محدودیت های حساب وب مانی

محدودیت های حساب وب مانی

توسط : تیم محتوا
1,487

سیستم پرداخت وب مانی، محبوب ترین و مورد تقاضا در اینترنت است. این به شما امکان می دهد مطلقاً هرگونه تراکنش، پرداخت هزینه خرید، خدمات اپراتورهای مخابراتی، خدمات آب و برق، تبدیل ارز، انتقال وجه نقد به حساب های بانکی، کارت های ویزا و مسترکارت را انجام دهید. شما می توانید چندین کیف پول را به طور همزمان برای همه انواع رایج ارز ایجاد کنید. این نرم افزار برای انجام معاملات مالی پیکربندی شده است و تعدادی محدودیت در آن وجود دارد. محدودیت های وب مانی برای برداشت یا انتقال پول تعیین شده است.

قابلیت های متفاوت چهار حساب وبمانی

هر کاربر سطح مشخصی را در اختیار دارد که به او مزایا و قابلیت های متفاوتی می دهد. چهار گواهی اصلی وجود دارد که شامل پاسپورت تجاری، شخصی، اولیه و فرمال است. هر سیستم پرداختی ویژگی ها و محدودیت های خاص خود را دارد.

برای کاربران جدید، به منظور کاهش تعداد تراکنش ها، این محدودیت ها را تعیین می کند. مثلاً  هنگامی که کاربری قصد دارد از این سرویس برای نقل و انتقالات نه کاملاً قانونی و سایر فعالیت های کلاهبرداری استفاده کند، کاربرد خواهد داشت.

محدودیت های حساب وب مانی

درباره محدودیت ها

واقعیت محدودیت های وب مانی این است که اگر حداقل شماره تلفن خود را در حین ثبت نام نشان ندادید و آن را تأیید نکردید، هیچ یک از عملیات در دسترس شما نخواهد بود. می توانید کیف پول را دوباره پر کنید، اما اجازه ندارید از آن پول خرج کنید. دارندگان یک کیف پول معمولی (WMKeeperStandard (Mini که هیچ چیز دیگری را متصل نکرده اند، محدودیت های زیر را در عملیات دارند:

•    با یک تلفن تأیید نشده، سقف محدودی می توانید در حساب خود نگه دارید.

•    اگر علاوه بر این، پاسپورت اولیه دریافت کنید، اندازه کیف پول افزایش می یابد.

•    پس از بررسی تلفن و اتصال چک از طریق پیام کوتاه، فرصت ذخیره تا سقف مشخصی را دارید.

پس از دریافت پاسپورت شخصی، اندازه کیف پول خود را می توانید ارتقاء دهید. اینها محدودیت های وب مانی پاسپورت است.

پیشنهاد مطالعه:بهترین سایت های ترجمه آنلاین

چگونه می توان از محدودیت های برداشت مطلع شد؟

اگر می‌خواهید اطلاعات کاملی برای همه گزینه‌ها در اختیار داشته باشید، می‌توانید با مراجعه به صفحه محدودیت‌های مالی از محدودیت‌های برداشت مطلع شوید. اگر می خواهید ببینید در حال حاضر چه محدودیت هایی برای برداشت از وب مانی دارید، باید به صفحه اصلی سرویس بروید و دکمه "ورود" را پیدا کنید.

با کلیک بر روی آن به صفحه دیگری هدایت می شوید که برای ورود باید مشخصات کیف پول خود را وارد کنید.  حالا شما داخل برنامه هستید. حساب مورد نیاز خود را انتخاب کنید و روی شکل بیضی عمودی در بالا سمت راست کلیک نمایید.  در برنامه محدودیت های وب مانی ، یک منوی اضافی باز می شود که در آنجا باید روی مورد "Limits" کلیک کنید.

شما به صفحه ای رسیده اید که در آن به طور دقیق نشان داده می شود که در این ماه چقدر عملیات انجام داده اید و محدودیت شما برای یک روز / هفته / ماه چقدر است.

چگونه محدودیت وب مانی را افزایش دهیم؟

اکنون در همان صفحه، باید وارد "تنظیمات" شوید. در تنظیمات، نام پاسپورت خود را در وب مانی پیدا کرده و روی آن کلیک کنید و برای افزایش محدودیت های وب مانی اقدام نمایید.

محدودیت های حساب وب مانی

ایمنی در حساب وب مانی

وب مانی در کشور ما از شهرت شایسته ای برخوردار است. این پرکاربردترین سیستم پرداخت الکترونیکی در بین فریلنسرها و خریداران آنلاین است. این به عنوان وسیله ای برای صرفه جویی در سرمایه عمل می کند، به شما امکان می دهد تراکنش های شبانه روزی را از چندین کیف پول به طور همزمان انجام دهید و با تبدیل ارز، به خوبی محافظت می شود. مانند هر سیستم پرداخت دیگری، تعدادی محدودیت نیز دارد. 

سیستم محدودیت ها در WM نسبتاً پیچیده است و تفاوت های ظریف زیادی در آن وجود دارد. این محدودیت های وب مانی به نوع درخواست استفاده شده، پاسپورت و روش تایید تراکنش بستگی دارد. سیستم ایجاد شده برای صدور گواهینامه ها به کاربران اجازه می دهد تا از نظر میزان اعتماد به آنها متمایز شوند و بر این اساس، آنها را با قابلیت های مختلفی اعطا کنند. در وب مانی، محدودیت های پاسپورت بر اساس وضعیت کاربر تعیین می شود:

اگر کاربر حساب را با استفاده از Keeper Mini و کیف پول‌های ایجاد شده در حساب WM Keeper Standard مدیریت کند، حداکثر مقدار موجودی محدود است. هر عضو دارای یک پاسپورت WM است که یک گواهی دیجیتالی می باشد که بر اساس داده های شخصی ارائه شده توسط عضو و در محدودیت های وب مانی صادر می شود.

فناوری WebMoney Transfer دارنده شناسه WM را قادر می سازد تا به طور مستقل وضعیت سیستم دارنده را با انتخاب بین یک شخص حقیقی و یک شخص حقوقی تعریف کند. هنگام ارائه اطلاعات خاص و ارائه کپی از اسناد مورد نیاز، هم اشخاص حقیقی و هم اشخاص حقوقی این فرصت را دارند که مشخص کنند آیا این داده ها برای عموم آزاد است یا فقط برای اداره مرکز تأیید در دسترس است.

Alias WM-Passport

Alias WM-Passport برای نقل و انتقالات ناچیز، صورتحساب و خرید اینترنتی عالی است. علاوه بر این، این نوع WM-Passport برای کاربران جدید سیستم که به تازگی شروع به یادگیری پتانسیل سیستم انتقال وب مانی کرده اند، خوب است. با این حال، با توجه به محدودیت های وب مانی ، باید در نظر داشته باشید که میزان اعتماد به کاربر سیستم با "Alias WM-Passport" حداقل است. نام مستعار WM-Passport هنگام ثبت نام در سامانه به صورت خودکار (رایگان) صادر می شود.

WM-Passport رسمی برای کاربران فعال سیستم های پرداخت و مترجمان آزاد مناسب است. در میان سایر ویژگی‌ها، نوع رسمی WM-Passport می‌تواند برای پرداخت‌های منظم خدمات دولتی و تراکنش‌های برداشت استفاده شود. صدور رسمی WM-Passport رایگان است و توسط سرویس WM-Passport انجام می شود. پس از مشخص کردن اطلاعات پاسپورت توسط کاربر سیستم و همراه با محدودیت های وب مانی صادر می شود.

پیشنهاد مطالعه:یونی سواپ و نحوه عملکرد آن

پاسپورت رسمی وب مانی

WM-Passport رسمی با محدودیت های وب مانی به شما اجازه می دهد:

-    شارژ کیف ها با پرداخت بانکی، سفارش پستی یا با پول نقد، با استفاده از ارائه دهنده انتقال پول.

-    برداشت وجه با استفاده از پرداخت بانکی، ارائه دهنده انتقال پول.

-    از سرویس cards.wmtransfer.com استفاده کنید که هر کارت بانکی VISA/MasterCard را برای برداشت از کیف پول WMZ الزام آور می کند. همچنین کاربر سیستم می تواند ویزا و مسترکارت را برای برداشت WMZ یا WME-purse سفارش دهد.

-    استفاده از سرویس banks.webmoney.ru که اتصال به کارت های بانکی WMID، حساب های بانکی و حساب های سایر سیستم های پرداخت را با توجه به محدودیت های وب مانی فراهم می کند.

-    از سرویس payments.webmoney.ru استفاده کنید. پرداخت مالیات و جریمه را ارائه می دهد. 

-    استفاده از سرویس perevod.webmoney.ru که عملیات شارژ و برداشت را از طریق CONTACT، Unistream، Anelik و سایر سیستم های پرداخت ارائه می دهد.

-    استفاده از خدمات پذیرش پرداخت ها Merchant WebMoney Transfer در حالت محدود را ممکن می کند.

-    استفاده از خدمات بخش های تخصصی مبدل: wire.exchanger.ru، p2p.exchanger.ru، sdp.exchanger.ru، emoney.exchanger.ru.

-    نظرات خود را در مورد هر وب سایتی با استفاده از سرویس مشاور.wmtransfer.com بنویسید.

-    از سرویس داوری WM  با توجه به محدودیت های وب مانی ، به منظور طرح ادعا و شکایت علیه سایر کاربران سیستم استفاده کنید.

-    اخبار نظرات در وبلاگ رسمی سیستم انتقال وب مانی را مشاهده کنید.

-    ایجاد X-purses برای شارژ و برداشت واحدهای WMX ممکن می شود.

WM-Passprt اولیه

پاسپورت WM وب مانی، برای مشاغل کوچک و شرکت های اینترنتی توصیه می شود. WM-Passport اولیه شما را از کاربران ناشناس سیستم متمایز می کند، اما هنوز به طور کامل اعتماد کاربران پیشرفته سیستم را تضمین نمی نماید. فرآیند صدور اولیه WM-Passport توسط نماینده صادرکننده (یک شرکت کننده در برنامه خدمات WM-Passport) که تأیید اطلاعات پاسپورت را انجام می دهد یا به صورت خودکار (رایگان) است که با دریافت برخی از کارت های بانکی یا انجام انتقال در وب انجام می شود، رایگان نیست. 

WM-Passport اولیه با محدودیت های وب مانی اجازه می دهد:

-    انجام تراکنش های واحدهای دیجیتال با محدودیت های قابل توجهی بالاتر در مقایسه با دارندگان رسمی WM-Passport، محدودیت های مالی برای WebMoney Keeper Mini و محدودیت های مالی برای WebMoney Keeper Mobile.

-    شارژ کیف ها و برداشت وجوه از سیستم با محدودیت های قابل توجهی بالاتر در مقایسه با دارندگان رسمی WM-Passport.

-    شرکت در سرویس Capitaller (دسترسی به ابزار برنامه ریزی بودجه فعال و اتوماسیون).

-    ثبت منابع اینترنتی در برخی از بخش های Megastock.-    ارسال اخبار در وبلاگ رسمی سیستم انتقال وب مانی.
 

محدودیت های حساب وب مانی

WM-Passport شخصی

WM-Passport شخصی برای کاربران تجاری و پیشرفته سیستم توصیه می شود که هدف آنها نه تنها انتقال وجه است، بلکه با استفاده از مجموعه خدمات انتقال وب مانی به صورت آنلاین نیز کسب درآمد می کنند. WM-passport شخصی با محدودیت های وب مانی ، اعتماد بالای سایر کاربران سیستم را تضمین می کند، زیرا اطلاعات حساب شما شخصاً با اسناد اصلی (یا تأیید شده توسط دفتر اسناد رسمی) تأیید شده است. مراحل صدور WM-Passport شخصی توسط Registrar (یک شرکت کننده در برنامه خدمات WM-Passport) رایگان نیست.

WM-Passport شخصی اجازه می دهد:

-    انجام تراکنش های واحدهای دیجیتال با محدودیت های قابل توجهی بالاتر در مقایسه با دارندگان اولیه WM-Passport.

-    شرکت در تبادل اعتبار.

-    شرکت در Capitaller (ایجاد برنامه ریزی بودجه و ابزارهای اتوماسیون).

-    ثبت منابع اینترنتی در هر بخش از Megastock.

-    دریافت وضعیت مشاور سیستم.

پیشنهاد مطالعه:معرفی Data Entry

-    در برنامه مشارکت خدمات WM-Passport برای صدور اولیه WM-Passport شرکت کنید و از محدودیت های وب مانی مطلع شوید.

-    ارسال اخبار در بسیاری از وب سایت های سیستم (www.webmoney.ru، www.megastock.ru و دیگران).

-    ایجاد وب سایت های تجاری با سرویس DigiSeller.

-    استفاده از سرویس WM Arbitration به منظور طرح ادعا و شکایت علیه سایر کاربران سیستم بدون محدودیت.

-    استفاده از WebMoney.Escrow - سرویس برای اطمینان از ایمنی تراکنش بین کاربران سیستم انتقال وب مانی.

-    در WebMoney.Wiki شرکت کنید - برای ارسال و ویرایش مقالات.

صدور WM-Passport شخصی آخرین مرحله برای اکثر کاربران سیستم است، زیرا Personal WM-Passport ویژگی های کلیدی را فراهم می کند. حداکثر اعتماد سایر کاربران سیستم و دسترسی به اکثر ویژگی های ضروری برای کار با کیف پول.

Merchant WM-Passport اجازه می دهد تا از طریق واسط های ویژه پذیرش پرداخت بی حد و حصر را انجام دهید. Merchant WM-Passport پس از ثبت نام در Megastock به صورت خودکار (رایگان) برای دارنده گذرنامه شخصی صادر می شود. می توانید اطلاعات کامل تر را از طریق 20پیمنت دریافت کنید.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد