آموزش اخذ وقت سفارت ایتالیا

آموزش اخذ وقت سفارت ایتالیا

توسط : تیم محتوا
1,257

یکی از کشورهایی که امروزه به مقصدی عالی برای مهاجرت تبدیل شده است، کشور ایتالیاست. این کشور به جهت آنکه امکانات رفاهی مناسبی را برای زندگی و تحصیل فراهم کرده، مورد توجه قرار گرفته است. از سویی دیگر، تعامل شهروندان ایتالیایی با گردشگران و مهاجران بسیار نزدیک است. هزینه های کمتر زندگی در مقایسه با دیگر کشورهای اروپایی و درآمد مناسب از دیگر انگیزه های مهاجرت به این کشور است. اگر شما هم قصد سفر به این کشور را برای اهداف اقامت، تحصیل و یا گشت و گذار دارید، می توانید با کمک این آموزش اخذ وقت سفارت ایتالیا، درخواست خود را ثبت کرده و برای سفر به این کشور برنامه ریزی کنید. شما می توانید مشاوره های لازم را نیز برای گرفتن وقت سفارت ایتالیا از کاکس یا تعیین وقت از سفارت ایتالیا از کارشناسان 20پیمنت دریافت کنید.

پیشنهاد مطالعه:5 نرم افزار برتر برای نویسندگان

وقت سفارت ایتالیا

یکی از جذابیت هایی که باعث می شود افراد به مهاجرت و زندگی در ایتالیا فکر کنند این است که می توانند پس از مدت 5 سال که در این کشور اقامت دائم را دریافت کنند. این امر باعث شده است تا متقاضیان مهاجرت به این کشور افزایش یافته و تعیین وقت از سفارت ایتالیا با چالش هایی روبرو شود. 
اگر شما هم برای سفر به این کشور برنامه ریزی کرده اید، می توانید با کمک آموزش اخذ وقت سفارت ایتالیا که به صورت تصویری ارائه کرده ایم، مراحل ثبت درخواست را طی کنید.

آموزش اخذ وقت سفارت ایتالیا

گرفتن وقت سفارت ایتالیا از کاکس 

نکته دیگری که باید هنگام گرفتن وقت از سفارت این کشور در نظر داشت، این است که روند دریافت ویزا نیز مراحلی را شامل می شود. این مراحل به دلیل شلوغی بیش از حد سفارت ایتالیا و روند تعیین وقت، به کندی پیش می رفت و صف های طولانی را شکل می داد.  از همین رو، مراحل رسیدگی به درخواست ها نیز با سرعت کمی پیش می رفت.

این عوامل، سفارت ایتالیا را بر آن داشت تا مراحل اخذ ویزا و تعیین وقت سفارت را به شرکت معتبری واگذار نماید. بنابراین، یکی از روندهای اخذ ویزا، گرفتن وقت سفارت ایتالیا از کاکس تعیین شد. شرکت کاکس اند کینگز سرعت فوق العاده ای را به این مراحل افزوده و صف های طولانی را حذف کرده است.

خدمات شرکت کاکس ایتالیا CKGS 

در اینجا آموزش اخذ وقت سفارت ایتالیا از کاکس و سفارت ارائه شده است. اما بهتر است قبل از مشاهده مراحل آن، با خدمات شرکت CKGS نیز آشنا شوید:

•    انجام مراحل فرآیند درخواست ویزا

•    تعیین وقت برای مصاحبه در سفارت

•    اخذ مدارک تعیین شده از متقاضیان

•    انجام بیومتریک و انگشت نگاری 

•    فرستادن مدارک درخواست کنندگان به سفارت ایتالیا

•    امکان پیگیری و مشاهده مراحل اخذ ویزا در سایت CKGS

•    ارائه پاسخ ویزای متقاضیان از سفارت به مسافر

•    تعیین برنامه قرار ملاقات

•    تعیین وقت سفارت کشور ایتالیا

فرایند درخواست ویزا از کاکس

برای گرفتن وقت سفارت ایتالیا از کاکس و اخذ ویزای این کشور، ابتدا باید به سایت شرکت کاکس به آدرس https://www.ckgsir.com مراجعه کرده و به صورت آنلاین، مطابق با آموزش اخذ وقت سفارت ایتالیا برای تعیین وقت اقدام نمایید. 

یا آنکه به دفتر شرکت در تهران مراجعه کرده و مدارک خود را ارائه کنید. این شرکت مدارک شما را بررسی کرده و پس از تایید، آن را به سفارت ایتالیا ارسال می نماید. بخش کنسولی در سفارت، درخواست ویزا را بررسی و رسیدگی خواهد کرد.

پیشنهاد مطالعه:قوانین جدید یوتیوب

اطلاعات مربوط به شرکت کاکس

آدرس شرکت کاکس در ایران    تهران، ولنجک، انتهای خیابان سیزدهم شرقی، مرکز خرید گالریا، ساختمان اداری، طبقه چهارم

تلفن تماس    4-02122180701

ساعت تماس تلفنی    ۸:۳۰ صبح الی ۱:۳۰ عصر

آدرس وب سایت    https://www.ckgsir.com

آدرس ایمیل    italyvisa.iran@ckgsir.com

ساعت های کاری    ۸:۰۰ صبح الی ۴:۳۰ عصر

ارسال درخواست    ۸:۰۰ صبح الی ۲:۰۰ عصر 

مجموعه پاسپورت    ۲:۰۰ عصر الی ۳:۳۰ عصر

 

آموزش تصویری اخذ وقت سفارت ایتالیا از سایت کاکس

در گام نخست، لازم است تا به سایت شرکت کاکس https://www.ckgsir.com مراجعه نمایید. 

آموزش اخذ وقت سفارت ایتالیا

پس از آن، گزینه تعیین وقت را برگزینید.

آموزش اخذ وقت سفارت ایتالیا

سپس مطابق با فرم نمایش داده شده در ذیل، مشخصات خود را وارد کنید. پس از آن به بخش بعدی رفته و فرم ارائه شده را تکمیل کرده و مدارک را  آپلود نمایید.

آموزش اخذ وقت سفارت ایتالیا

در گام بعدی، لازم است که مطابق با این آموزش اخذ وقت سفارت ایتالیا، به صورت آنلاین برای تعیین وقت اقدام کرده و هزینه مشخص شده را پرداخت کنید. در خصوص پرداخت هزینه تعیین وقت سفارت کشور ایتالیا، می توانید از خدمات 20پیمنت استفاده کنید.

آموزش اخذ وقت سفارت ایتالیا

آموزش گرفتن وقت سفارت ایتالیا در سایت سفارت ایتالیا 

همانگونه که اشاره شد، گرفتن وقت سفارت می تواند از طریق خود سفارت ایتالیا انجام شود. برای تعیین وقت از سفارت ایتالیا، باید به سایت سفارت ایتالیا مراجعه کنید.

آموزش اخذ وقت سفارت ایتالیا

پس از ورود به سایت، کار ثبت نام خود را انجام داده و مطابق با این آموزش اخذ وقت سفارت ایتالیا، برای تعیین وقت اقدام کنید.

آموزش اخذ وقت سفارت ایتالیا

نکات کلیدی هنگام مراجعه به کاکس 

برای گرفتن وقت سفارت ایتالیا از کاکس، نکاتی را در نظر داشته باشید. مهم ترین نکته ای که باید هنگام مراجعه به این مرکز باید توجه داشته باشید این است که درخواست کننده ویزا به تنهایی اجازه ورود به کاکس را دارد و ورود همراه ممنوع است. 

از سویی دیگر، برای تمامی مسافران، باید درخواست تعیین وقت سفارت انجام شود. اما مراحل انگشت نگاری برای افرادی که کمتر از 12سال دارند نیاز نخواهد بود. همچنین، همراه داشتن برخی لوازم مانند اسلحه، مواد منفجره، مواد قابل اشتعال، اشیاء نوک تیز مانند قیچی، پاکت های سربسته، کیف های دستی، دوربین، فلش، لپ تاپ و موارد مشابه ممنوع است.

پیشنهاد مطالعه:وقت سفارت ایتالیا

هزینه اخذ ویزای ایتالیا از CKGS

بزرگسالان    ۸۰ یورو + ۲۱ یورو هزینه CKGS

کودکان بین 6 تا 12 سال    ۴۰ یورو + ۲۱ یورو هزینه کاکس

کودکان کمتر از 6 سال    رایگان + ۲۱ یورو هزینه CKGS

خدمات تعیین وقت سفارت VIP    مبلغ ۶۴٫۵ یورو برای هر نفر

فتوکپی، فکس و پرینت    ۵۰ سنت برای هر صفحه

خدمات ارسال پاسپورت    در تهران ۱۰ یورو و خارج تهران ۱۴ یورو

۲ قطعه عکس بیومتریک    ۵ یورو به ازای هر نفر

پر کردن فرم درخواست    ۱۰ یورو به ازای هر نفر

آموزش اخذ وقت سفارت ایتالیا

جمع بندی

در اینجا آموزش اخذ وقت سفارت ایتالیا را ارائه کردیم. در صورتی که تصمیم دارید با اهدافی همچون گردشگری، کار یا تحصیل به ایتالیا سفر کنید، می توانید از خدمات 20پیمنت بهره مند شده و تعیین وقت سفارت ایتالیا را به کارشناسان 20پیمنت بسپارید. 
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد