کسب درآمد با هوش مصنوعی  JASPER.AI

کسب درآمد با هوش مصنوعی  JASPER.AI

توسط : تیم محتوا
2,776

آیا تا به حال با  JasperAI آشنا شده اید؟ شما می توانید با استفاده از الگوهایی که به صورت بومی در داشبورد جاسپر تعبیه شده اند، درآمد زیادی به دست آورید. ممکن است بلافاصله پول زیادی به دست نیاورید. اما به طور جدی، می توانید هر ماه هزاران دلار با استفاده از قالب های داخل جاسپر به دست خواهید آورد. برای کسب درآمد با هوش مصنوعی  JASPER.AI ضمن مطالعه این مقاله، با کارشناسان 20پیمنت مشورت فرمایید.

هوش مصنوعی جاسپر

آیا می خواهید بدانید که چگونه با استفاده از جاسپر درآمد کسب کنید؟ این ابزارهای آنلاین می تواند به شما کمک کند تا یک تجارت سودآور یا حتی یک تجارت تمام وقت راه اندازی کنید. چگونه با استفاده از جاسپر کسب درآمد کنیم. 

Jasper  یک برنامه کپی ‌نویسی هوش مصنوعی (AI) است که فرصت ‌های زیادی برای تقریباً هر کسی دارد. هوش مصنوعی اکنون توسط وبلاگ نویسان، یوتیوب نویسان، پادکست ها، فریلنسرها، کپی رایترها، بازاریابان ایمیل، کارشناسان تبلیغات فیس بوک و بسیاری دیگر برای تولید کپی رایتینگ و محتوای بهتر برای کسب و کار آنلاین خود استفاده می شود.

هوش مصنوعی ایجاد محتوا برای وبلاگ، رسانه های اجتماعی، وب سایت، مشتریان و موارد دیگر را سریع و آسان می کند! ما همیشه برای انجام کارها به زمان بیشتری نیاز داریم و می خواهیم با زمانی که در اختیار داریم تا حد امکان سازنده باشیم.

در اینجا چند راه خاص و آسان برای شروع کسب درآمد با هوش مصنوعی  JASPER.AI به عنوان یک فریلنسر یا حتی در تجارت آنلاین خود آورده شده است:

•    یک نویسنده مستقل شوید

•    ایجاد صفحات فروش

•    کپی بازاریابی ایمیلی بنویسید

•    کتابهای الکترونیکی یا کتابهای فیزیکی ایجاد کنید

•    کپی تبلیغات فیس بوک ایجاد کنید

•    اسکریپت های یوتیوب را بنویسید

•    ساخت وب سایت برای مشتریان

پیشنهاد مطالعه:کسب درآمد از  Template Monster

چه کسی از هوش مصنوعی سود می برد؟

هر کسی که کسب و کاری دارد یا برای امرار معاش می نویسد می تواند از هوش مصنوعی جاسپر بهره مند شود. این به بهبود آنچه برای ویدیوها، تبلیغات یا حتی وب سایت شرکت خود ایجاد می کنید کمک می کند. 99.99 درصد از پست هایی که با جاسپر می گذارید، تماماً محتوای اصلی خواهند بود. دیگر نگران سرقت ادبی دیگر وبلاگ نویسان نباشید!

شما همیشه سبک منحصر به فرد خود را در نوشتن خواهید داشت، اما جاسپر کمک می کند تا آن را اصلی، معتبر و غیر سرقتی نگه دارید! یکی از کارهایی که با نوشتن با جاسپر بهبود می یابد، تولید محتوا در چندین پلتفرم است تا به کسب درآمد با هوش مصنوعی  JASPER.AI برسید.

یکی دیگر از مشاغلی که بهبود می یابد، کسانی هستند که بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) را بهبود می بخشند. این دو کار را هر کسی که به جاسپر دسترسی دارد می تواند انجام دهد و راه های مختلفی برای استفاده از این سرویس وجود دارد.

برای شروع و امتحان کردن حساب استاندارد می توانید از Jasper به صورت رایگان استفاده کنید. اگر آن را دوست دارید. می توانید برای دریافت ویژگی های بیشتر به حساب Pro ارتقا دهید.

کسب درآمد با هوش مصنوعی  JASPER.AI

استفاده از جاسپر برای کسب درآمد

الگوهای جاسپر زیادی برای استفاده وجود دارد که می ‌توانید فوراً از آنها برای انتخاب کار آزاد استفاده کنید. در اینجا لیستی از برخی از موارد مورد علاقه ما وجود دارد که می توانید به سایر صاحبان مشاغل آنلاین پیشنهاد دهید و شروع به کسب درآمد با هوش مصنوعی  JASPER.AI از مشاغل آزاد کنید.

•    بهینه سازی موتور جستجو

•    دستیار پست وبلاگ

•    سرفصل ها و محتوای تبلیغات فیس بوک

•    ایده های پست وبلاگ

•    خطوط کلی پست وبلاگ، معرفی، و موارد دیگر!

•    خطوط موضوع پست وبلاگ

•    داستان نویسی خلاق

•    یوتیوب هوک

•    اسکریپت های یوتیوب

•    طرح کلی YouTube

•    بهبود دهنده محتوا

•    توضیحات محصول

•    چارچوب AIDA

•    چارچوب PAS

•    پست الکترونیک

13راه برای کسب درآمد با استفاده از  Jasper AI

1. وبلاگ نویس شوید.

به عنوان وبلاگ نویس، می توانیم به شما بگوییم که جاسپر چقدر می تواند در ایجاد محتوای پست وبلاگ شگفت انگیز باشد و به کسب درآمد با هوش مصنوعی  JASPER.AI! کمک کند. جاسپر در هر پست کمک فوق العاده ای کرده و همگام بودن با سئوی سایت دقیقا همان چیزی است که برای بالا بردن وبلاگ خود به آن نیاز دارید را در اختیار شما قرار می دهد.

این هوش مصنوعی ایده ‌ها و نوشته ‌ها را ایجاد می‌ کند و آن را به یک مکان همه ‌جانبه آسان برای ایجاد محتوای وبلاگ تبدیل می‌ کند. 

پیشنهاد مطالعه:مشاغل برتر متاورس Metaverse

2. بازاریابی وابسته

بازاریابان وابسته می توانند از هوش مصنوعی Jasper بهره ببرند. زیرا کار آنها را آسان می کند. آنها لازم نیست نگران ویرایش محصولات و انتشار محصولات جدید برای وبلاگ خود باشند. این امر آنها را آزاد می کند تا روی بازاریابی تمرکز کنند، چیزی که سعی دارند برای انجام آن پول دریافت کنند.

برای کسب درآمد با هوش مصنوعی  JASPER.AI که می توانید از بازاریابی وابسته به دست آورید بستگی به این دارد که چه نوع سایت هایی را که قرار است هدف قرار دهید و میزان محبوبیت آنها بستگی دارد. اگر وب‌سایت شما به جایگاه محبوبی که از شرکت ‌های وابسته اشباع شده است پاسخگو باشد، کمیسیون ‌های شما کمتر از زمانی است که وب‌ سایت شما درباره موضوعی مبهم فعالیت داشته باشد که تعداد کمی از بازاریابان آن را تبلیغ می‌کنند. 

همه طرح ‌های بازاریابی دارای درصد مشخصی از فلاپ ‌ها هستند، بنابراین ممکن است مجبور شوید چندین جایگاه مختلف را امتحان کنید قبل از اینکه یکی را پیدا کنید که کار می‌کند. یکی از بهترین راه ها برای شروع بازاریابی وابسته، از طریق سایت های تخصصی است.

3. داستان نویس

چه کسب ‌و کاری باشید که به دنبال خلق کتاب هستید یا نویسنده ‌ای که می ‌خواهد به یک مرکز هنری جدید متصل شود، جاسپر دستیار شماست. کسب درآمد با هوش مصنوعی  JASPER.AI بدین گونه است که جاسپر الگویی برای شروع داستان های خلاقانه ای دارد که خوانندگان شما را با محتوای اصلی و جالب جذب می کند.

می ‌توانید از جاسپر برای ایجاد کتاب‌های الکترونیکی برای مشاغل مختلف استفاده کنید، نه فقط کتابچه‌های دستورالعمل یا توضیحات محصول! آیا تا به حال یک محصول را با فروش کتاب یا داستان خریده اید؟ جاسپر را وارد کنید! او می تواند داستان های سرگرم کننده ای ایجاد کند که مردم را به سمت محصولات شما بکشاند!

کسب درآمد با هوش مصنوعی  JASPER.AI

4. مدیر رسانه های اجتماعی

به عنوان یک ابزار رسانه اجتماعی، می توانید از Jasper برای ایجاد پست های رسانه های اجتماعی برای تبلیغ کسب و کار خود یا کسب و کار مشتری استفاده کنید. بسیاری از کسب‌ و کارها مدیران رسانه ‌های اجتماعی را برای تسلط بر حضور آنلاین خود استخدام می ‌کنند، زیرا کار رسانه‌ ای می ‌تواند زمان و تلاش بسیار بیشتری نسبت به برخی از صاحبان آن داشته باشد و اینجاست که کسب درآمد با هوش مصنوعی  JASPER.AI موثر است.

جاسپر با یک الگوی آسان برای استفاده به شما کمک می کند تا در کمتر از 2 دقیقه چندین پست ایجاد کنید! این بدان معناست که تنها در یک ساعت، می‌توانید 30 پست داشته باشید و محتوای رسانه‌های اجتماعی خود را برای یک ماه کامل منتشر کنید.

5. دستیار مجازی 5 Pinterest Manager VA

آیا شما یک دستیار مجازی Pinterest (VA) هستید که برای نوشتن توضیحات پین کمک می‌خواهید؟ برای برخی از VA، نوشتن آن توضیحات می تواند ساعت ها طول بکشد! اما بسیار مهم است که یک توضیح دقیق محصول داشته باشید تا خوانندگان روی پین شما کلیک کنند.

جاسپر می تواند این کار را در کوتاه ترین زمان برای شما انجام دهد و چندین پین با موضوعات مشابه ایجاد کند. بار شما را سبک می کند، محتوای عالی تولید می کند و زمان آزاد بیشتری برای سایر جنبه های تجاری به شما می دهد تا به کسب درآمد با هوش مصنوعی  JASPER.AI برسید.

6. نویسنده آزاد

جاسپر موهبتی برای کسب و کارها و نویسندگان است! برای نویسندگان مستقل، او می‌تواند خروجی مقالاتی را که می‌نویسید افزایش دهد و شما می‌توانید هر چه بیشتر از قبل درآمد کسب کنید! برخی از فریلنسرها می توانند 8 تا 10 ساعت برای تحقیق و نوشتن یک مقاله 3000 کلمه ای وقت بگذارند.

 Jasper می تواند به شما کمک کند تا آن را فقط در چند ساعت تایپ و حل کنید! و بهترین بخش این است که شما مجبور نیستید یک نویسنده باورنکردنی باشید. اگر به دنبال تبدیل شدن به یک نویسنده مستقل هستید، دوره آموزشی Earn More Writing را به شدت توصیه می کنیم.

7.  نوشتن متن تبلیغاتی 

شبح نویسی نیز مانند نویسندگی مستقل، راه عالی دیگری برای کسب درآمد با هوش مصنوعی  JASPER.AI است و جاسپر می تواند به شما کمک کند زمان کار خود را کاهش دهید و آنچه را که می نویسید بهبود بخشید.

اگر مشتری شما جاسپر ندارد، داشتن حساب شخصی می ‌تواند اطمینان حاصل کند که محتوای ممتازی را می‌نویسید که باعث می‌شود مشتریان برای اطلاعات بیشتر بازگردند. از Jasper برای ایجاد محتوایی که دارای عنوان جذاب، توضیحات متا و همچنین کلمات کلیدی شما را بهینه می کند، استفاده کنید.

8. بازاریابی ایمیلی

اگر می خواهید از یک شرکت وابسته پول دریافت کنید یا محصولات خود را به مشتریان بفروشید، بازاریابی ایمیلی جایی است که نان شما کره می شود! کپی‌نویسی جاسپر ابزاری برای ایجاد ایمیل‌های عالی است که شما را به آن مشتریان متصل می‌کند.

استفاده از جاسپر همچنین نرخ باز شدن شما را افزایش می دهد و احتمال خرید محصولات شما را افزایش می دهد.

پیشنهاد مطالعه:همه چیز درباره ارائه دهنده میزبانی WP Engine

9. تبلیغات فیس بوک

آیا در مورد کسب درآمد با هوش مصنوعی  JASPER.AI با تبلیغات فیس بوک چیزی شنیده اید؟ تبلیغات فیس بوک به بهترین راه برای دسترسی افراد به طیف گسترده ای از مردم تبدیل شده است که احتمالاً محصول یا خدمات آنها را می خواهند.

جاسپر می تواند برای تبلیغ خود در فیس بوک تبلیغات بنویسد. فکر می کنید چه کاری می تواند برای کسب و کار شما انجام دهد؟ شما می توانید 1 یا 2 دقیقه برای نوشتن یک تبلیغ جذاب فیس بوک که توجه شما را جلب می کند و مشتریان یا مشتریان شما را به دست می آورد، وقت بگذارید!

10. مشاور املاک

اگر تا به حال خانه ای خریده اید، می دانید که توضیحات و تصاویر بسیار مهم هستند! به عنوان یک مشاور املاک، اگر تمام جزئیات خانه و همچنین عکس های زیبا را نداشته باشید، ممکن است افراد از لیست املاک شما رد شوند.

جاسپر به شما کمک می کند تا توضیحات کامل محصول را در آن خانه بنویسید، و مطمئن شوید که از جزئیات گرمی که باعث می شود آن را جذاب می کند، صرف نظر نکنید تا موفق به کسب درآمد با هوش مصنوعی  JASPER.AI شوید.

11. تهیه متن ویدیو

اگر یک یوتیوبر یا یک فیلمبردار مشتاق هستید، خوشحال خواهید شد که بدانید جاسپر پشت شماست. جاسپر می تواند متن ویدیویی برنامه ریزی شده شما را بگیرد و رونوشت را برای اشتباهات املایی و دستوری بررسی کند. یک رونوشت سازمان‌ یافته می‌ تواند ویدیوهای YouTube شما را حرفه‌ای ‌تر کند، به ‌علاوه پس از تکمیل همه چیز، ویدئو را به‌ سرعت بسازد!

به علاوه ایجاد محتوا با جاسپر، مانند همیشه، سئو و رتبه شما را در گوگل و یوتیوب افزایش می دهد و فرصت های بیشتری برای کسب درآمد از طریق فروش محتوای خود به شما می دهد.

12. طراح تبلیغات

استفاده از برنامه ‌هایی مانند Canva و Adobe بازاریابی فوق ‌العاده‌ای را ایجاد می ‌کند، اما یک مشکل وجود دارد که بسیاری از طراحان از آن عبور می‌ کنند و هیچ بررسی املا وجود ندارد. هنگامی که تبلیغات زیبا و جذاب ایجاد می کنید، یک نسخه تبلیغاتی به ظاهر عالی دارید، اما توضیحات دقیق تری را ارائه نکرده اید.

Jasper ایجاد محتوای تبلیغاتی برای شما می تواند از اشتباهات املایی و دستوری جلوگیری کند، به این معنی که تبلیغات بازاریابی جامع و موثرتری می نویسید. این به کسب درآمد با هوش مصنوعی  JASPER.AI کمک می کند.

کسب درآمد با هوش مصنوعی  JASPER.AI

13. توضیحات محصول

فروش محصولات و خدمات شما می تواند به موارد زیادی مانند توضیحات محصول و توضیح خدمات شما منجر شود. اگر برای نوشتن توضیحات یا تبلیغات برای کسب و کار خود مشکل دارید، جاسپر ابزاری است که به شما کمک می کند!

شما می توانید در چند دقیقه با جاسپر یک نسخه از صفحه فروش بنویسید و همه محتوای اصلی برای فروش محصول شما خواهد بود. جالب‌تر این است که می‌توانید لحنی به سند جاسپر خود اضافه کنید تا مطمئن شوید جاسپر ارزشی را ایجاد می‌کند و روحیه مورد نظر شما را برای شرکت و محصول شما منعکس می‌کند.

14. پست های وبلاگ 

بسیاری از مقالات وبلاگ نویسی دارای فرصت های بازاریابی وابسته هستند. برخی از محتوای وبلاگ فقط از بررسی محصول یا آزمایش محصولات تشکیل شده است. اگر به وبلاگ نویسی علاقه دارید، می توانید از Jasper برای نوشتن نقد درباره هر چیزی از غذاها، محصولات کودک، ویدیوها یا هر چیزی که مورد علاقه شماست استفاده کنید و کسب درآمد با هوش مصنوعی  JASPER.AI برسید. می توانید برای استفاده از این برنامه پیشرفته، مشاوره های لازم را از 20پیمنت دریافت کنید.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد