بهترین کمپین های تبلیغاتی B2B

بهترین کمپین های تبلیغاتی B2B

توسط : تیم محتوا
1,473

بهترین کمپین های تبلیغاتی B2B برای الهام بخشیدن به شما در اینجا آورده شده است. نمونه هایی از Hubspot، Meta، و موارد دیگر، در اینجا 10 نمونه از کمپین های رسانه های اجتماعی B2B برای الهام بخشیدن به شما بیان شده است. همانطور که در سال 2023 فرصت های رشد را دنبال می کنید، مهم تر از همیشه است که برندهای B2B شما از قدرت رسانه های اجتماعی استفاده کنند. انجام این کار می‌تواند به دستیابی به اهداف مهمی مانند افزایش نرخ تبدیل، ایجاد سرنخ و افزایش آگاهی از برند کمک کند.

این فقط یک آرزو نیست. 78 درصد از مصرف کنندگان پس از تجربه مثبت در رسانه های اجتماعی مایل به خرید از برندها هستند. این بدان معناست که کمپین‌های رسانه‌های اجتماعی B2B واقعاً به حذف اهداف از میدان توپ کمک می‌کنند - وقتی درست انجام شوند.

به همین دلیل است که ما فهرستی از بهترین کمپین های تبلیغاتی B2B جمع‌آوری کردیم تا به شما نشان دهیم کمپین‌های رسانه‌های اجتماعی B2B چه شکلی هستند.

نکات مهم در کمپین رسانه های اجتماعی B2B 

بهترین کمپین های تبلیغاتی B2B

موقعیت کسب و کار ضروری است.

عنصر مهم برای کمپین های بازاریابی B2B پیشنهاد فروش منحصر به فرد کسب و کار شما است. به عبارت دیگر، این چیزی است که شما را از بقیه رقبایتان متمایز می کند. به عنوان مثال، Zappos  به دلیل خدمات عالی به مشتریان شهرت دارد. این چیزی است که آنها را از دیگران در صنعت خود جدا می کند.

موقعیت منحصر به فرد شما چیست؟ سهولت استفاده؟ کارکنان خوش برخورد؟ هر چه هست، آن را یادداشت کنید، سپس آن را در کمپین بازاریابی B2B خود به نمایش بگذارید.

صدا و لحن کمپین خود را در نظر بگیرید.

کارشناسان همچنین فکر می کنند که صدا و لحن تقریباً به همان اندازه برای موفقیت بهترین کمپین های تبلیغاتی B2B مهم است. نه تنها به نشان دادن جنبه انسانی کسب و کار شما کمک می کند، یک صدای منحصر به فرد به شما کمک می کند برجسته شوید و تاثیری به یاد ماندنی بر روی مخاطبانتان بجا می گذارد.

کمپین شما باید رشته های عاطفی را ایجاد کند.

همچنین در مورد اهمیت تأثیر عاطفی بر کمپین شما تمرکز داریم. به نظر می رسد، گذاشتن تأثیر عاطفی مهم است. از آنجایی که همه ما در قلب، موجودات احساسی هستیم و دوست داریم یا نه، احساسات نقش مهمی در کمک به ما در تصمیم گیری دارند.

رسانه ای که انتخاب می کنید به همان اندازه مهم است.

به طور مشابه، کانال های بازاریابی که برای توزیع کمپین خود استفاده می کنید، اهمیت زیادی دارند. وقتی صحبت از موفقیت یک بهترین کمپین های تبلیغاتی B2B می شود، بازاریابان در نظرسنجی ما به تأثیر احساسی اهمیت می دهند.

پیشنهاد مطالعه:بهترین فروشگاه های آنلاین لباس ترکیه

عناصر بصری پیام شما را به سرعت منتقل می کند.

فراموش نکنید، عناصر بصری همیشه نقش مهمی در بازاریابی دارند. تصاویری قوی پیام شما را به سرعت منتقل می کند، بنابراین بهتر است به ظاهر کمپین خود توجه دقیق داشته باشید.

یک شعار کمپین محکم را فراموش نکنید.

در نهایت، شعار کمپین بازاریابی شما بر اساس نظر کارشناسان بازاریابی ما بین «کمترین اهمیت» و «مهمترین» قرار دارد (امتیاز 3.45 از 5). در حالی که نقش متوسط تا مهم را ایفا می کند، هنگام ایجاد بهترین کمپین های تبلیغاتی B2B خود نیز باید به آن توجه داشته باشید.

خلاقانه ترین کمپین های بازاریابی B2B

اکنون که می‌دانید چه عناصری یک کمپین بازاریابی درخشان را می‌سازند، وقت آن است که برخی از بهترین کمپین‌ها را در حوزه B2B ببینید که این عناصر را بررسی می‌کنند.

کمپین IBM

اولین مورد در این لیست از بهترین کمپین های بازاریابی، کمپین IBM است. رویکرد رسانه‌ای ترکیبی، به هدایت کاربران به صفحه فرودشان کمک می‌کند و همچنین به مشتری فرد جالب‌تری برای نگاه کردن و تعامل با او می‌دهد. فیلم‌ها واقعاً برای کمپین تحسین‌برانگیز بودند و چیزی متفاوت از قالب تصویر معمولی استفاده می شدند.

استفاده از تصاویر فراتر از یک کمپین به مخاطب کمک می‌کند تا تجربه‌ای بسیار جذاب از آ« داشته باشد، و رسانه‌های اجتماعی راهی عالی برای پیشبرد محتوا است.

 کمپین حمایت از کارکنان Drift

برجسته کردن افراد، نقش‌های شرکت را انسانی‌تر می‌کند و اطمینان حاصل می‌کند که مشتریان هر نقش فردی را در شرکت به‌عنوان فردی می‌بینند که با چهره و زندگی در آنجا کار می‌کند، نه اینکه فقط شرکت را به‌عنوان یک شرکت ببینند .

درسی که آموخته ایم ساده است: «اگر می خواهید مردم را در مرکز شرکت خود قرار دهید، مطمئن شوید که آنها در هر قسمت از محتوای شما نیز حضور دارند. اگر آنها خط مقدم بهترین کمپین های تبلیغاتی B2B باشند، مشتریان می دانند که همیشه در ذهن خواهند بود.

بهترین کمپین های تبلیغاتی B2B

 کمپین ویدیویی WeWork

بسیاری از کارشناسان کمپین های ویدیویی WeWork را تحسین می کنند.: این یک شرکت خلاق است که جدیدترین کمپینش نشان می‌دهد که نمونه خوبی برای از بین بردن هر ذره مفیدی از سرمایه‌گذاری ویدیویی‌تان است.

برای کسب و کارهای کوچک برای پیشبرد فضای اداری خود، این شرکت مجموعه ای از ویدیوهای 30 ثانیه ای ایجاد کرده است. ویدیوها را می توان به 15 یا حتی 6 ثانیه کاهش داد و همچنان پیام را منتقل می کند، و ثابت می کند که یک ابزار خوب برای این کمپین بازاریابی است.

در کمپین های بازاریابی B2B و B2C، ویدیوها برای هر برندی ضروری است. البته، مهم است که پیام خود را در کوتاه ترین زمان ممکن برسانید، درست همانطور که ویدیوهای WeWork پیام را حتی زمانی که به شش ثانیه کاهش می دهند، منتقل می کنند. این یکی از بهترین کمپین های تبلیغاتی B2Bاست.

پیشنهاد مطالعه:برترین ویژگی های پلتفرم های PPC

کمپین RR-shopifys-marketing

این کمپین به هر کسی کمک می‌کند باور کند که می‌تواند کسب‌وکار خود را داشته باشد. با کمک شرکت، می توانید کسب و کار خود را توسعه دهید و موفق باشید. این کمپین به کسانی که کسب‌وکار دارند کمک می‌کند نشان دهند که می‌توانند بدون تلاش زیاد بهتر عمل کنند. این فقط در مورد استفاده از پلت فرم مناسب است.

با هدف صاحبان مشاغل بالقوه جدید، Shopify  تصمیم گرفت پیام آنها را از طریق کانال های مختلف دریافت کند. آنها از تبلیغات اینترنتی، تبلیغات تلویزیونی، بیلبوردها و سایر رسانه ها استفاده کردند. آنچه آنها می خواستند به آن برسند این است که تبلیغات خود را در هر بخشی از زندگی روزمره قابل مشاهده نگه دارند. 

پیاده‌روی، رانندگی با ماشین، تماشای تلویزیون با خانواده‌تان، یا گشتن خودتان در اینترنت. هدف آنها این بود که پیامشان در ذهن شما بماند. به طور خلاصه، کمپین Shopify را یکی از خلاقانه ترین کمپین های بازاریابی B2B  و بهترین کمپین های تبلیغاتی B2B می باشد.

می توان گفت، Shopify  مکانی برای کارآفرینان است تا ایده‌های تجاری خود را به واقعیت تبدیل کنند. موقعیت یابی مهمترین جنبه یک کمپین است. متمایز کردن خود از رقبا و نشان دادن ارزشی که نسبت به سایر شرکت‌ها ارائه می‌دهید، یک کمپین مؤثر ایجاد می‌کند.

با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید و آنها را به این باور برسانید که با کسب و کار شما می توانند موفقیت بهتری داشته باشند. مشتری خود را در صف اول کمپین قرار دهید و به آنها کمک کنید تا انگیزه داشته باشند.  با تبلیغات از طریق کانال‌های متعدد، به احتمال زیاد، زمانی که فردی در نهایت تصمیم به راه‌اندازی کسب‌وکاری می‌گیرد، Shopify  را انتخاب می‌کند. به دلیل حضورشان، مردم به چیزهایی که از قبل می‌دانستند تکیه می کنند. بنابراین نکته مهم این است که شما باید از کانال های زیادی برای بازاریابی خود استفاده کنید. 

کمپین بازاریابی cisco-b2b

از نظر خلاقانه‌ترین کمپین B2B، سیسکو عالی است. همه چیز در مورد پیام‌های این کمپین، قوی است و با مشتریان بالقوه طنین‌انداز می‌شود و به دنبال آن موقعیت و شهرت ایجاد می گردد. وقتی نوبت به تمام این نکات مهم در بهترین کمپین های تبلیغاتی B2B می‌رسد، کمپین سیسکو با همه آنها روبرو می‌شود و نکته جالبی در مورد نحوه ارائه اطلاعات کسل‌کننده به روشی خلاقانه برای ما به ارمغان می‌آورد.
سیسکو که می‌خواست امنیت سایبری را به مردم بیاموزد، ایده یک کمپین خشک اما آموزنده را کنار گذاشت و در عوض، یک رمان گرافیکی کامل با یک ابرقهرمان تولید کرد. 

google-chrome-b2b-marketing-campaign

کمیک یک محتوای عالی بود که مفاهیم بسیار پیچیده را با عبارات ساده و قابل دسترس توضیح می‌داد. با جزئیات زیبا، کاملاً صریح و به تمام سوالات کلیدی که ممکن است توسعه دهندگان در مورد مرورگر داشته باشند پاسخ می دهد. تکنولوژی B2B لزومی ندارد که همه چیز در مورد کلمات در یک صفحه باشد! 

بهترین کمپین های تبلیغاتی B2B

کمپین Xerox's Get Optimistic

این کمپین قدیمی، به عنوان یکی از بهترین کمپین های تبلیغاتی B2Bاست. زیراکس به دنبال تبلیغات بسیار هدفمند بود. این کار با ایمیل هایی که دو بار در هفته ارسال می شد و از نظر صنعتی تقسیم می شد آغاز گردید. سپس این ایمیل‌ها مشتریان بالقوه را به وب‌سایت‌هایی که با صنعت آن‌ها مرتبط هستند ارسال می‌کنند.

لازم به ذکر است، هنگامی که زیراکس با فوربس شریک شد،  پلتفرم انتشارات خود را به نام Chief Optimist ایجاد کرد. آنها می خواستند نه تنها به مدیران، بلکه به همه کارمندانی که در تصمیم گیری درگیر هستند، دسترسی پیدا کنند. این به دلیل رویکرد منحصر به فرد آنها در بازاریابی بسیار موفق بود. علاوه بر این، تماس شخصی در تبلیغات یک تمرین عالی است.

راهکار اصلی برای یادگیری از موضوع این است که چیزها را در کمپین های خود شخصی نگه دارید. مردم برای آن ارزش قائل هستند، زیرا نشان می‌دهد که شما به آن‌ها اهمیت می‌دهید و می‌خواهید با ارائه محتوای مفید در مورد صنعتشان به توسعه آنها کمک کنید.

زیراکس به عنوان بهترین کمپین های تبلیغاتی B2B نه تنها چیزها را در ایمیل ها شخصی نگه می داشت، بلکه یک مجله کامل را راه اندازی کرد که در آن بر نیازهای خاص تمرکز داشتند. علاوه بر این، زیراکس تصمیم گرفت سمینارهایی را برگزار کند تا خود را بیشتر معرفی کند.

ویدیوی توضیحی Monday.com

تبلیغ Monday.com از نظر بصری جذاب است و به وضوح نشان می دهد که چه کاری می تواند انجام دهد تا به کسب و کارها کمک کند تا گردش کار و مدیریت پروژه خود را به طور موثرتری مدیریت کنند. به زبان ساده، صاحب کسب‌وکار که به آن نگاه می‌کند می‌تواند به راحتی تجارت خود را با استفاده از برنامه تصور کند.

استفاده مؤثر از تصاویر بصری می‌تواند یک کمپین را در جلب توجه مخاطب هدف ساده و در عین حال قوی و مؤثر کند.

پیشنهاد مطالعه:خرید هاست سی پنل ارزان

 کمپین ویدئویی Slack با Sandwich, Inc.

خلاقانه‌ترین کمپین بازاریابی B2B ، ویدیوی ساختگی Slack با Sandwich, Inc. است. "Sandwich, Inc. یک آژانس ایجاد ویدیو است که مشتریان Slack هستند. آنها چندین کانال ارتباطی را در سازمان تحت یک پلتفرم قرار دادند. این ویدیو خنده دار و طعنه آمیز بود و بینندگان را خسته نکرد.

این که از بهترین کمپین های تبلیغاتی B2B می باشد، مورد توجه بسیاری از کاربران قرار دارد. این ویدئو یک مطالعه موردی واقعی و همچنین از دیدگاه مشتری بود که مشروعیت را اضافه کرد و باعث شد برنامه واقعی تر و مفیدتر به نظر برسد. آن‌ها به‌طور استراتژیک چالش‌هایی را که سازمان‌ها عموماً حتی متوجه آن‌ها نمی‌شوند و چگونگی حل آن‌ها را برجسته کردند.»

 کمپین بازاریابی Hey 

امروزه تحریک‌آمیز بودن واقعاً سخت است، اما این کمپین توانست آن را به پایان برساند و توجه کل جامعه SaaS در سراسر جهان را به خود جلب کند. وعده آنها برای حل ایمیل و خلاص شدن از شر هرزنامه یک بار برای همیشه بود.

آنها فقط یک صفحه فرود با یک نسخه بسیار خوب و یک فرم ثبت نام ایجاد کردند و این تمام چیزی است که انجام شد. خبرگزاری ها این داستان را دریافت کردند و در عرض چند روز گسترده شد. این دقیقاً همان چیزی است که اگر به دنبال تکرار موفقیت کمپین Hey's هستید، باید دریابید.

 پادکست های  Sweet Fish Media

 بهترین کمپین های تبلیغاتی B2B ، روشی است که  Sweet Fish Media، پادکست‌های خود را برای بازاریابی برای شرکت‌های دیگر در بازار هدف خود تنظیم می‌کند. یکی از راه هایی که آنها کمپین پادکست خود را برای جذب مشتریان B2B بیشتر ساختار می دهند، دعوت از مشتریان ایده آل خود در پادکست خود است.

این به آنها اجازه می دهد تا وسیله نقلیه ای برای جذب مشتری باشند. حتی اگر تعداد زیادی شنونده دریافت نکنند، باز هم می‌توانند مستقیماً با مشتریان ایده‌آل خود با دعوت از آنها برای صحبت در پادکست صحبت کنند، که این کمپین را فوق‌العاده مؤثر می‌کند.

بهترین کمپین های تبلیغاتی B2B

 کمپین تحقیقاتی بانک دیجیتال آینده اوراکل

این کمپین به بیش از 350 هزار سرنخ جدید برای اوراکل و درآمد 28 میلیون دلاری منجر شد. اوراکل با غول بازاریابی B2B MOI Global همکاری کرد تا یک کمپین نسل اول چند کاناله را گرد هم آورد که در دو جنبه به خوبی کار کرد:

اول، نه یک، بلکه دو گزارش دروازه‌دار و فوق‌العاده عمیق درباره قطع ارتباط بین بانک‌ها و مشتریان امروزی ارائه کرد. حتی بهتر از آن، این گزارش‌ها همراه با یک نظرسنجی معیار برای مخاطبان ارائه شد تا فرآیندهای بانکی خود را بررسی کنند و ببینند که چقدر به نیازهای مصرف‌کننده دیجیتال امروزی پاسخ می‌دهند.

از آن نظرسنجی معیار، شرکت‌کنندگان می‌توانند در آموزش‌ها و بوت کمپ‌های تحت حمایت اوراکل ثبت‌نام کنند. این گزارش‌ها را جذاب‌تر و مفیدتر کرد، زیرا می‌توانید یافته‌ها را به دنیای واقعی بیاورید تا در بانک یا مؤسسه مالی خود پیشرفت‌های واقعی داشته باشید.

بزرگ‌ترین پیام این برنامه به عنوان بهترین کمپین های تبلیغاتی B2B این است که مخاطبان همچنان به محتوای دروازه‌دار عمیق پاسخ می‌دهند. اما وقتی به مشتریان بالقوه چیزی ملموس می‌دهید که وقتی در دستانشان یا روی صفحه نمایششان باشد، می‌توانند انجام دهند. تعداد کمی از سازمان ها فراتر از انتشار آن گزارش های ثابت و کاغذهای سفید هستند.

جمع بندی

استفاده از کانال های بازاریابی مختلف تا ایجاد پیامی که از نظر بصری خیره کننده است و با مخاطبان شما طنین انداز می شود، کارهای زیادی می توانید انجام دهید تا کمپین بازاریابی B2B خود را موفق کنید. با درک مخاطبان خود و نکات نگرانی آنها شروع نمایید، سپس به دنبال یک قالب کمپین خلاقانه باشید که توجه آنها را جلب کند. به یاد داشته باشید: پیام رسانی، موقعیت و صدا و لحن شما عناصر مهمی هستند. بنابراین، فراموش نکنید که آنها را در اولویت قرار دهید. برای دریافت راهنمایی های بیشتر، با 20پیمنت در ارتباط باشید.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد