خرید آسان از فروشگاه های اینترنتی ایتالیا

خرید آسان از فروشگاه های اینترنتی ایتالیا

توسط : تیم محتوا
2,379

ایتالیا بهشت خرید است. این کشور، خانه برخی از نمادین ترین خیابان های خرید در جهان است و همچنین به یکی از بهترین کشورها برای خرید آنلاین تبدیل شده است. ایتالیا کشوری در جنوب اروپا است و به دلیل صنعت مد و فشن خود مشهور است. این کشور اقتصاد بزرگی دارد، اما از نظر تجارت الکترونیک هنوز از سایر کشورهای اتحادیه اروپا عقب است. می توانید در اینجا درباره فروشگاه های اینترنتی برتر ایتالیا اطلاعات بیشتری کسب کنید.

مقصد عالی برای خرید ایتالیا

ایتالیا به دلیل مد، محصولات زیبایی و برندهای سطح بالا مشهور است. اما چه وب سایت های خرید ارزش دیدن دارند؟ در این پست وبلاگ، برخی از بهترین سایت‌های خرید ایتالیا را بررسی خواهیم کرد تا بتوانید سایت مناسب خود را پیدا کنید.

زمانه تغییر کرده است و تاکنون، بسیاری از گزینه های خرید برای هر نوع محصول به دنیای فناوری اطلاعات نقل مکان کرده اند. فقط به تحویل بسیار سریع سایت‌هایی مانند آمازون فکر کنید که به ما اجازه می دهند به سرعت کالای مورد نیاز خود را با قیمت مناسب بیابیم.

مانند همه چیز، دنیای سایبری هم اکنون به یک غول تجارت الکترونیک برای پوشاک و بسیاری دیگر از کالاها تبدیل شده است و وب سایت های بیشتری وجود دارد که می توانید لباس های فوق العاده را برای هر مناسبتی، برای یک مهمانی مهم یا حتی فقط برای تمدید موارد مورد نیاز خود از فروشگاه های اینترنتی برتر ایتالیا بخرید. 

وحشت عملکرد اندازه گیری ها در خرید آنلاین

تردیدهای شما موجه است. چگونه می توانیم بفهمیم کدام لباس برای ما مناسب است، آنهایی که واقعاً زیبایی ما را افزایش می دهند و باعث می شوند در میان جمع برجسته شویم؟ از کجا بفهمیم که آن لباسی که واقعاً دوست داریم به نظرم خوب می رسد؟

این روند چندان دشوار نیست. اول از همه، باید در سایتی که به آن اعتماد دارید، جستجوی خوبی انجام دهید. بعداً در مطالعه و مقایسه کالاها، تعداد زیادی از آنها را خواهید یافت، اما برای هر یک از آنها، چند قانون متفاوت وجود دارد که اگر می خواهید به خرید ایمن و سرگرم کننده اعتماد کنید، باید آنها را بررسی کنید.

در فروشگاه های اینترنتی برتر ایتالیا اندازه ها مطمئناً اولین مانعی هستند که در مقابل شما ایجاد می شود. قبل از خرید نمی‌توانید لباس‌ها را امتحان کنید، بنابراین خوب است که اندازه‌های موجود و نحوه تناسب آن‌ها بر روی خریداران را به دقت بررسی کنید. در اینجا لیستی از سایت های معتبر ایتالیا برای خرید آنلاین آورده شده است.

خرید آسان از فروشگاه های اینترنتی ایتالیا

اسسلونگا

Esselunga بزرگترین سوپرمارکت زنجیره ای ایتالیا است که بیش از سیصد مرکز خرید در سراسر کشور دارد. این سوپرمارکت به عنوان یکی از ارزان‌ترین سوپرمارکت‌ها در ایتالیا شهرت دارد و سایت خرید آنلاین آن به شما امکان می‌دهد همه چیز را از غذا و کالاهای خانگی گرفته تا لباس و مبلمان خریداری کنید . 

Esselunga یکی از سوپرمارکت‌ها و سوپر مارکت‌های زنجیره‌ای ایتالیایی است که در سال 1957 تأسیس شده است. این سایت، پیشگام فروشگاه های اینترنتی برتر ایتالیا با محصولاتی از غذای تازه گرفته تا کالاهای ارگانیک خود تولید شده است.

زالاندو ایتالیا

Zalando Italy یک سایت خرید است که در آن می توانید برندهای فروشگاه اینترنتی لباس ایتالیایی و لباس های بین المللی را با قیمت های رقابتی پیدا کنید. این شرکت در سال 2011 برای رقابت با سایر سایت‌های خرید آنلاین، مانند آمازون ایتالیا که بر بازار تسلط دارد، تأسیس شد.

چه چیزی Zalando را منحصر به فرد می کند؟ این وب‌سایت خرید به مشتریان خود قدرت بیشتری در هنگام خرید می‌دهد و به آنها اجازه می‌دهد فید زنده از تجربه خرید را از تلفن خود مشاهده کنند. این سایت ایتالیایی، طیف گسترده ای از لباس ها و اقلام مد، از جمله لباس ورزشی، لباس بارداری، لباس کودکان و حتی لباس زیر را ارائه می دهد. 

آنها همچنین تحویل به کشورهای خارج از ایتالیا را ارائه می دهند تا بتوانید بدون ترک خانه یا محل کار خود خرید کنید! Zalando ایتالیا که برای یک فروشگاه آنلاین که تنها شش سال پیش شروع به کار کرد، قابل توجه است، اکنون در لیست فروشگاه های اینترنتی برتر ایتالیا با نرخ رشد فروش بالاتر از 25٪ قرار دارد.

آمازون ایتالیا

آمازون ایتالیا سایت خریدی است که همه چیز را آغاز کرد و از سال 2007 که وب سایت خود را به روی مشتریان باز کرد، بر خرید آنلاین در ایتالیا غالب بوده است. چه چیزی در مورد آمازون خاص است؟ این برنامه خرید طیف گسترده ای از محصولات را ارائه می دهد. از کتاب گرفته تا لباس و آلبوم های موسیقی، به این معنی که تضمین می کنید چیزی برای همه پیدا کنید.

این یک وب سایت خرید است که با بیش از بیست میلیون محصول و تحویل سریع به یک مرکز خرید آنلاین تبدیل شده است. آمازون که به عنوان یکی از محبوب ترین سایت های خرید در ایتالیا شناخته می شود، خانه برخی از بهترین برندها نیز هست

پیشنهاد مطالعه:کیف پول اتمیک

SHEIN  بهترین سایت های خرید آنلاین در ایتالیا

سایتی که ممکن است به خوبی آن را نشناسید شین و از فروشگاه های اینترنتی برتر ایتالیا است، پورتالی که در زمینه مد آنلاین به طور فزاینده ای محبوب می شود. این فروشگاه اقلام زیادی از انواع و اقسام دارد، اغلب با تخفیف یا با قیمت مناسب. 

این سایت همواره کالاهای خود را به روز می کند. هر زمان که بخواهید این فرصت را خواهید داشت که پیشنهادات جدید را کشف کنید، اما مراقب باشید مواردی را که به آنها علاقه دارید از دست ندهید!

سایت BonPrix

یکی دیگر از پلت فرم های محبوب BonPrix است، غول بزرگی در این بخش با اقلام پوشاک خوش ساخت و مقرون به صرفه. حمل و نقل سریع و رایگان بالاتر از یک هزینه مشخص، 65 یورو و سیاست های بازگشت بسیار قابل دسترسی است.

زیرا آنها اجازه می دهد تا اقلام را تا 60 روز نگه دارید. به طور خلاصه، شما تمام وقت دنیا را خواهید داشت تا در مورد خرید خود فکر کنید و ارزیابی کنید که آیا واقعاً برای شما مناسب است یا خیر.

خرید آسان از فروشگاه های اینترنتی ایتالیا

یافتن فروشگاه های اینترنتی برتر ایتالیا

اگر به دنبال فروشگاه های آنلاین واقعی و فروشگاه های اینترنتی برتر ایتالیا هستیم، چه باید کرد؟ باز هم مد سایبری قهرمانان خود را دارد. در میان بسیاری از سایت هایی که می توانید در اطراف پیدا کنید. حتی Zalando و Amazon بخش های خروجی خود را دارند. ما Spartoo و Euronova را توصیه می کنیم.

اسپارتو یک خروجی با مزیت بزرگ داشتن پیشنهادات بسیار است که باعث می شود برندهای معروف از همه نوع با قیمت های پایین و مقرون به صرفه در دسترس باشند. در میان مزایای فراوان آن، تحویل و برگشت نیز وجود دارد که همیشه رایگان خواهد بود.

Euronova همانند BonPrix است که قبلاً کیفیت آن تأیید شده است. این سایت دارای مجموعه گسترده ای از لباس های زیر و لباس های خانگی است و تخفیف های زیادی تا 70٪ و همچنین انتخاب زیادی از پارچه ها ارائه می دهد.

پیشنهاد مطالعه:خرید بهترین سهام هوش مصنوعی 2023

سیاست بازگشت کالا

شما در فروشگاه های اینترنتی برتر ایتالیا اندازه ها را بررسی کرده اید، سفارش خود را ثبت کرده اید، اما با امتحان کردن، متوجه شدید که برای شما مناسب نیست. وقتی متوجه می شویم لباسی را که سفارش داده ایم دوست نداریم، آیا همه چیز از دست رفته است؟

البته که نه. اینجا هم نگران نباشید! در واقع هر سایت امکان بازگرداندن اقلامی که سفارش داده‌ایم را در حداقل 14 روز، حداکثر، همانطور که قبلاً گفته شد، حتی 60 روز را ارائه می‌دهد. باز هم توصیه ای که به شما می کنیم این است که سیاست های بازگشت هر سایت را بررسی کنید.

 بسیاری از معروف ترین فروشگاه ها مانند زالاندو یا آمازون امکان بازگشت رایگان و امکان تغییر سایز یا رنگ لباس و یا دریافت وجه را برای شما فراهم می کنند. دیگران نیز همین فرصت را به شما ارائه می‌دهند، اما از شما درخواست می‌کنند که در هزینه‌های حمل و نقل مشارکت داشته باشید، که شما باید بپردازید. 

با این حال، به طور کلی، هر سایتی که با آن روبرو می شوید (یا حداقل فروشگاه های اینترنتی برتر ایتالیا) به شما این فرصت را می دهد که کالاهایی را که خریداری کرده اید بازگردانید، بنابراین به شما این امکان را می دهد که همه چیز را با نهایت آرامش در خرید انجام دهید!

در این مورد، کشور مبدا پوشاک نیز باید در نظر گرفته شود. برخی از سایت‌ها در واقع سفارشات خود را از ایتالیا ارسال می‌کنند و شما می‌توانید لباس‌های مورد علاقه خود را در عرض دو یا سه روز کاری بدون نیاز به صبر زیاد تحویل بگیرید.

خرید آسان از فروشگاه های اینترنتی ایتالیا

بررسی شرایط حمل و نقل هر سایت

با این حال، دیگران می توانند لباس های معتبر را از سراسر اروپا به شما بفروشند، حتی سفارشات خود را به خارج از کشور ارسال کنند. همیشه زمان حمل و نقل را بررسی کنید تا زمانی که مجبور به درخواست بازگشت هستید با غافلگیری ناخوشایند مواجه نشوید که ماه ها و ماه ها منتظر بمانید تا بتوانید لباس های جدید مورد علاقه خود را بپوشید!

به طور خلاصه، خرید آنلاین لباس در فروشگاه های اینترنتی برتر ایتالیا ، در نگاه اول، ممکن است پیچیده به نظر برسد، اما زمانی که مکانیزم بازی را درک کنید، متوجه خواهید شد که نه تنها آسان‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید، بلکه سرگرم‌کننده و کاربردی است.

پیشنهاد مطالعه:12 بهترین اپلیکیشن یادگیری زبان در سال 2023 

در واقع، هر سایتی مطمئناً دارای بخشی است که به اندازه ها و میزان اندازه گیری آنها اختصاص دارد یا آنها را مستقیماً به صفحه لباسی که می خواهید بخرید می آورد. بنابراین متر در دست بگیرید و آماده شوید تا چند عدد را علامت بزنید تا بتوانید مطمئن شوید که چه چیزی دریافت می کنید! اگر نمی دانید چگونه، خطوط کلی عبارتند از:

•    شانه ها، اندازه گیری ها را از یک شانه به شانه دیگر انجام دهید، از طرفی شروع کنید.

•    قفسه سینه، درست زیر بازوها، در پهن ترین قسمت قفسه سینه اندازه گیری شود.

•    کمر، نوار را دور شکم بچرخانید و آن را گشاد نگه دارید تا از تنگ شدن لباس ها در هنگام ورود جلوگیری کنید.

•    باسن، از پهن ترین قسمت لگن و باسن شروع می شود.

•    پاها را از کشاله ران تا مچ پا اندازه بگیرید.

برای هر فروشنده در فروشگاه های اینترنتی برتر ایتالیا اندازه های مختلفی وجود دارد، بنابراین توصیه اساسی این است که همیشه قوانین هر سایت را بررسی کنید، حتی اگر مدتی است که از آن پورتال خرید می کنید و تقریباً از نتیجه مطمئن هستید. برای خرید از این سایت ها و پرداخت ارزی، از خدمات 20پیمنت بهره مند شوید.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد