سایت فریلنسری mediabistro چیست و چه کارایی دارد

سایت فریلنسری mediabistro چیست و چه کارایی دارد

توسط : تیم محتوا
1,512

سایت فریلنسری Mediabistro که در سال 1993 تأسیس شد، یک وب سایت شبکه سازی و ایجاد شغل است که دسترسی به آگهی های شغلی، آموزش و جامعه را برای متخصصان در زمینه های رسانه و فناوری فراهم می کند. ماموریت این شرکت کمک به 1 میلیون کاربر ثبت نام شده و 240000 دنبال کننده رسانه های اجتماعی برای رسیدن به موفقیت در حرفه خود است، همانطور که با تعریف شخصی هر فرد از موفقیت سنجیده می شود.

پیشنهاد مطالعه: معرفی سایت فریلنسری Publoft

درباره Mediabistro

سایت فریلنسری Mediabistro که متعهد به کمک به اعضای خود در هر مرحله از شغلشان است، دارای یک هیئت شغلی، سرفصل های اخبار صنعت، برنامه های آموزشی و کنفرانس های شبکه است. mediabistro.com دوره های آموزشی آنلاین در زمینه موضوعات مرتبط با رسانه از جمله ویرایش کپی، رسانه های اجتماعی، روابط عمومی، مدیریت پروژه، کپی رایتینگ، بازاریابی دیجیتال و روزنامه نگاری ارائه می دهد. 

خدمات حرفه‌ای این وب ‌سایت به متخصصان کمک می‌ک ند تا با شرکت ‌های بزرگ و کوچک، از جمله مارک ‌های رسانه ‌ای معروف مانند ALM، Advocate، 24 Seven Services Group و Allied Health Media ارتباط برقرار کنند.

 سایت فریلنسری Mediabistro همچنین خدمات حرفه‌ای رزومه‌نویسی، نکات جستجوی کار، و یک فهرست تخصصی را برای فریلنسرها ارائه می‌ کند تا کار خود را به نمایش بگذارند. مشترکین mediabistro.com یک شرکت مبتنی بر عضو، دسترسی عالی به راهنماهای حرفه ای و مخاطبین تحریریه و همچنین تخفیف در کلاس ها و سایر خدمات دریافت می کنند. 

به عنوان یک کارفرما، mediabistro.com در گذشته برای انواع مشاغل انعطاف پذیر و از راه دور، از جمله فرصت های پاره وقت، تمام وقت، مشاغل آزاد و دورکاری استخدام کرده است.

سایت فریلنسری Mediabistro یک پلت فرم استخدام و مرکز منابع برای متخصصان رسانه است. شرکت ‌ها در سراسر دنیا می‌توانند برای برقراری ارتباط با متخصصان رسانه محتوا، مشاغلی را در وب ‌سایت Mediabistro ارسال کنند.

درباره سایت فریلنسری mediabistro

کسب درآمد از Mediabistro

Mediabistro یک پلت فرم برای متخصصان رسانه، کارفرمایان و مترجمان آزاد است. خدمات شغلی را برای جویندگان کار ارائه می دهد تا رزومه و درخواست های شغلی خود را اصلاح کنند. عضویت نامحدود MB به جویندگان کار اجازه می دهد تا به راهنماها و تقویم های سرمقاله برای وب سایت ها و مجلات پیشرو و همچنین طیف گسترده ای از دوره های آنلاین دسترسی داشته باشند.

برای کارفرمایان، سایت فریلنسری Mediabistro مجموعه ‌ای از بسته ‌های آگهی کار و طرح‌های نامحدود را ارائه می ‌کند که شامل مشخصات شرکت و استفاده از داشبورد آنلاین با تجزیه و تحلیل برای مدیریت پست ‌های شغلی و برنامه ‌های کاربردی است. Mediabistro همچنین خدمات استخدام سفارشی و خدمات نام تجاری کارفرما را ارائه می دهد.

پیشنهاد مطالعه: نحوه پیوند کارت PAN به حساب پی پال

نکات مهم در سایت

این سایت کاربردی، دسترسی به شبکه ملی متخصصان مستعد تمام وقت و آزاد را در اختیار اعضای خود می گذارد. طرح عضویت برای جویندگان کار، امکان دسترسی نامحدود به دوره های آنلاین، ابزارهای فریلنسری و تخفیف در منابع و رویدادهای صنعت را فراهم می کند.

سایت فریلنسری Mediabistro خدمات شغلی را برای جویندگان کار ارائه می دهد، از جمله رزومه، نامه پوششی و ویرایش یا بازنویسی لینکدین خواهد بود. مجموعه گسترده ای از بسته های آگهی کار و همچنین راه حل های سفارشی استخدام را ارائه می دهد.

این سایت، شامل یک داشبورد با تجزیه و تحلیل است که به کارفرمایان اجازه می دهد به راحتی آگهی های شغلی و برنامه های کاربردی را مدیریت کنند. آنها یک استودیوی محتوای داخلی (استودیوی Uncubed) دارند که محتوای برندسازی کارفرما را ایجاد می کند.

درباره سایت فریلنسری mediabistro

نحوه ارسال شغل در Mediabistro

سایت فریلنسری Mediabistro گواهینامه‌ های کارفرمایان را در پایین صفحه مشاغل پست آنها نمایش می ‌دهد. این خدمات استخدام Mediabistro و توانایی ارائه نامزدهای برتر را ممکن می کند. ضمن آن که نحوه ارسال شغل در  این سایت، شامل شش مرحله آسان می باشد. در ابتدا، روی پست شغل کلیک کنید. دکمه پست مشاغل را در گوشه سمت راست بالای صفحه اصلی پیدا خواهید کرد. به سادگی، شغل مورد درخواست را در این سایت، انتخاب نمایید

Mediabistro در مقابل Indeed

Indeed یکی از شناخته ‌شده ‌ترین رسانه های شغلی عمومی با مجموعه ‌ای از ویژگی‌ های خوب، شبیه به سایت فریلنسری Mediabistro است. برخلاف Mediabistro، Indeed آگهی‌های شغلی رایگان و همچنین گزینه‌های ارسال شغل با دستمزد بسیار ارزان‌تری را ارائه می‌دهد. گذشته از تفاوت روشن در قیمت و ترافیک، مزیت اصلی این است که یک رسانه شغلی خاص است.

پیشنهاد مطالعه: خرید اکانت زوم Zoom

Mediabistro در مقابل Mashable

هدف هیئت مدیره شغلی Mediabistro متخصصان رسانه، کارفرمایان و مشاغل آزاد است، در حالی که Mashable یک سایت خبری بزرگ با یک رسانه شغلی برای متخصصانی است که به دنبال شغل در فرهنگ دیجیتال، رسانه های اجتماعی و فناوری هستند. 
Mediabistro در مقابل JournalismJobs.com

مانند سایت فریلنسری Mediabistro ، JournalismJobs.com یک هیئت شغلی ویژه برای متخصصان صنعت رسانه است. JournalismJobs.com مقرون به صرفه تر از Mediabistro است و مدت زمان بیشتری را برای پست های شغلی ارائه می دهد، اما ویژگی های کمتری دارد، فاقد گزینه های نام تجاری کارفرما و منابع و ابزارهای اضافی برای جویندگان کار و کارفرمایان است.

هزینه ارسال شغل در Mediabistro

Mediabistro یک هیئت شغلی و پلت فرم منبع برای متخصصان محتوا و رسانه است. قیمت این سایت، از 297.00 دلار برای یک آگهی شغلی تا 2470.00 دلار برای یک بسته شامل ده آگهی شغلی متغیر است. قیمت اشتراک و راه حل های استخدام سفارشی در صورت درخواست در دسترس است. می توانید برای کسب اطلاعات کامل تر، با کارشناسان 20پیمنت در ارتباط باشید.

درباره سایت فریلنسری mediabistro

ایجاد حساب کاربری 

در سایت فریلنسری Mediabistro ، در صورت انجام مراحل خرید بسته ارسال در وب سایت، اطلاعات کاربری را وارد می کنید که به صورت خودکار برای شما یک حساب کاربری ایجاد می کند. می توانید از این حساب برای مدیریت آگهی های شغلی Mediabistro استفاده کنید.

ضمن آن که برای ویرایش آگهی های شغلی Mediabistro خود، کافی است وارد حساب کاربری خود شوید و روی موردی که می خواهید ویرایش نمایید، کلیک کنید. می توانید همه تغییرات خود را ذخیره کرده و پست فوراً به روز می شود.

برای حذف یک پست، فقط آن را از منوی خود انتخاب کنید و سپس روی حذف کلیک نمایید. باید تأیید کنید که می‌خواهید پست را حذف کنید. زیرا این عمل آن را برای همیشه حذف می‌کند. می توانید برای کسب درآمد از این سایت و پرداخت هزینه اشتراک، با 20پیمنت در ارتباط باشید.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد