خرید اکانت IMDbPro

خرید اکانت IMDbPro

توسط : تیم محتوا
1,542

اگر از طرفداران فیلم هستید، احتمالاً نام پایگاه داده فیلم های اینترنتی (IMDb) را شنیده اید، یکی از منابع اصلی وب برای اطلاعات در مورد نمایش های تلویزیونی، فیلم ها و متخصصانی که آنها را می سازند. IMDbPro بزرگترین و محبوب ترین پایگاه داده تلویزیون و فیلم در اینترنت است. این فهرست هزاران برنامه تلویزیونی، فیلم، بازیگران و اطلاعات دیگر در مورد تجارت سرگرمی را فهرست می کند. این به شما می‌گوید تقریباً در هر تلویزیون یا فیلمی که تا به حال اکران شده است، چه کسی در آن بازی کرده، نوشته، تهیه‌کننده، کارگردانی کرده و نقش آفرینی کرده است. با خرید اکانت IMDbPro می توانید از این امکانات بهره مند شوید.

پیشنهاد مطالعه:یونی سواپ و نحوه عملکرد آن

IMDbPro چیست؟ 

هر کسی می تواند تمام اطلاعات مورد نظر خود را در تمام طول روز جستجو کند. همچنین یک مدل کاربر ثبت‌شده وجود دارد که می‌توانید در آن ثبت‌نام کنید و در ازای ایمیل خود، این فرصت را به دست می‌آورید که تجربه خود را سفارشی کنید و نظرات، نظرات و هر چیز دیگری را که احساس می‌کنید در سایت به اشتراک بگذارید بنویسید.

IMDbPro در ابتدا در سال 2002 راه اندازی شد و یک انجمن برای هر کسی که می خواست در صنعت سرگرمی تحقیق کند فراهم کرد. عضویت در IMDbPro از نظر تئوری برای متخصصان صنعت در نظر گرفته شده است، اما در عمل، اکثر مشترکین فقط افراد عادی هستند، نه بازیگران تلویزیون یا تهیه کنندگان فیلم. 

در ازای خرید اکانت IMDbPro و اشتراک ماهانه، به شما این امکان را می‌دهد که ببینید چه محصولاتی در افق هستند، چه کسی روی چه چیزی کار می‌کند، چگونه با کارگردان‌ها و آژانس‌ها تماس بگیرد و مجموعه‌ای از منابع دیگر را دریافت کند.

خرید اکانت IMDbPro

Pro Casting چیست؟

چند سال پیش، IMDbPro سرویس Pro Casting را نیز اضافه کرد. این یک سرویس فهرست‌بندی است که شامل تماس‌های بازیگری، تست‌های بازیگری، و نقش‌های آینده می شود. این یک راه دیگر برای ستاره مشتاق برای یافتن کار است و به نظر می رسد که کاملاً خوب کار می کند. سرویس Pro Casting فقط برای کسانی که جلوی دوربین هستند نیست، بلکه برای همه فیلمنامه نویسان مشتاقی است که می خواهند استراحت کنند.

IMDbPro طوری طراحی نشده است که مکانی برای یافتن نقش های بازی  باشد. هنوز هم در درجه اول برای تحقیق است، برای اینکه بفهمیم در صنعت فیلم سازی چه خبر است. اما همچنین، برخی از لیست ها را برای کسانی که در این صنعت هستند ارائه می دهد.

هزینه IMDbPro چقدر است؟

خرید اکانت IMDbPro یا اشتراک ماهانه یا هزینه سالانه همراه است. در حال حاضر، 19.99 دلار در ماه یا 149.99 دلار در سال هزینه دارد. شما یک دوره آزمایشی رایگان 30 روزه از IMDbPro دریافت می کنید و سپس پس از آزمایش اولیه، برای ادامه استفاده از سایت صورتحساب دریافت خواهید کرد.

در ازای آن یک صفحه نام IMDb با URL، صفحه رزومه خودتان، مکانی برای افزودن برنامه های نمایشی و نقش ها، گالری تصاویر با هد شات و حداکثر 100 تصویر، فید توییتر و وبلاگ و امکان ارسال اعلامیه یا درخواست نقش را دریافت می کنید.

مزایای دیگری برای IMDbPro وجود دارد که بیشتر حول محور تحقیق می چرخد، بنابراین فقط به بازیگران و بازیگری مربوط نمی شود. همچنین فیلم‌شناسی کامل، پایگاه داده بسیار دقیق‌تری از افراد، مکان‌ها و اطلاعات تماس آنها، اطلاعات تماس شرکت و نماینده و اخبار روزانه صنعت از افراد داخلی وجود دارد.

پیشنهاد مطالعه:بهترین سخت افزار برای ماینینگ بیت کوین

آیا IMDbPro با Amazon Prime رایگان است؟

درست است! شاید هرگز متوجه آن نشده باشید، اما IMDb متعلق به آمازون است. این غول خرده‌فروشی آنلاین، IMDb را در سال 1998 خریداری کرد، بسیار قبل از اینکه به غول امروزی تبدیل شود. به همین دلیل است که می توانید یک حساب IMDb با خرید اکانت IMDbPro و با استفاده از حساب آمازون از قبل موجود خود ایجاد کنید.

اگر یکی از مشترکین آمازون پرایم هستید، احتمالاً از خود می‌پرسید که آیا این بدان معناست که به IMDbPro دسترسی دارید، همانطور که به Prime Video و Prime Music دسترسی دارید. با این حال، متأسفانه، IMDbPro در Amazon Prime گنجانده نشده است. زیرا کاربر متوسط Prime نمی تواند به مطالب زیادی از IMDbPro دسترسی داشته باشد.

چه IMDbPro یا Amazon Prime داشته باشید، می توانید تلویزیون IMDb را به صورت رایگان تماشا کنید. این سرویسی است که آمازون در ژانویه 2019 راه اندازی کرد و به هر کسی اجازه می دهد مجموعه ای (کوچک) از فیلم ها و تلویزیون ها را از طریق حساب IMDb خود تماشا کند. نکته مهم این است که احتمالاً می توانید حدس بزنید، تبلیغاتی در این فیلم ها وجود دارد. با خرید اکانت IMDbPro می توانید از امکانات این برنامه لذت ببرید.

با کمال تعجب، فیلم های تلویزیون IMDb وحشتناک نیستند. مطمئناً، مجموعه‌ای از فیلم‌های «eh» مانند فیلم لایو اکشن لاک‌پشت‌های نینجا در سال ۲۰۱۶ یا جنگ‌های اژدها در سال ۲۰۰۷ وجود دارد. اما تعداد انگشت شماری از آثار کلاسیک مانند دانی دارکو و برنامه تلویزیونی دهه 80 ALF نیز روی پلتفرم وجود دارد. 

خرید اکانت IMDbPro

آیا IMDbPro ارزش پول را دارد؟

اینکه آیا IMDbPro ارزش پول را دارد یا نه بسیار ذهنی است. اگر اهل تحقیق هستید، می‌خواهید بدانید چه چیزی در راه است یا در این صنعت کار می‌کنید و می‌خواهید یک دیدگاه داخلی داشته باشید، احتمالاً برای شما ارزشمند است. توانایی دیدن پروژه هایی که در حال حاضر در حال توسعه هستند، پاسخ به تماس های بازیگری یا درخواست نقش برای کسانی که در سرگرمی کار می کنند فوق العاده است.

با خرید اکانت IMDbPro منبع بسیار خوبی برای فیلمنامه نویسان فراهم می کند تا آثارشان مورد توجه قرار گیرد، بازیگران خودشان را به نمایش بگذارند، فیلمسازان و تهیه کنندگان در مورد متقاضیان تحقیق کنند، روزنامه نگاران در مورد افراد، فیلم ها و موارد دیگر تحقیق کنند و برای عموم دوستداران فیلم که به دنبال آخرین جزئیات در مورد سرگرمی انتخابی خود هستند. 

Starmeter همچنین یک جنبه منظم از IMDbPro است که برای جنبه علاقه مندان این صنعت مناسب است. هر مشترک گزینه ای برای Starmeter دارد که ظهور و سقوط حرفه آنها را نشان می دهد. اگر در این صنعت هستید، این بیشتر سرگرم کننده است تا آموزنده، اما با این وجود یک ویژگی مفید است.

پیشنهاد مطالعه:بهترین سایت های تبادل زبان

تفاوت بین IMDb و IMDbPro چیست؟

اگر حتی نمی‌دانستید که IMDb یک نسخه حرفه‌ای را ارائه می‌کند و می‌پرسید تفاوت چیست، بسیار ساده است:

•    IMDb یک وب سایت سرگرمی برای طرفداران است.

•    IMDbPro معادل LinkedIn برای حرفه ای های سرگرمی است.

برای افرادی که IMDb را طراحی کرده‌اند این یک آگهی تبلیغاتی  است که نیاز به هشدار ندارد. تبلیغات از بالا به پایین، ویدیوهای پاپ آپ، تصاویر پیمایش خودکار و توصیه ها، فهرست ها و فیدهای خبری بی پایان است. از سوی دیگر، IMDbPro حاوی دقیقاً همان پایگاه داده اطلاعاتی IMDb است. 

به علاوه دسترسی به اطلاعات بسیار بیشتر، اما خوشبختانه با با خرید اکانت IMDbPro ، همه تبلیغات های اضافه را از بین برده‌اند تا آن را به یک تجربه تحقیقاتی لذت‌بخش تبدیل کنند. اکثریت قریب به اتفاق، تبلیغات و حواس‌پرتی ‌هایی که می ‌توانند شما را از اطلاعات ارزشمند شبکه‌ای که در دسترس شما هستند، دور نگه دارند، طراحی شده است.

خرید اکانت IMDbPro

صفحه اصلی IMDbPro

یک داشبورد صنعتی که برای متخصصان صنعت ساخته شده است با اخبار، اطلاعات باکس آفیس، ویژگی های شبکه، اطلاعات ردیابی پروژه و موارد دیگر درست از صفحه اول قرار دارد. اگر آماده هستید که دست به کار شوید و اشتراک آزمایشی IMDbPro را به سرعت تهیه کنید، می توانید به مدت 30 روز رایگان از آن استفاده کنید که کاملا رایگان است. 

همچنین با خرید اکانت IMDbPro حداکثر استفاده را از آن ببرید تا بتوانید همه پروژه ها و افرادی را که به شبکه رویایی فیلم سازی تعلق دارند شناسایی و سازماندهی کنید. می توانید برای خرید اکانت این برنامه، از طریق 20پیمنت اقدام کنید.

کارشناسان 20پیمنت می توانند با پرداخت ارزی اکانت این پلتفرم، امکان استفاده از امکانات آن را برای شما فراهم کنند تا بتوانید به اطلاعات و خبرهای به روز شده آن دسترسی داشته و اتفاقات صنعت فیلم سازی را دنبال کنید.
 

برچسـب هـا : سایر ، خرید اکانت IMDbPro
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد