تغییرات مهم در آزمون دولینگو Duolingo

تغییرات مهم در آزمون دولینگو Duolingo

توسط : تیم محتوا
1,833

آزمون انگلیسی Duolingo نشان می دهد که چگونه فناوری می تواند آزمایش را برای دانش آموزان و موسسات به طور اساسی بهبود بخشد. امسال، تعداد بیشتری از شرکت کنندگان در آزمون دولینگو شرکت کردند، بسیاری از آنها به راحتی در خانه خود بوده و در آزمون به صورت آنلاین حاضر شدند. از آنجایی که موسسات بیشتری در سراسر جهان آزمون انگلیسی Duolingo را به عنوان مدرک مهارت می پذیرند، این گروه، به بهبود و ارتقاء تجربه آزمون برای ارائه بهترین خدمات به مخاطبان جهانی خود ادامه می دهد. از همین روست که در اینجا به تغییرات مهم در آزمون دولینگو پرداخته ایم.

تغییرات مهم در آزمون دولینگو Duolingo

شرکت در آزمون دولینگو

در Duolingo، دانشمندان ارزیابی، هر کاری که از نظر انسانی ممکن است انجام می دهند تا مطمئن شوند که تجربه آزمایشی شما کم استرس است و به جرات می توان گفت که این روند آزمون، لذت بخش است. منابع آمادگی آزمون رایگان، قیمت مقرون به صرفه‌تر، طراحی بصری UX، زمان تست کوتاه‌تر، و فرآیندهای برگشت سریع امتیاز، همگی به تجربه بی‌نظیر آزمون دهنده کمک می‌کنند.

گسترش دسترسی آزمایشی 

یکی از تغییرات مهم در آزمون دولینگو ، تعهد دولینگو به دسترسی است. آزمون دیجیتالی اول و سازگار با رایانه ما به صورت آنلاین، در صورت تقاضا، 24 ساعت شبانه روز و در هر نقطه از جهان در دسترس است. امسال، تعداد دانش‌آموزان بیش از هر زمان دیگری در بیش از 12000 شهر در سراسر جهان بوده است.

آزمون مقرون به صرفه و بر حسب تقاضا به ویژه برای آزمون دهندگانی که در آموزش عالی از خدمات ناکافی برخوردار هستند، مهم است. امسال بیش از 10000 معافیت از هزینه ها را برای حمایت از دانشجویان در بیش از 70 کشور ارائه کرده است و به بسیاری از دانشجویان بین المللی، در حین انجام مراحل پذیرش دانشگاه، کمک های مالی و مشاوره می دهد.

پیشنهاد مطالعه: دریافت دلار از بازی های جذاب

بهبود امنیت 

از تغییرات مهم در آزمون دولینگو این است که با گسترش دسترسی به تست مهارت انگلیسی، آزمون انگلیسی Duolingo زندگی هزاران نفر را در سراسر جهان تغییر داده است. پروتکل های امنیتی پیشرفته برای اطمینان از قابل اعتماد بودن نمره هر آزمون شونده ضروری هستند.

امسال، کارشناسان بسیار آموزش دیده را استخدام شده است تا سعی کنند به سیستم های دولینگو نفوذ کنند تا ضعف های احتمالی در پروتکل های امنیتی خود را آشکار و ریشه کن نمایند. بنابراین دولینگو، به صدها هزار دانشجو که در مسیر آموزش عالی در سرتاسر جهان حرکت می کنند، کمک نموده است و همواره  به کشف راه‌هایی برای کاهش موانع در آموزش عالی و استفاده از فناوری برای تغییر آزمایش ادامه داده است.

از تغییرات مهم در آزمون دولینگو این است که از تعداد بی‌شماری آزمون‌دهندگان، دانشگاه‌ها، مؤسسات، مشاوران و معلمانی که به دولینگو پیوسته‌اند الهام گرفته است تا آزمون دولینگو را تغییر داده و روندی سازنده تر را ادامه دهد.

تغییرات مهم در آزمون دولینگو Duolingo

تغییر اعمال شده شرکت در آزمون 

آزمون انگلیسی Duolingo ارزیابی مهارت انگلیسی دیجیتال را متفاوت انجام می دهد. این آزمون فقط 49 دلار هزینه دارد، تنها 1 ساعت طول می کشد و اولین آزمون پرمخاطره در جهان است که به طور کامل آنلاین انجام می شود. از آنجایی که آزمون بسیار متفاوت از سایر آزمون های استاندارد است، منطقی است که از تغییرات مهم در آزمون دولینگو و رویکرد آمادگی آزمون نیز کمی متفاوت به نظر می رسد.

آمادگی آزمون 

این زمانی از سال است که بسیاری از دانشجویان برای ورود به دانشگاه درخواست می دهند و سوالات زیادی در مورد نحوه آماده شدن برای آزمون انگلیسی Duolingo دریافت می شود. آمادگی آزمون سنتی می‌تواند شامل ساعت های طولانی مطالعه، منابع و کلاس‌ های گران ‌قیمت ، و حفظ کردن مطالب باشد. 

این برای آزمون انگلیسی Duolingo ضروری نیست. DET برای نشان دادن سطح مهارت واقعی در زبان انگلیسی طراحی شده است، بنابراین مطالعه شدید درست قبل از آزمون نمره شما را تغییر نمی دهد. امتیاز شما با افزایش مهارت انگلیسی شما بهبود می یابد.

پیشنهاد مطالعه: خرید کیف و کفش از ترکیه

مهم است که در تغییرات مهم در آزمون دولینگو ، به‌ جای حفظ کردن سؤالات یا استراتژی‌ های آزمون، خط زمانی آمادگی آزمون را امتحان کنید تا به بهینه ‌سازی تجربه آزمون انگلیسی Duolingo شما کمک کند. در نظر داشته باشید که این می تواند تنها یک پیشنهاد باشد. هنگام آماده شدن برای آزمون با سرعت و برنامه خود حرکت کنید. 

برخی تحقیقات غیررسمی مانند تماشای یک ویدیوی کامل از آزمون را انجام دهید. سپس، کانال و لیست پخش را برای ویدیوهای مفیدتر در دولینگو بررسی کنید. از صفحه آمادگی آزمون دیدن نمایید که دارای راهنمای رسمی برای شرکت کنندگان در آزمون است. راهنما اطلاعات مفیدی در مورد انواع سؤالات، امتیازدهی، تجربه آزمون و موارد دیگر دارد.

انگلیسی خود را روزانه با استفاده از تمام مهارت های خود تمرین کنید وبلاگ Duolingo منابعی برای نحوه تمرین انگلیسی در زندگی روزمره شما دارد. هر چند بار که می خواهید در آزمون تمرینی رایگان شرکت کنید. این به شما نشان می دهد که چه نوع سوالاتی را می توانید در آزمون واقعی ببینید. ضمن آنکه همواره به روز رسانی ها و تغییرات مهم در آزمون دولینگو را دنبال نمایید.

تغییرات مهم در آزمون دولینگو Duolingo

مقدمات شرکت در آزمون

روز قبل از آزمون، فضای خود را آماده کنید. محیطی راحت و آرام را برای شرکت در آزمون انتخاب کنید. فضای شما باید دارای نور کافی، مکانی مناسب برای نشستن و حریم خصوصی کامل باشد. مطمئن شوید که تمام تجهیزات مورد نیاز خود از جمله کارت شناسایی دولتی، کامپیوتر و اتصال اینترنتی قابل اعتماد را در اختیار دارید.

آزمون را از ثبت نام کنید، بنابراین تنها کاری که باید انجام دهید این است که وقتی آماده شرکت در آن هستید، روی شروع تست کلیک کنید.

زمانی از روز را انتخاب کنید که بهترین فکر و احساس خود را داشته باشید. شما می توانید در هر زمان و هر مکان در آزمون انگلیسی Duolingo شرکت کنید. در روز آزمون خود را برای موفقیت آماده کنید. مطمئن شوید که حداقل یک ساعت کامل زمان بدون وقفه دارید. بگذارید همه اطرافیانتان بدانند که وارد منطقه آزمایشی شما نشوند. 

پیشنهاد مطالعه: معرفی سایت فریلنسری DesignHill

در کنار بررسی تغییرات مهم در آزمون دولینگو ، لازم است که به جزئیات آزمون نیز دقت کنید. از هدفون استفاده نکنید، زیرا از تایید شدن تست جلوگیری می کند. صورت و گوش های شما باید به وضوح قابل مشاهده باشند. تمام قوانین آزمون را با دقت بخوانید تا آزمون شما ایمن و معتبر باشد. این آزمون همچنین قوانین را درست قبل از شروع به شما یادآوری می کند.

انگلیسی خود را درست قبل از آزمون تمرین کنید تا ذهنیت لازم را به دست آورید. سعی کنید با یک دوست با صدای بلند صحبت کنید، یک برنامه تماشا کنید یا به یک پادکست به زبان انگلیسی گوش دهید یا یک مقاله بخوانید. در طول آزمون، نیز متمرکز بمانید. از آنجایی که هر تست تحت نظارت است، باید برای کل تست به صفحه نگاه کنید. 

برای شرکت در آزمون دولینگو و بررسی های بیشتر تغییرات مهم در آزمون دولینگو ، می توانید با 20پیمنت در ارتباط باشید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد