نتایج جستجو
نحوه دریافت ویزای تجاری در کانادا
مقالات
توسط : تیم محتوا

به همین دلیل، دولت مسیرهای مختلفی برای ویزای تجاری کانادا ایجاد کرده است که از طریق آن افراد خارجی می توانند اقامت دائم کانادا را کسب کنند. در این صفحه، تمام اطلاعات به روز در مورد برنامه های ویزای بیزینس کانادا، الزامات، هزینه ها، نحوه درخواست، زمان پردازش و موارد دیگر را خواهید آموخت.

نحوه دریافت ویزای هند
مقالات
توسط : تیم محتوا

باید از یک سند مسافرتی معتبر بین المللی در قالب گذرنامه ملی با ویزای معتبر اخذ شده از نمایندگی ها در خارج از کشور برخوردار باشند. از همه متقاضیان ویزای فردی درخواست می شود تا از طریق لینک برنامه آنلاین برای دریافت ویزای هند اقدام کرده و درخواست دهند.

نحوه دریافت ویزای استرالیا
اخبار
توسط : تیم محتوا

قبل از آمدن به استرالیا داشتن ویزای مناسب و دریافت ویزای استرالیا بسیار مهم است. ویزای مناسب برای شما به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله اینکه شما برای تحصیل یا کار به استرالیا نقل مکان کرده اید یا ملیت شما چیست و چه مدت قصد اقامت در استرالیا را دارید

دریافت ویزای تحصیلی نروژ
مقالات
توسط : تیم محتوا

هر دانشجوی بین المللی که قصد تحصیل در نروژ را در یک دوره طولانی مدت دارد، باید برای ویزای تحصیلی نروژ اقدام کند. اگر به فکر تحصیل در خارج از کشور در پادشاهی نروژ هستید، باید در مورد گزینه های دانشگاهی و چگونگی دریافت ویزای تحصیل برای این کشور اطلاعات لازم را داشته باشید

نحوه دریافت ویزای تاجیکستان
مقالات
توسط : تیم محتوا

با این حال،  فقط برای ملیت های خاصی در دسترس است. در حال حاضر، هفتاد ملیت، واجد شرایط دریافت ویزای تاجیکستان هستند که می توانند ویزای خود را در هنگام ورود به تاجیکستان بگیرند. 

نحوه دریافت ویزای آمریکا و پرداخت هزینه سفارت آمریکا
مقالات
توسط : تیم محتوا

برای کسانی که می خواهند از طریق ویزای غیر مهاجرتی از قبیل، ویزای دانشجویی و ویزای توریستی اقدام نمایند، لازم است که هزینه تعیین وقت سفارت آمریکا را پرداخت کرده و سپس می تواند برای دریافت ویزای آمریکا، وقت سفارت را برای زمانی که در نظر دارند، اخذ کنند.

انواع ویزای کانادا را بهتر بشناسید
مقالات
توسط : تیم مهاجرتی

مهاجرت به کانادا نیازمند اخذ یکی از انواع ویزای کانادا است. سیاست های جذب شهروند کانادا و شرایط ویژه آن باعث شده همچنان کانادا یکی از مقاصد محبوب ایرانی ها برای مهاجرت باشد. در این مقاله جامع با انواع ویزای کانادا ، پرداخت هزینه وقت سفارت کانادا و سایر شرایط آشنا می شوید.

14 گام تا دریافت ویزای مهارتی در استرالیا
مقالات
توسط : تیم محتوا

برای مهاجرت به استرالیا و دریافت ویزای مهارتی استرالیا باید 14 مرحله طی کنید. اولین گام تعیین وقت سفارت استرالیا و پرداخت هزینه وقت سفارت استرالیا می باشد. در این مطلب 14 گام گرفتن ویزای مهارتی استرالیا را توضیح داده ایم.