12 بهترین اپلیکیشن یادگیری زبان در سال 2023

12 بهترین اپلیکیشن یادگیری زبان در سال 2023

توسط : تیم محتوا
1,480

هر کس روش منحصر به فرد خود را برای یادگیری چیزهای جدید دارد، بنابراین برنامه یادگیری زبان ایده آل باید کاملاً با سبک یادگیری خاص شما سازگار باشد. طیف گسترده‌ای از گزینه‌ها، از دوره‌های با ساختار کلاسیک گرفته تا برنامه‌های بازی یادگیری زبان تا برنامه‌های تبادل صوتی با سخنرانان بومی از سراسر جهان وجود دارد. چه کاربر آیفون یا اندروید باشید، دستگاه شما می‌تواند به راحتی با یکی از این برنامه‌های سرگرم‌کننده و قابل تنظیم به ابزار یادگیری زبان عالی تبدیل شود. در اینجا برخی از بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان معرفی شده اند.

 Mondly

  •  دسترسی در iOS  ، اندروید
  •  قیمت: 9.99 دلار در ماه، 47.99 دلار در سال

برنامه‌های یادگیری زبان Mondly  از طرح‌های درسی روزانه و درس‌های کوتاه مرتب شده بر اساس موضوع استفاده می‌کند. هدف این برنامه به یادماندن کلمات کلیدی می باشد. برنامه Mondly دارای صدا توسط گویندگان بومی، تشخیص صدا برای تمرین صحبت کردن، فرهنگ لغت، ابزار صرف فعل و موارد دیگر است.

با تمرکز بر عبارات مفید، هدف Mondly این است که شما را برای مکالمه واقعی با افراد بومی آماده کند. در حالی که این Mondly را به یک ابزار عالی برای مبتدیان تبدیل می کند، این برنامه همچنین به دانش آموزان متوسط و پیشرفته نیز پاسخ می دهد. این یکی از بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان است.

 بهترین برنامه FluentU

  • دسترسی در iOS ، اندروید
  • قیمت: 29.99 دلار در ماه، 143.99 دلار در سال

FluentU کلیپ های رسانه ای معتبر دارد که با زیرنویس های تعاملی مفاهیم کلمات را بیان می کند. همچنین از طریق ویدیوهای معتبری که گویشوران بومی واقعاً تماشا می‌کنند، زبانی را به شما آموزش می‌دهد. اینها شامل تریلرهای فیلم، بخش‌های خبری و صحنه‌هایی از سریال‌های تلویزیونی پرطرفدار می‌شوند. 

همه با زیرنویس‌های تعاملی برای کمک به درک شما ارائه می شوند. همچنین می توانید نحوه استفاده از این کلمه را در زمینه های مختلف از طریق جملات مثال و ویدیوهای دیگر مشاهده کنید. FluentU  به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان در حال حاضر 10 زبان ارائه می دهد.

دوره های ساختاریافته در  Babbel

  • دسترسی در iOS ، اندروید
  • قیمت: از 7.45 دلار تا 14.95 در ماه بسته به طول طرح، 349 دلار برای دسترسی مادام العمر

برنامه های یادگیری زبان Babbel از چندین روش برای آموزش زبان عملی در جلسات 10 تا 15 دقیقه ای استفاده می کند. هدف Babbel بهبود اعتماد به نفس و درک شما از طریق دوره های تعاملی برای شروع از طریق دانش آموزان پیشرفته است.

این دوره‌ها تمرین‌هایی را برای خواندن، نوشتن، گوش دادن و صحبت کردن ارائه می‌دهند و از آموزش زبانی کامل اطمینان می‌دهند. این برنامه14 گزینه زبان ارائه می دهد. 

12 بهترین اپلیکیشن یادگیری زبان در سال 2023

بهترین برنامه برای یادگیری زبان شخصی Busuu

  • دسترسی در iOS ، اندروید
  • قیمت: 13.95 دلار در ماه، 50.70 دلار / 6 ماه، 83.40 دلار / 12 ماه

به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان برنامه‌هایی برای یادگیری زبان‌ها در Busuu  وجود دارد. دارای درس‌های کوتاه، نظرات شخصی و بازخورد از افراد بومی است. اپلیکیشن Busuu یک ابزار زبانی همه کاره برای زبان آموزان در هر سطحی است.

یک آزمون مهارت سطح شما را مشخص می کند و سپس می توانید یکی از 150 واحد موجود را شروع کنید. به‌علاوه، Busuu  این گزینه را ارائه می‌دهد که تمرین‌های شما توسط سخنرانان بومی تصحیح شود تا به شما برتری دهد. برنامه 12 گزینه زبان ارائه می دهد. 

 بهترین برنامه برای واژگان Memrise

  • دسترسی در iOS ، اندروید
  • قیمت: رایگان، 8.49 دلار در ماه، 59.99 دلار در سال، 119.99 دلار برای دسترسی مادام العمر

برنامه‌هایی برای یادگیری زبان‌ها Memrise تنظیم شده است. Memrise یک برنامه سرگرم کننده برای شروع از طریق زبان آموزان متوسط ارائه می دهد. این اپلیکیشن به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان شناخته شده و از طریق انواع بازی ها، ویدیوهای دارای سخنرانان بومی و مکالمات پیام متنی شبیه سازی شده، از زبان مقصد خود در زمینه های مختلف سرگرم کننده استفاده خواهید کرد. Memrise بیش از 20 گزینه زبان را ارائه می دهد. 

برنامه یادگیری Rosetta Stone

  • دسترسی در iOS  ، اندروید
  • قیمت: 35.97 دلار / 3 ماه، 143.88 دلار / 12 ماه، 299 دلار برای دسترسی مادام العمر

 Rosetta Stone  با غوطه‌ور کردن کامل شما یک زبان را به شما آموزش می‌دهد. این برنامه از غوطه وری عملی برای کمک به آموزش مهارت های زبانی قابل استفاده به شما استفاده می کند. در این برنامه به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان، تمام دروس شما کاملاً به زبان مقصد شما خواهد بود.

این برنامه به تعهد زمانی زیادی نیاز ندارد، اما گزینه های یادگیری زبان زیادی برای بسته بندی در یک پنجره کوچک وجود دارد. علاوه بر این، فناوری تشخیص گفتار به شما کمک می کند تا لهجه خود را بهبود بخشید. این برنامه 24 گزینه زبان را ارائه می دهد. 

برنامه یادگیری مبتنی بر صوتی Pimsleur

  • دسترسی در iOS ، اندروید
  • قیمت: 20.95 دلار در ماه برای Pimsleur تمام دسترسی

برنامه‌هایی برای یادگیری زبان‌ها خلاصه: Pimsleur شامل درس‌های صوتی سریع مبتنی بر گفتگوی گفتاری است. Pimsleur یک برنامه کلاسیک یادگیری زبان صوتی است که درس های صوتی سریع 30 دقیقه ای را ارائه می دهد که می توانید در حال حرکت به آنها گوش دهید.

هر درس دارای دستورات گفتاری است که به شما کمک می کند مهارت های اصلی صحبت کردن خود را توسعه دهید. Pimsleur به 51 زبان با سطوح و مقادیر مختلف مواد موجود است.

پیشنهاد مطالعه:کیف پول اتمیک

 بهترین برنامه برای یادگیری زبان Lingvist

  •  دسترسی در iOS ، اندروید
  • قیمت: 9.99 دلار در ماه، 79.99 دلار در سال

برنامه‌های یادگیری زبان Lingvist ، 5000 کلمه مفید در یک زبان را با یک سیستم فلش کارت به شما آموزش می‌دهد. به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان، برنامه یادگیری زبان برای زبان آموزان پرمشغله در همه سطوح است.

با تمرکز بر رایج ترین واژگان، Lingvist قصد دارد شما را به مهارت های زبانی بسیار قابل استفاده مجهز کند. به علاوه، این برنامه با نیازهای شما سازگار می شود تا یادگیری شما را به حداکثر برساند. این برنامه بیش از 5000 کلمه را در هر زبان آموزش می دهد که بر اساس موضوعاتی مانند سرگرمی ها، خانواده، واژگان پزشکی و موارد دیگر گروه بندی شده اند. Lingvist شش زبان ارائه می دهد. 

Gamified  بهترین برنامه برای آموزش زبان دولینگو

  • دسترسی در iOS  ، اندروید
  • قیمت: رایگان، 83.88 دلار در سال، 119.99 دلار در سال برای طرح خانواده

این یکی از بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان محسوب می شود. برنامه‌های یادگیری Duolingo به‌خاطر درس‌های کوتاه و تعاملی‌اش معروف است که شما را تشویق می‌کند تا یک خط روزانه ایجاد کنید. این یکی از داغ‌ترین محصولات یادگیری زبان در بازار است و بیش از 30 گزینه زبان مختلف را ارائه می‌دهد.

این برنامه قصد دارد به شما کمک کند واژگان و دستور زبان خود را از طریق دروس سازماندهی شده بر اساس مشکل و موضوع بهبود بخشد. دروس شامل تشخیص واژگان، فعالیت های گوش دادن و حتی تمرین گفتاری با قابلیت صدا می شود.

این برنامه برای دانلود و استفاده رایگان است، با یک گزینه اشتراک که تبلیغات و سایر محدودیت ها را حذف می کند.

12 بهترین اپلیکیشن یادگیری زبان در سال 2023

یادگیری بصری زبان  Drops

  • دسترسی در iOS ، اندروید
  • قیمت: رایگان، 13.00 دلار در ماه، 69.99 دلار در سال، 159.99 دلار برای دسترسی مادام العمر

Drops بیش از 3000 کلمه را از طریق بازی‌های تطبیق پنج دقیقه‌ای آموزش می‌دهد. نسخه رایگان این برنامه فقط پنج دقیقه در روز (یا هر 10 ساعت) یادگیری را در اختیار شما قرار می دهد. با نسخه پریمیوم می توان مدت زمان بیشتری را در اختیار گرفت. Drops  یکی از بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان بوده و در حال حاضر بیش از 40 گزینه زبان دارد.
 

بهترین برنامه برای یادگیری رمان Beelinguapp

  • دسترسی در iOS ، اندروید
  • قیمت: 49.90 دلار در سال، 63.90 دلار در سال برای طرح خانواده

Beelinguapp یکی دیگر از برنامه های عالی یادگیری زبان است. این ابزار مقایسه زبان با طیف گسترده ای از گزینه های رسانه ای به خوبی جفت می شود و  زبان را از طریق ترکیبی از رسانه های جذاب، از جمله رمان، داستان، اخبار و اشعار آهنگ آموزش می دهد.

انواع رسانه ها به تازه نگه داشتن نکات کمک می کند! حتی یک گزینه کتاب صوتی مفید وجود دارد که به شما امکان می دهد به همراه هر داستان گوش دهید. این برنامه یک داستان را به دو زبان در کنار هم به شما نشان می دهد، بنابراین می توانید دائماً معانی را مقایسه کنید و به راحتی دنبال کنید.

آن را با ویژگی صوتی فراگیر آن ترکیب کنید، و با استفاده از دو حس همزمان یک زبان جدید یاد خواهید گرفت! نمایه Beelinguaapp، کتابخانه و یادگیری زبان در کنار هم قرار گرفته است.

 بهترین برنامه برای تبادل زبان  HelloTalk

  • دسترسی در iOS  ، اندروید
  • قیمت: 12.99 دلار در ماه، 63.99 دلار در سال، 179.99 دلار برای دسترسی مادام العمر

برنامه یادگیری زبان‌ HelloTalk  این امکان را فراهم می کند تا جهت تمرین زبان، با گویشوران بومی ارتباط برقرار کنید. با  HelloTalk ، می‌توانید با یک سخنران بومی گپ بزنید و در چت‌های گروهی و موضوعات انجمن شرکت کنید. 

این برنامه به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان، همچنین ترجمه، نویسه‌گردانی، تصحیح دستور زبان و موارد دیگر را ارائه می‌دهد. HelloTalk این ویژگی ها را به بیش از 150 زبان ارائه می دهد. 

پیشنهاد مطالعه:بهترین سایت های فروش مدل سه بعدی

6 مزیت یادگیری زبان دیگر

در دنیای پرشتاب و تکنولوژیک امروزی، مردم از پیشینه‌ها، قومیت‌ها و زبان‌های مختلف بیش از هر زمان دیگری در حال تعامل هستند. آنچه قبلا هفته ها طول می کشید تا از طریق نامه ارتباط برقرار شود، اکنون می توان در عرض چند دقیقه از طریق یک پیام متنی انجام داد.

این بدان معناست که اگر می‌خواهید با دنیای امروز همراه باشید، یادگیری یک زبان دیگر می‌تواند اولین قدم عالی باشد. یادگیری زبان دوم نه تنها می تواند مزایای شخصی زیادی در زندگی شما داشته باشد، بلکه می تواند تأثیر عمیقی بر روابط شما با افراد اطرافتان داشته باشد. 

شکی در این نیست، اگر می خواهید سبک زندگی آگاهانه، فرهنگی و نوع دوستانه تری داشته باشید، یادگیری زبان از طریق بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان مزایای بزرگی در انتظار شماست.

1. تقویت مغز

ممکن است بدانید، یادگیری یک زبان دیگر به طور قابل توجهی قدرت مغز را افزایش می دهد. یک زبان مجموعه ای کاملاً جدید از قوانین، سیستم ها و واژگان پیچیده دارد. حرکت در این ساختارها باعث می شود مغز شما با پیچیدگی کنار بیاید و الگوهای جدید را جذب کند. 

با ادامه رشد در زبان و تلاش برای برقراری ارتباط، مهارت های یادگیری کلیدی مانند تفکر شناختی و حل مسئله را توسعه می دهید.

12 بهترین اپلیکیشن یادگیری زبان در سال 2023

2. بهبود حافظه

مغز شما مانند یک ماهیچه است. با استفاده بیشتر، باعث قوی تر شدن آن خواهید شد. یادگیری زبان نه تنها مستلزم آشنایی با قواعد و واژگان است، بلکه باعث می شود برای به خاطر سپردن آن دانش و به کار بردن آن در محل سخت تر کار کنید. 

شاید به همین دلیل است که مطالعات نشان داده است افراد دوزبانه در به خاطر سپردن لیست خرید، نام ها و مسیرها بهتر عمل می کنند. در حالی که مغز خود را تمرین می دهید، حافظه شما نیز قوی تر می شود. با نصب بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان می توانید به قدرت یادگیری و حافظه خود کمک کنید.

3. ایجاد مهارت های چند وظیفه ای

مطالعه زبان دوم به مغز شما نیاز دارد که بین دو سیستم گفتار، نوشتار و ساختار، جابه‌جا شود. شما مدام یک کابینت بایگانی را باز می کنید، سپس دیگری را باز می کنید، سپس دوباره باز می گردید. یک مطالعه از دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا نشان داد که این مهارت باعث می‌شود سخنرانان دو زبانه چند وظیفه‌ای عالی باشند، زیرا می‌توانند به راحتی بین ساختارها جابجا شوند. 

همانطور که یک زبان جدید یاد می گیرید، ممکن است متوجه شوید که مهارت های چندوظیفه ای شما بهبود می یابد.

پیشنهاد مطالعه:خرید بهترین سهام هوش مصنوعی 2023

4. کارفرمایان را تحت تاثیر قرار دهید

اگر یک راه برای پیشرفت در بازار کار وجود دارد، یادگیری زبان دیگری است. کارمندان دوزبانه به دلیل توانایی آنها در برقراری ارتباط با بازارهای کار متعدد، تقاضای زیادی دارند. دوزبانگی مجموعه مهارت های ارزشمندی است که کارفرمایان به دنبال آن هستند، بنابراین با یادگیری زبان دوم، می توانید شانس خود را برای دریافت تماس به طور قابل توجهی افزایش دهید. می توانید آموزش زبان را با بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان توسعه دهید.

 5. دیدگاه جدیدی به دست آورید

با یادگیری زبان دوم، فرصت بیشتری برای جذب محتوا از منابع جدید دارید. به عنوان مثال، به کشوری سفر کنید که به زبان و تمرین صحبت می کند. یا، برنامه های تلویزیونی را تماشا کنید و به زبان کتاب بخوانید. یا، برای ملاقات با همسایگان نزدیک خود که به این زبان صحبت می کنند، به انجمن خود مراجعه کنید. 

همه این تعاملات به شما امکان می دهد دیدگاه های جدید و متفاوتی در مورد زندگی به دست آورید که می تواند سلامت عاطفی شما را تقویت کند.

6. با افراد بیشتری آشنا شوید

وقتی به یک زبان دوم صحبت می کنید، این فرصت را دارید که حتی افراد بیشتری را ملاقات کنید! اطرافیان خود را بشناسید که به این زبان صحبت می کنند، با سازمانی که این زبان را در اولویت قرار می دهد داوطلب شوید، به زبان مادری کمک کنید تا زبان شما را یاد بگیرند. 

12 بهترین اپلیکیشن یادگیری زبان در سال 2023

جمع بندی

با بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان و یادگیری یک زبان دیگر، دامنه افرادی را که می توانید ملاقات کنید و تأثیر مثبتی بر آنها بگذارید، گسترش می دهید. این فرصت هایی را برای زندگی نوع دوستانه تر فراهم می کند. برای تهیه این برنامه ها و پرداخت ارزی آنها، از خدمات 20پیمنت استفاده نمایید.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد