بهترین سایت های موسیقی برای آموزش

بهترین سایت های موسیقی برای آموزش

توسط : تیم محتوا
1,597

موسیقی زبان جهانی است که همه ما را به هم متصل می کند. یافتن منابع مناسب برای به اشتراک گذاشتن این جادو با دانش آموزان مهم است، اما می تواند زمان بر باشد. در اینجا مجموعه ای از بهترین سایت های آموزش موسیقی را برای آموزش و یادگیری گرد آوری کنیم. بسیاری از اینها رایگان بوده و برای دانش آموزان در تمام سطوح پایه عالی هستند.

سایت های آموزشی موسیقی

در اینجا مجموعه ای از وب سایت های آموزشی خوب است که به طور خاص برای معلمان موسیقی انتخاب شده است، آورده شده که منابع مختلفی را برای کمک به شما در آموزش موسیقی ارائه می دهند. این منابع شامل ابزارهای وب برای ایجاد موسیقی، برگه های موسیقی برای یادگیری آهنگسازی، بازی های تعاملی برای آشنا کردن زبان آموزان جوان با نت های موسیقی پایه و طرح درس، فعالیت ها و بسیاری موارد دیگر است. 

بهترین سایت های موسیقی برای آموزش

اسمارت موزیک

SmartMusic یک پلت فرم آموزش موسیقی مبتنی بر وب و از بهترین سایت های آموزش موسیقی است که معلمان و دانش آموزان را به هم متصل می کند. معلمان به یک کتابخانه موسیقی بی‌رقیب دسترسی دارند که از آن می‌توانند تکالیف فردی برای هر دانش‌آموز ایجاد کنند. دانش آموزان هنگام تمرین هر تکلیف بازخورد فوری دریافت می کنند. 

بهترین عملکرد آنها برای درجه بندی و راهنمایی بیشتر به معلم بازگردانده می شود. به علاوه، ابزارهای نشانه گذاری داخلی به معلمان اجازه می دهد تا موسیقی را وارد، ویرایش و ایجاد کنند و محتوای سفارشی برای دانش آموزان خود تولید کنند.

منابع موسیقی BrainPOP

این صفحه در BrainPOP تعدادی از منابع آموزشی جالب برای استفاده در آموزش موسیقی است. این از بهترین سایت های آموزش موسیقی است. برنامه های آموزشی این سایت، شامل بخشی در مورد هنرمندان و نوازندگان مشهور، ابزارهایی برای یادگیری موسیقی، ابزارهایی برای ایجاد موسیقی، بخشی در ژانرهای موسیقی و بسیاری موارد دیگر است.

پیشنهاد مطالعه:محدودیت های حساب وب مانی

سایت Falt

چه مبتدی باشید و چه آهنگساز حرفه ای، نرم افزار آهنگسازی فالت تمام ابزارهایی را که برای ساختن نت خود نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد. می‌توانید آهنگ‌های موسیقی را مستقیماً در مرورگر وب خود در هر دستگاهی بنویسید، گوش دهید، به اشتراک بگذارید و کشف کنید.

PBS Kids Music Games

این بخش در PBS Kids دارای مجموعه ای از بازی های آموزشی است که به طور خاص برای کمک به کودکان در یادگیری موسیقی طراحی شده است و می توان گفت از بهترین سایت های آموزش موسیقی می باشد.

Soundtrap EDU 

Soundtrap EDU یک ابزار آنلاین است که معلمان را قادر می سازد جدیدترین برنامه های درسی را از طریق موسیقی، پادکست، زبان، آموزش سوادآموزی و سایر صداهای ضبط شده دنبال کنند. محیطی خلاقانه که در آن دانش‌آموزان می‌توانند با یکدیگر همکاری کنند و مهارت‌های خلاقانه و ارتباطی خود را توسعه دهند.

Noteflight

Noteflight یک برنامه قدرتمند با امکانات کامل برای ویرایش، نمایش و پخش نت موسیقی در یک مرورگر وب استاندارد است که در یک کتابخانه آنلاین از موسیقی‌ها که هر کسی می‌تواند منتشر کند، پیوند دهد یا جاسازی کند، یکپارچه شده است.»

بهترین سایت های موسیقی برای آموزش

سایت های موسیقی تعاملی  Weebly

این صفحه Weebly  از بهترین سایت های آموزش موسیقی است و دارای مجموعه ای از منابع برای کمک به دانش آموزان در یادگیری موسیقی می باشد. اینها شامل ابزارهایی برای آهنگسازی، سازهای مجازی، بازی های تعاملی و بسیاری موارد دیگر است.

کلاسیک برای کودکان

برنامه‌های درسی و منابع آموزشی Classics for Kids به معلمان برنامه‌ها و فعالیت‌های عملی و مؤثر می‌دهد که از موسیقی کلاسیک برای کمک به یادگیری کودکان استفاده می‌کنند. و استانداردهای ملی و دولتی را رعایت کند. آنها بر اساس استانداردهای ملی برای هنر و استانداردهای محتوای آکادمیک دولتی برای موسیقی، و همچنین بر اساس نظریه هوش های چندگانه هستند. این مواد همچنین شامل فلسفه های مختلفی از جمله فلسفه های Orff، Dalcrose و Kodaly هستند.

Bandcamp

Bandcamp یک فروشگاه ضبط آنلاین و جامعه موسیقی و از بهترین سایت های آموزش موسیقی است که در آن طرفداران پرشور هنرمندانی را که دوست دارند کشف می کنند. می‌توانید جستجوی خود را بر اساس ژانر موسیقی (مانند متال، راک، پاپ، موسیقی متن، جاز، و غیره) قالب، مکان و موارد دیگر فیلتر کنید.

تئوری موسیقی

تئوری موسیقی طیف گسترده ای از تمرین ها، درس ها و ابزارها را برای کمک به یادگیری موسیقی ارائه می دهد.

اسمارت موزیک

وب سایت های موسیقی هوشمند برای کلاس های درس است که با هزینه 39 دلار برگزار می شود. SmartMusic مجموعه‌ای از ابزارهای آموزش موسیقی مبتنی بر وب است که بزرگترین کتابخانه‌های موسیقی تعاملی و دیجیتال را در خود جای داده است.

Music Tech Teacher 

وبسایت Music Tech Teacher از بهترین سایت های آموزش موسیقی است. این سایت شامل پروژه های دانش آموزی، فیلم ها، عکس ها، و آهنگ های ساخته شده از دانش آموزان قدیمی است. این سایت همچنین دارای پیوندهای فناوری موسیقی، آزمون ها، منابع و اطلاعاتی برای معلمان موسیقی است که علاقه مند به استفاده از فناوری برای تقویت آموزش موسیقی هستند.

پیشنهاد مطالعه:معرفی Data Entry

Teoria

وب سایت های موسیقی Teoria برای آموزش موسیقی مناسب است. این وب‌سایت تعاملی با تمرین‌هایی که از صفحه‌کلیدهای MIDI و آموزش‌هایی در مورد خواندن موسیقی، عملکردهای هارمونیک و غیره پشتیبانی می‌کنند.

فیلارمونیک

این وب سایت آموزش آنلاین بسیار ساده از بهترین سایت های آموزش موسیقی است و دارای درس هایی در مورد فواصل، آکوردها، مقیاس ها، آهنگ ها، آکوردهای جاز، مکان نت و صدای عالی می باشد. از آموزش راهنماها و فعالیت های کودکان گرفته تا نماهنگ ها و پروژه های اجتماعی، یک منبع دیجیتال در این سایت جامع منتظر شماست.

بازی های موسیقی PBS

وب سایت های موسیقی بازی های موسیقی PBS برای کلاس های درس عالی است. این صفحه رنگارنگ و تعاملی از طریق بازی‌ها و فعالیت‌های سرگرم‌کننده، از جمله Feel the Music، Music Maker، و Cyber Pattern Maker، کودکان را با مفاهیم موسیقی آشنا می‌کند.

منابع K-12 برای مربیان موسیقی

منابع K12 برای وب سایت های مربیان موسیقی برای کلاس درس طراحی شده است. این از بهترین سایت های آموزش موسیقی است و شامل فهرست های گسترده ای از منابع برای معلمان موسیقی در پنج دسته است که شامل گروه، گروه کر، ارکستر، کلاس درس و آموزش عمومی موسیقی می شود.

فن آوری

مجموعه ای از پیوندها به منابع و برنامه های آموزش موسیقی بر اساس دسته را در خود دارد. یکی از وب سایت های موسیقی است که برای دانش آموزان در تمام سطوح کار می کند.

DSO 

وب سایت موسیقی DSO کودکان، از بهترین سایت های آموزش موسیقی است که می توانید برای آموزش فرزندان خود انتخاب کنید. ارکستر سمفونیک دالاس مرکز فوق‌العاده‌ای برای دانشجویان موسیقی ایجاد کرده است، از جمله بازی‌ها و فعالیت‌ها، جدول صندلی‌های ارکستر، مجموعه کنسرت‌های جوانان، و Philharmonia Fantastique: The Making of the Orchestra، یک فیلم انیمیشن 30 دقیقه‌ای که ارتباط بین خلاقیت را بررسی می‌کند. 

بهترین سایت های موسیقی برای آموزش

مرکز کندی

کتابخانه منابع دیجیتال مرکز کندی با مجموعه قوی ما از منابع یادگیری دیجیتالی رایگان و طرح‌های درسی مبتنی بر هنر، به شما امکان می‌دهد تا هنرها را در شیوه‌های آموزشی خود وارد کنید.

SF Symphony Music 

این سایت حقایق، فعالیت ها و درس های سرگرم کننده ای را ارائه می دهد که از آموزش موسیقی در خانه پشتیبانی می کند و شامل منابعی برای معلمان و از بهترین سایت های آموزش موسیقی است.

کلاسیک برای بچه ها

علاوه بر فعالیت‌ها، بازی‌ها و طرح‌های آموزشی فوق‌العاده در این سایت، دانش‌آموزان می‌توانند از برنامه «ماسترو فردا» برای شناسایی هنرمندان جوان و حمایت از آنها استفاده کنند. جایزه برتر یک بورس تحصیلی 1000 دلاری است.

پیشنهاد مطالعه:بهترین سایت های ترجمه آنلاین

سمفونی کارولینای شمالی

وب سایت های موسیقی سمفونی کارولینای شمالی برای کلاس های درس دانش آموزان عالی است. مربیان می‌توانند برای کنسرت‌های آموزشی حضوری و مجازی سمفونی، به منابع ویدئویی و برنامه‌های درسی، از جمله برنامه‌های پیش‌دبستانی، دبستان، راهنمایی و دبیرستان دسترسی داشته باشند.

تئوری موسیقی

دانش‌آموزان در بهترین سایت های آموزش موسیقی می‌توانند به درس‌ها، تمرین‌ها و ابزارهای رایگانی که طیف وسیعی از موضوعات از مدت زمان یادداشت تا ساخت آکورد را پوشش می‌دهند، دسترسی داشته باشند. کافی است که برای ثبت نام در این سایت اقدام کنید.

آرشیو کلاسیک

به عنوان بزرگ‌ترین وب‌سایت موسیقی کلاسیک، بایگانی کلاسیک موسیقی را به دسته‌هایی مانند «بزرگ‌ها» و «باید بدانید» تقسیم می‌کند و ایجاد برنامه‌های درسی جذاب را آسان می نماید. دانش آموزان و مربیان همچنین می توانند به لیست های پخش از پیش ساخته شده دسترسی داشته باشند یا لیست های پخش خود را ایجاد کنند.

برای استفاده از بهترین سایت های آموزش موسیقی ، می توانید از خدمات 20پیمنت بهره مند شده و هزینه های ثبت نام و اشتراک آنها را به صورت ارزی بپردازید. در این خصوص، کارشناسان 20پیمنت، راهنمایی های لازم را ارائه می کنند.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد