ابزارهای هوش مصنوعی برای تقویت موسیقی

ابزارهای هوش مصنوعی برای تقویت موسیقی

توسط : تیم محتوا
1,215

ما به عنوان تولیدکنندگان موسیقی به کمک کردن عادت کرده ایم. به هر حال، DAW ها برای چندین دهه به ما اجازه داده اند که کمی سازی، ترتیب، کپی و چسباندن را انجام دهیم. اما هوش مصنوعی یک مسیر موسیقایی کاملاً جدید را نوید می دهد، مسیری که به خلاقیت در تولید کمک می کند و در برخی موارد حتی این خلاقیت را برای شما انجام می دهد. در اینجا با برخی از ابزارهای هوش مصنوعی برای تقویت موسیقی آشنا خواهید شد.

آینده ساخت موسیقی

آینده ساخت موسیقی می‌تواند این باشد که اصلاً موسیقی را نسازید، بلکه به ماشینی اجازه دهید این کار را برای شما انجام دهد. خوب، اغراق آمیز است، اما ما در آستانه این هستیم که نرم افزار بتواند ضربات و ملودی های ما را با حداقل ورودی مورد نیاز برای ما ایجاد کند.

اینکه آیا این آینده ای است که هر کسی واقعاً می خواهد، بحث برانگیز است، زیرا ورودی خلاقانه ای که ما به عنوان تهیه کنندگان موسیقی داریم، مطمئناً یکی از بزرگترین دلایل برای ساخت موسیقی در وهله اول است، اما ابزارهای زیادی در حال حاضر وجود دارد که به شما در تولید آهنگ ها کمک می کند. و ما آنها را در اینجا جمع کرده ایم.

بنابراین هاوربردهای خود را جمع کنید، سرعت خود را روی 88 مایل در ساعت تنظیم کنید و آماده شوید تا ماشین ها و ابزارهای هوش مصنوعی برای تقویت موسیقی دنیای شما را تکان دهند.

پیشنهاد مطالعه:بهترین سایت های فروش طرح لباس

9 ابزار هوش مصنوعی برای تولید موسیقی

ORB PRODUCER SUITE 

قیمت: 127 پوند

این یک جعبه ابزار چندوجهی و مبتنی بر هوش مصنوعی برای آهنگسازان به شمار می آید. Orb Producer Suite مجموعه ای از پیشنهادات آکوردی، ملودیک، ساز و ساختاری را ارائه می دهد که با آن می توانید آهنگ خود را بیشتر بسازید و ایجاد کنید. طراحی شده برای کمک به جای اینکه تمام امور را به عهده بگیرد، از شما دعوت می کند تا در کنار یک همکار خلاق هوش مصنوعی کار کنید.

ECRETT MUSIC

قیمت: از 12 پوند در ماه

به روشی مشابه با Ecrett، Soundraw قبل از ایجاد حداکثر 15 آهنگ بر اساس ورودی شما، چند جهت را طی می‌کند و آماده است تا بتوانید در پروژه خود بگردید و انتخاب کنید. این پلتفرم حتی یک افزونه Google Chrome دارد تا بتوانید بدون ترک مرورگر خود ایجاد، ویرایش و دانلود کنید.

ابزارهای هوش مصنوعی برای تقویت موسیقی

SOUNDRAW

  قیمت: از 12 پوند در ماه

به روشی مشابه با Ecrett، Soundraw قبل از ایجاد حداکثر 15 آهنگ بر اساس ورودی شما، چند جهت را طی می‌کند و آماده است تا بتوانید در پروژه خود بگردید و انتخاب کنید. این پلتفرم حتی یک افزونه Google Chrome دارد تا بتوانید با ابزارهای هوش مصنوعی برای تقویت موسیقی بدون ترک مرورگر خود ایجاد، ویرایش و دانلود کنید.
 

نرم افزار هوش مصنوعی AIVA

قیمت: رایگان برای استفاده غیر تجاری  

اولین آهنگساز هوش مصنوعی که توسط SACEM به عنوان آهنگساز تأیید شد، مغز دیجیتالی خیره کننده Aiva حتی آلبوم های خود را منتشر کرده است. با پرداخت هزینه، می‌توانید از Aiva برای ایجاد موسیقی متن عاطفی متناسب با ژانر استفاده کنید که مسلماً به زیبایی آنهایی است که یک انسان می‌تواند تولید کند. می توانید از آن به صورت رایگان برای ساخت موسیقی غیرتجاری استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعه:برترین نرم افزارهای رایگان CRM

AMPER MUSIC

قیمت: 3.74 پوند برای هر آهنگ 

Amper Music نشانه های خود را از ورودی های شما می گیرد و شکل یک آهنگ جدید را ایجاد می کند. در مرحله بعد، از ابزارهای فراوان آن برای تنظیم دقیق تمپو، ساختار، ابزار دقیق و حال و هوای آن استفاده می‌کنید تا آهنگ حاصل را به یک همکاری واقعی بین انسان و ماشین تبدیل کنید. این از ابزارهای هوش مصنوعی برای تقویت موسیقی به شمار می آید که طرفداران زیادی دارد.

HUMTAP

 قیمت: رایگان 

Humtap بخشی از انکوباتور Red Abbey Road، به عنوان یک سازنده موسیقی مبتنی بر هوش مصنوعی مبتنی بر تلفن همراه با یک فرض وسوسه انگیز یک ملودی را زمزمه کرد، یک ضرب را ضربه بزنید و Humtap یک نسخه نمایشی از آن نقطه شروع می سازد. 

به طرز شگفت‌آوری خوب کار می‌کند و می‌تواند به شما در راه نوشتن آن شاهکاری که جهان در حال حاضر به آن نیاز دارد کمک کند.

ابزارهای هوش مصنوعی برای تقویت موسیقی

ابزارهای هوش مصنوعی برای ساخت موسیقی  Boomy

قیمت: رایگان 

Boomy به شما امکان می دهد در چند ثانیه به صورت رایگان موسیقی بسازید. ممکن است در ابتدا چندان خلاقانه به نظر نرسد. کمی شبیه موسیقی هایی است که به طور تصادفی از نمونه ها تولید می شود. اما می‌توانید فیلترهایی را تعیین کنید و سپس به سلیقه‌ی شما پاسخ می‌دهد تا هر بار موسیقی مناسب‌تری بسازید. جوایز اضافی شامل پخش جریانی و حتی درآمدهای احتمالی ناشی از آن است.

پیشنهاد مطالعه:خرید بهترین سهام هوش مصنوعی 2023

PLAYBEAT AUDIOMODERN

 قیمت: 69.50 دلار 

Playbeat  از الگوریتم SMART خود برای مطالعه نحوه استفاده از آن برای ایجاد ضربات استفاده می کند و انتخاب هایی از شیارهای تصادفی متناسب با سبک خود را ارائه می دهد. این ابزارهای هوش مصنوعی برای تقویت موسیقی، واقعاً می‌توانند مسیری سریع برای نشان دادن خلاقیت بیت‌سازی و ترتیب‌دهی باشند. 

در بررسی ما، به این نتیجه رسیدیم که "چه نیاز به الهام ریتمیک تازه داشته باشید، چه به روشی جدید برای ایجاد حلقه ها و کنترل ضربات، آنچه را که به دنبالش هستید - و بیشتر - در اینجا خواهید یافت".

برنامه موسیقی MusicIO AI

قیمت: رایگان 

Musico موسیقی را از یک موتور هوش مصنوعی تولید می کند و با بسیاری از پلتفرم های دیگر در اینجا تفاوت دارد زیرا می تواند به ژست، حرکت، کد یا صداهای دیگر واکنش نشان دهد. سه برنامه وجود دارد که به شما امکان می دهد از آن بهترین بهره را ببرید.

به شما امکان می دهد موتور را با حرکات حرکتی کنترل کنید، Song یک برنامه استانداردتر مبتنی بر لمس است و MusicFit به شما امکان می دهد یک موسیقی متن برای تمرین ایجاد کنید. به دنبال تجهیزات جدید عالی تر هستید؟ 

ابزارهای هوش مصنوعی برای تقویت موسیقی

جمع بندی

شما می توانید با تهیه ابزارهای هوش مصنوعی برای تقویت موسیقی و پرداخت هزینه آنها، سطح دیگری از موسیقی را آماده و به بازار بزرگ موسیقی ارائه کنید. با این ابزارها به راحتی می توانید تمامی جزئیاتی را که دوست دارید در آهنگ های خود اجرا کرده و صدایی ناب و به یادماندنی را خلق کنید. برای پرداخت هزینه های ارزی خرید این برنامه ها از سایت های خارجی، کارشناسان 20پیمنت شما را یاری می کنند.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد