نتایج جستجو
10  بهترین استراتژی آموزش زبان
مقالات
توسط : تیم محتوا

بهترین مربیان زبان به طور معمول به استراتژی های تدریس به شکلی خلاقانه و نوآورانه اعتقاد داشته و به آن عمل می کنند. آن‌ها دائماً استراتژی‌های جدید آموزش زبان را امتحان می‌کنند تا دانش‌آموزان خود را درگیر کنند و فعالیت‌های یادگیری زبان جدید

معرفی سایت Busuu برنامه آموزش زبان آنلاین
مقالات
توسط : تیم محتوا

سایت Busuu برنامه آموزش زبان آنلاین است که مجموعه ای از زبانها را داشته و تمامی موارد در آن از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. این یک نرم افزار حرفه ای است که به صورت رایگان و اشتراک پریمیوم بوده و می توانید متناسب با نیاز خود، از این روش ها استفاده کنید.

کسب درآمد ارزی از سایت های فریلنسری آموزش زبان
مقالات
توسط : تیم محتوا

در صورتی که مدرس زبان هستید و در کار خود تسلط کافی دارید، می توانید کسب درآمد ارزی از سایت های فریلنسری آموزش زبان را تجربه کنید. البته این روشی است که امروزه با توجه به نوسانات ایجاد شده در ارز ، می تواند یک درمدزایی عالی برای مدرسان باشد. 

معرفی سایت italki آموزش زبان و کسب درآمد ارزی
مقالات
توسط : تیم خبری

سایت italki ، وب سایتی است که در آن آموزش زبان صورت می گیرد و مدرسین می توانند با کمک این سایت به آموزش زبان های متفاوتی به شکل فریلنسری اقدام نمایند . اکنون اعضای این سایت ارزشمند به حدود سه میلیون نفر رسیده است که به طور معمول اعضای آن ها با هدف آموزش زبان از یک فرد وارد این سایت شده اند .