شارژ اکانت LightNode

شارژ اکانت LightNode

توسط : تیم محتوا
1,396

LightNode   به عنوان سرویس رایانش ابری شناخته می شود که با انعطاف‌پذیری مناسبی همراه است و به عنوان برنامه ای مقیاس پذیر در نظر گرفته می شود. استفاده از این برنامه می تواند در کاهش هزینه ها کمک کرده و کسب و کار شما را بهبود بخشد. می توانید به راحتی برای خرید اکانت آن از طریق 20پیمنت اقدام کنید. همچنین برای شارژ اکانت LightNode، کارشناسان 20پیمنت شما را یاری می کنند.

شارژ اکانت LightNode

خرید اکانت سرویس LightNode

هنگامی که اکانت سرویس LightNode را می خرید و برای شارژ آن اقدام می کنید، امکانات زیادی را در اختیار خواهید داشت که از آن جمله بهره مندی از هاستینگ، سرویس ابری، خدمات متنوع IT و سرورهای مجازی را می توان نام برد و با بهترین شرایط و هزینه های مناسب در اختیار داشت.

20پیمنت برای ساخت اکانت شما و شارژ آن، خدمات ارزشمندی را ارائه خواهد کرد. برای شارژ اکانت جدید باید مبلغ 15 دلار بپردازید. ضمن آنکه برای شارژ اکانت LightNode قدیمی نیز مبلغ 10 دلار دریافت می شود. این مبالغ با را هنگام پرداخت با کارشناسان 20پیمنت چک کنید.

پیشنهاد مطالعه:خرید سرور از MVPS.net

مراحل خرید اکانت 

برای خرید اکانت و حساب LightNode باید ابتدا در سایت ثبت نام کرده و برای ساخت و شارژ اکانت درخواست خود را ثبت کنید. سپس اطلاعات خود را کامل کرده و پرداخت خرید یا شارژ اکانت را انجام دهید. اینکار در کوتاه ترین زمان انجام می شود و شما می توانید از قابلیت های آن بهره مند شوید.

کاربردهای  LightNode

می توان کاربردهای این حساب را در چهار گروه مختلف دسته بندی نمود. یکی از این دسته ها شامل انجمن و وبلاگ می شود. با شارژ اکانت LightNode، این امکان را دارید تا با استفاده از ساختار ابری جهانی ایمن جهت توسعه دهندگان، وبلاگ خود را به سرعت اجرایی کنید.

 نکته قابل توجه این است که این برنامه کاربردی، پشتیبانی لازم از وردپرس را دارد. بنابراین توسعه دهندگان می توانند به سادگی برای گسترش و بهبود کسب و کار خود از آن بهره مند شوند. شما می توانید با قیمت مناسبی که این پلتفرم در نظر دارد، پیکربندی منعطفی را ایجاد کرده و سایت های کاربردی قدرتمندی را با هزینه کمتر راه اندازی کنید و بدین ترتیب خود را از دیگران متمایز نمایید.

شارژ اکانت LightNode


نرم افزار و خدمات سرور 

با شارژ اکانت LightNode به عنوان سرور میزبان، این امکان وجود دارد تا برنامه های  SaaS را ارتقاء دهید و آن را با کمترین هزینه کاربرپسند کرده و کار با آن را ساده کنید. این را نیز باید اشاره کنیم که این برنامه قادر است تا با ایجاد زیرساخت های کاربردی برای بازی، امکانات قابل توجهی را در اختیار شما قرار دهد. می توانید به عنوان یک گیمر نیز، از این پلتفرم به عنوان سرور اختصاصی بازی بهره ببرید.

استفاده از ابزارهای کاربری لایت نود باعث می شود تا بتوانید به آنالیز کسب و کار خود پرداخته و روند رو به رشدی را برای آن برنامه ریزی کنید و به بهبود فعالیت های خود بپردازید.

ویژگی های لایت نود

در اینجا چند مورد از ویژگی های کاربردی لایت نود را که پس از شارژ اکانت LightNode در اختیار خواهید داشت، آورده ایم:

فایروال: با دسترسی رایگان کلود، می توانید زیرساخت خود را به راحتی محافظت کرده و خدمات مورد نیاز را در این پلتفرم مشخص نمایید.

اسنپ شات: این عکس‌ های فوری، به عنوان تصاویر درخواستی دیسک در برنامه لایت نود به شمار می آیند که به صورت نامحدود قابل نگهداری هستند. می توانید از این عکس های فوری برای ایجاد تصاویر جدید بهره ببرید.

مانیتور اطلاعات: به راحتی می توانید با مانیتورینگ داده ها، عملکردهای دلخواه را بررسی و مشاهده کنید. 

مدیریت فضای ذخیره‌ سازی: این امکان وجود دارد تا به سادگی فضای ذخیره سازی را متناسب با کسب و کار خود تغییر دهید.

تبلیغاتی: تازه واردها مبلغ تصادفی تا 20 دلار برای شارژ دریافت می کنند.

روش صورتحساب: پرداخت ها در هر ساعتی از روز امکان پذیر است.

پشتیبانی: پس از شارژ اکانت LightNode از cPanel VPS ارزان برخوردار خواهید بود. ضمن آنکه پشتیبانی از صورتحساب ساعتی ویندوز VPS را خواهید داشت.

هزینه: هزینه های سرور انتشار نخواهید داشت. شما می توانید در هر زمان درخواست خود را لغو کنید، هیچ قراردادی وجود ندارد.

همچنین زمان استفاده از این پلتفرم، بین یک تا دو دقیقه پس از خرید اکانت است. این برنامه دارای گواهی SSL رایگان خواهد بود. LightNode  را می توان به راحتی از طریق دستگاه های تلفن همراه و تبلت ها مدیریت کرد. LightNode بیش از 25 سایت VPS را در سراسر جهان ارائه می دهد. 

این یک تولید کننده سرور ابری با کیفیت بالا است که عملکرد بالایی را ارائه می دهد. روش های پرداخت شامل پرداخت های ماهانه و پرداخت های ساعتی است. این پلتفرم بهترین VPS را با cPanel ارائه می دهد تا به سادگی با شارژ اکانت LightNode  بتوانید از خدمات ارزشمند این پلتفرم بهره مند شوید.

پیشنهاد مطالعه:شرکت هواپیمایی بانکوک ایرلاین

طرح ها و قیمت هاست لایت نود VPS

CPU

Memory

SSD storage

Price

1

2GB SSD

50GB SSD

$7.7/month

2

4GB SSD

50GB SSD

$13.7/month

4

8GB SSD

50GB SSD

$26.7/month

8

16GB SSD

50GB SSD

$50.7/month

16

32GB SSD

50GB SSD

$98.7/month

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خرید و شارژ اکانت LightNode

برای خرید و شارژ اکانت خود در LightNode، می توانید از خدمات 20پیمنت بهره مند شوید.

برچسـب هـا : سایر ، شارژ اکانت LightNode
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد