بهترین ابزارهای سئوی کلاه سفید

بهترین ابزارهای سئوی کلاه سفید

توسط : تیم محتوا
1,289
شرکت ‌ها منابع زیادی را در بهینه‌ سازی موتورهای جستجو (SEO) سرمایه ‌گذاری می‌ کنند تا با استفاده از الگوریتم ‌های گوگل، برای ارائه بهترین نتایج ترافیک، دید وب‌سایت خود را افزایش دهند. این الگوریتم ها بر اساس عوامل زیادی مانند ماهیت پرس و جو، قابلیت استفاده از صفحه، ارتباط، موقعیت جغرافیایی، تخصص منبع و تنظیمات هستند. با در نظر گرفتن این پنج عامل در بهترین ابزارهای سئوی کلاه سفید ، تکنیک های برتر سئو کلاه سفید که باید در استراتژی سئو خود بگنجانید را بررسی می کنیم.

تجربه صفحه خود را افزایش دهید.

این یکی از مهمترین تکنیک های سئو کلاه سفید است که شرکت ها از آن استفاده می کنند. تعریف گوگل از تجربه صفحه، با مجموعه قوانینی تعریف می شود که نحوه تعامل کاربران با یک صفحه وب خاص را در نظر می گیرد. این ابزارهای اندازه گیری بسیار فراتر از ارزش اطلاعات بنیادی هستند که از Core Web Vitals استفاده می کند که عملکرد بارگذاری صفحه، ثبات بصری و تعامل را بر اساس مجموعه ای از معیارها اندازه گیری می نماید. 

علاوه بر این، سازگاری با تلفن همراه، دستورالعمل ‌های بینابینی مزاحم و HTTPS را نیز در نظر می‌گیرد.  همچنین، تجربه صفحه دارای وزن زیادی است، جایی که چندین صفحه ممکن است معیارهای جستجو را برای مرتبط بودن برآورده کنند.

صفحه وبی که ارتباط کمتری دارد اما تجربه صفحه بهتری را ارائه می‌دهد، همچنان توسط صفحه‌ای که اطلاعات پر تقاضا را ارائه می‌کند، شکست می‌خورد. به طور خلاصه می توان گفت که با استفاده از بهترین ابزارهای سئوی کلاه سفید، تجربه صفحه به عنوان یک فاصله بین عوامل مختلف سئو عمل می کند.

بهترین ابزارهای سئوی کلاه سفید

اطمینان از مناسب بودن وب سایت برای موبایل لازم است.

استفاده از رویکرد اول موبایل در استراتژی سئو بسیار مهم است. بر اساس یک نظرسنجی، حدود 5.32 میلیارد کاربر تلفن همراه در سراسر جهان وجود دارد. بنابراین، اگر تلاش زیادی برای کاربران تلفن همراه خود انجام نمی دهید، بخش بزرگی از تجارت خود را از دست داده اید.

هنگامی که گوگل، در سال 2020، فاکتورهای نمایه سازی گوشی همراه خود را ارائه نمود، موبایل دوستی وب سایت، از مهم ترین عوامل در رتبه بندی های موتور جستجو شده است. شما می‌توانید از ابزارهایی مانند تست موبایل دوستانه برای تجزیه و تحلیل استفاده از وب‌سایت شما برای کاربران تلفن همراه از نظر گوگل استفاده کنید. Google  همه مشکلات تلفن همراه را در آنجا گزارش می‌کند، بنابراین، شما می‌توانید اقدامات لازم را برای غلبه بر آن مشکلات، با بهترین ابزارهای سئوی کلاه سفید انجام دهید.

موبایل دوستی وب سایت ها، بیش از پیش اهمیت یافته است. Google در تلفن همراه همه کاره است. به همین دلیل است که ما آن را یک تکنیک ضروری سئو کلاه سفید می‌دانیم.

پیشنهاد مطالعه:فناوری مالی یا فین تک و معرفی بهترین آنها

تحقیق کلمات کلیدی هنوز مهم است.

تحقیقات کلمات کلیدی هنوز برای افزایش رتبه سئو و ترافیک جستجو ضروری است. گوگل چنین ابزاری را ارائه نمی دهد که بتوانید در آن جستجوی کلمات کلیدی را برای وب سایت خود انجام دهید. بنابراین، برنامه های شخص ثالث مانند Ahrefs و Semrush به عنوان نجات دهنده می آیند.

با این وجود، مکانیسم انجام تحقیقات کلیدواژه و انجام اقدامات با استفاده از این تحقیق در طول زمان تغییر کرده است و اعتبار به RankBrain و BERT می رسد. RankBrain  از یادگیری ماشین در هسته خود برای انجام عملیات کلمات کلیدی استفاده می کند. بهترین ابزارهای سئوی کلاه سفید به Google کمک می کند تا به جای تکیه انحصاری بر رشته های ابرداده، کلمات را در چارچوب قرار دهد. 
گوگل اکنون تکنیک های زبانی مورد استفاده مانند مترادف ها، ریشه ها و پاسخ ها را درک می کند. بازنمایی رمزگذار دوطرفه از  (BERT) یک رویکرد یادگیری ماشین برای پردازش زبان طبیعی (NLP) است که توسط Google توسعه یافته است.

هدف اصلی ارائه نتایج جستجوی بهتر برای جستجوهای محاوره ‌ای بیشتر و طولانی ‌تر است که در آن کلماتی مانند «برای» و «به» بر زمینه یک عبارت جستجو تأثیر می‌گذارند. در طول راه اندازی BERT در اکتبر 2019، گوگل پیش بینی کرد که 10 درصد از کل جستجوها را تحت تأثیر قرار می دهد.

عصر جدید، بهترین ابزارهای سئوی کلاه سفید و ابزارهای کلیدواژه این مکانیسم را با تولید داده‌های مرتبط مانند گروه‌های کلیدواژه، موضوعات مترادف و هدف جستجو در نظر می‌گیرد. کاربران می توانند با استفاده از این اطلاعات محتوای مرتبط با زمینه تولید کنند.

به بهینه سازی روی صفحه توجه کنید

موفقیت در ترافیک جستجوی موفق، به ترکیبی از عوامل متعدد مانند سئو خارج از صفحه، سئو داخلی و سئو فنی نیاز دارد. سئوی درون صفحه، یکی از عناصر ضروری در دستور العمل استراتژی سئو موفق است. این تکنیک سئو کلاه سفید را نمی توان به هیچ قیمتی نادیده گرفت. اگر به بهینه سازی درون صفحه توجه نکنید، ساختن یک پروفایل بک لینک جامد معنایی ندارد.

گوگل خود یک راهنمای شروع بهینه سازی موتورهای جستجو، با بهترین ابزارهای سئوی کلاه سفید ارائه می دهد، یک منبع عالی برای هر کسی که به دنبال افزایش شانس خود برای نمایش در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) است. این راهنما ویژگی‌های حیاتی روی صفحه را پوشش می‌دهد، از جمله بهترین روش ‌هایی که می ‌توانید برای بهینه‌ سازی استفاده کنید، که ممکن است شامل موارد زیر باشد:

•    عنوان صفحات

•    توضیحات متا

•    سرصفحه ها

•    متن جایگزین تصویر

•    آدرس های صفحه

•    نشانه گذاری ساختار یافته

•    پیوند داخلی

بهترین ابزارهای سئوی کلاه سفید

فهرست کسب و کار خود را ادعا کنید.

نمایه کسب و کار گوگل، که قبلاً به عنوان فهرست گوگل شناخته می‌شد، یک پلت فرم رایگان فهرست کسب و کار است. در این تکنیک با بهترین ابزارهای سئوی کلاه سفید، اگر موقعیت مکانی فیزیکی دارید، می توانید یک پروفایل تجاری در لیست گوگل ایجاد کنید. به این ترتیب، می توانید از مزایای ظاهر شدن در Google Maps، Google Search و Google Shopping بهره مند شوید.

برخی از مزایای اصلی که با ایجاد نمایه کسب‌وکار خود در فهرست Google دریافت می‌کنید به شرح زیر است:

1.    تبلیغات رایگان و مقرون به صرفه، سریعتر از جستجوی پولی فراهم است. 

2.    Google Maps  می تواند به مشاغل مرتبط با جغرافیا کمک کند.

3.    نمایه ای که به خوبی بهینه شده باشد، برداشت بهتری ایجاد می کند.

4.    توانایی بررسی عملکرد نمایه و دریافت بینش را می دهد.

5.    شما می توانید با یک رتبه بندی ستاره خوب اعتماد ایجاد کنید. علاوه بر این، اثبات اجتماعی را ارائه می دهد.

تمرکز بر تجربه کاربری

گوگل همیشه مدیران وب‌سایت‌ها را به ارائه تجربه کاربری بهتر تشویق کرده است. همانطور که الگوریتم‌های گوگل و بهترین ابزارهای سئوی کلاه سفید هوشمندتر می‌شوند، وب‌سایت‌هایی که بر ارائه تجربه کاربری بهتر تاکید دارند، از این مزیت برخوردار می‌شوند. یک تجربه کاربری خوب (UX) فراتر از نوشتن کد تمیز است.

هدف اصلی طراحی UX در تجارت باید افزایش رضایت و وفاداری مشتری از طریق سهولت استفاده، سودمندی و لذت ارائه شده در تعامل با وب سایت یا برنامه باشد. دادن یک تجربه کاربری مثبت یکی از تکنیک های سئو کلاه سفید است که بسیاری از افراد به آن توجهی ندارند.

اگر می خواهید UX بهتری ارائه دهید، همکاری با یک آژانس طراحی UI UX را در نظر بگیرید که دانش و تجربه لازم برای بهبود وب سایت شما را دارد. 

پیشنهاد مطالعه:پردرامدترین شغل های فریلنسری در دنیا

یک برنامه بازاریابی محتوایی جامع داشته باشید.

بر اساس گزارش موسسه بازاریابی محتوا، 51 درصد از خبرنگاران می گویند که جلب توجه مخاطب نسبت به سال های گذشته بسیار دشوار شده است. محتوا را می توان از عوامل برتر و مهم در رتبه بندی گوگل دانست. هنگام استفاده از بهترین ابزارهای سئوی کلاه سفید، محتوای با کیفیت بالا برای جذب ترافیک جستجوی بالا به وب سایت شما بسیار مهم است. 

استفاده از بهترین ابزارهای سئوی کلاه سفید، به تنهایی کافی نیست. محتوای عالی به اشکال مختلف ارائه می شود. یک محتوای خوب برنامه ریزی شده باید محتوای زیر را در برنامه خود داشته باشد:

•    وبلاگ ها/مقالات

•    پادکست

•    وبلاگ های ویدئویی (وبلاگ ها)

•    اینفوگرافیک

•    تصاویر

•    ارائه های SlideShare

فرصت بسیار بالایی برای کسانی که مایل به سرمایه گذاری در این تکنیک سئو کلاه سفید هستند وجود دارد. همچنین همه از تولید محتوای باکیفیت صحبت می کنند. اما محتوای عالی دقیقا چیست؟ پاسخ، مدیریت محتوای ارزشمند، یافتن کاربر مربوطه و سپس هدف قرار دادن آن مخاطب با محتوا است. به این ترتیب شما با محتوای خود ارزش افزوده ای را برای مخاطبان خود فراهم می کنید. یک فرمول معروف برای محتوای خلاقانه و جذاب با بهره مندی از بهترین ابزارهای سئوی کلاه سفید این است: مفید x لذت بخش x الهام گرفته = محتوای نوآورانه

بهترین ابزارهای سئوی کلاه سفید

لینک بیلدینگ تمام تلاش های دیگر را افزایش می دهد.

داشتن یک پروفایل بک لینک قوی، همچنان مانند گذشته مهم است. ممکن است روزی بیاید که لینک بیلدینگ تاثیر کمتری در رتبه بندی داشته باشد، اما هنوز آن روز فرا نرسیده است. نکته مهمی که باید به خاطر بسپارید این است که نوع صحیح پیوندها را بدست آورید.

پیشنهاد مطالعه:لینک تراکنش TXID

لینک ها باید دارای ویژگی های زیر باشند:

•    ارتباط با وب سایت شما

•    نیاز به بررسی ویراستاری انسانی

راه دیگر برای به دست آوردن لینک های مرتبط، با استفاده از بهترین ابزارهای سئوی کلاه سفید ، ایجاد یک مرکز منابع است. شما می توانید روی هر نوع وب سایتی با یک مرکز منبع خوب کار کنید. علاوه بر این، یک مرکز منابع به ایجاد اقتدار و اعتماد کمک می کند. 

موتورهای جستجو برای شناسایی محتوای این صفحه وب به ساختار URL توجه می کنند. بنابراین URL ها باید دقیق و کوتاه باشند. آنها باید دقیقاً آنچه را که می خواهید با صفحات وب خود ارتباط برقرار کنید، بیان کنند. علاوه بر این، شما به راحتی می توانید این تکنیک سئو کلاه سفید را با تلاش کمتر در استراتژی خود بگنجانید.

 تنها کاری که باید انجام دهید این است که اگر می خواهید در SERP ها رتبه بندی شود، URL صفحه وب را هوشمندانه ایجاد کنید.

از بهینه سازی تصاویر اطمینان حاصل کنید.

با وجود بهترین ابزارهای سئوی کلاه سفید، بسیاری از وب سایت ها به بهینه سازی تصویر توجهی نمی کنند که مایه شرمساری است. موتورهای جستجو نمی توانند تصاویر را آنگونه که ما می بینیم ببینند. بنابراین، استفاده از تگ‌های alt برای گفتن اینکه این تصویر در مورد چه چیزی است، به موتورهای جستجو بسیار مهم است.

بنابراین، استفاده از برچسب‌های alt توصیفی غنی‌شده با کلمات کلیدی می‌تواند به الگوریتم‌های گوگل کمک کند تا زمینه تصویر را بهتر درک کنند، که در نهایت منجر به رتبه‌بندی وب‌سایت شما در رتبه‌بندی SERP می‌شود.

بهترین ابزارهای سئوی کلاه سفید

جمع بندی

نکته کلیدی برای به دست آوردن ترافیک جستجوی ارگانیک بالا و رتبه در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) این است که خود را با آخرین به روز رسانی های الگوریتم گوگل به روز نگه دارید. در اینجا بهترین ابزارهای سئوی کلاه سفید و مهم ترین تکنیک های آن را مورد بحث قرار گرفت که می توانید از آنها برای به دست آوردن یک مزیت رقابتی در صنعت با رتبه بندی بالاتر استفاده کنید.

یک استراتژی موثر سئو ترکیبی از تمام نکات و تکنیک های ذکر شده در بالا است. شما نمی توانید با ایجاد یک پروفایل بک لینک قوی و پشت سر گذاشتن سئوی درون صفحه موفق شوید. به همین ترتیب، مسیر دیگری پیش می رود. به دست آوردن ترافیک جستجو و رتبه بالا، کافی نیست و نیاز به تلاش مداوم دارد. برای سئو و بهینه سازی سایت خود، می توانید از خدمات 20پیمنت بهره مند شوید.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد