معرفی ربات های معاملاتی در تلگرام

معرفی ربات های معاملاتی در تلگرام

توسط : تیم محتوا
1,940

در سال‌ های اخیر، با کشف کاربردها و موارد استفاده بیشتر برای ارزهای دیجیتال، بازار تجارت آنها محبوبیت بیشتری پیدا کرده و سرمایه‌گذاران بیشتری را به خود جلب کرده است. متخصصان مشتاق ارزهای دیجیتال به جستجوی رویکردهای جدید برای ساده‌تر کردن تجارت متمایل شدند. این نیاز باعث توسعه ربات‌های ارزهای دیجیتال شد که به بسیاری از فعالیت‌ها مانند تجارت، یادگیری در مورد پروژه‌های جدید و بسیاری دیگر کمک می‌کنند. علیرغم این واقعیت که هر کسی می تواند ارزهای رمزنگاری شده را معامله کند، اما همه نمی توانند موفق عمل کنند. ربات های معاملاتی تلگرام نشان داده اند که در چنین شرایطی کاملاً مفید هستند. 

ربات تلگرام کریپتو چیست؟

ربات رمزنگاری، نرم افزاری است که به خودکارسازی روش های شما در برخورد با ارزهای دیجیتال کمک می کند. این ربات ‌های رمزنگاری تلگرام به شما کمک می‌کنند نسبت به دیگران مزیت رقابتی کسب کنید. به عنوان مثال، در ابتدا، معامله گران کریپتو اسکریپت هایی را برای خرید و فروش ارز دیجیتال برای کسب سود ایجاد کردند. 

با این حال، این ربات‌های ارز دیجیتال در طول زمان به اشکال پیشرفته‌تری تبدیل شدند. این ربات‌ های معاملاتی تلگرام به شما امکان می‌دهند تا امروز هر ارز دیجیتال جایگزین، از جمله اتریوم، دوج‌کوین، لایت‌کوین و غیره را معامله کنید. امروزه، این ربات‌های تلگرام برای بیش از 90 درصد معاملات ارزهای دیجیتال استفاده می‌شوند.

صرافی ها اکنون وارد بازار ربات های معاملاتی شده اند و ربات های Grid و ربات های DCA را معرفی می کنند تا ابزار معاملاتی را که در اختیار مشتریان خود قرار می دهند بهبود بخشند و حجم معاملات را افزایش دهند تا بتوانند کارمزدهای بالاتری دریافت کنند.

معرفی ربات های معاملاتی در تلگرام

بهترین ربات های رمزنگاری تلگرام

در اینجا برخی از بهترین ربات های معاملاتی تلگرام را معرفی می کنیم:

Agate Airdrop

Agate Airdrop  یک ربات تلگرامی شناخته شده است که مربوط به ایردراپ های رایگان NFT، هوش مصنوعی مولد، توکن های غیرقابل تعویض (NFT) و ایردراپ برتر NFT است. این ربات را می توان با کلیک کردن روی دکمه Start در بالای صفحه یا با افزودن آن به گروهی که کنترل می کنید راه اندازی کرد.

این ربات به شما امکان می دهد خدمات شخص ثالث مانند طرح های معاملاتی، برنامه ها و قالب ها و همچنین سیگنال های ارزهای دیجیتال را خریداری کنید. این ربات حالت تجارت کاغذی، پلتفرم تجارت اجتماعی، طراح استراتژی، حساب معاملاتی آزمایشی و ابزار آربیتراژ بازار را ارائه می دهد.
همچنین، برای کاربران جدید، یک دوره آزمایشی رایگان هفت روزه را فراهم می کند. اتوماسیون سیگنال های معاملاتی شما را تسهیل می کند.

پیشنهاد مطالعه:خرید بهترین سهام هوش مصنوعی 2023

ربات های تجاری Coinmatics

این ربات رسمی تلگرام اپلیکیشن کویماتیک است. Coinmatics خدماتی را برای کپی کردن تراکنش ها به معامله گران ارزهای دیجیتال ارائه می دهد. تکرار خودکار عملکرد معامله گران موفق و آگاه در حساب Binance کاربر امکان پذیر است. 

تاجران حرفه ای می توانند درآمد خود را از طریق عملیات تجاری با کمک آن افزایش دهند، اما حتی تاجران تازه کار نیز می توانند بدون آموزش یا تخصص گسترده از آن سود ببرند. شما با این ربات های معاملاتی تلگرام می توانید از حساب Binance برای ورودی های معاملاتی خود استفاده کنید.
این ربات ها حتی برای معامله گران تازه کار مفید است. سیگنال های معاملاتی را می توان خودکار کرد و کاملا سرراست و شفاف است.

Coinrule

برای مبتدیان، Coinrule یک ربات درجه یک است. حتی معامله‌گران مبتدی ارزهای دیجیتال می‌توانند به سرعت استراتژی معاملاتی خود را با استفاده از قانون موجود بسازند. ساخت ربات معاملاتی با رابط کاربر پسند برای کاربران ساده شده است.

این پلتفرم از تعدادی از تکنیک های معاملاتی ارزهای دیجیتال پشتیبانی می کند. تعداد بی نهایت روش معاملاتی وجود دارد که Coinrule آنها را می پذیرد. همچنین این ربات های معاملاتی تلگرام  دارای یک تبادل دمو یکپارچه است.

معرفی ربات های معاملاتی در تلگرام

Bitsgap

این یکی از بهترین ربات ‌های تجارت بیت‌کوین است که مدیریت دارایی‌های ارزهای دیجیتال را برای شما آسان می‌کند. این برنامه می تواند بیش از 10000 جفت ارز دیجیتال را بررسی کرده و سکه هایی را با کمترین پتانسیل شناسایی کند. با چند کلیک ماوس می توانید استراتژی ربات خود را طراحی کنید.

Bitsgap یک ربات تمام اتوماتیک است که به صورت شبانه روزی کار می کند. قبل از سرمایه گذاری، می توانید تنظیمات را تست کنید. همچنین، بدون نیاز به دانلود آن قابل دسترسی است. ضمن آنکه به دلایل امنیتی، پول شما در موجودی صرافی ذخیره می شود.

Agate Airdrop 

Agate Airdrop یک ربات تلگرامی شناخته شده است که مربوط به ایردراپ های رایگان nft، هوش مصنوعی مولد، توکن های غیر قابل تعویض (nft) و top nft airdrop است. این ربات را می توان با کلیک کردن روی دکمه Start در بالای صفحه یا با افزودن آن به گروهی که کنترل می کنید راه اندازی کرد.

این ربات های معاملاتی تلگرام، اطلاعات دوره ای در مورد ایردراپ ها را ارائه می دهد. برای ارائه اطلاعات قانونی شهرت بالایی در بازار دارد.

Abriex Airdrop

Abriex Airdrop یک ربات تلگرامی شناخته شده است که اخبار مربوط به تجارت، ارزها، انرژی های تجدیدپذیر و جایگزین و افراد مشهور و سرگرمی را پوشش می دهد. این ربات، طیف گسترده ای از به روز رسانی های خبری را پوشش می دهد، بنابراین اطلاعاتی در مورد airdrops در کانال ها ارائه می دهد. تاریخ و زمان صحیح ایردراپ را ارائه می دهد.

پیشنهاد مطالعه:بهترین سایت های فروش مدل سه بعدی

Abit Network Airdrop

این ربات های معاملاتی تلگرام مربوط به شبکه، فرمت ها و پروتکل های داده، مدیریت و مانیتورینگ شبکه، شبکه های خصوصی مجازی و دسترسی از راه دور و اپلیکیشن ها و افزونه های شبکه های اجتماعی هستند. این شامل طیف گسترده‌ای از به‌روزرسانی‌های خبری است که دانش ایردراپ‌ها را در سراسر کانال‌ها به ارمغان می‌آورد. برای ارائه اطلاعات قابل اعتماد از شهرت خوبی در بازار برخوردار است.

آگرولوت ایردراپ

این ربات بخشی از nft drops، top nft airdrops و AI مولد برای توکن های غیرقابل تعویض (nft) است. در بین ربات های دیگر شهرت خوبی دارد. این ربات تمام اطلاعات مربوط به هوش مصنوعی مولد را برای NFT ها ارائه می دهد. اطلاعات ایردراپ NFT را نیز ارائه می دهد.

OpenCryptoBot

این ربات های معاملاتی تلگرام بهترین منبع برای دانش در مورد ارزهای دیجیتال است. این می تواند نمودار حجم و قیمت، پیکربندی کندل استیک، اوج قیمت، بهترین و بدترین، جابجایی ها، هزینه ها در طول زمان در نوسان، اطلاعات مربوط به ico، ارزش بازار و حجم، اخبار به روز، توضیح سکه، و موارد دیگر، و بسیاری موارد دیگر ارائه دهد.

این یک ربات تلگرام رمزنگاری قانونی است و در مورد حجم ها، چت ها و سایر موارد مرتبط با ارزهای دیجیتال به روز می شود.

معرفی ربات های معاملاتی در تلگرام

ربات های خبری کریپتووال

این یک ربات محبوب در تلگرام است. این ربات قادر به ارسال اخبار، مارکت‌ها، محرک‌های بازار 24 ساعته، ICOهای فعلی، نمودارها، قیمت‌گذاری ارزهای دیجیتال و موارد دیگر است. شفاف و بسیار کاربر پسند است. این ربات، ساده و سرراست است. این یک ربات خبری درخشان است که زبانه های به روز حرکت قیمت را نگه می دارد.

بیت کوین رئال

این ربات یک ربات خبری تایمز است. نرم افزار این ربات بیش از 100 منبع خبری بین المللی را برای یافتن کلمات کلیدی متعدد مرتبط با بیت کوین اسکن می کند. FT، Twitter، Reddit و Stockwits چند نمونه از این منابع هستند.

کاربران می‌توانند در این ربات های معاملاتی تلگرام، با استفاده از این فید اخبار، ساعت‌ها را در هر روز صرفه‌جویی کنند تا از آخرین اخبار مطلع شوند. گزارش ساعتی ارزهای دیجیتال را به روز می کند. استفاده از ربات تلگرام ساده است.

CointrendzBot

محبوب ترین ربات تلگرام برای بازار ارزهای دیجیتال CoinTrendzBot است. این ربات می تواند اطلاعاتی در مورد قیمت، نمودار، تحلیل، اخبار، احساسات در رسانه های اجتماعی، Google Trends و ارزش بازار به شما ارائه دهد. این شامل مظنه، حجم، سهام، ارز خارجی و موارد دیگر است.

قیمت، نمودار، تحلیل، اخبار، احساسات در رسانه های اجتماعی، Google Trends و ارزش بازار را به روز می کند. این یک ربات تلگرام رمزنگاری محبوب و قانونی است.

پیشنهاد مطالعه:خرید آسان از فروشگاه های اینترنتی ایتالیا

بیت کوین نیوز

همانطور که از نام آن پیداست، کاملاً بر روی بیت کوین متمرکز است. این ربات به روز رسانی های ساعتی حرکت بیت کوین را ارائه می دهد. این حرکت اخیر قیمت، ارزش بازار و بسیاری از اطلاعات را اسکن می کند. برای همه طرفداران بیت کوین در دامنه ایجاد شده است. این ربات های معاملاتی تلگرام اطلاعات ساعتی حرکت بیت کوین را به روز می کند. در بین علاقه مندان به بیت کوین محبوبیت دارد.

مزایا و معایب ربات های تلگرام Crypto

مزیت های ربات های معاملاتی تلگرام

اتوماسیون: ربات ها به شما این امکان را می دهند که رویکرد معاملاتی خود را خودکار کنید. بنابراین، اگر استراتژی شما درست باشد، ربات ها به شما در کسب درآمد دائمی کمک می کنند.

تجزیه و تحلیل و بهبود: ربات ها می توانند اطلاعات زیادی را در مورد اثربخشی استراتژی شما در اختیار شما قرار دهند. این داده ها را می توان برای کمک به بهبود برنامه اقدام خود تجزیه و تحلیل کرد.

اجرا: در مقایسه با یک انسان، یک ربات می تواند معاملات را بسیار سریعتر انجام دهد. با اجتناب از تأخیر و احساسات، این ربات های معاملاتی تلگرام به شما برتری نسبت به رقبا می دهد.

معرفی ربات های معاملاتی در تلگرام

معایب ربات کریپتو تلگرام

مبتدیان باید اجتناب کنند: به استثنای معاملات شبکه ای و تجارت کپی، مبتدیان باید از استراتژی های معاملاتی کدگذاری سفارشی دوری کنند. اگر در Binance ثبت نام کنید و سعی کنید یک ربات معاملاتی Binance را به دست آورید، احتمالاً سعی می کنید خود را اصلاح کنید.

نظارت: بازار ارزهای دیجیتال بسیار ناپایدار است. در نتیجه، همیشه باید مراقب ربات های خود باشید. گاهی اوقات می تواند باعث شود که شما شب های بی قراری داشته باشید.

امنیت: حساب معاملاتی شما در صرافی برای ربات‌های ارز دیجیتال قابل دسترسی است. در نتیجه، هنگام ایجاد کلیدهای API Exchange برای ادغام با صرافی‌ها، مطمئن شوید که فقط مجوزهای لازم را اعطا کرده و عملکرد گذشته ربات های معاملاتی تلگرام و تیم را نمایه کنید.

جمع بندی

ربات های معاملاتی ارزهای دیجیتال در تلگرام با معرفی ربات های جدید به دنبال افزایش سود معاملات هستند. برای ارائه بهترین تجربه معاملاتی، ربات های تلگرام را می توان پیکربندی کرد. در اینجا لیست کاملی از ربات های تلگرام مرتبط با رمزارز جمع آوری شده است. ما امیدواریم که شما از این ربات ها مانند بسیاری از کاربران دیگر بهره مند شوید. می توانید در این خصوص با کارشناسان ما در 20پیمنت مشورت نمایید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد