بهترین سایت های کاریابی بین المللی

بهترین سایت های کاریابی بین المللی

توسط : تیم محتوا
3,533

جستجوی کار در خارج از کشور کار آسانی نیست، اما سایت ‌های کار برای ساده‌ تر کردن یافتن آن وجود دارند. با استفاده از یک سایت کار بین المللی، می توانید به طور یکپارچه فرصت های باز را در بازارهای خارجی جستجو کنید، مشاوره ارزشمندی در مورد نحوه دریافت ویزا، هماهنگی حرکت برون مرزی خود و موارد دیگر کسب کنید. در اینجا بهترین سایت های کاریابی بین المللی را آورده ایم تا بتوانید از بین آنها انتخاب کرده و برای برنامه مهاجرتی خود و کار در خارج از کشور، برنامه ریزی کنید. در این خصوص، کارشناسان 20پیمنت نیز شما را یاری می کنند.

پیشنهاد مطالعه:معرفی گیفت کارت EA

سایت های کاریابی خارج از کشور

CareerJet

CareerJet از سال 2001 وجود داشته است و بیش از 40 میلیون لیست شغل را در یک مکان متمرکز می کند و روزانه بیش از 70000 وب سایت را اسکن می نماید. CareerJet را به ‌عنوان بهترین سایت های کاریابی بین المللی برای مشاغل می شناسند. زیرا به شما امکان می ‌دهد به راحتی نقش ‌های باز را در همه سطوح و صنایع در بیش از 90 کشور جستجو کنید.

در CareerJet می توانید مشاغل را بر اساس کلمه کلیدی، عنوان، شرکت و مکان جستجو کنید. پس از شروع جستجو، می توانید روی فیلترهای پیشرفته تر برای عنوان، مدت قرارداد، ساعت کاری و نام شرکت کلیک کنید. شما می توانید برای تمام سطوح تجربه و بیشتر صنایع، مانند ارتباطات، امور مالی، رسانه، مراقبت های بهداشتی و فناوری شغل پیدا نمایید. 

توجه داشته باشید که CareerJet به عنوان یکی از بهترین سایت های کاریابی بین المللی ، زبان رسمی کشورهای مورد نظر شما را نمایش می دهد، بنابراین اگر مسلط نیستید، حتما از مرورگری استفاده کنید که همه چیز را ترجمه کند.

جستجو در هر یک از سایت های بین المللی CareerJet رایگان است و برای درخواست موقعیت های باز نیازی به ایجاد حساب کاربری ندارید. اگر یک حساب کاربری رایگان در این سایت ایجاد کنید، می توانید مشاغل انتخابی را ذخیره کرده و برای دریافت هشدارهای ایمیل برای جستجوهای خاص ثبت نام کنید.

بهترین سایت های کاریابی بین المللی

Indeed

Indeed در سال 2004 تاسیس شد و اکنون بزرگترین و بهترین سایت های کاریابی بین المللی است. Indeed به بیش از 250 میلیون کاربر ماهانه خدمات می دهد و در هر ثانیه 10 لیست شغلی جدید اضافه می کند. ما Indeed Worldwide اگرچه فهرست های شغلی بیشتری نسبت به CareerJet دارد و استفاده از آن بسیار آسان است، اما تعداد کشورهای بسیار کمتری در فهرست وجود دارد.

Indeed لیست های بین المللی را در هر صنعت، هر سطح و هر سبک زندگی پست می کند. داوطلبان می توانند بر اساس عنوان شغلی و مکان، محدوده حقوق، تاریخ ارسال و سطح تجربه جستجو کنند. به خاطر داشته باشید که این سایت، زبان خود را طوری تنظیم می‌کند که هر کشوری را که در آن به دنبال شغل هستید، منعکس نماید، بنابراین مطمئن شوید که از مرورگری استفاده می‌کنید که می‌ تواند هر فهرست را در صورت لزوم ترجمه کند.

در واقع این از بهترین سایت های کاریابی بین المللی و 100٪ رایگان است و نیازی به ثبت نام برای یک حساب کاربری ندارید. با این حال، ایجاد یک حساب کاربری چندین مزیت اضافه دارد. با یک حساب کاربری، می‌توانید برای دریافت هشدارهای ایمیلی هنگام ارسال مشاغل جدید ثبت‌نام کنید و مشاغل را ذخیره کنید تا بعداً برای آنها درخواست دهید. Indeed همچنین یک ابزار مقایسه حقوق و یک بخش بررسی شرکت ارائه می دهد، بنابراین می توانید قبل از درخواست برای یک نقش یا پذیرش پیشنهاد، به بررسی های شرکت نگاه کنید.

CEO Worldwide

CEO Worldwide در سال 2001 به دلیل ناامیدی از پیچیدگی ‌های ناشی از استخدام استعدادهای اجرایی جهانی تأسیس شد. CEO Worldwide در حال حاضر تقریباً 20000 مدیر اجرایی را در شبکه خود بررسی کرده است که در 180 کشور جهان را پوشش می دهد. این سایت، به عنوان بهترین مکان برای یافتن مشاغل سطح اجرایی بین‌المللی انتخاب می شود، زیرا منحصراً بر روی لیست‌های اجرایی با کیفیت بالا و به‌روز تمرکز دارد و ارائه می‌کند.

 CEO Worldwide به عنوان بهترین سایت های کاریابی بین المللی ، نقش ‌های اجرایی دائمی و قراردادی را در ده‌ ها صنعت، از جمله کالاهای مصرفی، انرژی، مالی، مراقبت‌ های بهداشتی و نرم ‌افزار، اما نه محدود به آن، پست می‌کند. اضافه شدن آن به جمع نامزدهای CEO Worldwide رایگان است. 
پس از تأیید، می‌ توانید برای هر فرصت باز مورد علاقه درخواست دهید و همچنین هر کارفرمایی که فعالانه برای نقش‌های آزاد در پلتفرم استخدام می‌کند، با شما تماس گرفته شود. همچنین می توانید برای دریافت هشدارهای ایمیلی که مطابق با مشخصات و علایق شما هستند ثبت نام کنید.

پیشنهاد مطالعه: بهترین سایت های فروش لوازم الکترونیک دست دوم

TeachAway

Teach Away در سال 2003 برای کمک به معلمان برای یافتن شغل در خارج از کشور ایجاد شد. اکنون یکی از بزرگترین شرکت های بین المللی استخدام معلم است و به ارتباط معلمان با فرصت های جدید در بیش از 50 کشور کمک می کند. Teach Away  به ‌عنوان بهترین سایت های کاریابی بین المللی انتخاب می شود، زیرا اندازه، فهرست ‌های با کیفیت بالا، منابع توسعه حرفه‌ای و فرصت‌ های شبکه‌ سازی آن وجود دارد.

پیوستن به Teach Away رایگان است، اما قبل از اینکه بتوانید برای مشاغل باز درخواست دهید، باید یک نمایه آنلاین تکمیل کنید. پس از تکمیل نمایه خود، می توانید مشاغل ESL را در سراسر جهان جستجو کرده و درخواست دهید که بسیاری از آنها علاوه بر حقوق شامل بازپرداخت پرواز، مسکن و کمک هزینه غذا هستند.

Teach Away علاوه بر یک هیئت شغلی قوی، دارای یک انجمن فعال گروه فیس بوک و وبلاگ فوق العاده با اطلاعات دقیق در مورد نحوه معلم شدن و یافتن شغل معلمی است. Teach Away به عنوان بخشی از تعهد خود به آموزش بیشتر معلمان، دوره‌ های گواهینامه معلم دولتی آسان و مقرون به صرفه و دوره‌های TEFL (تدریس انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی) را ارائه می‌کند تا به شما کمک کند برای فرصت‌های بیشتر واجد شرایط شوید.

Expat Network

Expat Network در سال 1989 ایجاد شد که برای مهاجران خارجی در سراسر جهان مناسب بود. Expat Network را به ‌عنوان بهترین سایت های کاریابی بین المللی انتخاب شده است، زیرا نه تنها یک تابلوی شغلی عالی برای مشاغل بین‌المللی ارائه می‌کنند، بلکه ده‌ها راهنمای منبع رایگان، پست‌های وبلاگ و چک‌لیست‌ها برای تنظیم دقیق رزومه شما برای موقعیت‌های بین‌المللی و جابجایی دارند. 

Expat Network به عنوان یک فروشگاه برای یافتن شغل و انجام تحقیقات در مورد چگونگی هماهنگی حرکت و سازگاری با زندگی مهاجر عمل می کند. می توانید مشاغل را بر اساس کلمه کلیدی، صنعت، مکان و مدت زمان جستجو کنید. Expat Network کشورهای زیادی را در پایگاه داده های خود دارد و در زمینه های بازاریابی و فروش، فناوری اطلاعات مراقبت های بهداشتی و مالی خدماتی را ارائه می کند.

همچنین پست‌های وبلاگ مفصلی در مورد نحوه هماهنگ کردن یک حرکت بین‌المللی، تنظیم امور مالی خود با یک سیستم بانکی و ارز جدید و هدایت مراقبت‌های بهداشتی در خارج از کشور پیدا خواهید کرد. Expat Network راهنمای دانلود جامعی برای مهاجرت به استرالیا، فرانسه، اسپانیا و پرتغال دارد. استفاده از بخش های مختلف این سایت رایگان است.

بهترین سایت های کاریابی بین المللی

USAJOBS

USAJOBS به عنوان بهترین سایت های کاریابی بین المللی ، به افراد کمک می کند تا مشاغل دولتی را هم در داخل و هم در خارج از کشور پیدا کنند. امروزه، USAJOBS موقعیت های موجود را از بیش از 500 آژانس مختلف در 147 کشور فهرست می کند. 

برای درخواست شغل در USAJOBS، باید یک حساب کاربری ایجاد کنید و نمایه خود را پر کنید. سپس، شما آزاد هستید که برای همه سطوح تجربه شغلی را جستجو کرده و درخواست دهید. رایج ترین مشاغل در خارج از کشور عبارتند از: کارکنان اداری، کارکنان خدمات غذایی، کمک های آموزشی، دستیاران منابع انسانی و مدیران تدارکات را شامل می شود. 

همچنین می توانید بر اساس محدوده حقوق، بخش ها و آژانس ها فیلتر کنید تا جستجوی خود را حتی بیشتر محدود کنید. پس از درخواست برای هر نقش باز، می توانید با ورود به بخش برنامه حساب کاربری خود، وضعیت برنامه های خود را بررسی کنید. استفاده از USAJOBS کاملا رایگان است.

پیشنهاد مطالعه: نحوه شارژ وب مانی

GoAbroad 

GoAbroad که در سال 1997 به عنوان بهترین سایت های کاریابی بین المللی تأسیس شد، به منظور پر کردن شکاف بین شرکت های ارائه دهنده برنامه های شغلی بین المللی و دانشجویانی که به دنبال کار در خارج از کشور هستند، راه اندازی گردید.

 GoAbroad اکنون به بیش از یک میلیون بازدیدکننده ماهانه خدمات می دهد و تقریباً 12000 برنامه تأیید شده در پایگاه داده خود فهرست شده است. GoAbroad بهترین مکان برای جستجوی مشاغل بین المللی است که نه تنها به دلیل اندازه آن، بلکه بدان دلیل که بررسی های واقعی را برای محبوب ترین برنامه های خود ارائه می دهد، دارای پایگاه داده بورسیه است و به ویزا و بیمه مسافرتی کمک می کند.

در GoAbroad، می توانید فرصت ها را بر اساس دسته یا کشور به صورت رایگان جستجو کنید. محبوب ترین انواع مشاغل عبارتند از au pairing، مزرعه داری، بازاریابی، عدالت اجتماعی و آموزش زبان انگلیسی است. شما می توانید در بهترین سایت های کاریابی بین المللی بدون داشتن حساب کاربری

در سایت برای هر موقعیتی درخواست دهید، اما ثبت نام برای یک حساب به شما امکان می دهد برنامه ها را برای بعد ذخیره کنید و از ویژگی مقایسه پلت فرم برای یافتن بهترین مورد برای خود استفاده کنید.

عملکرد سایت های کاریابی 

وب سایت های شغلی هم موتورهای جستجو و هم پایگاه داده ای برای مشاغل آزاد هستند. هر کس، صرف نظر از صنعت، تحصیلات یا سطح تجربه، می تواند از یک سایت کار برای یافتن فرصت ها استفاده کند. برخی از بهترین سایت های کاریابی بین المللی نیز منابع اضافی را برای زندگی و کار در خارج از کشور فراهم می‌کنند، مانند کمک به پرواز و اقامت، کمک به دریافت مجوز کار یا ویزا و غیره. هر کسی که فعالانه به دنبال کار در خارج از کشور است، باید از وب سایت های شغلی استفاده کند تا بیشترین فرصت های شغلی را پیدا کند.

بهترین سایت های کاریابی بین المللی

سایت های شغلی چگونه برای مشاغل بین المللی کار می کنند؟

بیشتر سایت های کار بین المللی، برای مرور رایگان هستند. برای شروع جستجو، کافی است عنوان شغل، شهر و کشور مورد نظر خود را تایپ کنید. برخی از سایت‌ها از شما می‌خواهند قبل از باز کردن امتیازات کامل مرور، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید. هنگامی که از طریق بهترین سایت های کاریابی بین المللی برای شغلی درخواست دادید، مدیر استخدام اطلاعات شما را بررسی می کند و در صورت علاقه با شما تماس می گیرد.

برخی از کشورها برای داشتن شغل از شما می خواهند ویزای کار دریافت کنید. اگر در مورد کشورهایی که علاقه مند به کار در آنها هستید اینطور است، مطمئن شوید که در طول چرخه استخدام محل فرآیند ویزا را مشخص کنید. در این خصوص، توصیه می شود که با کارشناسان 20پیمنت در ارتباط باشید.

پیشنهاد مطالعه: بهترین روش های پرداخت آنلاین

هزینه سایت های شغلی چقدر است؟

برخی از بهترین سایت های کاریابی بین المللی برای دسترسی به لیست ها نیاز به عضویت یا پرداخت هزینه یکباره دارند. اگر به دنبال فرصت‌ های سال فاصله هستید، ممکن است با مشاغل یا دوره‌های کارآموزی مواجه شوید که شما را ملزم به پرداخت هزینه نیز می‌کند. 

مشاغل بین ‌المللی، اغلب به عنوان برنامه‌های فراگیر تبلیغ می‌شوند که ممکن است شامل موقعیت شغلی و همچنین اقامت، پروازها، فرصت‌های شبکه‌سازی و گشت‌وگذار در ازای هزینه‌های برنامه باشد. اطمینان حاصل کنید که به هر فهرست با جزئیات دقیق نگاه می کنید تا متوجه شوید که انتظارات مالی، به ویژه برای مشاغل بین المللی چیست.

بهترین سایت های کاریابی بین المللی

سایر ویژگی هایی که برای مشاغل بین المللی باید در نظر گرفت.

هنگامی که به دنبال بهترین سایت های کاریابی بین المللی هستید، سعی کنید به دنبال گزینه هایی باشید که دارای ویژگی های اضافی یا مشاوره برای دریافت اسپانسر یا ویزای کار در خارج از کشور هستند. به دنبال سایت هایی با وبلاگ های دقیق یا راهنماهای کار در خارج از کشور بگردید تا به شما کمک کند برای شغل جدید خود آماده شوید. 

بسیاری از سایت‌های کار بین‌المللی نیز برنامه‌های شغلی را تبلیغ می‌کنند که رایگان نیستند، به این معنی که برای یافتن کار و زندگی در خارج از کشور باید هزینه پرداخت کنید. اگر علاقه ای به پرداخت هزینه برای امتیاز کار در خارج از کشور ندارید، از آن سایت ها اجتناب کنید و به تابلوهای شغلی سنتی تر پایبند باشید. می توانید در این خصوص، از 20پیمنت یاری بگیرید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد