بهترین سایت های فریلنسری مشاوره رسانه های اجتماعی

بهترین سایت های فریلنسری مشاوره رسانه های اجتماعی

توسط : تیم محتوا
1,341

پیدا کردن بهترین سایت¬های فریلنسری مشاوره رسانه¬های اجتماعی نیازی به تلاش زیادی ندارد. ما با در نظر گرفتن نیازهای شما، روند بررسی تعداد زیادی از سایت ها و برنامه موجود در بازار را آسان ‌تر کرده‌ایم. چه به دنبال استخدام یک فریلنسر یا یک تیم باشید، کل فرآیند را برای شما آسان تر می کنیم.

پیدا کردن بهترین سایت ها برای مدیریت رسانه های اجتماعی

یافتن سایت های دورکاری برای مشاوره رسانه های اجتماعی سریع و آسان است. پس از تکمیل، آنها شما را با مدیران رسانه های اجتماعی آشنا می کنند تا با نیازها و همچنین بودجه شما مطابقت داشته باشند. به آنها اطلاع دهید که به دنبال چه هستید، و بازاریاب های رسانه های اجتماعی را برای شما پیدا خواهند کرد.

پیشنهاد مطالعه:بهترین سایت های موسیقی برای آموزش

15 بهترین سایت برای استخدام مدیر رسانه های اجتماعی آنلاین

آکادیوم

Acadium  که قبلا به عنوان GenM شناخته می شد، یک شرکت بازاریابی است که در تقویت و راهنمایی بازاریابان دیجیتال تخصص دارد. این شرکت از طریق یک سری برنامه های کارآموزی و دوره های آنلاین، بازاریاب ها را به مجموعه مهارت های مناسبی مجهز می کند تا بتوانند با پای راست وارد بازار حرفه ای شوند.

بهترین سایت¬های فریلنسری مشاوره رسانه¬های اجتماعی همچنین دارای مجموعه ای از بازیگران برتر در برنامه Acadium Plus خود هستند. این یک برنامه آماده کاری فشرده است که در آن ثبت نام کنندگان مهارت های بازاریابی دیجیتال اصلی و متوسط را به دست می آورند. با Acadium، مجموعه بعدی بازاریابان دیجیتال پیشرو را در اولویت انتخاب خواهید داشت تا بتوانید از بازی جلوتر بمانید.

بهترین سایت های فریلنسری مشاوره رسانه های اجتماعی

لینکدین

جای تعجب نیست که لینکدین به عنوان یکی از بهترین سایت ها برای یافتن مدیر رسانه های اجتماعی رتبه بندی می شود. پیش از همه، این یکی از بزرگترین پلتفرم های رسانه های اجتماعی است که می توان پیدا کرد. علاوه بر این، بسیاری آن را بهترین کانال بازاریابی رسانه های اجتماعی برای حرفه ای ها می دانند که به دنبال رشد حرفه خود هستند. 

در آنجا می توانید کارشناسان برجسته مدیریت رسانه های اجتماعی و بازاریابی محتوا را بیابید. در حال حاضر، این کانال اجتماعی دارای بیش از 250 میلیون کاربر عضو فعال است: در آنجا، شما باید یک متخصص رسانه های اجتماعی را جذب کنید.

فیس بوک

فیس بوک بزرگترین پلتفرم رسانه اجتماعی در سراسر جهان در میان بهترین سایت¬های فریلنسری مشاوره رسانه¬های اجتماعی است. مارک زاکربرگ، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل این پلتفرم، گزارش می دهد که تا سه ماهه اول سال 2019، این کانال اجتماعی بیش از 2.7 میلیارد کاربر فعال ماهانه داشته است. 

این پلتفرم رسانه اجتماعی به دلیل حجم کاربران و همچنین توانایی دسترسی به مخاطبان گسترده، به بهشتی برای جذب نیرو تبدیل شده است. از طریق فیس بوک، تضمین می شود که متخصصان رسانه های اجتماعی پیشرو را برای ایجاد محتوای رسانه های اجتماعی موثر، چه تمام وقت یا پاره وقت، پیدا کنید.

توییتر

توییتر یکی از شبکه های اجتماعی است که هنگام استخدام مدیر رسانه های اجتماعی هرگز نباید آن را دست کم بگیرید. مسلماً، در اینجا به اندازه‌ای که در پلتفرم دیگری مانند لینکدین می‌یابید، اطلاعات شخصی مرتبط با حساب رسانه‌های اجتماعی یک متقاضی را نخواهید یافت. 

با این وجود، اگر در نحوه تبلیغ یک پست استراتژیک باشید، مخاطبان هدف شما مجذوب خواهند شد. اگرچه می‌توانید از تبلیغات برای دسترسی بیشتر به توییت‌های خود استفاده کنید، ابزار جستجوی پیشرفته این پلتفرم در میان بهترین سایت¬های فریلنسری مشاوره رسانه¬های اجتماعی به شما کمک می‌کند تا یک متخصص رسانه‌های اجتماعی مناسب را بدون نیاز به هزینه‌های غیرضروری پیدا کنید.

پیشنهاد مطالعه:معرفی Data Entry

اینستاگرام

اینستاگرام با 1 میلیارد کاربر فعال ماهانه ابزاری است که به شما امکان می دهد از استعدادهای زیادی در سراسر جهان بهره ببرید. این مجموعه قابل توجهی است که هنگام جستجوی بازاریاب رسانه اجتماعی مناسب برای نیازهای خود، نباید آن را از دست بدهید. علاوه بر این، ابزار جستجوی پیشرفته پلت فرم به شما امکان می دهد نتایج خود را بر اساس مکان فیلتر کنید. از استعدادهای پنهانی که در پشت گردانندگان حساب های اینستاگرام نهفته است استفاده کنید و استراتژی رسانه های اجتماعی کسب و کار خود را با پای راست شروع کنید.

Upwork

Upwork  میزبان بزرگترین بازار آزاد کار در اینترنت است. در حال حاضر، بر اساس برگه اطلاعاتی که آنها منتشر کردند، بیش از 12 میلیون کاربر در این پلتفرم وجود دارد. در آنجا، فریلنسرهای راه دور در بخش‌های مختلف با مشتریان ارتباط برقرار می‌کنند تا پروژه‌های خاصی را انجام دهند. از کپی رایترها گرفته تا توسعه دهندگان وب، می توانید یک فریلنسر برای شغل مورد نیاز خود پیدا کنید. 

علاوه بر این، Upwork  به  عنوان بهترین سایت¬های فریلنسری مشاوره رسانه¬های اجتماعی به شما این امکان را می دهد که فریلنسرها را بر اساس امتیاز موفقیت شغلی آنها فیلتر کنید، به این معنی که می توانید یک متخصص برتر را انتخاب کنید تا به شما در رشد حضور در رسانه های اجتماعی کمک کند.

گورو

مشابه  Upwork، Guru یکی از پلتفرم‌های پیشرو است که فریلنسرهای راه دور و مشتریان بالقوه آنها را به روشی ساده و در عین حال مؤثر متحد می‌کند. در آنجا، می‌توانید انبوهی از فریلنسرها را بیابید که خدمات شخصی‌سازی شده را برای کمک به شما در تکمیل پروژه خاص خود ارائه می‌دهند.
به لطف محبوبیت آن، این پلت فرم برای کارشناسان رسانه های اجتماعی ضرری ندارد. با استفاده از ابزار جستجوی آن‌ها، متخصصانی را خواهید یافت که به شما کمک می‌کنند برند و دیده شدن کسب‌وکارتان را در جایی که باید در رسانه‌های اجتماعی باشد، به دست آورید.

بهترین سایت های فریلنسری مشاوره رسانه های اجتماعی

استعداد هاب استاف

یکی دیگر از راه هایپیوستن به فهرست بهترین سایت¬های فریلنسری مشاوره رسانه¬های اجتماعی ،  ورود بهHubstaff Talent  است، یک بازار دیجیتال که در آن نیازی به پرداخت هزینه‌های پنهان یا نشانه‌گذاری برای استخدام یک فریلنسر ندارید: فقط یک نمایه به صورت رایگان ایجاد کنید و نیمی از نبرد را برده‌اید.

به لطف محبوبیت آن، شما فریلنسرهای متعددی را در حوزه بازاریابی دیجیتال خواهید یافت. به همین دلیل، یافتن یک مدیر رسانه اجتماعی دشوار نخواهد بود. با این حال، قبل از انتخاب گزینه ای که می خواهید در استراتژی بازاریابی دیجیتال خود با آن پیش بروید، باید نامزدهای خود را به طور کامل بررسی کنید.

پیشنهاد مطالعه:محدودیت های حساب وب مانی

فریلنسر

فریلنسر یکی دیگر از بازارهای فریلنسری است که شرکت ها را با فریلنسرهای حرفه ای از راه دور مرتبط می کند. این پلت فرم یکی از محبوب ترین منابعی است که مشتریان برای برون سپاری کارمندان برای تکمیل یک پروژه خاص از آن استفاده می کنند. 

در آنجا، می‌توانید فهرست فریلنسرهای موجود بر اساس مهارت را مرور کنید. پس از انجام این کار، باید گزینه های خود را بر اساس توضیحات نمایه خاصی که ظاهر می شود، وزن کنید. ذهن خود را باز نگه دارید: ممکن است بازاریاب رسانه اجتماعی رویایی خود را درست با همین پلتفرم پیدا کنید. این بهترین سایت¬های فریلنسری مشاوره رسانه¬های اجتماعی است.

Fiverr

Fiverr  در تلاشی برای منحصر به فرد ماندن در بازاری که پلتفرم های فریلنسری بیشتر و بیشتر در حال ظهور هستند، خدماتی را ارائه می دهد که استخدام کار را یک قدم جلوتر می برد . Fiverr Pro شما را با متخصصان تأیید شده، معتبر و با استعداد در تماس قرار می دهد که کار را برای شما انجام می دهند. 

انتخاب یک فریلنسر که در این عنوان ظاهر می‌شود، تضمین می‌کند که شما با شخصی کار می‌کنید که در مورد پست‌های رسانه‌های اجتماعی و استراتژی‌های بازاریابی دانش دارد. شما باید به آن شخص اجازه دهید بازاریاب رسانه های اجتماعی شما باشد.

بهترین سایت های فریلنسری مشاوره رسانه های اجتماعی

People Per Hour 

با وجود اینکه یک پلت فرم مستقل از راه دور است، People Per Hour  شرکتی است که در انگلستان (بریتانیا) مستقر است. این پلتفرم،  بهترین سایت¬های فریلنسری مشاوره رسانه¬های اجتماعی است که به دلیل جذب بهترین استعدادهای آزاد در بریتانیا شهرت دارد، اگرچه همه و هرکسی صرف نظر از ملیت خود می تواند از این پلتفرم استفاده کند. گفته می‌شود، به دلیل تمایل آن به جذب استعدادها از بریتانیا، اگر یک متخصص رسانه‌های اجتماعی مستقر در آن منطقه را ترجیح می‌دهید، این پلتفرم شما را یک قدم به رسیدن به هدفتان نزدیک‌تر می‌کند.

Cloud Peeps

Cloud Peeps  دارای یک سیستم مدیریت کسب و کار است که توسط فریلنسرها و توانایی آنها برای برآورده کردن نیازهای مشتریان مربوطه ارائه می شود. بیش از 20000 مشتری از این پلتفرم برای یافتن فریلنسرهای برجسته برای همکاری با آنها در پروژه های خود استفاده می کنند. با استفاده از این ابزار، هم می‌توانید فریلنسرهای حرفه‌ای را بیابید که مایل به کار از راه دور هستند و هم کسانی که برای کار محلی مشکلی ندارند. به طور خلاصه، این مکان دیگری است که در آن مشتری می تواند یک فریلنسر را پیدا کند که به خوبی با نیازهای خاص او مطابقت دارد.

پیشنهاد مطالعه:بهترین سایت های ترجمه آنلاین

مشاغل معتبر

اگرچه این، پلتفرمی است که برای متحد کردن مشتریان با طراحان و توسعه دهندگان وب طراحی شده است، این منبع ممکن است برای استخدام یک مدیر رسانه اجتماعی برای شما مفید باشد. این به نوع نمایه ای که به دنبال آن هستید بستگی دارد. برای مثال، برخی از مشتریان ترجیح می‌دهند یک متخصص رسانه‌های اجتماعی را استخدام کنند که در طراحی وب تجربه داشته باشد تا تلاش‌های خود را برای گسترش رسانه‌های اجتماعی هماهنگ کند. 

به این ترتیب، آنها به عنوان بهترین سایت¬های فریلنسری مشاوره رسانه¬های اجتماعی برای انتقال دانش از یک زمینه خاص به حوزه دیگر با تجربه تر و مجهزتر هستند. به آن ضربه بزنید: هرگز نمی دانید که آیا فریلنسر رویایی شما منتظر پست شغلی شما در مشاغل معتبر است یا خیر.

Simply Hired

Simply Hired  یک موتور جستجوی کار و استخدام آنلاین است که به یکی از محبوب ترین صفحات وب برای مشاهده آگهی های شغلی تبدیل شده است. این ابزار تبلیغات و لیست ها را از وب سایت های بزرگ بیرون می کشد و آنها را در صفحه خود تبلیغ می کند. 
به شما امکان می دهد شغلی را پست کنید و همچنین مشخصات مربوط به آن، از جمله غرامت ارائه شده، از جمله موارد دیگر را درج کنید. با ایجاد یک پیشنهاد شغلی در بازاریابی رسانه های اجتماعی، هیچ چالشی در یافتن منابع شخصی برای توسعه آن جنبه از ردپای دیجیتالی کسب و کار خود نخواهید داشت.

بهترین سایت های فریلنسری مشاوره رسانه های اجتماعی

Working Nomads

Working Nomads  پلتفرمی است که هنگام استخدام یک فریلنسر از راه دور، مشتریان را در جهت درست راهنمایی می کند. در حال حاضر، این پلتفرم به عنوان بهترین سایت¬های فریلنسری مشاوره رسانه¬های اجتماعی ، کاربران را قادر می سازد تا پیشنهادات شغلی ایجاد و ارسال کنند که فریلنسرها ممکن است برای آنها درخواست دهند یا ندهند. Working Nomads ممکن است به شما این فرصت را بدهد که به دنبال آن هستید تا با متخصص رسانه های اجتماعی مناسب ارتباط برقرار کنید. برای استفاده از این پلتفرم ها، می توانید از خدمات 20پیمنت بهره مند شوید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد