خرید کیف و کفش از ترکیه

خرید کیف و کفش از ترکیه

توسط : تیم محتوا
2,714

اگر به دنبال بهترین تولید کنندگان کیف و کفش ترکیه و تامین کنندگان محصولات کفش و کیف با بهترین قیمت، هستید، می توانید از میان این برندهای معتبر در ترکیه خرید نمایید. توجه داشته باشید که این شرکت های تولید کننده، محصولات خود را در بهترین کیفیت ارائه کرده و از زیبایی ظاهری قابل قبولی برخوردارند. می توانید برای خرید کیف و کفش از ترکیه ، از طریق 20پیمنت اقدام کنید.

خرید کیف و کفش از ترکیه

برترین شرکت های تولید کیف و کفش در ترکیه

نسیس ایاککابی :

NESIS AYK.TSR در سال 1978 شروع به کار کرد، آنها محصولاتی مانند کفش مردانه، چکمه، کمربند، کیف دستی، پوشاک مردانه، کت و کفش زنانه، چکمه، کیف دستی، کمربند، لباس زنانه، لباس، کت را در کارخانه خود تولید می کنند. این شرکت با ارائه محصولات در بازار داخلی و با تمرکز بر صادرات از سال 1375 تا به امروز، به موفقیت های بالایی دست یافته است.

کفش سیبل :

یک شرکت و تامین کننده عمده فروشی کفش و کیف است که که از سال 1383 در این بخش فعالیت می کند. کفش های برند SİBELDURMAZ با الهام از بسیاری از برندها، دست ساز هستند و به کشورهای جهان صادر می شوند و همچنین قفسه های بسیاری از فروشگاه ها را در بازار داخلی زینت می دهند. برای خرید کیف و کفش از ترکیه و از این برند، می توانید از طریق 20پیمنت اقدام کنید.

پیشنهاد مطالعه: معرفی سایت فریلنسری DesignHill

کفش و کیف بیلینی :

بیلینی که در سال 2009 تأسیس شد، پیشروترین برند کفش و لوازم جانبی مد زنان در ترکیه است. بیلینی با دربرگیرنده همه لوازم زنانه ، قصد دارد طیف وسیعی از صندل، پاشنه بلند و چکمه را ارائه دهد که برای سبک بسیاری از زنان طراحی شده است، Billini قصد دارد مکانی مقرون به صرفه برای خرید کفش فراهم کند. 

از مدل‌های کفش و کیف ترکیه‌ای با تاثیر بالا گرفته تا کلاسیک‌های ضروری، این برند همچنان مرزهای مد را پیش می‌برد. آن‌ها با استایل گران ‌قیمت خود در بازار کفش پیشتاز هستند، Billini اولین کسی است که با اینفلوئنسرهای بزرگ، سبک‌های خود را تغییر می‌دهد وروندهای بین‌المللی را بدون برچسب قیمت معرفی می‌کند. برای خرید کیف و کفش از ترکیه از این فروشگاه اقدام کنید.

خرید کیف و کفش از ترکیه

کفش امین ایاکابی تراست :

از سال 1988 از بهترین چرم با کیفیت و ترکیب متوازن تکنولوژی، ظرافت و صنایع دستی استفاده می کردند و در عین حال با اجرای عرضه کننده کفش های مردانه و زنانه برای فروشندگان کیف و کفش اروپایی و بازار مد آمریکا از جمله برندهای معروف مد محلی و جهانی فعالیت می کنند. این کفش ها دارای طراحی پیچیده، سبک و ساخت دست هستند.

KULE HEDIYELIK TURIZM TIC.LTD.ŞTI:

شروع خدمت در منطقه کاپادوکیه با مشارکت سامی ایکیزوغلو و مورات پاستوماز برای تولید و فروش 100 درصد محصولات داخلی و کمک به اقتصاد کشور و اقتصاد کشور با افزایش تعداد کارمندان بوده است. این شرکت در سال 2012 در منطقه کاپادوکیه تأسیس شد. شرکت آنها کیف و کفش را در سراسر منطقه تولید می کرد، سپس شروع به فروش در مناطق گردشگری کرد. آنها با اطمینان 8 ساله، محصولات خود را به بسیاری از مناطق گردشگری با برندهای خاص خود فروخته اند. می توانید برای خرید کیف و کفش از ترکیه از این فروشگاه دیدن کنید. 

MONARCH CORK :

آنها تولید کننده کالاهای مد هستند که توسط پارچه چوب پنبه ای با کیفیت بالا، پارچه بازیافتی و مواد سازگار با محیط زیست واقع در ترکیه توسعه یافته اند. طیف محصولات آنها شامل محصولات مد برای زنان و مردان و کیف و کفش های مد روز مانند کیف، کیف پول، کلاه، کمربند، کفش، محصولات یوگا، کالاهای تبلیغاتی سازگار با محیط زیست و لوازم جانبی است.

آنها راه حل های OEM و طراحی مد را برای ارائه محصولات با کیفیت و لوکس با حمایت از روندهای پایدار و مد سبز ارائه می دهند. آمحصولات جدیدی را طراحی می کنند تا محصولات خود را گسترش دهند و برند خود را در بازارهای داخلی و بین المللی تبلیغ کنند. همچنین چوب پنبه را با سایر مواد طبیعی ترکیب می کنند. بنابراین، خرید کیف و کفش از ترکیه و از این برند، یک انتخاب عالی است.

پیشنهاد مطالعه: Workoliday چیست و چه کاربردی دارد؟

ISTE CANTA :

تمامی کیف های این برند، از پارچه های 100% نخی تولید می شوند. شما می توانید با استفاده از کارت اعتباری و گزینه های نقدی هنگام تحویل، از سایت آن ها خرید کنید و می توانید برای سفارش های عمده خود به آنها ایمیل ارسال کنید یا با آنها تماس بگیرید. فروشگاه اینترنتی کیف و کفش در istecanta.com یک شرکت واقع در استانبول است که عمده فروشی را انجام می دهد. سیستم تجارت الکترونیک آنها از گواهینامه های SSL استفاده می کند و بسیار قابل اعتماد است و خرید کیف و کفش از ترکیه را ایمن می سازد.

کیف   OCENS:

آنها یک تولید کننده در ترکیه برای چرم و مواد چرم مصنوعی برای کیف های چرم و غیر چرم هستند. کیف دستی، کوله پشتی، کیف پول، کیف کراس و موارد دیگر با اصل کیفیت بالا و تحویل سریع صورت می گیرد. آنها ظرفیت تولید و طراحی تا تولید عمده را دارند. علاوه بر طرح ها، خدماتی را برای سفارشی سازی کامل ارائه می دهند که شامل چاپ دیجیتال، چاپ حرارتی و موارد دیگر است که برای خرید کیف و کفش از ترکیه مناسب خواهد بود.

خرید کیف و کفش از ترکیه

بازارهای مهم فروش کیف و کفش در ترکیه 

بازارهای استانبول که عمده فروشی دارند، از محبوب ترین بازارها و بهترین مقاصد خرید در ترکیه هستند که مردم محلی، گردشگران و حتی تجار برای خرید بهترین کالاهای مصرفی به آن مراجعه می کنند. به عنوان مثال، بازار عثمان بیگ، به عنوان بازار عمده فروشی استانبول در این خیابان بیشتر ویژه بانوان است، زیرا در آن بسیاری از محصولات زنانه مانند لباس، کیف، کفش، لوازم آرایشی، لباس شب و... عرضه می شود و این بازار در نزدیکی میدان تقسیم قرار دارد که مملو از گردشگران است. 

پیشنهاد مطالعه: خرید پوشاک مارک دار از سایت های خارجی

خرید کیف و کفش از ترکیه و تفریح گردشگری استانبول را همزمان در دل بازار و کوچه پس کوچه های آن پیدا کنید. این امر مانع از وجود محصولات مختلف برای همه گروه های سنی و جنس نمی شود. همچنین، بازار فاتح، یکی از بازارهای عمده فروشی ممتاز استانبول است که شامل لذیذترین انواع فروشگاه عمده فروشی پوشاک ترکی می باشد که البته از خرید پوشاک و کفش از ترکیه نیز خبری نیست.

بازار فاتح نه تنها از بازارهای عمده فروشی در استانبول است، بلکه در خیابان فاتح واقع شده است و آن را به یک نقطه عطف گردشگری تاریخی درجه یک تبدیل می کند، جایی که معروف ترین جاذبه های گردشگری در آن قرار دارد. برای خرید از ترکیه به صورت آنلاین و تحویل کالا در ایران، می توانید با 20پیمنت همراه باشید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد