بهترین ابزارهای آنلاین طراحی لوگو

بهترین ابزارهای آنلاین طراحی لوگو

توسط : تیم محتوا
1,235

لوگوی شما چهره وب سایت شماست. یک لوگو که به خوبی طراحی شده باشد، خود توضیحی و به یاد ماندنی است. این مقاله به شما کمک می کند تا در کمترین زمان بهترین سازنده لوگو را انتخاب کنید. برای خرید اشتراک بهترین ابزارهای آنلاین طراحی لوگو می توانید از خدمات 20پیمنت بهره مند شوید.

چگونه بهترین سازنده لوگو را برای خود انتخاب کنید؟

هنگامی که بهترین سازنده لوگو را برای نیازهای خود انتخاب می کنید، در اینجا مواردی وجود دارد که باید به آنها توجه کنید:

سهولت استفاده: برخی از سازندگان لوگو کارهای زیادی را برای شما انجام می دهند، در حالی که برخی دیگر از شما می خواهند که اساساً از ابتدا بسازید.

قیمت: برخی از سازندگان لوگو 100٪ رایگان هستند، در حالی که برخی دیگر اگر بخواهید نسخه با کیفیتی از لوگوی خود را دانلود کنید، هزینه ای از شما دریافت می کنند.

ویژگی های سفارشی سازی: برخی سازندگان لوگو رابط های کامل کشیدن و رها کردن و تعداد زیادی عناصر طراحی را ارائه می دهند، در حالی که برخی دیگر محدودتر هستند. در اینجا برخی از بهترین ابزارهای آنلاین طراحی لوگو معرفی می شوند.

پیشنهاد مطالعه:بهترین سایت های فروش طرح لباس

Themeisle Logo Maker

سازنده لوگوی Themeisle یک گزینه آسان برای استفاده است که هر کسی می تواند از آن برای ایجاد یک لوگوی عالی استفاده کند. با یک رابط کاربر پسند، Themeisle Logo Maker  می تواند به شما در طراحی یک لوگوی حرفه ای برای تمام ارتباطات آنلاین خود کمک کند. 

رویکرد چند فرمتی به طور خاص یک صرفه جویی در زمان واقعی است. با استفاده از یک طراحی لوگو، دانلود نهایی شما شامل تمام فایل‌های PNG پ است که برای رسانه‌های اجتماعی نیاز دارید، به‌علاوه فاویکون‌ها و SVG برای طراحی وب‌سایت شما وجود دارد.

با تعدادی الگو و آیکون از پیش ساخته شده، این یک رقیب جدی برای بهترین ابزارهای آنلاین طراحی لوگو و یک گزینه عالی برای ساخت و دانلود سریع یک لوگوی ساده است. می توانید الگوها را تغییر دهید تا طیف سالمی از لوگوها از جمله علائم انتزاعی، علائم ترکیبی و علائم تصویری ایجاد کنید.

استفاده از استودیو طراحی با ترکیب رنگ های نامحدود و انتخاب فونت های متمایز آسان است. می‌توانید قبل از دانلود در هر زمانی متن را تغییر دهید، بنابراین قبل از تصمیم‌گیری نهایی، فضایی برای آزمایش و تکرار دارید. Themeisle Logo Maker برای استفاده کاملا رایگان و بدون هزینه برای تصاویر یا SVG است.

بهترین ابزارهای آنلاین طراحی لوگو

سازنده لوگوی Canva

سازنده لوگو Canva یکی از کاربرپسندترین گزینه ها است. Canva  برای مبتدیان و حرفه ای ها به طور یکسان است. این نرم افزار به عنوان یکی از بهترین ابزارهای آنلاین طراحی لوگو به صورت چند منظوره است که به طراحی تصاویر برای هر چیزی کمک می کند، از تبلیغات فیسبوک و اینفوگرافیک گرفته تا پست های وبلاگ و لوگو.

نوع وب سایت خود را انتخاب کنید و طراحی لوگوی مناسب را انتخاب نمایید. سپس، فونت های آن را سفارشی کنید تا جذاب تر شود. لوگو به صورت PNG، JPG و PDF قابل دانلود است. این یک سازنده لوگو رایگان است، بنابراین می توانید بدون صرف هزینه شروع به کار کنید. 

با این حال، اگر می‌خواهید قفل ویژگی‌های بیشتری مانند برخی از آیکون‌های حرفه‌ای یا دسترسی به تصاویر ممتاز را باز کنید، باید یک اشتراک سالانه دریافت کنید که هزینه آن برای هر نفر 119.99 دلار در سال است. این مبلغ به 9.99 دلار در ماه می رسد.

پیشنهاد مطالعه:مقایسه افزونه های پشتیبان وردپرس در سال 2023

Looka Logo Maker

سازنده لوگو Looka از هوش مصنوعی برای ایجاد آسان‌تر لوگو استفاده می‌کند و یکی از بهترین ابزارهای آنلاین طراحی لوگو محسوب می شود. Looka یک ابزار جامع هویت نام تجاری است که اتفاقاً شامل یک سازنده لوگوی واقعا خلاقانه، بسیار قابل تنظیم و مبتنی بر هوش مصنوعی به عنوان بخشی از مجموعه کامل آن است.

این سایت، در ایجاد یک لوگو هم بسیار آسان و هم واقعا سرگرم کننده است. نه تنها این، بلکه استفاده از آن به طرز مضحکی ساده است و می توانید کل فرآیند را در پنج دقیقه انجام دهید. گزینه‌های تولید شده توسط هوش مصنوعی بسیار زیبا بودند.

شاید بخواهید برخی از تنظیمات رنگ یا سایر متغیرها را تغییر دهید. در این صورت، احتمالاً کمی بیشتر از پنج دقیقه طول می کشد، اما نتایج اولیه خوب به نظر می رسد که نیاز به صرف وقت زیادی نیست. جنبه خوب دیگر استفاده از Looka این است که آنها شما را مجبور به ایجاد حساب کاربری با آنها نمی کنند. 

قیمت های طراحی لوگو در Looka

لوگوی پایه: هزینه یکباره ۲۰ دلاری، نسخه کم کیفیت فایل لوگو را در اختیار شما قرار می دهد.

لوگوی پریمیوم: هزینه یکبار مصرف 65 دلار، چندین تصویر با وضوح بالاتر، تغییرات نامحدود، پشتیبانی فنی مادام العمر و مالکیت کامل را برای شما به ارمغان می آورد. این یکی از بهترین ابزارهای آنلاین طراحی لوگو محسوب می شود.

اشتراک کیت برند: 96 دلار در سال، کل «کیت برند» را باز می‌کند، که همراه با همه چیز از کارت‌های ویزیت گرفته تا بنرهای وبلاگ است.

اشتراک وب کیت برند: 192 دلار در سال، شامل کیت کامل برند می شود، اما علاوه بر آن، یک وب سایت برای کسب و کار خود نیز دریافت می کنید.

بهترین ابزارهای آنلاین طراحی لوگو

آرم ساز Designhill

Designhill طرح های منحصر به فرد و شهودی ارائه می دهد که لوگوی شما را بسیار آموزنده می کند. ابتدا سبک های طراحی به آن علاقه دارید را انتخاب نمایید. در مرحله بعد، سیستم آنها چندین قالب خاص تولید می کند. در یکی از بهترین ابزارهای آنلاین طراحی لوگو طرح مورد علاقه خود را ویرایش کنید تا یک لوگوی خیره کننده برای کسب و کار خود بسازید و هر چیزی را از طرح بندی گرفته تا نمادها تغییر دهید تا چهره برند عالی بسازید.

شما می توانید یک لوگو را با یک بار هزینه 20 دلاری دریافت کنید. این یک فایل آرم با وضوح پایه خواهد بود. برای وضوح بالاتر با نسخه های متمایز تر، آنها 65 دلار از شما دریافت می کنند. اگر شرکت بزرگ‌تری دارید و افزونه‌های بیشتری می‌خواهید، یک بسته 125 دلاری در سطح سازمانی دریافت کنید.

پیشنهاد مطالعه:برترین نرم افزارهای رایگان CRM

Hatchful

Shopify یک سازنده لوگو با کاربری آسان به نام Hatchful ارائه می دهد. Hatchful یک سازنده لوگو ساده از Shopify است. شما می توانید یک دسته از الگوها را تنها با چهار تا پنج کلیک بسازید. رابط کاربری خوب طراحی شده آن را به بهترین گزینه طراحی لوگو برای مبتدیان تبدیل می کند. برای شروع، فضای کسب و کار خود را انتخاب کنید، سپس مراحل زیر را در یکی از بهترین ابزارهای آنلاین طراحی لوگو دنبال کنید:

جایگاه خود را انتخاب کنید.

ظاهر خود را برگزینید.

نام سایت خود را وارد کنید.

محل استفاده از لوگو را به اشتراک بگذارید.

لوگوی منحصر به فرد خود را از یک لیست قالب چشمگیر انتخاب نمایید.

در صورت نیاز می توانید لوگوی خود را بیشتر ویرایش کنید. هر بسته لوگوی قابل دانلود حاوی تصاویری با وضوح های مختلف برای سایت شما و پروفایل های رسانه های اجتماعی شما خواهد بود. شما می توانید با استفاده از Shopify بدون هیچ هزینه ای یک لوگو ایجاد کنید. 

فقط در صورتی از شما هزینه دریافت می شود که تصمیم بگیرید یکی از الگوهای لوگوی ممتاز بهترین ابزارهای آنلاین طراحی لوگو را دریافت کنید.

بهترین ابزارهای آنلاین طراحی لوگو

Tailor Brands 

Tailor Brands یکی از بهترین ابزارهای سازنده لوگو را دارد. Tailor Brands یک ابزار برتر برای ایجاد لوگوهای زیبا است. این می تواند به شما کمک کند تا بفهمید بهترین سبک بصری برای کسب و کار شما چیست. نام کسب و کار خود را وارد کنید و کمی در مورد آن اضافه کنید. 

برای آسان‌تر کردن کاردستی، می‌توانید نوع لوگو را انتخاب کنید (مبتنی بر آیکون، بر اساس نام یا بر اساس اولیه). چند فونت را انتخاب کنید، و تعدادی آرم دریافت خواهید کرد. در اینجا چند الگو وجود دارد تا به شما ایده دهد که طراحی لوگو در پلتفرم های مختلف چگونه به نظر می رسد.

آنها بر اساس ویژگی هایی که شما نیاز دارید، چهار برنامه قیمت گذاری سالانه دارند. قیمت های نشان داده شده هزینه ماهانه است.

Basic : 3.99دلار در ماه، فایل لوگوی با وضوح بالا را در اختیار شما قرار می دهد. کاربران بسته اصلی می توانند از ابزار تغییر اندازه لوگو، ابزار واترمارک یکی از بهترین ابزارهای آنلاین طراحی لوگو استفاده کنند و با مالکیت کامل ارائه می شود.

استاندارد: 5.99 دلار در ماه، برای کسانی که می خواهند علاوه بر لوگوی وب سایت، کارت ویزیت ایجاد کنند. شما به 500000 آیکون و تصویر برای ایجاد محتوای گرافیکی عالی دسترسی خواهید داشت.

Premium : 12.99دلار در ماه، به طور خاص برای کسانی که عاشق بازاریابی رسانه های اجتماعی هستند طراحی شده است. زیرا شما ابزارهای رسانه های اجتماعی را برای تسهیل بازاریابی خود دریافت می کنید.

Elite  : 20.75 دلار در ماه، همه موارد فوق، به علاوه خدمات تشکیل LLC، انطباق سالانه، و پردازش سریع سفارش شما.

پیشنهاد مطالعه:ابزارهای هوش مصنوعی برای تقویت موسیقی

GraphicSprings

GraphicSprings یکی از بهترین ابزارهای آنلاین طراحی لوگو موجود است. GraphicSprings یک سازنده لوگو با رابط کاربری مشابه صفحه ساز است. تمام ویژگی های آن در نوار کناری سمت چپ است و می توانید هر شکل یا فرمی را برای لوگوی خود انتخاب کنید. شما آزادی کامل برای سفارشی کردن دارید.

اگر می خواهید کنترل بیشتری روی جزئیات داشته باشید، GraphicSprings برای شما مناسب است. علاوه بر این، اگر در مورد اصول طراحی برای ساخت یک لوگوی عالی مطمئن نیستید، می توانید برای انجام آن به فردی از تیم آنها پول بدهید. GraphicSprings چهار طرح قیمت گذاری مختلف طراحی لوگو دارد.

پایه : 19.99 دلار، اگر فقط می خواهید یک لوگوی سفارشی با وضوح بالا ایجاد کنید، اما فایل فقط در قالب JPG در دسترس خواهد بود.

استاندارد: 39.99 دلار، شما در هر زمان به ویرایش لوگو و وضوح سفارشی دسترسی خواهید داشت. همچنین فایل با فرمت PDF، PNG و JPG در دسترس خواهد بود. این یکی از بهترین ابزارهای آنلاین طراحی لوگو محسوب می شود.

حرفه ای: 99.99 دلار، این طرح حاوی افزونه های زیادی از جمله فایل های برداری و پوشش های رسانه های اجتماعی است.

پلاتین: 199.99 دلار، طراحی شده برای وب سایت های بزرگ. این با ویژگی های گرافیکی مانند الگوی ارائه مارک، در دسترس بودن فایل PSD، حفاظت گرافیکی و غیره بارگذاری شده است.

Squarespace Logo Maker

Squarespace یک ابزار عالی برای ساخت لوگو دارد. Squarespace Logo Maker گزینه خوبی برای یک لوگوی ساده است. با آزمایش نمونه‌های اولیه روی صفحه ویرایش، می‌توانید فوراً ببینید که لوگوی شما در یک کارت ویزیت، وب‌سایت یا تی‌شرت چگونه به نظر می‌رسد. از Squarespace برای یک لوگوی ساده و نرم استفاده کنید.

 Squarespace  یکی از بهترین ابزارهای آنلاین طراحی لوگو رایگان است. آنها از شما می خواهند که با آنها ثبت نام کنید تا بتوانید فایل های PNG لوگو را دانلود کنید. هنگامی که نام و ایمیل خود را ارائه کردید، می توانید وضوح خود را از 500 پیکسل تا 5000 پیکسل انتخاب کنید و سپس لوگوی رایگان خود را دانلود کنید.

بهترین ابزارهای آنلاین طراحی لوگو

Ucraft

Ucraft یکی از بهترین خدمات سازنده لوگو است که دانلود رایگان با وضوح بالا را ارائه می دهد. Ucraft دارای رابط کاربری بسیار ساده و استفاده نامحدود است. افزودن و حذف عناصر با این سازنده آسان تر از حد معمول است. همچنین، می توانید یک لوگو با وضوح بالا را به صورت رایگان دانلود کنید.

استفاده از سازنده لوگو رایگان است و می توانید نسخه 600 پیکسلی PNG را به صورت رایگان دانلود کنید. از طرف دیگر، می توانید ۷ دلار بپردازید و لوگوی خود را به عنوان یک فایل SVG با وضوح بالا دانلود کنید.

Logo Garden

Logo Garden یکی از بهترین ابزارهای آنلاین طراحی لوگو برای ساخت یک لوگوی زیبا و ابتدایی است. Logo Garden یک رابط کاربری بسیار ابتدایی دارد. سفارشی سازی محدودی دارد، اما برای ایجاد یک لوگوی اساسی عالی است. همچنین یک مکان عالی برای آزمایش ترکیب های مختلف هنگام کشف طرح درست لوگوی خود است.

Logo Garden یک سازنده لوگو رایگان است که در بین هر طاقچه ای محبوب است. شما می توانید با 0 دلار به این ابزار دسترسی داشته باشید.

 Logo Genie

Logo Genie یکی از بهترین ابزارهای سازنده لوگو را برای کسانی که به دنبال طراحی لوگوی مینیمالیستی هستند ارائه می دهد. اگر می خواهید ظاهری مینیمالیستی داشته باشید، Logo Genie ممکن است بهترین سازنده لوگو برای شما باشد. هنگامی که جزئیات مربوط به شرکت خود را رها کنید، طرح های بالقوه لوگو را در اختیار شما قرار می دهد.

شما می توانید با استفاده از Logo Genie با 24.90 دلار یک لوگوی حرفه ای ایجاد کنید. آنها همچنین مجموعه‌ای از افزونه‌های اختیاری را ارائه می‌دهند که هر کدام با هزینه اضافی. به عنوان مثال، تغییرات نامحدود در طراحی لوگو شما 6 دلار اضافی هزینه خواهد داشت، در حالی که فرمت های برداری 12 دلار دیگر برای شما هزینه خواهند داشت. 

می توانید برای استفاده از این ابزارها به عنوان یکی از بهترین ابزارهای آنلاین طراحی لوگو برای ساخت لوگو اختصاصی خود استفاده کنید. برای پرداخت این ابزارها از طریق 20پیمنت اقدام کنید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد