شرکت هواپیمایی بانکوک ایرلاین

شرکت هواپیمایی بانکوک ایرلاین

توسط : تیم محتوا
1,184

بانکوک ایرلاین اولین شرکت هواپیمایی خصوصی است که در تایلند تأسیس شده است و ریشه آن به سال 1968 باز می گردد. این شرکت پروازهای داخلی تقریباً تمام مقاصد اصلی در تایلند را ارائه می دهد و به صورت بین المللی به هنگ کنگ، میانمار، لائوس، بنگلادش، مالدیو، کامبوج، مالزی، سنگاپور، هند پرواز می کند. می توانید از شرکت هواپیمایی بانکوک ایرلاین، برای خرید بلیط خود اقدام کنید.

پرواز با بانکوک ایرلاین

بیشتر جهان امروز تحت سلطه شرکت های قدیمی و کم هزینه هواپیمایی است. در برخی از مسیرهای داخل تایلند، شرکت هواپیمایی بوتیک بانکوک ایرویز، انحصار کامل خدمات آنها را دارد. این یکی از شرکت های با کیفیت هواپیمایی است که پروازهای راحتی را به مقاصد گردشگری در نقاط مختلف جهان دارد. 

می توانید پروازهای این شرکت را در 30 مقصد توریستی در 11 کشور دنبال کنید. کشورهایی مانند چین، مالزی، تایلند و سنگاپور، از جمله مقاصد پرطرفدار در این شرکت هواپیمایی هستند. به سادگی با انتخاب تور هند، تور مالزی و دیگر کشورهای توریستی، این امکان را دارید تا با قیمتی مناسب به این کشورها سفر کنید و خدماتی مناسب از این خطوط هوایی دریافت نمایید.

ضمن آنکه شرکت هواپیمایی بانکوک ایرلاین، با بسیاری از خطوط هوایی پر تردد مانند خطوط هوایی چین، خط هوایی امارات، مالزی ایرلاین یا هواپیمایی قطر قرارداد دارد تا بتواند خدمات پرواز با کیفیتی را به مسافران خود ارائه دهد. 

پیشنهاد مطالعه:12 بهترین پلتفرم و نرم افزار جلسات مجازی

تاریخچه بانکوک ایرلاین

بانکوک ایرلاین در سال 1968 تأسیس شد و ناوگان متشکل از ایرباس A319، جت های A320 و هواپیماهای ATR 72600  را اداره می کند. آنها در اطراف یک هاب در فرودگاه سووارنابومی بانکوک مستقر هستند که بسیاری از مقاصد را در سراسر تایلند و همچنین به عنوان تغذیه کننده به خطوط هوایی بین المللی متصل می کند؛ در حالی که هیچ اتحاد هواپیمایی وجود ندارد. 

به عنوان مثال، فردی که از لندن به کو سامویی پرواز می کند، بریتیش ایرویز با یک پرواز BA از لندن به بانکوک و سپس بانکوک به سامویی در بانکوک ایرلاین، یک بلیط اتصال کامل به افراد می فروشد. شرکت هواپیمایی بانکوک ایرلاین این نوع ترتیبات را با بسیاری از خطوط هوایی از جمله EVA Air، قطر ایرویز، مالزی ایرلاینز، ایرفرانس KLM  و غیره دارد. این یک تجارت پرسود برای بانکوک ایرلاین و راحتی برای مسافران بین المللی برای دسترسی به مکان های دورتر است.

شرکت هواپیمایی بانکوک ایرلاین

مزایای منحصر به فرد

اگرچه در مسیرهایی که توسط خطوط هوایی دیگر نیز انجام می شود، بانکوک ایرلاین می تواند کمی گران تر باشد، اما در تمام بلیط های آنها چمدان رایگان در سطح مناسب 20 کیلوگرم ارائه می شود. این یک تمایز بزرگ است و به محض تعیین هزینه کل پرواز کامل، هزینه کرایه ‌های آن‌ ها را واقعاً مشابه هزینه ‌های خطوط پرواز کم‌ هزینه می‌ کند. 

به طور مشابه، شرکت هواپیمایی بانکوک ایرلاین دارای یک سالن استراحت است که در فرودگاه Suvarnabhumi  برای همه مسافران باز است. در اینجا می‌توانید یک لقمه کوچک برای خوردن و نوشیدنی‌های غیرالکلی رایگان دریافت کنید، چیزی که قبل از پرواز با بانکوک ایرلاین بسیار دلچسب خواهد بود.

اگر از ایستگاه‌هایی مانند سامویی پرواز می‌کردید، این ایرلاین نقطه ای را ارائه می‌کرد که میزبان نوشیدنی‌های رایگان و میان‌وعده‌های کوچک بود. همچنین یک سالن پرمیوم که فقط برای مشتریان منتخب و دارندگان کارت اولویت در دسترس بود.

پیشنهاد مطالعه:خرید سرور از MVPS.net

ناوگان‌ های شرکت هواپیمایی بانکوک ایرلاین

ناوگان‌ های شرکت هواپیمایی بانکوک ایرلاین، شامل Airbus A319-100، Airbus A320-200 و ATR 72-600 می شود. نکته مهمی که در این خصوص وجود دارد این است که این ناوگان، در میان انواع شرکت های هواپیمایی مسافربری، دارای کیفیت و ایمنی بالایی است. 

امروزه شرکت های معتبر، از ناوگان های سفری راحتی استفاده می کنند که سطح کیفی بالایی دارد. زیرا راحتی مسافران از مهم ترین نکات در شرکت های هواپیمایی محسوب می شود. این شرکت با خرید بهترین ناوگان ها در تلاش است تا بالاترین سطح رضایت مندی مشتریان را کسب کند.

ناوگان ایرباس A319-100

بانکوک ایرلاین در سال 2023 دارای 13 فروند هواپیمای ایرباس A319-100 که ظرفیت مسافر آن نیز 144 نفر در هر سفر خواهد بود.

شرکت هواپیمایی بانکوک ایرلاین

هواپیماهای ATR 72-600

در میان ناوگان شرکت هواپیمایی بانکوک ایرلاین، هواپیماهای کوچک ATR 72-600  وجود دارد که ظرفیت 70 نفر را در خود داشته و به عنوان خطوط هوایی داخلی در تایلند مورد استفاده قرار می گیرد. 13فروند از این هواپیماهای با کیفیت و ایمن، در خطوط هوایی بانکوک ایرلاین در حال پرواز هستند. 

پیشنهاد مطالعه:خرید هاست از  pq.hosting

هواپیماهای Airbus A320-200

از دیگر هواپیماهایی که توسط بانکوک ایرلاین خریداری شده است، ناوگان Airbus A320-200 خواهد بود که می تواند در هر سفر 162 نفر را جابجا کند. شمارش این هواپیما در میان ناوگان هوایی بانکوک ایرلاین به تعداد 9 فروند می باشد.

شرکت هواپیمایی بانکوک ایرلاین

آیا باید با بانکوک ایرلاین پرواز کنید؟

فرودگاه سامویی شهر بانکوک است. شرکت هواپیمایی بانکوک ایرلاین ، در حال حاضر، تنها ایرلاینی است که با هر هواپیمای حامل رنگ سفید با آرم الهام گرفته از شعله به فرودگاه خدمات رسانی می کند. در این خطوط هوایی، گاهی اوقات پروازها ممکن است گران باشند، به خصوص به سامویی که در آن پروازها غالب هستند، اما احساس می کنیم که ارزش آن را برای تجربه همه جانبه و عالی دارد. 

در صورتی که به دنبال تورهای مهیج و پروازهایی با کلاس بالا هستید می توانید از این شرکت هواپیمایی بلیط خود را رزرو یا تهیه کنید. خدمات این شرکت در سطح جهانی بوده و توانسته است رضایت مندی مسافران خود را در تمامی سفرها کسب کند. برای خرید بلیط از این سایت، می توانید از خدمات 20پیمنت بهره مند شوید.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد