقل تهیه کنید. این شرکت دارای نیروی زیادی از طراحان از سراسر جهان است. آنها بیش از 120000 طراح و هنرمند از بیش از 52 کشور جهان را تبلیغ می کنند. به عنوان یک پلتفرم جمع سپاری، کسب و کارها می توانند طرح های خلاقانه مختلفی را از هنرمندان مختلف دریافت کرده و مورد علاقه خود را انتخاب کنند.

پیشنهاد مطالعه: Workoliday چیست و چه کاربردی دارد؟

DesignHill چگونه کار می کند؟

سایت فریلنسری DesignHill مانند بسیاری دیگر از بازارهای خلاقانه جمع سپاری کار می کند. اگر پروژه ای دارید، باید فرآیند را در این سایت تکمیل کنید، ساده و آسان است. آنها هنرمندانی دارند که تقریباً روی هر نوع پروژه ای کار خواهند کرد.

 آنها می توانند لوگو، وب سایت، پاورپوینت، تبلیغات، تصویرسازی یا طراحی گرافیکی و بسیاری موارد دیگر را انجام دهند. چهار مرحله اساسی در سراسر فرآیند خلاقیت آنها وجود دارد. قبل از اینکه بتوانید کاری انجام دهید، این سایت از شما می خواهد که یک حساب کاربری ایجاد کنید. هنگامی که آن را درست کردید، پروژه خود را شروع می کنید.

معرفی سایت فریلنسری DesignHill

ایجاد حساب کاربری 

برای انجام کار در سایت فریلنسری DesignHill ،خلاصه طراحی سفارشی را تکمیل کنید. این سایت از شما می‌خواهد که خلاصه‌ای از پروژه را پر کنید که شامل همه چیزهایی است که هنرمندان باید در مورد دیدگاه شما بدانند. در این مرحله، شما باید سعی کنید تا حد امکان اطلاعات بیشتری را درج کنید تا هنرمندان بتوانند آنچه را که می خواهید به شما ارائه دهند. پس از تکمیل خلاصه، مسابقه طراحی شما شروع می شود، هنرمندان شروع به ارسال آثار هنری خود بر اساس درخواست شما می کنند.

سپس، موارد ارسالی را مرور کنید و درخواست تجدید نظر کنید. همانطور که مسابقه طراحی شما در حال برگزاری است، می توانید شروع به مرور طرح های مختلف ارسالی کنید. می توانید از هنرمند بخواهید که هر گونه تجدید نظری را انجام دهد. به عنوان مثال، شاید شما اثر هنری را دوست داشته باشید، اما می خواهید آن را با رنگ بندی متفاوت ببینید.

بهترین مورد را مطابق با نظر خود در سایت فریلنسری DesignHill انتخاب کنید و طرح خود را دریافت نمایید. هنگامی که طرح مورد علاقه خود را پیدا کردید، آن را برگزیده اعلام می کنید و دیگر طرحی را دریافت نخواهید کرد. پس از انتخاب برنده، هنرمند اثر هنری را به صورت فایل های چاپی، قابل ویرایش و اصلی برای شما ارسال می کند. مطمئن شوید که 100% راضی هستید. این سایت ضمانت بازگشت پول را ارائه می دهد، بنابراین هنگامی که اثر هنری نهایی خود را دارید مطمئن شوید که از آن راضی هستید.

پیشنهاد مطالعه:خرید پوشاک مارک دار از سایت های خارجی

لوگوهای DesignHill

بخش قابل توجهی از پروژه‌هایی که سایت فریلنسری DesignHill برای آنها جمع‌سپاری می‌کند، درخواست‌های لوگو هستند. کسب و کارها و کارآفرینان اغلب با استفاده از مسابقه طراحی که توسط این سایت برگزار می شود، لوگوی همیشگی خود را پیدا می کنند. 

این شرکت تبلیغ می کند که پس از شروع یک پروژه، در عرض یک هفته بیش از 70 طرح لوگو دریافت خواهید کرد. آنها همچنین به خود می بالند که بیش از 70000 طراح لوگو حرفه ای در مجموعه استعدادهای خود دارند. هنگامی که یک مسابقه طراحی لوگو را شروع می کنید، می توانید بسته هایی را نیز خریداری کنید که شامل نسخه های رسانه های اجتماعی لوگوی شما یا یک مجموعه کامل لوازم التحریر همراه با لوگوی شما باشد.

فرآیند طراحی لوگو مانند هر نوع پروژه دیگری در سایت فریلنسری DesignHill است. شما باید یک خلاصه سفارشی را پر کنید و سپس مورد علاقه خود را از بین تمام آثار ارسالی انتخاب کنید. اگر شرکت شما به یک لوگو نیاز دارد، پس این سرویس در مقایسه با استخدام یک خلاق تمام وقت، گزینه ارزان تر و کارآمدتری را ارائه می دهد. این شرکت همچنین یک سازنده لوگو رایگان در وب سایت خود ارائه می دهد. از ابزارهای طراحی استفاده می کند تا به شما کمک کند یک لوگوی اساسی ایجاد کنید که دانلود رایگان است.

معرفی سایت فریلنسری DesignHill

هزینه در DesignHill چقدر است؟

مدل قیمت گذاری در سایت فریلنسری DesignHill گسترده است. با تمام انواع پروژه های مختلف که انجام می دهند، قیمت متوسطی برای پروژه ها وجود ندارد. به عنوان مثال، بسته استاندارد برای طراحی لوگو 399 دلار و برای همان بسته، اما طراحی وب 799 دلار هزینه دارد. یک نکته ثابت این است که با انتخاب بسته های فراگیرتر، قیمت به میزان قابل توجهی افزایش می یابد.

این بسته‌ها، متناسب به تعداد سطوحی که قرار می گیرید، از 100 دلار به 300 دلار افزایش می‌یابد. در بسته بندی ها نیز تفاوت هایی وجود دارد. به عنوان مثال، یک بسته استاندارد برای طراحی لوگو شامل بیش از 40 طرح، طراحان بزرگ، تبلیغات رسانه های اجتماعی و تبلیغات خبرنامه است. بسته ممتاز که 300 دلار بیشتر است، شامل بیش از 80 طرح، طراحان استثنایی است. در این سایت، همه تبلیغات یکسان است.

هزینه تمام شده در سایت فریلنسری DesignHill برای شما بستگی به پروژه ای دارد که می خواهید تکمیل کنید. به نظر می رسد تفاوت های بسته آنقدر زیاد نیست که قیمت را تا 300 دلار افزایش دهد، اما خوب است و در صورت تمایل می توانید آن را ارتقا دهید. توصیه می‌شود درباره نوع پروژه‌ای که می‌خواهید تکمیل کنید در وب‌سایت قیمت‌گذاری آن‌ها تحقیق کنید تا ببینید چگونه است.

پیشنهاد مطالعه:کسب درآمد ارزی از سالید گیگ  SolidGigs

DesignHill چقدر طول می کشد؟

زمان چرخش در مسابقات طراحی متوسط آنها تقریباً یک هفته است. این شرکت زمان چرخش یکسانی را برای تمام پروژه های خود تبلیغ می کند. هر نوع پروژه می گوید شما می توانید بیش از 70 طرح را در حدود یک هفته انتظار داشته باشید. سایت فریلنسری DesignHill مقدار زیادی از طرح‌های موجود پس از تنها یک هفته از ارسال هنرمندان را در مسابقه قرار می دهد.

معرفی سایت فریلنسری DesignHill

نکاتی برای اجرای موفق مسابقه طراحی

برای تکمیل خلاصه در مرحله اول تلاش کنید. بسیاری از این هنرمندان می خواهند دید شما را بگیرند و آن را به اثر هنری تبدیل کنند که شما تصویر کرده اید. آنها فقط در صورتی می توانند این کار را انجام دهند که اطلاعات بیش از اندازه کافی به آنها بدهید. مطمئن شوید که در خلاصه مشخصات شما در سایت فریلنسری DesignHill مختصر و واضح است. خلاصه پروژه های توسعه یافته تر نیز طراحان بهتری را جذب می کند.

پروفایل خود را شخصی سازی کنید، این هنرمندان می خواهند کسب و کار شما را بشناسند تا بتوانند طرحی را به شما ارائه دهند که برای شما شخصی به نظر برسد. اولین برداشت آنها از نمایه شما می آید. اگر جزئیات باشد، یک هنرمند تجارت شما را بهتر می شناسد و آثار هنری ایجاد می کند که احساس می کند از شرکت شما آمده است.

سایت فریلنسری DesignHill به شما امکان می دهد برای همه ارسال های خود بازخورد بدهید و درخواست تجدید نظر کنید و باید از آن استفاده کنید. تا زمانی که از سازنده بخواهید طرح رنگ را تغییر دهد، ممکن است ارسالی را پیدا کنید که دوست نداشته باشید. با دادن بازخورد و درخواست تجدید نظر، به آثار هنری با کیفیت بالا دست خواهید یافت. می توانید در این خصوص، از خدمات 20پیمنت بهره مند شوید.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد