7 بهترین فروشگاه آنلاین مد در سنگاپور

7 بهترین فروشگاه آنلاین مد در سنگاپور

توسط : تیم محتوا
1,483

در فروشگاه های مد آنلاین، هیچ محدودیتی در زمان و مکان در فعالیت های خرید وجود ندارد. و با فروشگاه‌های دارای رتبه برتر، خرید به سطح جدیدی می‌رود که در آن راحتی، کیفیت محصول، سلیقه مد و تعداد مجموعه‌های مد را کاملاً تکمیل می‌کند. اگر می خواهید یک خرید آنلاین عالی داشته باشید، از وب سایت های معرفی شده در زیر دیدن کنید. آنها به عنوان 7 بهترین فروشگاه های آنلاین در سنگاپور شناخته شده اند.

پوملو  Pomelo

یک برند آنلاین مد در خیابان‌های بالا برای خانم‌ها می باشد. سایت Pomelo دارای طیف گسترده ای از اقلام مد است که می تواند شما را از سر تا پا در هر مناسبتی جذاب کند. مناسب محیط کاری، معمولی، ورزشی یا رویدادهای خاص است.

به طور معمول، محصولات با کیفیت با قیمت های مقرون به صرفه را ارائه می کند. تمام پوشاک آنها از مد پایتخت آسیا، سئول می آید. پارچه های کره ای برای بیان ایده های طراحی استفاده می شوند که از همان روند مد در نیویورک، هنگ کنگ، توکیو و سئول الهام می گیرند. 

این سایت که یکی از بهترین فروشگاه های آنلاین در سنگاپور است برای طرح ‌های شیک و کیفیت بالا، قیمت‌هایی که عمدتاً از 24 دلار سنگاپور تا 44 دلار سنگاپور متغیر است، بسیار مناسب هستند. این سایت دارای مزیت هایی همچون ارسال رایگان، تحویل سریع و زمان بازگشت طولانی است.

این امکان را دارید تا لباس خریداری شده خود را بعد از 2 تا 4 روز کاری که از روز ثبت سفارش شما محاسبه می شود، امتحان کنید. در صورتی که بخواهید کالا را برگردانید، می توانید بسته را در هر نقطه از زمان ظرف 365 روز پس بدهید. اما برای بازپرداخت کامل کارت اعتباری، باید این کار را ظرف 28 روز انجام دهید.

پیشنهاد مطالعه:استفاده از سایت Quillbot برای بهبود نوشتن

NEONMELLO

Neonmello یک برنامه پاداش خرج کردن و کسب درآمد دارد که در آن با هر خرید امتیاز کسب می کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک حساب کاربری ایجاد کنید، سفارش دهید، پروفایل خود را تکمیل کنید، Neonmello@ را در اینستاگرام دنبال کرده و یک دوست را معرفی نمایید. می توانید برای خرید بیشتر از آن امتیازها استفاده کنید!

این سایت یکی از بهترین فروشگاه های آنلاین در سنگاپور است و دسته بندی مد گسترده و کیفیت عالی را ارائه می کند. اگر به لباس های شیک، جذاب، مد روز و در عین حال شیک علاقه دارید، Neonmello برای شما مناسب است. آنها گزینه های عالی از جمله لباس رسمی را در اختیار شما قرار می دهند. 

اگر می‌خواهید لباس اداری بخرید یا برای عروسی دوستتان چیزی جذاب می‌خواهید، آنها می‌توانند شما را برای هر مناسبتی پوشش دهند. علاوه بر این، مد سرگرم کننده، شیک و مطمئن با نرخ های مقرون به صرفه در Neonmello دریافت می کنید.

خدمات عالی به مشتریان را ارائه می کند. آنها همیشه برای مشتریان خود در دسترس هستند. Neonmello با ارائه راهنمای دقیق خرید، خرید را برای مشتریان آسان کرده است، بنابراین شما می توانید اندازه مناسب را سفارش دهید.

7 بهترین فروشگاه آنلاین مد در سنگاپور

Well Bred

این سایت که یکی از بهترین فروشگاه های آنلاین در سنگاپور است، دارای تحویل رایگان برای افراد بومی می باشد. اگرچه Well Bred در سراسر جهان ارسال می کند، این پیشنهاد فقط برای مشتریان محلی معتبر است. مردم محلی می توانند از حمل و نقل رایگان و هدیه (معتبر برای خریدهای بالای 50 دلار) لذت ببرند.

تیم خدمات مشتری استثنایی و فعال Well Bred خدمات فوق العاده ای را ارائه می کند. یک تیم حرفه ای خدمات مشتری دارد که به نگرانی های شما گوش می دهد و تمام تلاش خود را می کند تا مشکلات شما را حل کند. آنها مشتریان خود را در اولویت قرار می دهند.

بیش از 60 برند مد روز لباس خیابانی را می توان در این سایت مشاهده نمود. با چنین طیف گسترده ای از مارک ها، Well Bred مارک های مورد علاقه شما را در یک مکان در دسترس قرار می دهد تا بتوانید به راحتی خرید کنید.

Well Bred به عنوان یکی از بهترین فروشگاه های آنلاین در سنگاپور این امکان را برای مشتریان فراهم می کند که با استفاده از یک پلتفرم واحد از چندین برند سفارش دهند.

پیشنهاد مطالعه:خرید بهترین سهام هوش مصنوعی 2023

فروشگاه آنلاین BONITO

این فروشگاه آنلاین سنگاپوری، پر از طرح های مد روز است.  Bonito که توسط سه مد مشهور Viola Tan، Rachel Lim و Velda Tan، Love تأسیس شده است، بازار مد را به خوبی می شناسد و همیشه بر ارائه طرح های مد روز و منحصر به فرد برای خانم ها تمرکز می کند. 

این فروشگاه اینترنتی معروف مجموعه های بی شماری را برای مطابقت با نیازهای مختلف مشتریان در هر مناسبت ارائه می دهد. آیتم های جدید به صورت هفتگی معرفی می شوند تا طرفداران Love، Bonito را با آخرین روندها به روز نگه دارند.

ارائه محصولات باکیفیت از مزیت های این سایت است. با استفاده از مواد خوب، محصولات Love, Bonito در مقایسه با سایر فروشگاه های آنلاین از کیفیت بالایی برخوردار هستند. لباس ها همچنان با شکل ها و رنگ های باقی مانده حتی پس از شستشوهای زیاد ظاهر خوبی خواهند داشت.

همچنین، خدمات عالی به مشتریان ارائه می کند.  این سایت که یکی از بهترین فروشگاه های آنلاین در سنگاپور محسوب می شود، نه تنها به دلیل محصولاتش بلکه به دلیل خدمات کارآمد به مشتریان نیز مشهور است. 

پرس و جوها یا درخواست های مشتریان به سرعت و حرفه ای رسیدگی می شود. همچنین در صورت عدم رضایت شما از محصولات خریداری شده، فروشگاه اعتبار را از طریق کارت اعتباری بازپرداخت می کند.

7 بهترین فروشگاه آنلاین مد در سنگاپور

REEBONZ

REEBONZ بهشت خرید واقعی برای دوستداران برندهای معتبر است. برندهای لوکس در کجای دیگر سنگاپور با قیمت های رقابتی عرضه می کنند؟ فقط در فروشگاه آنلاین مد ریبونز، می توانید کالاهای مد معتبر در سطح جهانی را با قیمت هایی ارزان تر از فروشگاه های خرده فروشی تهیه کنید. 

محصولات این سایت به عنوان یکی از بهترین فروشگاه های آنلاین در سنگاپور، دارای ضمانت کیفیت هستند و همیشه جعبه‌های اصلی، کارت‌های اصالت، کیسه‌های گرد و غبار و دفترچه راهنما ارائه می‌شوند. بنابراین، تجربه خرید مجلل کالاهای لوکس را خواهید داشت. 

ریبونز مشتریان خود را از زمانی که خریداران از فروشگاه آنلاین خود بازدید می کنند تا لحظه ای که از کالاهای خریداری شده احساس رضایت می کنند، تجربه خرید دلپذیری را برای مشتریان خود به ارمغان می آورد. 

با عملیات تجاری کارآمد فروشگاه و شراکت با اشخاص ثالث حرفه ای در رسیدگی به سفارشات مشتریان، مانند فدکس و بیمه لیبرتی، این فروشگاه آنلاین معتبر تجربه خریدی بدون دردسر را تضمین می کند و در صورت گم شدن، سرقت یا آسیب دیدن اقلام، ارزش جایگزینی کامل را بازپرداخت می کند. 

پرداخت اقساطی انعطاف پذیری را نیز در نظر دارد. این فروشگاه طرح های پرداخت اقساطی سود 0% را از طریق کارت های اعتباری این بانک ها: DBS، UOB، OCBC، HSBC، Citibank و Maybank به مشتریان ارائه می دهد. شما می توانید انتخاب کنید که ظرف 6 ماه یا 12 ماه پرداخت کنید. طرح 24 ماهه فقط برای کارت های اعتباری DBS در این سایت به عنوان یکی از بهترین فروشگاه های آنلاین در سنگاپور در سترس است.

پیشنهاد مطالعه:معرفی ربات های معاملاتی در تلگرام

DRESSABELLE

طرح ‌های بی‌شماری برای خانم‌های شاغل در این سایت وجود دارد. مجموعه‌ای عالی از لباس‌های اداری مد روز، جذابیت اصلی Dressabelle است. مجموعه های زیبا و مد روز دو بار در هفته معرفی می شوند، بنابراین خانم ها، فارغ از اینکه مدیر فروش باشید یا طراح، همیشه هر زمان که وب سایت آن را مرور می کنید، لباس های اداری مناسب را پیدا خواهید کرد.

اطلاعات جامع محصول Dressabelle به شما کمک می کند تا خریدی مطمئن تر داشته باشید. در ارائه اطلاعات کالاها در وب سایت خود، از جمله نمودار اندازه محصول، ویژگی محصول، جنس پارچه، اطلاعات و مراقبت از لباس و اندازه مدل پوشاک، بسیار خوب عمل می کند. این اطلاعات واقعاً برای کمک به مشتریان برای تجسم و تخمین محصولات قبل از تصمیم گیری برای خرید مفید است.

حمل و نقل رایگان برای هزینه پست معمولی را به عنوان یکی از بهترین فروشگاه های آنلاین در سنگاپور ارائه می کند.  در حالی که سایر فروشگاه های آنلاین حداقل هزینه حمل را دریافت می کنند، Dressabelle ارسال رایگان را از طریق پست معمولی برای همه سفارشات ارائه می دهد. ارسال رایگان همچنین برای پست سفارشی (تحویل قابل پیگیری) برای سفارش های بیش از 100 دلار سنگاپور اعمال می شود.

7 بهترین فروشگاه آنلاین مد در سنگاپور

GEN WOO

تجارت 30 ساله خانوادگی در تولید پارچه Gen Woo دیده می شود. یک شرکت تابعه WLI Pte Ltd است و متعلق به Compagnie Mauricienne De Textile LTEE است. شیوه های تجاری پایدار در این سایت وجود دارد. این فروشگاه آنلاین متعهد است با ارزیابی مداوم فرآیندها، روش های تولید و چرخه عمر محصول، تأثیرات زیست محیطی خود را به حداقل برساند.

لباس های ساخته شده از پنبه BCI، پنبه 100٪ ارگانیک، ویسکوز FSC، Tencel Lyocell و مدل، پلی استر بازیافتی، پنبه بازیافتی و ... را می توانید در این فروشگاه به عنوان یکی از بهترین فروشگاه های آنلاین در سنگاپور مشاهده کنید.

خرید از فروشگاه های آنلاین در سنگاپور

شما می توانید برای خرید از فروشگاه های آنلاین در سنگاپور، از خدمات 20پیمنت بهره مند شوید. پرداخت ارزی سفارش شما در این سایت ها، از طریق 20پیمنت ممکن است.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد