خرید لوازم از سایت های ترکیه

خرید لوازم از سایت های ترکیه

توسط : تیم محتوا
1,406

ترکیه موقعیت منحصر به فردی برای رسیدگی به واردات و صادرات از تعدادی از کشورها و قاره ها دارد. همچنین کشوری است که تعدادی محصول و خرده ‌فروشی متنوعی ارائه می ‌دهد که شما فقط می ‌توانید به صورت آنلاین آنها را تهیه کنید. خرید آنلاین لوازم از ترکیه با توجه به نزدیک بودن به ایران می تواند کاملا مقرون به صرفه باشد.

خرید لوازم از سایت های ترکیه

5 وب سایت برتر خرید آنلاین در ترکیه

ترکیه به دلیل خرید آنلاین عالی خود شناخته شده است. چه بخواهید از آخرین فن آوری یا مبلمان شیک استفاده کنید، یک سایت ترکی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند. در اینجا 5 برتر ما هستند.

فروشگاه از هپسیبورادا ترکیه

آدرس سایت: Hepsiurada.com

Hepsiburada  یکی از بزرگترین وب سایت های تجارت الکترونیک در ترکیه است. این فروشگاه آنلاین همه چیز را از جدیدترین قطعات فنی و خودرو گرفته تا شیر، لوازم آرایشی و تجهیزات ورزشی ارائه می دهد. Hepsiburada  به دلیل حمایت از کارآفرینان زن شناخته شده است.

آنها گزینه ای عالی برای خرید آنلاین لوازم از ترکیه بوده و فروشگاهی هستند که طیف بسیار گسترده ای از اقلام را در کنار پیشنهادها و معاملات بزرگ ارائه می دهند. آنها مجموعه ای از مارک های بین المللی و محصولات مورد علاقه ترکیه را ارائه می دهند.

پیشنهاد مطالعه:هوش مصنوعی Tongyi Qianwen چیست

خرید آنلاین از teknosa ترکیه

آدرس سایت: Teknosa.com

این شرکت در استانبول مستقر بوده و متخصص در تمام امور فنی است. چه بخواهید جدیدترین گوشی‌ها و تبلت‌های عرضه شده از برندهایی مانند اپل یا سامسونگ را پیدا کنید، یا به سادگی بهترین کالاهای سفید موجود در بازار را پیدا کنید، آنها می‌توانند کمک کنند.

آنها به دلیل "تخفیف های عالی" ماهانه خود شناخته شده اند زیرا هر ماه معاملات کاملاً منحصر به فردی ارائه می دهند. برای خرید آنلاین لوازم از ترکیه می توانید از خدمات 20پیمنت بهره مند شوید.

خرید آنلاین از vatan bilgisayar

آدرس سایت: Vatanbilgisayar.com

وطن بیلگیسایار اولین فروشگاه کامپیوتر در استانبول بود که در دهه 1980 باز می گردد. از آن زمان به بعد آنها به بیش از 100 فروشگاه رسیده اند و به خرید آنلاین منشعب شده اند. فروشگاه آنلاین آنها یکی از محبوب ترین مکان ها برای خرید فناوری در ترکیه است.
کامپیوتر وطن یکی از بزرگترین مجموعه های فناوری موجود به صورت آنلاین در ترکیه را ارائه می دهد. از تلفن‌ها گرفته تا بازی، کالاهای سفید و موارد دیگر. 

خرید لوازم از سایت های ترکیه

خرید از ciceksepeti

آدرس سایت: Ciceksepeti.com

می توانید برای خرید آنلاین لوازم از ترکیه از ciceksepeti.com اقدام کنید و به سراسر جهان ارسال نمایید. ترجمه شده، CicekSepeti به معنای "سبد گل" است، و این خلاصه خوبی از کاری است که آنها انجام می دهند. در روزهای اولیه آن برای ارائه خدمات تحویل گل طراحی شده بود، اما با گذشت زمان به یک نیروگاه هدیه نیز تبدیل شد. 

اکنون طیف وسیعی از جواهرات، سوغاتی ها و محصولات لذیذ را نیز خواهید یافت. این یکی از بهترین سایت های خرید هدیه در ترکیه است.

خرید از سایت Vivense

آدرس سایت: Vivense.com

اگر می خواهید خانه خود را با دکوراسیون داخلی و مبلمان شیک بسازید، Vivense مکان مناسبی برای شماست. آنها مجموعه ای از اقلام را برای کل خانه ارائه می دهند. برای خرید آنلاین لوازم از ترکیه از قبیل مبل های راحتی، میزهای کاربردی و میزهای ناهار خوری خانوادگی را در دسترس خواهید داشت. آنها طیف تخفیف کاملی نیز دارند تا خانه و مبلمان را برای همه مقرون به صرفه کنند.

5 وب سایت برتر لباس آنلاین در ترکیه

همچنین مجموعه‌ای عالی از فروشگاه‌های آنلاین ترکیه وجود دارد که در لباس‌ها تخصص دارند، از مد اقتصادی گرفته تا عالی‌ترین لباس‌ها. ما 5 وب سایت برتر خرید آنلاین خود را در ترکیه برای لباس و مد گردآوری کرده ایم.

خرید از  LC Waikiki TR 

آدرس سایت: Lcwaikiki.com

شرکت بسیار محبوب لباس ترکیه LC Waikiki پوشاک مدی مقرون به صرفه را برای همه ارائه می دهد. مجموعه های گسترده ای در بین لباس های زنانه، مردانه و لباس های کودکان وجود دارد. هر کدام لوازم جانبی، لباس زیر و لباس‌های فشن را ارائه می‌دهند. در حالی که آنها به دلیل نام تجاری خود شناخته می شوند، آنها همچنین تعدادی مارک دیگر مانند Calico یا Slazenger را در اختیار دارند. حتی یک مجموعه لوازم خانگی وجود دارد!

پیشنهاد مطالعه:نحوه خرید اشتراک پریمیوم   Yousician

خرید پوشاک از  morhipo.com 

آدرس سایت: Morhipo.com

اگر برای خرید آنلاین لوازم از ترکیه می خواهید اقدام کنید، این سایت یک فروشگاه بزرگ است که در زمینه پوشاک تخصص دارد. مجموعه‌های عظیمی از نام‌های خانوادگی را در میان لباس‌های مد زنانه و مردانه خواهید دید. در کنار این مجموعه ها لوازم الکترونیکی، محصولات زیبایی و لوازم خانگی نیز دارند. مارک هایی مانند Lacoste یا Nike را در کنار شرکت های فناوری مانند Apple پیدا کنید!

وب سایت خرید Trendyol

آدرس سایت: Trendyol.com

برندهای بزرگی مانند Bershka، Mango Man، Penti، Adidas و موارد دیگر را در Trendyol خواهید یافت. آنها همه چیزهایی را که برای خوب لباس پوشیدن در کنار لوازم آرایشی، لوازم جانبی و فناوری نیاز دارید، دارند. حتی یک بخش کامل سوپرمارکت وجود دارد! هر چیزی را که ممکن است از Trendyol نیاز داشته باشید بردارید.

خرید آنلاین از Boyner 

Boyner.com.tr

خرید آنلاین لوازم از ترکیه در این سایت بسیار مقرون به صرفه است. فروشگاه زنجیره ای معروف بوینر همه چیزهایی را که فروشگاه های تخصصی خود می فروشند در یک مکان مناسب ارائه می دهد. در حالی که فروشگاه‌های فیزیکی آنها به پوشاک ورزشی، مد YKM و فروشگاه آنها تقسیم می‌شود، فروشگاه آنلاین همه چیز دارد. این بدان معنی است که می توانید مد روز، لوازم آرایشی، لباس ورزشی و موارد دیگر را از یک سایت دریافت کنید.

خرید آنلاین از modanisa ترکیه

آدرس سایت: Modanisa.com

Modanisa یک برند لباس زنانه عالی است که مد بسیار مقرون به صرفه ای را ارائه می دهد. مجموعه گسترده ای از حجاب در کنار لباس های دیگر مانند لباس های بیرونی و ورزشی وجود دارد. Modanisa به گونه ای طراحی شده است که لباس های زنانه را به شیوه ای مقرون به صرفه ارائه دهد.

خرید لوازم از سایت های ترکیه

خرید در ترکیه و ارسال به سراسر جهان 

دسترسی به وب‌ سایت‌های خرید آنلاین لوازم از ترکیه با 20 پیمنت بسیار آسان است. فقط کافی است این مراحل ساده را دنبال کنید تا در کمترین زمان از ترکیه به صورت آنلاین سفارش دهید:

مرحله 1 - آدرس خود را ثبت نام کنید. با ثبت نام، دسترسی فوری به آدرس حمل و نقل دریافت می کنید.

 مرحله 2 - خرید آنلاین خود را خریداری کنید

اکنون تنها کاری که باید انجام دهید این است که به وب سایت ترکی مورد علاقه خود بروید و خرید کنید. فقط از آدرس خود در هنگام پرداخت استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعه:پلتفرم میزبانی وب HostGator

 مرحله 3 - بسته شما نزد ما می رسد

وقتی سفارش شما به یکی از انبارهای ارسال کالا رسید، اعلانی دریافت خواهید کرد. در این مرحله، دوباره بررسی می‌کنیم که چیزی است که می‌توانیم ارسال کنیم. همیشه قبل از سفارش، لیست ممنوعه کالاها را بررسی کنید.

 مرحله 4 - بسته ارسال می شود
فقط گزینه های ارسال خود را انتخاب کنید. هنگامی که گزینه های خود را انتخاب کردید، فقط صورتحساب خود را پرداخت کنید و سفارش شما توسط کارشناسان 20پیمنت ارسال می شود. 

مرحله 5 - از سفارش خود لذت ببرید
محموله شما در اسرع وقت به دست شما خواهد رسید. برای آنکه کالای سفارش داده شده با اطمینان تمامی مراحل را طی کند، می توانید ضمن دریافت مشاوره از 20پیمنت، از مرحله سفارش تا تحویل کالا در ایران را به کارشناسان 20پیمنت بسپارید.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد