بهترین سایت های فروش موسیقی

بهترین سایت های فروش موسیقی

توسط : تیم محتوا
2,729

آیا می خواهید یک راهنمای تبلیغ موسیقی داشته باشید؟ اینکه چگونه از فروش آنلاین موسیقی خود کسب درآمد کنید؟ در اینجا، بهترین سایت های فروش موسیقی معرفی شده و نکات زیادی را در مورد نحوه تبلیغ موسیقی خود و نحوه کسب درآمد آنلاین از فروش آن ارائه می دهد.

استفاده از راه کارهای کسب درآمد از موسیقی

ممکن است یک شبه ترانه سرا یا موسیقیدان مشهوری نشوید، اما اگر به طور پیوسته از برخی از روش های ارائه شده استفاده کنید، می توانید دستمزد دریافت کنید. شما می توانید موسیقی خود را در اینترنت تبلیغ کنید و بفروشید... و اگر تمام نکات این مقاله را رعایت کنید، حتی می توانید یاد بگیرید که چگونه از موسیقی خود به سرعت درآمد کسب کنید.

گزینه های آنلاین و وب سایت های زیادی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده نمایید. هنگامی که آنچه را که وب سایت مورد نیاز است انجام دادید، می توانید شروع به دریافت نتایج خوبی کنید. برای فروش آنلاین موسیقی خود باید یک پایگاه طرفداران وفادار ایجاد نمایید. این مهم است زیرا طرفداران شما نقش مهمی در تبلیغ کار شما دارند.

گفته می شود، در حال حاضر راه هایی وجود دارد که موسیقی به صورت آنلاین تبلیغ و فروخته می شود. این راه ها اغلب توسط نوازندگان، مروجین یا سایرین در صنعت موسیقی استفاده می شود. در این مقاله، نکات برجسته ای از روش های مختلف کسب درآمد از فروش موسیقی آنلاین به اشتراک گذاشته شده است. پس از آن، جزئیات مفیدی از 15 بهترین سایت های فروش موسیقی دریافت خواهید کرد که می توانید برای تبلیغ و فروش موسیقی خود پول استفاده نمایید

تبلیغ موسیقی به صورت آنلاین

راه‌هایی که می‌ توانید موسیقی خود را آنلاین بفروشید، به شرح زیر است:

بهترین سایت های فروش موسیقی

صدور مجوز موسیقی

ارائه موسیقی به این معنی است که شما آهنگی را می نویسید یا می سازید و به افراد یا شرکت ها این حق را می دهید که از آن به عنوان آهنگ خود استفاده کنند. قبل از اینکه بتوانید یک آهنگ را ارائه دهید و پول دریافت کنید، نیازی به داشتن یک آهنگ محبوب یا معروف بودن ندارید.

اکثر موسیقی متن فیلم ها و ویدئوها به تهیه کنندگان مجوز داده شده است. توجه داشته باشید که این با کسب درآمد از گوش دادن به موسیقی متفاوت است. صدور مجوز موسیقی هزینه خوبی دارد و بسیاری از هنرمندان یا نوازندگان سرشناس و آینده دار از این تکنیک برای کسب درآمد ثابت آنلاین استفاده می کنند.

آهنگ شما را می ‌توان به آژانس ‌های تبلیغاتی، یوتیوب ‌برانی که برای ویدیوی خود به موسیقی نیاز دارند، فیلمبرداران، فیلم‌ سازان مستقل، سرپرستان موسیقی در برنامه ‌های تلویزیونی و غیره ارائه داد. فرصت ‌های ارائه موسیقی را می ‌توان زمانی جستجو کرد که آهنگ ‌های خود را به کتابخانه ‌های موسیقی ارسال می ‌کنید. اینها پلتفرم ‌هایی هستند که موسیقی ‌هایی را که برای فرصت ‌های طلایی در بهترین سایت های فروش موسیقی ارسال می‌ کنید.

به عبارت دیگر، این شرکت‌ها یا وب‌سایت‌ها، آهنگ‌های شما را برای دریافت مجوز در اختیار مشتریان بالقوه مانند فیلم‌سازان، تولیدکنندگان موسیقی، فیلمبرداران، آژانس‌های تبلیغاتی و غیره قرار می‌دهند.

پخش موسیقی

پخش موسیقی به این معنی است که فایل صوتی یا تصویری موزیکال شما در حالی که دانلود می شود در یک سایت پخش می شود. به ازای هر استریم آهنگ به شما پرداخت می شود. هرچه پخش موسیقی شما بیشتر باشد، از پرداخت های بیشتری لذت خواهید برد.

بسیاری از خدمات استریم وجود دارد. آنها نه تنها به عنوان مولد درآمد آنلاین بلکه به عنوان یک پلتفرم برای ایجاد پایگاه طرفداران عمل می کنند. اگرچه مبلغی که از استریم دریافت می کنید زیاد نیست، اما می تواند در درازمدت برای شما درآمد کسب کند.

کالاهای دیجیتال 

نوازندگان می توانند با فروش کالاهای دیجیتال به طرفداران خود در بهترین سایت های فروش موسیقی ، درآمد کسب کنند. اقلام چاپ شده با کتیبه، آرم یا امضای نوازنده را می توان به طرفداران فروخت. بنابراین، می‌توانید مواردی مانند فیلم‌ها، فایل‌های PDF، کتاب‌های شعر، نت‌های موسیقی، کنسرت‌های زنده، عکس‌های اختصاصی و موارد دیگر را شامل کنید. شما می توانید 100٪ از درآمد حاصل از فروش هر نوع کالای دیجیتال را حفظ نمایید.

پیشنهاد مطالعه:بهترین مراکز خرید قطر

فروش آنلاین بلیط

با فروش آنلاین بلیط می توانید با موسیقی خود درآمد کسب کنید. طرفداران شما می توانند بلیط موسیقی های شما را به صورت آنلاین پرداخت کنند. شما می توانید یک وب سایت راه اندازی کنید یا می توانید از خدمات برخی از بازارهای آنلاین برای تبلیغ و فروش بلیط های خود به طرفداران استفاده کنید. در مورد بازارهای آنلاین صحبت می کنیم، سایت هایی مانند آمازون وجود دارند که این روزها می توانید از آنها نیز استفاده کنید.

حق امتیاز دیجیتال

با جمع آوری حق امتیاز دیجیتال می توانید با موسیقی خود درآمد کسب کنید. اینها درآمدی است که هر زمان که موسیقی شما در برخی از سرویس های رادیویی آنلاین، پخش کنندگان وب و شرکت های پخش موسیقی پخش می شود، به دست می آورید. SoundExchange، Pandora و SiriusXM Radio نمونه هایی هستند که نباید نادیده بگیرید.

یوتیوب

یوتیوب مکانی است که نوازندگان می توانند از آن برای کسب درآمد آنلاین، با استفاده از برنامه های کسب درآمد یا حتی مستقیم استفاده کنند. اگر می خواهید در بهترین سایت های فروش موسیقی ، به صورت آنلاین درآمد کسب کنید، ممکن است بخواهید موسیقی خود را در کانال YouTube خود پست نمایید.

هر زمان که موسیقی شما در ویدیوهایی که در تبلیغات اجرا می شوند استفاده شود، YouTube به شما پول پرداخت می کند. این استراتژی کسب درآمد YouTube ارزش بررسی دارد. بخشی از پول تبلیغات به شما پرداخت می شود زیرا شما صاحب حقوق آهنگ هستید.

بهترین سایت های فروش موسیقی

ترانه سرایی و آهنگسازی برای دیگران

شما می توانید با فروش موسیقی ساخته شده خود به دیگران درآمد آنلاین داشته باشید. اگر آهنگساز با استعدادی هستید، استعداد خود را آنلاین بفروشید و درآمد کسب کنید. می توانید برای افراد، فیلمسازان و تلویزیون آهنگ بنویسید. می ‌توانید آهنگ‌ها را از طریق وبلاگ یا وب‌سایت خود بنویسید و آپلود کنید تا طرفداران یا خریداران بتوانند آن‌ها را دانلود کرده و پرداخت کنند.

اگر مهارت های ترانه سرایی شما بسیار خوب است، احتمالاً در بهترین سایت های فروش موسیقی ، درآمد بالاتری از شغل ترانه سرایی خواهید داشت. با صحبت در مورد هدایای نوشتن آهنگ، شما حتی می توانید یاد بگیرید که چگونه یک شعر بنویسید و به لطف بسیاری از شرکت های انتشاراتی که برای شعر پرداخت می کنند، پول دریافت کنید.

دروس موسیقی

همچنین می توانید آموزش های موسیقی را به صورت آنلاین برگزار کنید و درآمد کسب کنید. می توان دروسی را در مورد آلات موسیقی که به آنها علاقه دارید ارائه کرد. می توانید سازها یا آهنگ های مختلف را آموزش دهید و حقوق بگیرید.

حمایت های مالی

شرکت ها می توانند برای فرصت های حمایت مالی با شما تماس بگیرند. اگر پایگاه بزرگی از طرفداران دارید، شرکت ها ممکن است در واقع برای معاملات حمایت مالی با شما تماس بگیرند. بر اساس قرارداد به شما پرداخت می شود و معامله می تواند سودآور باشد.

سایت های برتر برای کسب درآمد فروش آنلاین موزیک

در اینجا لیستی از بهترین سایت های فروش موسیقی آورده شده است:

DistroKid

DistroKid  وب سایتی است که موسیقی شما را به صورت آنلاین توزیع و به فروش می رساند. با استفاده از این پلتفرم می‌توانید با توزیع موسیقی خود در بین شرکا و سایر پلتفرم‌های پخش درآمد کسب کنید.. در صدور مجوز موسیقی یا کپی رایت شرکت نمی کند. این یک سرویس پولی است و برای آپلود نامحدود باید هزینه سالانه تقریباً 20 دلار بپردازید.

پیشنهاد مطالعه:برترین سایت های کاریابی کانادا

 Patreon

Patreon  پلتفرمی است که به نوازندگان و دیگر سازندگان اجازه می‌دهد در حین اجرای یک کسب و کار عضویت برای طرفداران خود، پول دریافت کنند. اگر به عنوان یک نوازنده طرفداران ثابتی دارید، می توانید از ابزار Patreon برای فروش موسیقی خود و دریافت پول استفاده کنید.

می توانید موسیقی خود را در این برنامه ایجاد کرده و به اشتراک بگذارید و طرفداران شما مشترک می شوند تا آنچه را که ارائه می دهید تجربه کنند. نوازندگان و طرفداران را دور هم جمع می کند زیرا آنها می توانند با اشتراک گذاری عکس، نظرات، چت آنلاین زنده بلادرنگ و موارد دیگر با یکدیگر تعامل داشته باشند.

•    به عنوان یک سازنده با Patreon، می توانید از امتیازات زیر در بهترین سایت های فروش موسیقی برخوردار شوید:

•    در حالی که در این پلتفرم خالق هستید، می توانید تبلیغات اجرا کنید و با حامیان مالی کار نمایید.

•    شما 100٪ مالکیت کار خود را حفظ می کنید و هیچ قراردادی برای امضا وجود ندارد.

•    شما به راحتی می توانید تجمع کنید و طرفداران خود را ملاقات کنید.

•    شما فقط 5% از درآمد خود را به عنوان کمیسیون به Patreo تقسیم می نمایید.

اگر می خواهید از فروش موسیقی خود به صورت آنلاین درآمد کسب کنید، باید Patreon را در نظر گرفت. شما به سادگی روی ایجاد موسیقی تمرکز می کنید و این پلتفرم بقیه موارد را بر عهده خواهد گرفت!

بهترین سایت های فروش موسیقی

 پاندورا  Pandora  

Pandora  یکی دیگر از پلتفرم‌های معتبر است که می‌توانید موسیقی خود را به اشتراک بگذارید و طرفداران آن را گوش دهند. با پاندورا، داده ها و ابزارهای ارزشمندی برای کمک به رشد و ارتباط با طرفداران خود به شما قدرت داده شده است. بنابراین، این پلتفرم به راحتی ارتباط هنرمند را طرفدار را به تجربه ای ارزشمندتر تبدیل می کند.

اگر با Pandora ثبت نام کنید و از ابزارهای آن به عنوان بهترین سایت های فروش موسیقی ، استفاده کنید، طرفداران موسیقی شما افزایش می یابد و با به دست آوردن بیشتر در معرض دید قرار گرفتن، درآمد کسب خواهید کرد. طرفداران می‌توانند با Pandora Premium در آهنگ‌های شما مشترک شوند و از موسیقی شخصی‌شده بر اساس تقاضا با قیمت ۹٫۹۹ دلار در ماه لذت ببرند. 

یا، آنها می توانند برای گوش دادن به رادیو شخصی شده با تبلیغات با قیمت 4.99 دلار در ماه در Pandora Plus مشترک شوند. بنابراین، زمانی که مردم آهنگ های شما را از طریق پاندورا استریم یا دانلود کنند، درآمد کسب خواهید کرد. چه کسی می داند، حتی ممکن است یاد بگیرید که چگونه در یک روز 200 دلار به دست آورید یا حتی چگونه می توانید سریع 1000 دلار به دست آورید، اگر این کار را به بهترین نحو انجام دهید.

پیشنهاد مطالعه:بهترین سایت های فروش موسیقی

GigSalad

GigSalad  یکی از بهترین سایت های فروش موسیقی است که بیشتر شبیه بازاری است که در آن استعدادها برای رویدادها رزرو می شوند. اگر نوازنده هستید، ممکن است بخواهید از این سرویس برای دریافت کنسرت هایی استفاده کنید که به شما امکان می دهد بازی کنید و از رویدادها کسب درآمد کنید.

شما می توانید برای بازی در مهمانی های کودکان، عروسی ها، کنفرانس ها و بسیاری از رویدادهای تخصصی دیگر استخدام شوید. به عبارت دیگر، این پلتفرم برای رزرو استعدادها برای کنسرت های شرکتی، خصوصی و عمومی ایده آل است. به هر حال، اگر برای بازی در مهمانی‌های کودکان استخدام شده‌اید، حتی می‌توانید چند کتاب رایگان برای هدیه دادن بچه‌ها تهیه کنید تا عشق بیشتری از بچه‌ها دریافت کنید.

شما می توانید به عنوان یک نوازنده انفرادی یا به عنوان یک گروه استخدام شوید. مهم این است که استعداد شما تبلیغ شود. این امکان را دارید پس از رعایت معیارهای خاصی به عنوان یک مجری برتر رتبه بندی شوید. پس از آن به احتمال زیاد کنسرت های بیشتری دریافت خواهید کرد و درآمد بیشتری از بهترین سایت های فروش موسیقی کسب خواهید کرد.

یکی از ویژگی های مهم این سرویس این است که هر نوازنده تصمیم می گیرد که برای هر اجرا چه هزینه ای دریافت کند. Gigsalad یک سرویس پولی است و یک نوازنده می تواند به عنوان یک عضو حرفه ای یا یک عضو ویژه ثبت نام نماید. هزینه های ثبت نام برای عضویت حرفه ای و ویژه 29.99 دلار در ماه است.

 SoundCloud

SoundCloud  یک سرویس پخش موسیقی است. اگر موسیقی خود را در این پلتفرم به اشتراک بگذارید، احتمال زیادی وجود دارد که طرفداران زیادی آن را پیدا کنند. این پلتفرم به جامعه آنلاین بزرگی از دوستداران موسیقی در سراسر جهان پاسخ می دهد. برای تبلیغ موسیقی خود می توانید با این سرویس ثبت نام کنید. طرفداران می توانند پس از گوش دادن و اشتراک، موسیقی شما را دانلود کنند.

بهترین سایت های فروش موسیقی

 CDBaby

CDBaby  در زمینه فروش موسیقی بسیار محبوب و یکی از بهترین سایت های فروش موسیقی است. این پلتفرمی است که فرصت های بیشتری را برای نوازندگان فراهم می کند تا از فروش موسیقی خود درآمد کسب کنند. این یک پلتفرم توزیع و صدور مجوز موسیقی بزرگ است. CDBaby  به‌عنوان ارائه‌دهنده فرصت‌های بسیاری برای فروش موسیقی، می‌تواند به توزیع آهنگ‌های شما در پلتفرم‌های پخش مختلف کمک کند که شامل : iTunes، Apple Music، Spotify، Amazon، Google Play، Tidal، Deezer، و ده‌ها مورد دیگر است.

در سایت به صراحت آمده است که پخش جریانی، بارگیری، فروش سی‌دی و وینیل، کسب درآمد از YouTube، صدور مجوز همگام‌سازی، مجموعه حق امتیاز انتشار، فروش مستقیم به طرفداران و موارد دیگر، هرجا که بتوانید از موسیقی خود درآمد کسب کنید، CD Baby  به شما دستمزد می‌دهد.

جزئیات جالب دیگری که باید در مورد این پلتفرم به عنوان بهترین سایت های فروش موسیقی بدانید عبارتند از:

CD Baby  تنها 9 درصد از فروش دانلود شما را حفظ می کند در حالی که شما 91 درصد را دریافت می کنید. همچنین به ازای هر CD و آلبوم وینیل فروخته شده تنها 4 دلار توسط CD Baby نگهداری می شود و مابقی به شما پرداخت می شود.

شما می توانید "مقطع پرداخت" مورد نظر خود را تنظیم کنید و پس از رسیدن به آن هدف، از طریق PayPal، چک یا واریز مستقیم به شما پرداخت می شود. هفتگی حقوق دریافت خواهید کرد. شما فقط باید یک حساب کاربری با هزینه راه اندازی یک بار ایجاد کنید. می توانید برای کسب درآمد از بهترین سایت های فروش موسیقی ، از کارشناسان 20پیمنت راهنمایی دریافت کنید.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد