بهترین مراکز آموزش عالی امنیت سایبری

بهترین مراکز آموزش عالی امنیت سایبری

توسط : تیم محتوا
1,597

امنیت سایبری یکی از پرتقاضاترین مهارت های فنی در حال حاضر است. بر اساس مطالعه نیروی کار امنیت سایبری، حداقل 2.7 میلیون متخصص بیشتر برای این بخش مورد نیاز است. این شکاف بین تقاضا و عرضه در برخی کشورها در حال افزایش می باشد. این به یک محیط شغلی قانع کننده برای دانشجویان و متخصصان جوان تبدیل می شود. در اینجا برخی از بهترین مراکز آموزش عالی امنیت سایبری معرفی شده اند.

مدرک امنیت سایبری

با اخذ مدرک امنیت سایبری می توانید فرصت های شغلی مانند مهندس امنیت اپلیکیشن، مهندس امنیت شبکه، متخصص امنیت IT و بسیاری موارد دیگر را بیابید. مشاغل امنیت سایبری نیز درآمد خوبی دارند. به عبارت دیگر، دلایل زیادی برای دنبال کردن حرفه ای در امنیت سایبری وجود دارد و آموزش شما می تواند در سطح کالج آغاز شود.

قبل از بررسی مدارس و دانشگاه‌های برتر ارائه‌دهنده آموزش امنیت سایبری، اجازه دهید به برنامه درسی و مؤلفه‌های اصلی برنامه‌ای که نیاز دارید نگاهی بیندازیم. هنگام ارزیابی کالج ها و انتخاب موسسه ای که برای شما مناسب است، مطمئن شوید که به این عناصر توجه می کنید.

بهترین مراکز آموزش عالی امنیت سایبری

جنبه های اساسی امنیت سایبری 

دوره و موسسه ای که در بهترین مراکز آموزش عالی امنیت سایبری انتخاب می کنید باید اصول امنیت سایبری و اهمیت آن در دنیای دیجیتال امروزی را به شما آموزش دهد. این شامل بحث در مورد امنیت در زمینه نرم افزار، شبکه، کاربر نهایی و برنامه های کاربردی سیستم عامل است. دانش آموزانی که به دنبال مدرک لیسانس یا دوره گواهینامه در امنیت سایبری هستند، باید به ویژه مراقب این جزء برنامه درسی باشند.

آموزش برنامه نویسی عملی 

برنامه نویسی امنیت سایبری یک زمینه حیاتی برای مطالعه است. این به شما می آموزد که چگونه برنامه های امنیت سایبری بنویسید، منطق رمزنگاری را درک کنید و راه حل های برنامه ای برای مشکلات امنیتی ایجاد کنید. Python و C دو زبان رایج برای برنامه نویسی امنیت سایبری هستند، بنابراین اطمینان حاصل کنید که آنها در برنامه درسی گنجانده شده اند. 

دانش‌آموزان می‌توانند آموزش برنامه‌نویسی را به‌عنوان یک افزودنی جزئی برای مدرک کارشناسی خود، به عنوان بخشی از دوره‌های تحصیلات تکمیلی، یا به‌عنوان یک دوره صدور گواهینامه به یک یا چند زبان دریافت کنند.

حریم خصوصی و اخلاق 

این جزء برنامه درسی در سال های آینده اهمیت فزاینده ای خواهد داشت. همانطور که داده های بیشتری تولید می کنیم، به داده ها یا اتوماسیون تکیه می کنیم، و داده ها را با سیستم ها و شرکت ها به اشتراک می گذاریم، در معرض بسیاری از بازیگران بد قرار می گیریم. 

یک دوره امنیت سایبری در بهترین مراکز آموزش عالی امنیت سایبری، برای هدایت قوانین حریم خصوصی و اجرای آنها از طریق برنامه ها و فرآیندهای امنیتی آموزش خواهد داد. همچنین شما را در مورد مسائل اخلاقی پیرامون امنیت - به عنوان مثال، مدیریت داده های مصرف کننده یا استفاده اخلاقی از داده های شهروندان برای خدمات عمومی، آگاه می کند.

پیشنهاد مطالعه:معرفی منابع آمادگی آزمون آیلتس

دولت و امنیت ملی

امنیت سایبری اکنون بخش مهمی از عملیات دولت و سیاست عمومی است. بسیاری از مراکز، در سال گذشته با تعداد بی‌سابقه‌ای از حملات سایبری مواجه شده بودند، از دستکاری دولت‌های خارجی در نرم‌افزارهای ضروری گرفته تا گروه‌های باج‌افزاری که مدارس، بیمارستان‌ها و خطوط لوله گاز را هدف قرار می‌دادند. 

شما می توانید با مدرک تخصصی امنیت سایبری، ترجیحاً مدرکی که توسط وزارت امنیت داخلی و NSA به رسمیت شناخته شده باشد، خود را برای شغلی در بخش دولتی آماده کنید.

ریسک و تضمین اطلاعات 

این جزء برنامه درسی امنیت سایبری با ذخیره سازی اطلاعات و خطرات مربوط به جابجایی، ذخیره سازی و استفاده از داده ها سروکار دارد. ممکن است یک دوره اختصاصی در بهترین مراکز آموزش عالی امنیت سایبری در مورد این موضوع به عنوان بخشی از مدرک لیسانس داشته باشید یا ممکن است به عنوان یک مدرک یا دوره گواهینامه جداگانه در دسترس باشد. 

این شما را برای شغل در سازمان ها و شرکت های بزرگ، به ویژه آنهایی که با حجم زیادی از اطلاعات مانند بانک ها یا شرکت های رسانه های اجتماعی کار می کنند، آماده می کند.

بهترین مراکز آموزش عالی امنیت سایبری

پروژه‌های Capstone 

پروژه Capstone معمولاً به‌عنوان تحویل نهایی در دوره‌های مدرک امنیت سایبری و در واقع در اکثر دوره‌های فنی تعیین می‌شود. در یک محیط شبیه سازی شده با یک چالش واقعی در دنیای واقعی مواجه خواهید شد و از شما خواسته می شود که به صورت تیمی برای ایجاد یک وضوح کار کنید. پروژه‌های Capstone می‌توانند به عنوان پایه‌ای برای مجموعه مهارت‌های آینده شما عمل کنند و همچنین شما را به مهارت‌های ضروری همکاری، ارتباطات و رهبری مورد نیاز در محل کار مجهز می‌کنند. بهترین مراکز آموزش عالی امنیت سایبری می توانند این دوره ها را در بالاترین کیفیت ارائه کنند.

کالج و مدرسه های برتر امنیت سایبری 

موسسات آموزشی بسیاری، دوره های متعدد امنیت سایبری را ارائه می دهند. شما می توانید از بین مدارک لیسانس اختصاصی، تخصص های جزئی، مدرک کارشناسی ارشد، دکترا و حتی مدرک حقوق در برخی موارد انتخاب کنید. 

دانشگاه کارنگی ملون

مکان: پیتسبورگ، پنسیلوانیا

دانشگاه کارنگی ملون انواع مدارک امنیتی سایبری و فناوری اطلاعات را از طریق موسسه شبکه اطلاعات خود ارائه می دهد. این دانشگاه همواره در بین بهترین کالج‌ها و دانشگاه‌های ایالات متحده رتبه‌بندی می‌شود و دارای پردیس وسیعی است که برای دانشجویان خارج از ایالت و بین‌المللی ایده‌آل است.

کارنگی ملون دوره های امنیت سایبری زیر را ارائه می دهد:

•    کارشناسی ارشد امنیت اطلاعات (MSIS)

•    دوره گواهی عملیات سایبری

•    MSIT  امنیت و تضمین اطلاعات

•    دوره های امنیت و حریم خصوصی توسط CyLab، Carnegie Mellon

پیتسبورگ یکی از بهترین مراکز آموزش عالی امنیت سایبری و از قطب های نوظهور اشتغال برای فناوری، شرکت های مسکن مانند گوگل، اوبر، دیزنی و فیس بوک است. دانش آموزان انتقال به مسیر شغلی را آسان خواهند یافت. این دانشگاه به عنوان مرکز تعالی دانشگاهی (CAE) توسط NSA و وزارت امنیت داخلی برای فرصت های شغلی در دولت تعیین شده است. متوسط هزینه سالانه تحصیل در کارنگی ملون 76760 دلار بدون کمک مالی است. اکثر مدارک لیسانس و فوق لیسانس در امنیت سایبری توسط Carnegie Mellon باید شخصاً شرکت کنند.

پیشنهاد مطالعه:آزمون پذیرش کالج پزشکی یا MCAT

 دانشگاه دی پال

مکان: شیکاگو، ایلینوی

دانشگاه DePaul که در سال 1898 تأسیس شد، یکی از مؤسسات آموزشی قدیمی ایالات متحده است که توسط وزارت امنیت داخلی و NSA تأیید شده است و دارای یک باشگاه دانشجویی فعال امنیت سایبری به نام «شیطان‌های امنیتی» است. فارغ التحصیلان امنیت سایبری این دانشگاه در سازمان های پیشرو مانند اپل، مایکروسافت، دیسکاور، مک دونالد و پی لوسیتی کار می کنند.

دانشگاه DePaul دوره های امنیت سایبری زیر را ارائه می دهد:

•    کارشناسی ارشد علوم و امنیت سایبری

•    برنامه دروازه جهانی برای دوره های تحصیلات تکمیلی امنیت کامپیوتر

•    دوره کارشناسی مهندسی امنیت سیستم های اطلاعاتی

•    دوره کارشناسی ارشد مخابرات و امنیت شبکه

دانشگاه DePaul پلت فرم اختصاصی CORE را برای آموزش امنیت سایبری از طریق گیمیفیکیشن پیاده سازی می کند. این که یکی از بهترین مراکز آموزش عالی امنیت سایبری است، یک رویکرد تجربی برای یادگیری در یک محیط بازی مانند را امکان پذیر می کند که در آن دانش آموزان می توانند شناسایی و حملات را شبیه سازی کنند و چالش های پزشکی قانونی زنده را کامل کنند.
دانشجویان در DePaul به طور متوسط هزینه سالانه 59793 دلار را بدون کمک مالی پرداخت می کنند. دوره های دانشگاه DePaul را می توان به صورت حضوری و آنلاین تکمیل کرد.

 دانشگاه هوانوردی Embry-Riddle

مکان: ساحل دیتونا، فلوریدا و پرسکات، آریزونا

دانشگاه هوانوردی Embry-Riddle یک دانشگاه خصوصی است. همانطور که از نام آن پیداست، این مؤسسه در دوره‌های مربوط به بخش‌های هوانوردی، هوافضا، دفاع و فناوری تخصص دارد و تحقیقات قابل توجهی در این زمینه‌ها انجام شده است. همچنین دارای یک مرکز اختصاصی برای امنیت سایبری و یک پردیس جهانی برای دانشجویان بین المللی است.

دانشگاه هوانوردی Embry-Riddle دوره های امنیت سایبری زیر را ارائه می دهد:

•    دوره کارشناسی برنامه بورسیه سایبری وزارت دفاع (CySP).

•    کارشناسی ارشد در برنامه مدیریت امنیت سایبری و سیاست

•    کارشناسی ارشد مهندسی امنیت سایبری

•    گواهی فارغ التحصیلی در مدیریت و سیاست امنیت سایبری هوانوردی

دانشگاه هوانوردی، یکی از بهترین مراکز آموزش عالی امنیت سایبری است و مدرسه انتخابی برای متخصصان علاقه مند به حرفه ای در امنیت سایبری در دفاع و هوانوردی است. این دانشگاه دارای چندین دوره درجه پیشگامانه مانند امنیت جهانی و اطلاعات و همچنین اولین برنامه کارشناسی در ایالات متحده در امنیت داخلی است.

دوره های آموزشی در Embry-Riddle شامل هزینه متوسط سالانه 24584 دلار است، بدون احتساب کمک مالی. دانشگاه هوانوردی Embry-Riddle برنامه های یادگیری آنلاین و درون دانشگاهی را ارائه می دهد.

بهترین مراکز آموزش عالی امنیت سایبری

 دانشگاه جورج واشنگتن

مکان: کلمبیا، واشنگتن دی سی

دانشگاه جورج واشنگتن بزرگترین موسسه آموزش عالی در ناحیه کلمبیا و یکی از برترین دانشگاه های خصوصی در منطقه است. توسط وزارت امنیت داخلی ایالات متحده و NSA به عنوان مرکز تعالی دانشگاهی برای تضمین اطلاعات تعیین شده است. همچنین دارای طیف گسترده ای از مسیرهای یادگیری برای مطالعات کارشناسی، کارشناسی ارشد و حرفه ای در این زمینه است.

دانشگاه جورج واشنگتن دوره های امنیت سایبری زیر را ارائه می دهد:

•    برنامه تکمیل مدرک لیسانس امنیت سایبری

•    کارشناسی ارشد اجرایی جهانی مدیریت بازرگانی با تمرکز در امنیت سایبری

•    کارشناسی ارشد مهندسی آنلاین در سیاست و انطباق امنیت سایبری

•    کارشناسی ارشد در امنیت سایبری در علوم کامپیوتر

این موسسه، یکی از بهترین مراکز آموزش عالی امنیت سایبری و از جمله مدارس معدود در ایالات متحده است که فرصت های آموزش عالی پیشرفته در امنیت سایبری را ارائه می دهد. شما می توانید مدرک دکترای حقوقی (که مدرک دکترای حقوق نیز نامیده می شود) در حقوق امنیت ملی و امنیت سایبری و امنیت ملی و قانون روابط خارجی ایالات متحده دریافت کنید. علاوه بر این، دانشجویان می توانند از برنامه بورسیه تحصیلی CyberCorps دانشگاه جورج واشنگتن بهره مند شوند.

دوره های تحصیلی در دانشگاه جورج واشنگتن سالانه 76276 دلار هزینه دارد که به طور متوسط کمک مالی با تخفیف دارد. دوره ها عمدتاً به صورت حضوری و با گزینه های آنلاین انتخابی، مانند کارشناسی ارشد مهندسی آنلاین در خط مشی امنیت سایبری و انطباق، تکمیل می شوند.

 دانشگاه ایالتی آیووا

مکان: ایمز، آیووا

دانشگاه ایالتی آیووا به دلیل مدارک تحصیلی خود در صحنه و فناوری، که توسط کمک های مالی تأمین می شود، شناخته شده است. دوره های کارشناسی امنیت سایبری زیر نظر گروه مهندسی برق و کامپیوتر است و این دانشگاه دوره های تحصیلات تکمیلی را نیز ارائه می دهد. دانش‌آموزان علوم کامپیوتر، مهندسی نرم‌افزار و سایر زمینه‌های مرتبط نیز می‌توانند در دانشگاه ایالتی آیووا یک دوره کوچک امنیت سایبری را انتخاب کنند.

دانشگاه ایالتی آیووا دوره های امنیت سایبری زیر را ارائه می دهد:

•    امنیت سایبری جزئی شامل مبانی و ابزارهای امنیت سایبری، رمزنگاری و سیستم‌های عامل

•    کارشناسی ارشد در امنیت سایبری

•    مدرک مهندسی امنیت سایبری

دانشگاه ایالتی آیووا یک انتخاب عالی برای دانشجویان با پیشینه های تحصیلی مختلف است. این یکی از بهترین مراکز آموزش عالی امنیت سایبری با گزینه های دوره برای درجات مختلف دانش می باشد. یک دوره پایه سواد امنیت کامپیوتر برای دانشجویان غیر فنی، مدرک کارشناسی ارشد و حتی یک مسیر دکترا وجود دارد.

دانشجویان در ایالت آیووا ممکن است مجبور باشند به طور متوسط سالانه 21940 دلار برای هزینه های دوره بدون کمک مالی هزینه کنند. دانشگاه ایالتی آیووا در درجه اول یک موسسه درون دانشگاهی با گزینه های خارج از دانشگاه برای دوره های تحصیلات تکمیلی است.

پیشنهاد مطالعه:شرایط تحصیل در هاروارد هزینه و بورسیه

 دانشگاه مریویل سنت لوئیس

مکان: سنت لوئیس، میزوری

دانشگاه مریویل همواره در بین بهترین مدارس در ایالات متحده رتبه بندی شده است. دانشگاه مریویل سنت لوئیس دارای طیف گسترده ای از مدارک آنلاین در سطوح کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکترا و گواهینامه است.

دانشگاه مریویل سنت لوئیس دوره های امنیت سایبری زیر را ارائه می دهد:

•    لیسانس علوم در امنیت سایبری

•    صدور گواهینامه امنیت سایبری (آنلاین)

•    کارشناسی ارشد در امنیت سایبری

•    لیسانس سیستم های اطلاعات مدیریت

این مرکز آموزشی، اولین دانشگاه در زمینه فناوری است و هر دانشجویی برای آموزش آنلاین یا از راه دور یک iPad دریافت می کند. همچنین این یکی از بهترین مراکز آموزش عالی امنیت سایبری است که می توانید به عنوان بخشی از دوره کارشناسی امنیت سایبری خود در یک مسیر تهاجمی یا یک مسیر دفاعی تخصص داشته باشید. دانشگاه مریویل آنلاین دوره های لیسانس، کارشناسی ارشد و گواهینامه را در امنیت سایبری ارائه می دهد.

49006 دلار متوسط هزینه دوره سالانه در دانشگاه مریویل بدون کمک مالی است. دوره های آموزشی در دانشگاه مریویل سنت لوئیس را می توان به صورت آنلاین یا در محوطه دانشگاه تکمیل کرد. 

بهترین مراکز آموزش عالی امنیت سایبری

 موسسه فناوری ماساچوست

مکان: کمبریج، ماساچوست

موسسه فناوری ماساچوست MIT نقش مهمی در شکل دادن به دنیای فناوری و علم آن گونه که ما می شناسیم ایفا کرده است. این یکی از برترین موسسات دانشگاهی در جهان است، به لطف توانایی های تحقیقاتی خود، و به طور گسترده جنبه های مختلف امنیت سایبری را از طریق دوره های متعدد خود پوشش می دهد. این یکی از بهترین مراکز آموزش عالی امنیت سایبری است و متخصصان شاغل نیز می توانند از برنامه های گواهی MIT بهره مند شوند.

موسسه فناوری ماساچوست دوره های امنیت سایبری زیر را ارائه می دهد:

•    امنیت سایبری کاربردی برای متخصصان شاغل

•    مدرک فارغ التحصیلی در امنیت سایبری و شبکه

•    کارشناسی ارشد شبکه با گرایش امنیت سایبری

•    برنامه های تحقیقاتی تحت ابتکار سیاست امنیت سایبری و اینترنت MIT

این موسسه آزمایشگاه علوم کامپیوتر و هوش مصنوعی (CSAIL) را راه اندازی کرده است تا ابتکارات تحقیقاتی پیشرفته در فناوری، از جمله امنیت سایبری را پوشش دهد. همچنین کنسرسیوم بین رشته‌ای برای بهبود امنیت سایبری زیرساخت‌های حیاتی (IC)3 را اداره می‌کند که در میان سازمان‌های پژوهشی و یادگیری پیشگام در این زمینه در جهان است.

اگر کمک مالی نداشته باشید، متوسط هزینه دوره سالانه MIT تقریباً 72462 دلار در سال است. چندین دوره امنیت سایبری را ارائه می دهد که می توانند به صورت آنلاین تکمیل شوند. با این حال، برنامه های تحقیقاتی نیاز به حضور در محوطه دانشگاه دارند. می توانید در بهترین مراکز آموزش عالی امنیت سایبری تحصیل کرده و به شغلی مناسب با درآمدی عالی دست یابید. برای ارائه درخواست پذیرش در این مراکز معتبر، می توانید از خدمات 20پیمنت بهره مند شوید.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد