پرداخت اشتراک پریمیوم   HBOMAX

پرداخت اشتراک پریمیوم   HBOMAX

توسط : تیم محتوا
1,290

نمایش‌ های فراگیر و کاتالوگ گسترده به افزایش مخاطبان HBO Max به بیش از ۷۵ میلیون نفر در سراسر جهان دو سال پس از عرضه آن در می ۲۰۲۰ کمک کرده است. این سرویس استریم پر از عناوین و شخصیت های قابل توجه از گذشته و حال است. این برنامه دارای کل کاتالوگ HBO  از جمله آثار برنده امی، Succession و Euphoria به همراه موارد دلخواه مانند  We Bare Bears، Rick and Morty، فیلم‌ های ارباب حلقه‌ها و تقریباً همه فیلم ‌های Studio Ghibli است. برخی از بهترین برنامه های سینمای هالیوود، از همشهری کین تا جادوگر شهر اوز را می‌توانید در اینجا نیز پیدا کنید. با پرداخت اشتراک پریمیوم  HBOMAX امکانات زیادی در اختیار شما قرار خواهد گرفت

اشتراک پریمیوم   HBOMAX

افزایش قیمت جدیدی که در ژانویه اعلام شد، آن را به 16 دلار در ماه می رساند. این امر HBO Max را گران‌ تر می ‌کند و حتی سطح تبلیغاتی با 10 دلار در ماه بیشتر از برنامه ‌های پایه برای اکثر سرویس ‌های پخش دیگر هزینه دارد. 

اگرچه برنامه تبلیغاتی نتفلیکس 7 دلار است، اشتراک اصلی 10 دلاری آن هیچ آگهی تبلیغاتی ندارد. از جمله ویژگی های این پلتفرم را می توان به شرح ذیل بیان کرد:

•    کاتالوگ محتوای بزرگ و متنوع، شامل تمام HBO 

•    رابط کاربری ساده و آسان برای ناوبری

•    بسیاری از نمایش های کودکان و تنظیمات رتبه بندی قابل تنظیم

•    قیمت بالا حتی با تبلیغات

•    سابقه تماشا یا توصیه ‌های شخصی ‌شده 

•    لایه 10 دلاری بدون امکان بارگیری آفلاین 

پرداخت اشتراک پریمیوم   HBOMAX

امکانات HBOMAX

پرداخت اشتراک پریمیوم  HBOMAX باعث می شود بتوانید از تمامی امکانات این پلتفرم استفاده کنید. فیلم‌ های اصلی HBO Max شامل آثاری مانند نیلوفر سفید است. می‌توانید از طریق HBO Max به نسخه های اصلی دسترسی داشته باشید، قطعاً برای بسیاری از مردم این را می پسندند. نسخه های اصلی HBO شامل مواردی مانند Euphoria و House of the Dragon می شود.

کتابخانه مکس از عناوین جدید و قدیمی از HBO و Warner که نقطه کانونی است، شکل گرفته است. زیرا پخش کننده دیگر فیلم های جدیدتری مانند The Batman را به صورت روزانه نمایش نمی دهد. اگر از طرفداران پر و پا قرص HBO، انیمیشن، DC Comics یا Friends هستید یا چیزهای خوب برای تماشای نیاز دارید، HBO Max  ارزش پول شما را دارد. 

می‌توانید خودتان تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید برای Max و سایر سرویس ‌های پخش مانند Netflix، Disney Plus یا Hulu هزینه کنید. پرداخت اشتراک پریمیوم  HBOMAX به شما کمک خواهد کرد. اما HBO Max با مجموعه‌ای از نسخ ه‌های اصلی با کیفیت، هزاران فیلم و پیشنهادهای مناسب برای خانواده و رابط کاربری روان، یک سرویس عالی است.

قیمت برابر با Netflix 

HBO Max  ماهانه 16 دلار هزینه دارد، مانند کانال سنتی HBO زمانی که آن را به عنوان یک پیشنهاد مستقل یا از طریق اکثر ارائه دهندگان تلویزیون پولی دریافت می کنید. این سرویس دارای یک برنامه 10 دلاری در ماه است که شامل تبلیغات است که به درستی HBO Max With Ads نامیده می شود.

با وجود کاتالوگ بزرگ فیلم ‌ها و نمایش ‌ها، HBO Max  به همراه نتفلیکس در رده‌ های گران قیمت خدمات استریم قرار دارند که طرح اصلی آن بدون آگهی ماهیانه 10 دلار هزینه دارد و استاندارد آن ماهیانه 15.50 دلار است. 

برنامه Hulu با تبلیغات 8 دلار در ماه است و دیزنی پلاس با تبلیغات 8 دلار در ماه هزینه دارد. بسیاری از افرادی که ما می شناسیم دسترسی به حساب خود را با دوستان یا اعضای خانواده خود به اشتراک می گذارند. تونی گونکالوز، مدیر HBO Max در سال 2020 به CNET گفت که "رویکردی نسبتا متعادل" برای پرداخت اشتراک پریمیوم  HBOMAX اتخاذ خواهد کرد، در حالی که Netflix شروع به دریافت هزینه برای حساب های فرعی اضافی خواهد کرد.

ممکن است بتوانید از طریق معاملات مختلف، یا اگر قبلا HBO دارید، اشتراک HBO Max را بدون هزینه اضافی دریافت کنید. لیست معاملات سرویس پخش را بررسی کنید تا ببینید آیا واجد شرایط تخفیف هستید یا خیر.

پیشنهاد مطالعه:خرید از سایت WooRank

سریال hbo max

HBO Max دارای محتوای DC، Looney Toons و نمایش‌های Cartoon Network مانند Adventure Time است. با HBO Max می توانید تا سه استریم همزمان داشته باشید. 

تبلیغات با HBO Max With Ads 

طرح 10 دلاری HBO Max with Ads حدود 4 دقیقه تبلیغات در هر ساعت محتوای تماشا شده را وعده می‌دهد، اما در آزمایش ‌های انجام شده، تعداد تبلیغات بسیار متفاوت بود. برای پرداخت اشتراک پریمیوم  HBOMAX می توانید امکانات مختلفی که این سطح از اشتراک ارائه می کند را بررسی کنید.

برای نمایش هایی که نیم ساعت یا کمتر مانند(Friends  Our Flag Means Death)، در ابتدا شاهد یک دور تبلیغات هستید که در مجموع حدود 25 ثانیه به طول می انجامید و دو وقفه تبلیغاتی دیگر برای هر 30 تا 45 ثانیه وجود خواهد داشت.

برای مقایسه، هری پاتر و یادگاران مرگ قسمت 2 هفت وقفه تبلیغاتی در طول مدت دو ساعت پخش خود داشته و بتمن، مهتاب و اسلو هیچ وقفه ای نداشتند. به نظر می رسید هیچ الگویی برای زمان انتظار تبلیغات وجود ندارد.

 در سال 2022، این پلتفرم یک تجربه تبلیغاتی 90 ثانیه‌ ای را معرفی کرد که در آن آگهی‌ های تبلیغاتی فقط قبل از شروع فیلم پخش می ‌شوند و در طول بقیه فیلم ظاهر نمی ‌شوند. با این حال، این فقط برای عناوین منتخب است. پرداخت اشتراک پریمیوم  HBOMAX می تواند امکان استفاده بیشتر از برنامه ها را به شما بدهد.

پرداخت اشتراک پریمیوم   HBOMAX

انیمیشن ها در HBO Max

HBO Max  همچنین از یک انیمیشن استفاده می ‌کند تا به بینندگان نسبت به شروع و توقف تبلیغات برای محتوای مناسب خانواده توجه کند. به طور کلی، وقفه‌ های تبلیغاتی در مقایسه با تماشای چیزی از طریق کابل بسیار سریع بود و حتی در مقایسه با ردیف پشتیبانی از تبلیغات Hulu که گاهی اوقات شامل وقفه‌هایی تا 90 ثانیه می‌شود و Peacock، که حدود 5 دقیقه تبلیغات در ساعت را وعده می‌ دهد. 

با این حال، طرح Hulu فقط 8 دلار در ماه است و Peacock دارای یک ردیف رایگان است. در نهایت، ارزش این را دارد که تکرار کنید. HBO Max With Ads به شما اجازه دانلود محتوا برای تماشای آفلاین را نمی دهد، که ممکن است برای کاربران تلفن همراه که دوست دارند در هر کجا و در هر زمان استریم کنند، غیرقابل مذاکره باشد.  اگر تجربه 4K را ترجیح می دهید، این گزینه با این طرح پرداخت اشتراک پریمیوم  HBOMAX نیست.

پایداری قوی از نمایش ها و فیلم ها

بزرگترین نقطه قوت  HBO Max، کاتالوگ تلویزیونی و فیلم بزرگ و متنوع آن است که محتوای آن برای بزرگسالان و کودکان است. در زمان راه اندازی، 10000 ساعت محتوا برای پخش داشت، از جمله همه چیز در HBO، به علاوه منتخبی از برنامه های تلویزیونی برجسته مانند Friends، The Big Bang Theory، در نظر گرفته شد.

از آن زمان به بیش از 13000 ساعت انتخاب شده است که شامل مستندها، نمایش های واقعیت، فرانچایز فیلم و انیمیشن می شود. یکی از چیزهایی که به نفع مکس عمل می کند، مالکیت وارنر بر کتابخانه فیلم و نمایش سنگین آن است. 

مانند دیزنی، یک کاتالوگ دارد که مجبور نیست از یک استودیو بیرونی مجوز بگیرد. با این حال، بینندگان متوجه خواهند شد که سرویس استریم عناوین خاصی را در داخل و خارج از پلتفرم به طور منظم می چرخاند. پس هم اکنون با پرداخت اشتراک پریمیوم  HBOMAX از این امکانات لذت ببرید.

مشترکین HBO

مشترکین HBO  که هنوز سرویس استریم را بررسی نکرده اند، ممکن است متوجه شوند که اکنون زمان ورود به آن است. تعداد انگشت شماری نسخه اصلی جدید HBO Max وجود دارد که در HBO پخش نخواهند شد. بزرگترین انحصاری های مکس عبارتند از Peacemaker، The White Lotus، Hacks و Gossip Girl. اما برخلاف نتفلیکس، معمولاً هفته ‌ای یک ‌بار نسخه‌های اصلی خود را ارائه می ‌کند، همانطور که HBO معمولی انجام می‌ دهد.

در این میان، فیلم های زیادی وجود دارد، برخی جدید و بسیاری قدیمی تر هستند. HBO Max مجموعه ‌های کامل سه‌گانه‌های The Matrix و The Lord of the Rings، ویژگی‌های DC مانند The Suicide Squad و Wonder Woman، فیلم‌های کلاسیک مانند The Wizard of Oz و Casablanca و آثار جدیدتری مانند بتمن تقریباً کل کاتالوگ فیلم های انیمه استودیو گیبلی را ارائه می کند.

پیشنهاد مطالعه:چگونه با هنر هوش مصنوعی درآمد کسب کنیم؟

برنامه های کودکان 

با پرداخت اشتراک پریمیوم  HBOMAX این نکته را نیز در نظر داشته باشید که اگرچه HBO به خاطر محتوای بزرگسالانش شناخته شده است، مکس نیز چیزهای زیادی برای ارائه به بچه‌ ها دارد، از جمله کارتون ‌های جدید Looney Tunes و قسمت‌ های Sesame Street و کاتالوگ Cartoon Network سریال ‌های انیمیشن مورد علاقه طرفداران مانند Regular Show و Steven Universe را می ‌توان راضی کرد. 

همچنین خانه Doctor Who (اگر آن را یک نمایش کودکانه در نظر بگیرید) و فیلم‌های لگو نیز هست. البته کنترل های والدین قوی هستند. می‌ت وانید نمایه‌ های بچه‌ها را سفارشی کنید تا تصمیم بگیرند به کدام سطح رتبه ‌بندی دسترسی داشته باشند و رمز عبوری ایجاد کنید که آن ‌ها را در حسابشان قفل کند تا نتوانند برای تماشای چیزهای نامناسب به سراغ برنامه های والدینشان بروند. 

محدودیت عناوین K4 HDR 

HBO Max دارای یک کاتالوگ غیرقابل انکار بزرگ است و مانند رقبای خود Netflix و Hulu، پخش کننده به طور مداوم فیلم ها و سریال های جدید و کلاسیک را هر ماه به کتابخانه خود اضافه می کند. با این حال، انتخاب عنوان 4K آن کوچک است و پیدا کردن آن آسان نیست. 

در حالی که با نتفلیکس می ‌توانید K4  را در کادر جستجو تایپ کنید تا تمام محتوای موجود را جمع‌ آوری کنید، در اینجا اینطور نیست. اگرچه هر عنوان دارای یک مهر 4K  در توضیحات خود است، HBO Max یک لیست در حال اجرا از هر عنوان موجود در 4K، HDR10 و Dolby Vision را در صفحه راهنمای خود نگه می‌دارد.

پرداخت اشتراک پریمیوم   HBOMAX

یک رابط بصری جذاب

با پرداخت اشتراک پریمیوم  HBOMAX می توانید از یک رابط بصری جذاب بهره ببرید. پیمایش در HBO Max شبیه به تجربه در Netflix، Hulu  و سایر سرویس ‌های پخش است. وقتی نمایه خود را باز می کنید، Continue Watching و My List را در بالای صفحه خواهید دید.

 به صفحه اصلی بروید که آخرین نسخه‌ ها در انتظار شماست، به دنبال آن ردیف ‌های توصیه ‌ای مانند اضافه شده های جدید، کمدی پرطرفدار، برنامه تلویزیونی محبوب یا هیجان‌انگیز در انتظار شماست. ظاهر منوها را بهتر از بسیاری دیگر از سرویس های پخش طراحی کرده اند. آنها دارای یک تم بنفش تیره و مشکی است که به متن و تصاویر اجازه می دهد تا ظاهر شوند و پنجره های کمتری را به طور همزمان با فاصله های بیشتر بین آنها روی صفحه نمایش می دهد تا به چشم شما استراحت دهد. 

با این حال، یک نقطه ضعف این است که در ابتدا تشخیص اینکه چه متنی در منوها برجسته شده است، می تواند دشوار باشد تا بتوانید انتخاب کنید. در وسط صفحه یک مرکز کوچک می بینید که در آن می توانید به فیلم ها و نمایش های هر یک از ویژگی های این سرویس دسترسی داشته باشید. پرداخت اشتراک پریمیوم  HBOMAX به شما این امکان را می دهد.

پیشنهاد مطالعه:نحوه استفاده از هوش مصنوعی جدید Bing با   ChatGPT

جستجوی ساده HBO Max

HBO Max دارای یک عملکرد جستجوی واضح است. همچنین می ‌توانید مجموعه‌ ای از فیلم ‌های انتخاب ‌شده با موضوعی را پیدا کنید که در صفحه اصلی ‌تان پخش شده است، مانند موارد دلخواه رام کام و فرنچایزهای پرفروش. 

در گوشه سمت چپ در قیمت بالا، بر روی Browse کلیک کنید. می‌ توانید بر اساس دسته‌ هایی مانند سریال‌ها، فیلم‌ها، نسخه‌ های اصلی، تازه اضافه شده را به همراه ژانرهایی مانند اکشن، کمدی، جنایی و مستند جستجو کنید. مینی هاب ها را نیز در این پانل خواهید یافت.

برخلاف نتفلیکس، می‌ توانید به راحتی آنچه را که در پلتفرم می ‌آید و می ‌رود ببینید و بر اساس آن تماشا کنید. دانلودهای موبایلی نیز در دسترس هستند و قالب برنامه تا حد زیادی در تلویزیون، تلفن و تبلت یکسان است. انتخاب یک نمایش شما را به صفحه فرود آن می برد، جایی که می توانید هر قسمت را با فرمت تمیز موجود پیدا کنید و این گزینه را دارید که آن را به لیست خود اضافه کنید. 

هنگامی که یک نمایش را شروع می کنید، رتبه بندی در گوشه سمت چپ بالا ظاهر می شود. می توانید برای خرید و پرداخت اشتراک پریمیوم  HBOMAX از طریق 20پیمنت اقدام کنید.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد