شرکت هواپیمایی پگاسوس ایرلاینز

شرکت هواپیمایی پگاسوس ایرلاینز

توسط : تیم محتوا
1,256

شرکت هواپیمایی پگاسوس ایرلاینز، یک کمپانی ترکیه ای است که قیمت های مناسبی را برای خدمات حمل و نقل در نظر گرفته و شبکه پروازی گسترده ای را برای مسافران خود فراهم کرده است. می توانید به سادگی برای بلیط هواپیما و خدمات حمل و نقل باری، از خدمات این شرکت بهره مند شوید. برای کسب راهنمایی های بیشتر، با کارشناسان 20پیمنت در ارتباط باشید.

خطوط هوایی پگاسوس

خطوط هوایی پگاسوس در سال 1990 به عنوان یک شرکت هواپیمایی چارتر تأسیس شد. پس از آن توسط هلدینگ ESAS در سال 2005 خریداری گردید و مجدداً به عنوان یک شرکت هواپیمایی برنامه‌ریزی شده کم هزینه راه‌اندازی شد. 

پگاسوس به میهمانان خود پروازهای کم هزینه و دقیقی را ارائه می دهد که با جدیدترین هواپیماها به عنوان اولین و پیشروترین شرکت هواپیمایی ارزان قیمت ترکیه و یکی از پیشروهای هوانوردی منطقه انجام می شود. پگاسوس دارای یک شبکه رو به رشد از 126 مقصد، از جمله 36 مقصد در ترکیه و 90 مقصد بین المللی در 47 کشور در سراسر اروپا، روسیه و قفقاز، خاورمیانه، شمال آفریقا و آسیا است.

می توان گفت، ناوگان 93 هواپیمایی شرکت هواپیمایی پگاسوس ایرلاینز، جوان‌ترین هواپیمای ترکیه و یکی از جوان‌ترین هواپیماهای LCC است. خطوط هوایی پگاسوس عملیات و فعالیت های خود را با رویکرد "محیط زیست پایدار" مدیریت می کند. 

به عنوان بخشی از این امر، پگاسوس به تغییر ناوگان خود با افزودن هواپیماهای جوان تر و سازگار با محیط زیست از سفارش 100 فروند هواپیمای ایرباس نئو که در سال 2012 عرضه شد، ادامه می دهد.

شرکت هواپیمایی پگاسوس ایرلاینز

بررسی خطوط هوایی پگاسوس

آیا به دنبال پروازی با قیمت های در دسترس و شرایط خوب هستید و قصد دارید بلیط خود را در هواپیمایی پگاسوس رزرو کنید اما اطلاعات زیادی درباره این شرکت هواپیمایی ندارید؟ این بررسی خطوط هوایی پگاسوس به شما کمک می کند تا بدانید که از نظر خدمات، خط مشی ها و نظرات مشتریان چه انتظاراتی باید داشته باشید.

بررسی خطوط هوایی پگاسوس - خرید بلیط و ورود

خرید بلیط در شرکت هواپیمایی پگاسوس ایرلاینز بسیار آسان است. وب سایت شرکت، Flypgs.com، برای خرید بلیط هواپیما پگاسوس است. این پلتفرم‌ها به مسافران این امکان را می‌دهند که پروازها را رزرو کنند و بعداً با استفاده از اطلاعات شخصی خود بلیط الکترونیکی را به صورت امن خریداری نمایند.

علاوه بر این، رزرو پرواز با پگاسوس را می توان از طریق نمایندگی ها انجام داد. در این خصوص می توانید با کمک کارشناسان 20پیمنت، بلیط خود را رزرو کنید. برای کمک به مسافران جهت استفاده حداکثری از سفرهای خود، این شرکت هواپیمایی برنامه بسته هوشمند پرواز پگاسوس را ایجاد کرد تا پرواز را آسان و مقرون به صرفه کند و مطابق با ترجیحات و بودجه های مختلف سفر باشد.

پیشنهاد مطالعه:12 بهترین پلتفرم و نرم افزار جلسات مجازی

بسته های پروازی مختلف

می‌توانید بسته‌های پروازی مختلفی مانند Basic، Essentials، Advantage یا Business Flex را انتخاب کنید یا در صورت نیاز خدمات اضافی را به پرواز خود اضافه کنید. با انتخاب یکی از گزینه‌های بسته هوشمند که برای شما مناسب‌تر است، می‌توانید از مزایای اضافی همراه با آن بهره‌مند شوید، تجربه پرواز خود را بهبود بخشیده و گزینه صدور مجدد یا لغو برنامه‌های خود را در صورت شرایط پیش‌بینی نشده حفظ کنید.

رزرو آنلاین پرواز از شرکت هواپیمایی پگاسوس ایرلاینز

برای رزرو آنلاین پرواز از شرکت هواپیمایی پگاسوس ایرلاینز می توانید در این دو دسته بندی اقدام کنید: 

پروازهای داخلی: مسافران می توانند 72 ساعت تا 1 ساعت قبل از زمان برنامه ریزی شده پرواز را به صورت آنلاین بررسی کنند.

پروازهای بین المللی: مسافران می توانند 72 ساعت تا 24 ساعت قبل از زمان برنامه ریزی شده پرواز را به صورت آنلاین بررسی کنند.

شما می‌توانید با وارد کردن کد رزرو (PNR) و نام خانوادگی خود در قسمت تعیین‌شده «Check-in» در وب‌سایت شرکت هواپیمایی، قبل از پرواز، فرآیند پذیرش آنلاین را تکمیل کنید. پس از ورود، می‌توانید کارت پرواز تلفن همراه را دانلود کنید یا یک نسخه کاغذی چاپ کنید.

شرکت هواپیمایی پگاسوس ایرلاینز

تجربه فرودگاهی

برای جلوگیری از بروز مشکل در پروازهای خود و اطمینان از اینکه زمان کافی برای تکمیل تمام مراحل ورود به موقع خود دارید، حداقل دو ساعت قبل از زمان برخاستن در پروازهای داخلی و سه ساعت قبل از زمان پرواز خود در فرودگاه حضور داشته باشید. 

پروازهای داخلی پگاسوس 45 دقیقه قبل از حرکت و برای پروازهای بین المللی پگاسوس 60 دقیقه قبل از حرکت بسته می شوند. اگر مسافری هستید که به دنبال پذیرش سریع‌تر هستید، شرکت هواپیمایی پگاسوس ایرلاینز کیوسک‌های خدماتی را ارائه می‌کند که به مدت 20 ساعت باز هستند و می‌توانند به شما کمک کنند تا مراحل ورود و خروج خود را برای پروازهای خروج و برگشت، آسان‌تر و سریع‌تر از قبل انجام دهید

همچنین می توانید از کیوسک های پگاسوس در ترکیه برای بازیابی بلیط های الکترونیکی و اسناد سفر خریداری شده از طریق آژانس ها، مراکز تماس یا وب سایت خطوط هوایی استفاده کنید. همچنین توجه داشته باشید که اگر در مدت زمان ذکر شده مراحل تحویل چمدان هواپیمای پگاسوس را انجام ندهید، از سوار شدن به پرواز مربوطه خودداری خواهد شد.

پیشنهاد مطالعه:خرید دامنه از NameSilo

فضای داخلی هواپیماهای پگاسوس

مسافران هواپیمای پگاسوس ایرلاینز بررسی خوبی برای فضای داخلی هواپیما ارائه می دهند و می گویند که از اینکه آن را تمیز و در شرایط خوبی می بینند خوشحال هستند. در مقایسه با اکثر شرکت‌های هواپیمایی ارزان‌قیمت، شرکت هواپیمایی پگاسوس ایرلاینز، صندلی‌های چرمی راحت با فضای پای کافی، عملکرد خوابیدن و یک جیب صندلی برای مجله را ارائه می‌دهد.

به طور کلی، راحتی صندلی، فاصله مناسب صندلی، دمای کابین، گزینه‌های ناهار خوری داخل هواپیما، در دسترس بودن پریز برق و دسترسی به اینترنت همه عواملی هستند که هنگام پرواز با خطوط هوایی پگاسوس باید در نظر گرفته شوند.

تمام ناوگان هواپیمایی پگاسوس از 93 هواپیما دارای پیکربندی داخلی تک کلاس هستند. با این حال، همانطور که از یک شرکت هواپیمایی کم هزینه انتظار می رود، کابین ممکن است خسته کننده باشد. ضمن آنکه "کافه پرواز" غذا و نوشیدنی را با منو برای پروازهای داخلی و خارجی می فروشد.

پگاسوس به دنبال معرفی سرگرمی در پرواز و شارژ هدفون است، زیرا در حال حاضر تنها تعداد کمی از آنها دارای صفحه نمایش هایی هستند که نقشه پیشرفت پرواز توسط کامپیوتر را نشان می دهد.

سایر خدمات حین پرواز در هواپیما

مجله Pegasus مجله شرکت هواپیمایی پگاسوس ایرلاینز است که سفر، سبک زندگی و پیشنهادات هواپیمایی را برای مسافران در طول پرواز ارائه می کند. 

شرکت هواپیمایی پگاسوس ایرلاینز

فضای صندلی

بسته به ترجیحات و بلیط هواپیما شما می توانید شرایط مختلفی را برای اقامت در صندلی داشته باشید. اگر می‌خواهید صندلی‌های بهتر با فضای پای بیشتر داشته باشید، می‌توانید یکی از بسته‌های هوشمند پرواز پگاسوس را انتخاب کنید یا می‌توانید هنگام رزرو پرواز، صندلی خود را خریداری کنید. 

خدمات انتخاب صندلی در پگاسوس در رتبه بندی غیر گران قیمت قرار می گیرد و از 7,99 دلار شروع می شود. بهترین صندلی های هواپیما شامل: 

در کلاس اکونومی: در این رده جایی است که می توانید بیشترین گزینه ها را برای فضای پا و دراز کشیدن و در عین حال مقرون به صرفه ترین بلیط هواپیما پیدا کنید.

در کلاس تجاری: بهترین انتخاب شما اگر می خواهید فضای صندلی بزرگتر از آنچه کلاس اقتصادی ارائه می دهد داشته باشید.

به یاد داشته باشید که در دسترس بودن صندلی پرواز پگاسوس تضمین نمی شود، زیرا صندلی های هواپیما محدود است و بر اساس اولویت تعیین می شود. همچنین اگر صندلی های مورد نظر خود را در دسترس ندارید، بعداً نمی توانید آن ها را خریداری کنید، بنابراین بهتر است به موقع بلیط خود را در شرکت هواپیمایی پگاسوس ایرلاینز رزرو کنید.

بررسی خدمات خطوط هوایی پگاسوس 

نظرات خطوط هوایی پگاسوس در مورد مهمانداران و خدمات داخل هواپیما از مسافرانی که با خطوط هوایی پگاسوس سفر کرده‌اند متفاوت است. برخی می گویند خدمه کابین بسیار خوب و صمیمی بودند، در حالی که سایر مسافران از آموزش ضعیف کارکنان کابین شکایت دارند.

یکی از نکات مهم در ارائه خدمات این است که خطوط هوایی هرگز غذای رایگان برای مسافران خود سرو نمی کنند، اما می توانید نوشیدنی، تنقلات یا منوهای ویژه خود را در منوی کافه پگاسوس خریداری کنید. پگاسوس وعده انتخاب گسترده ای از گزینه ها و قیمت های عالی را می دهد. 

علاوه بر این، شرکت هواپیمایی مسافران را تشویق می کند حتی قبل از پرواز برای قیمت های بهتر با تخفیف 20 درصدی برای تمام وعده های غذایی، سفارش خود را ثبت کنند. علاوه بر این، آنها به انتخاب گسترده تری نسبت به هنگام پرواز و یک گزینه خدمات اولویت دار دسترسی دارند.

اگر در مورد کیفیت غذا در پروازهای شرکت هواپیمایی پگاسوس ایرلاینز کنجکاو هستید، اکثر مسافران آن می گویند که دیدن چنین غذاهای باکیفیتی که توسط یک شرکت هواپیمایی ارزان قیمت سرو می شود، قابل توجه است.

خطوط هوایی پگاسوس یکی از گسترده‌ترین منوهای پیش‌سفارش غذا را در میان شرکت‌های هواپیمایی ارزان‌قیمت با 26 گزینه مختلف دارد. آنها با همکاری با یکی از بهترین کترینگ های داخل هواپیما در صنعت، Do&Co، به محصولی با کیفیت استثنایی دست یافتند. در مقایسه با پیشنهادات مشابه در سایر خطوط هوایی، وعده های غذایی آنها ارزش بسیار خوبی دارد.

پیشنهاد مطالعه:خرید سرور از MVPS.net

کلاس تجاری خطوط هوایی پگاسوس

آخرین برنامه راه‌اندازی شده توسط پگاسوس پرواز هوشمند، Business Flex است که برای اطمینان از راحت‌تر و انعطاف‌پذیری سفر ایجاد شده است. این یک کلاس تجاری واقعی نیست، بلکه یک ارتقاء با امتیازات اضافی خواهد بود که برخی از آنها شبیه به تجربه کلاس تجاری است.

مزایای Pegasus Business Flex شرکت هواپیمایی پگاسوس ایرلاینز عبارتند از:

•    امکان تغییر یا کنسل کردن بلیت ها بدون هزینه، تا 2 ساعت قبل از پرواز برنامه ریزی شده، از شما در برابر مشکلات غیرمنتظره محافظت می کند.

•    15 کیلوگرم چمدان چک شده رایگان در پروازهای داخلی ترکیه و 20 کیلوگرم در کلیه خدمات بین المللی

•    12 کیلوگرم مجاز بار کابینی رایگان

•    انتخاب صندلی (از جمله صندلی هایی با فضای پا اضافی)

•    تا 50 درصد تخفیف در انواع دیگر خدمات مرتبط با سفر

گزینه Business Flex را می توان به گزینه های موجود بلیط اضافه کرد، از جمله Basic یک قطعه چمدان کابین تا 8 کیلوگرم،Essentials  شامل کمک هزینه چمدان چک شده و مزیت انتخاب صندلی. هنگامی که از شرکت هواپیمایی پگاسوس ایرلاینز خواسته شد تا پرواز پگاسوس را بررسی کند، اکثر مسافران گفتند که Business Flex قطعاً ارزش کمی هزینه اضافی را دارد.

شرکت هواپیمایی پگاسوس ایرلاینز

اختلالات پرواز

اگر با پگاسوس ایرلاین رزرو کرده اید، باید بدانید که گاهی اوقات پروازهای ایرلاین لغو می شوند یا 3 ساعت یا بیشتر تاخیر دارند. اختلالات پرواز، مانند تاخیر و کنسلی، اتفاقات رایجی هستند که مسافران را با گزینه های کمی برای جبران مواجه می کند. 

با این حال، اگر با یک پرواز خطوط هوایی پگاسوس که از فرودگاه اتحادیه اروپا حرکت می کند، سفر می کنید، ممکن است واجد شرایط دریافت غرامت تاخیر پرواز طبق EC 261 باشید، حتی اگر ایرلاین منشاء اروپایی نداشته باشد.

پروازهایی که از فرودگاه اتحادیه اروپا خارج می‌شوند تحت این مقررات محافظت می‌شوند و به شما این امکان را می‌دهند که برای هر گونه ناراحتی ناشی از لغو، تأخیر یا رزرو بیش از حد، از خطوط هوایی پگاسوس غرامت لغو شده درخواست کنید.

باید بدانید که ممکن است واجد شرایط دریافت غرامت پرواز تاخیری یا لغو شده Pegasus تا سقف 600 یورو بسته به مسافت سفر پروازتان در شرکت هواپیمایی پگاسوس ایرلاینز باشید.

پیشنهاد مطالعه:خرید هاست از  pq.hosting

جمع بندی

بسیاری از بررسی‌های مسافران، این شرکت هواپیمایی را به خاطر هواپیمای باکیفیت، کارکنان کارآمد و دوستانه، قیمت‌های ارزان و پروازهای به‌موقع تحسین می‌کنند و می‌گویند که این برای یک شرکت ارزان‌قیمت بسیار خوب است.

در نتیجه، پگاسوس یک شرکت هواپیمایی ارزان قیمت است که خدمات عالی را با قیمت پایین ارائه می دهد. مسافران می توانند به لطف شبکه گسترده ای از مسیرها در سراسر اروپا، بدون دردسر توقف یا پروازهای متصل به مقصد مورد نظر خود برسند.

به طور کلی، شرکت هواپیمایی پگاسوس ایرلاینز تجربه رضایت بخشی را برای پروازهای کم هزینه ارائه می دهد و گزینه بسیار خوبی برای کسانی است که به دنبال پرواز با بودجه کم هستند. بنابراین، اگر به دنبال یک روش حمل و نقل مقرون به صرفه و بدون دردسر هستید، خطوط هوایی پگاسوس یک گزینه عالی است. با طیف گسترده ای از مقاصد و تخفیف های جذاب، مزایای پرواز با خطوط هوایی پگاسوس بیشتر از معایب آن است.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد