سایت های خرده فروشی چینی پوشاک

سایت های خرده فروشی چینی پوشاک

توسط : تیم محتوا
1,470

یک وب ‌سایت عمده‌ فروشی چینی عمدتاً برای عمده ‌فروشانی است که در فروش لباس تخصص دارند. اما برخی از وب‌سایت‌ها با حداقل مقدار سفارش کم، مانند علی‌بابا که مصرف‌کنندگان عادی می ‌توانند لباس بخرند وجود دارد. در اینجا برخی از سایت های خرده فروشی چینی پوشاک را آورده ایم. می توانید برای خرید از این سایت های چینی، از خدمات 20پیمنت بهره مند شوید.

سایت های خرید لباس در چین

محصولات تولید شده در چین جهان را فراگرفته است، لباس های مد تولید شده در چین به دلیل کیفیت بالا و قیمت پایین مورد توجه مردم بسیاری از کشورها قرار گرفته و وارد عرصه جهانی شده است. این امر طبیعتاً توجه بسیاری از عمده فروشان پوشاک جدید و قدیمی چین را به خود جلب کرده است که شروع به خرید کالا در چین کرده اند.

برای خرده فروشان با تجربه تجارت خارجی از سایت های خرده فروشی چینی پوشاک، خرید کالا در این کشور دشوار نیست. آنها قبلاً کانال ها و مهارت های آشنا و توانایی برخورد با فروشندگان چینی را دارند. وب سایت پوشاک راهی برای گسترش کانال های فروش و خرید کانال برای آنها است.

کسانی که تجربه ای در تجارت خارجی ندارند و سعی می کنند در چین لباس بخرند و بفروشند، ممکن است به دلیل کمبود بودجه، نگرانی در مورد ندانستن زنجیره تامین محلی در چین نتوانند بیایند. سپس شبکه عمده فروشی پوشاک کانال ورودی خوبی است. 

به این ترتیب می توان هزینه حمل و نقل و هزینه زمان منبع یابی مدیر خرید را کاهش داد. علاوه بر این، می تواند به آنها کمک کند تا به سرعت منابع کالا را بیابند و آنها را با فرصت های تجاری مناسب مطابقت دهند. چین یکی از بزرگترین تامین کنندگان و تولید کنندگان منسوجات در سطح جهان است که اکثریت بخش های جهان از آنها خرید می کنند. 

از همین روست که یافتن سایت های خرده فروشی چینی پوشاک بسیار ساده است. شما می توانید هزاران سایت پوشاک چینی را در اینترنت پیدا کنید، که انتخاب مناسب برای خرید لباس است. در اینجا ده سایت خرید چینی انتخابی ما و همچنین محبوب ترین مکان های خرید آنلاین در چین آمده است.

بهترین سایت های خرده فروشی چینی پوشاک

سایت های خرده فروشی چینی پوشاک

 شین    Shein 

هیچ فایده ای برای صحبت بیشتر در مورد این برند وجود ندارد. زیرا محبوبیت آن به دلیل حضور گسترده آن در سراسر جهان است. حدود 230 منطقه و کشور را پوشش می دهد و در صورت خرید از وب سایت رسمی  Shein، تحویل بین المللی سریع 3 تا 8 روزه را ارائه می دهد.

شما می توانید هر پوشاکی را در این پلتفرم تهیه کنید و از سیاست بازگشت سخاوتمندانه برخوردار شوید که به شما امکان می دهد اقلام را ظرف 21 روز پس از تحویل بازگردانید. همچنین، اگر صورتحساب شما 250 دلار یا بیشتر هزینه داشته باشد، از هزینه حمل و نقل رایگان خواهید بود. این یکی از سایت های خرده فروشی چینی پوشاک معتبر است.

پیشنهاد مطالعه:خرید اکانت پریمیوم Typeset.io

 LightInTheBox

هیچ محدودیتی برای محصولات لباس در پلتفرم LightInTheBox وجود ندارد. شما می توانید اقلامی را برای اهداف مختلف خریداری کنید، از بچه ها و نوزادان و کیف و کفش گرفته تا اقلام مردانه و بچه گانه و لباس زنانه. زیبایی این است که شما می توانید با پر کردن اطلاعات خود و بیان مشکل محصولاتی که خریداری کرده اید در یک فرم، به سرعت بازپرداخت دریافت کنید. هنگام خرید در این سایت حداقل سفارشی وجود ندارد. می توانید به صورت عمده یا خرده خرید کنید. 

 زافول

بیکینی های دخترانه و لباس های زیر در زافول محبوب هستند. موفقیت و محبوبیت زافول تا حد زیادی به دلیل محصولات و لوازم جانبی مد روز آن است. این تنها در زمینه منسوجات تخصص دارد و سیاست بازگشت سخاوتمندانه 30 روزه را ارائه می دهد، که یک ویژگی عالی برای یک تامین کننده عمده فروشی چینی مقرون به صرفه است. این یکی از سایت های خرده فروشی چینی پوشاک محبوب است.

با این حال، صورتحساب شما باید حداقل 49 دلار هزینه داشته باشد تا واجد شرایط ارسال رایگان باشد. در غیر این صورت، شما باید مسئول هزینه های حمل و نقل اضافی باشید. اگر دانشجو هستید، می توانید هنگام خرید از این پلتفرم از تخفیف 8 درصدی برخوردار شوید. 
همچنین، اگر اولین بار است که خرید آنلاین را در این سایت تجربه می کنید، 15 درصد تخفیف به شما می دهد.

سایت های خرده فروشی چینی پوشاک

ALIBABA

علی بابا در سراسر جهان شناخته شده است. علی بابا که توسط جک ما تأسیس شد، یکی از اولین وب سایت های فروش لباس در چین و شرکت پیشرو در بازار عمده فروشی تاکنون است. ارتباطات تجاری آن عبارتند از Taobao، Tmall، AliExpress و غیره. این یکی از بزرگترین سایت های خرده فروشی چینی پوشاک در حال حاضر است.

بخش زیادی از آنها فروشندگان پوشاک به ویژه پوشاک زنانه هستند. ده ها نفر از آنها در اینجا جمع می شوند و انواع مختلفی از لباس ها را می فروشند. علی بابا مانند یک فروشگاه بزرگ در بهشت است که محصولات A را اینجا و محصولات B را آنجا می فروشد، طبقه بندی شده و بی پایان.

ماموریت علی بابا این است که تجارت را در همه جا ساده کند. و علی بابا این کار را انجام داد. آنها در سراسر جهان تجارت می کنند و مردم در سراسر جهان می توانند با آن تجارت کنند. با مقایسه محصولات مشابه در پلتفرم های مختلف، علی بابا سلطان نسبت عملکرد به قیمت است. 

قیمت های مقرون به صرفه اولین انتخاب عمده فروشان است. علی بابا هرگز بازرگانان را به دنبال کیفیت بالا و قیمت عمده فروشی پایین ناامید نخواهد کرد. صدها میلیون محصول در این سایت به عنوان یکی از سایت های خرده فروشی چینی پوشاک موجود است و بیش از 50 دسته وجود دارد، بنابراین شما می توانید تمام محصولات مورد نیاز خود و موارد دیگر را پیدا کنید. 

پیشنهاد مطالعه:معرفی سایت Working Solutions

 DHgate  

DHgate  که در سال 2004 در پکن تأسیس شد، همچنین یک بازیگر پیشرو در صنعت عمده فروشی پوشاک چین است. ماموریت DHgate خرید در سراسر جهان و فروش در سراسر جهان است. البته اینطور شد. 

داده‌های پلتفرم معاملاتی Paypal نشان می‌دهد که DHgate اولین وب‌سایت تجارت الکترونیک در منطقه آسیا و اقیانوسیه و ششمین وب‌سایت بزرگ در جهان در حجم معاملات آنلاین تجارت خارجی است، با حجم تراکنش 10 میلیارد در سال 2011. 

مخاطبان بسیار زیادی که سایت های خرده فروشی چینی پوشاک در مدت زمان کوتاهی نمی توانند به آنها دسترسی پیدا کنند. DHgate  از مدل کسب و کار B2B استفاده می کند. بیش از 4 میلیون مشتری دارد. چیزی که اکثر مردم ممکن است متوجه نباشند این است که DHgate از سیستم کمیسیون استفاده می کند. 

این به این معنی است که از 20 فوریه 2019 شروع به دریافت هزینه از رجیسترهای جدید کرده است، اما فقط پس از انجام معامله شارژ می شود. اکثر مشتریان DHgate شرکت های کوچک و متوسط هستند. اگر شما از این نوع خریداران یا فروشندگان هستید، این یک انتخاب عالی برای شما برای انجام تجارت در DHgate است. 

در DHgate، می توانید سفارش خود را مطابق با اطلاعاتی که فروشندگان ارائه کرده اند ایجاد کنید. چه سفارش به صورت عمده و چه سفارش برخی از نمونه ها در دسترس است. یکی دیگر از مزایای عمده فروشانی که کالاها را در DHgate خریداری می کنند، هزینه های لجستیکی پایین است.

از آنجا که DHgate با بسیاری از غول‌های لجستیک بین‌المللی مانند DHL و FedEx همکاری نزدیکی دارد، حجم عظیم تجارت آن می ‌تواند هزینه‌های لجستیک را تا حد زیادی کاهش دهد. این الگو هم به نفع خریداران و هم برای فروشندگان خواهد بود. این یکی از سایت های خرده فروشی چینی پوشاک محبوب است.

مزایای وب سایت های فروش پوشاک چین

از یکی از این وب ‌سایت‌های بالا دیدن کنید، فروشندگان پوشاک با کیفیت بالا و سیاست‌ های سخاوتمندانه مشتری را خواهید دید. قبل از متعهد شدن به خرید با پول کلان، از بررسی و بازخورد فروشگاه و محصول اطمینان حاصل کنید تا از مشکلات مداوم جلوگیری کنید.

به عنوان مثال علی بابا را در نظر بگیرید. هزاران عمده فروش پوشاک چینی وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید و تمامی عمده فروشانی که می توانند وارد وب سایت شوند دارای گواهینامه رسمی هستند. فرآیند خرید در علی بابا بسیار بالغ است، از سفارش تا تحویل گرفته تا تایید رسید تا پس از فروش، نه تنها فروشگاه می تواند نام کامل را ردیابی کند، بلکه علی بابا محافظت های مربوطه را نیز در اختیار شما قرار می دهد.

 سایت های خرده فروشی چینی پوشاک شناخته شده، از جمله فروشگاه های مناسب، متنوع و ارزان است که می تواند خریدی مناسب داشته باشید.

سایت های خرده فروشی چینی پوشاک

 قیمت باز و شفاف کالا

در وب سایت های عمده فروشی پوشاک چینی هیچ تناسبی بین قیمت و کالا وجود ندارد. تقریباً همه کالاها قیمت دارند. نوسانات قیمت و تفاوت قیمت نیز به وضوح قابل مشاهده است. مزیت این امر این است که برای عمده فروشان راحت است که کالاها را با هم مقایسه کنند و مقرون به صرفه ترین کالاها را در محدوده قیمت مورد نظر پیدا کنند. این به آنها امکان می دهد تا حداکثر سود را با کمترین هزینه به دست آورند.

 تصاویر واضح و شهودی از لباس

برای برجسته شدن در رقابت شدید و جذب عمده فروشان برای خرید، بازرگانان در این سایت ها تمام تلاش خود را می کنند تا واضح ترین و بهترین جنبه محصول را نشان دهند. تصاویر مدل و تصاویر دقیق می توانند به عمده فروشان اجازه دهند درک عمیق تری از لباس، جنس، اندازه، بازرسی کیفیت و غیره داشته باشند و ارائه بسیار شهودی و در یک نگاه واضح داشته باشند.

برای به حداقل رساندن دردسر عمده فروشان در انتخاب پوشاک، البته باید یاد بگیریم که از تبلیغات کاذب نیز پرهیز کنیم. سایت های خرده فروشی چینی پوشاک را انتخاب کرده و خریدی مقرون به صرفه را تجربه کنید.

پیشنهاد مطالعه:سایت های خرده فروشی پذیرنده رمزارزها

 خدمات پس از فروش راحت و مشاوره آنلاین

می توانید به صورت آنلاین با خدمات مشتریان وب سایت های پوشاک چینی تماس بگیرید و آنها بهترین راه حل را به شما ارائه می دهند. در عین حال، اگر کالایی را با کیفیت غیر تولیدی، لجستیکی یا سایر مشکلات پس از فروش خریداری کنید، می‌ توانید آن ‌ها را به صورت آنلاین نیز حل کنید. خدمات پس از فروش هم آسان و هم سریع است.

امروزه با گسترش کامل وب سایت های فروش عمده پوشاک چینی، بسیاری از وب سایت های مشابه وارد دید عمومی شده اند و بازار عمده فروشی را گسترش داده اند. دو نوع وب سایت عمده فروشی پوشاک در چین مورد بحث قرار خواهد گرفت.  

اولی وب سایت جامع عمده فروشی که شامل پوشاک به عنوان یک دسته بندی می شود، مثلاً علی بابا، علی اکسپرس و ... و دومی سایت های خرده فروشی چینی پوشاک است که فقط در زمینه پوشاک تخصص دارد، مثلاً Zaful، TBDress و ....

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد