پرداخت ارزی آنلاین

پرداخت ارزی آنلاین

توسط : تیم محتوا پرداخت ارزی
1,621

موضوع مهمی که اکثر شما کاربران در دنیای گوگل دامنه پر تکراری از جستجو را به آن اختصاص داده بودید، عبارت پرداخت ارزی آنلاین بود. در همین راستا بر این امر کوشا شدیم، تا پروسه کامل این عبارت کاربردی را، جهت رفع نیاز تمامی متقاضیان و فعالان در این زمینه را شرح دهیم.

در اولین قدم از بررسی موضوع مورد نظر، بهتر است با مهمترین کلمه آن یعنی کلمه  "ارز" که معادل انگلیسی آن "currency" می باشد،  آشنا  شویم. کلمه ایی که کم و بیش به گوش همه ی ما خورده است، کلمه ایی که شاید مفهوم آن برای خیلی از افراد جالب باشد.

مفهوم ارز

مفهوم ارز یا currency چیست؟

به زبان خیلی ساده و خلاصه،  به  پول های خارجی  سایر کشورها غیر از پول داخلی « ارز » گفته می‌شود یا به هر نوع واحد پول خارجی به غیر از واحد پول داخلی هر کشور « ارز » گفته می شود. ارز ها می توانند به دو شکل ارائه شوند: ۱- ارز های فیزیکی ، ۲- ارز های الکترونیکی.

تعریف ارز فیزیکی :  به انواع پول های کاغذی وسکه ایی که هر روز بین ما جهت انواع معاملات خرید و فروش رد وبدل می شود، ارز فیزیکی گفته میشود.

تعریف ارز الکترونیکی :  به انواع امتیازات ارزشمندی که  در دنیای مجازی شبکه ایی مانند ترافیک شبکه کسب می شود، ارز الکترونیکی گفته می شود و برای صاحبین آن ها حکم پول نقد را دارد، چون می توانند از طریق مراکز فعال در این زمینه امتیازات کسب شده  را به انواع واحد های پولی تبدیل کنند. مانند نوع « بیت کوین ها » که می توانند به عنوان معروف ترین ارز الکترونیکی  باشند.

انواع واحد های ارزی در هر کشور:

- دلار آمریکا : USD (us - dollars)
- دلار استرالیا : AUD (australian dollars)
- دلار نیوزلند : NZD (dollars  new zealand)
- دلار کانادا : CAD (canadian dollars)
- پوند انگلیس : GBP ( british pound)
- یورو‌ :  EUR (euro)
- دلار سنگاپور: SGD (singaporean dollars)

قطعا خیلی از افراد با تمامی واحد های ارزی فوق آشنایی کامل دارند، و جهت مبادلات خرید و فروش انواع کالا ها یا خدمات از آنها استفاده کرده اند، اما مهم ترین نکته در این امر،  که موضوع مورد بحث ما هم می باشد، آشنایی و شناخت دقیق  شما کاربران عزیز با معتبر ترین و به روز ترین مرکز ارائه دهنده انواع پرداخت های ارزی آنلاین فوق می باشد.

پرداخت ارزی آنلاین

پرداخت ارزی آنلاین چیست؟

به هرگونه پرداخت هزینه ایی که شما به عنوان یک کاربر به صورت آنلاین برای کشورهای خارجی انجام دهید، پرداخت آنلاین ارزی گفته می شود. در دنیای امروزی بعضی اقشار جامعه از جمله افراد معمولی، صاحبین انواع کسب وکار، تاجران، انواع شرکت ها و سهامداران بین المللی، به صورت گسترده ایی نیازمند انواع خدمات پرداخت ارزی آنلاین هستند. ممکن است شما به عنوان هر کدام از افراد بالا با هر رتبه یا درجه ایی قادر به انجام این عمل باشید، اما با توجه به مشکلات اساسی که دراین زمینه وجود دارد، ازجمله انواع تحریم های موجود،  به شما پیشنهاد میکنیم که برای رفاه حال خود و با خیالی آسوده، انجام این عمل بسیار مهم را به امن ترین، معتبرتربن و باسابقه ترین مرکز بسپارید و از بروز مشکلات جبران ناپذیر این امر جلوگیری کنید.

انواع خدمات پرداخت ارزی آنلاین و اینترنتی:

* پرداخت هزینه ارزی آنلاین انواع خرید وفروش درسایت های خارجی. مانند: آمازون وeBay.

* پرداخت هزینه ارزی انواع فعالیت های دانشجویی در خارج از کشور. مانند: انواع آزمون های بین المللی ( TOEFL، GRE، IELTS ).

* پرداخت هزینه ارزی انواع بلیط های مسافرتی خارجی. مانند: بلیط هواپیما، قطار، اتوبوس.

* ایجاد‌ و صادر کردن انواع حساب های خارجی مانند : حساب پی پال، انواع مسترکارت (مسترکارت مجازی، مسترکارت هدیه فیزیکی، مسترکارت قابل شارژ) و ویزا کارت.

* پرداخت هزینه های ارزی آنلاین جهت ثبت و تمدید دامنه وهاست.

* پرداخت هزینه ثبت نام درانواع سایت های خارجی.

* پرداخت هزینه ارزی مهاجرتی. مانند: هزینه سفارت کانادا، سفارت انگلیس، سفارت استرالیا، سفارت آذربایجان و سایر کشور ها.

* پرداخت هزینه های ارزی آنلاین اپلیکیشن فی

* نقد کردن انواع درآمد های ارزی. مانند: سایت انوتو، یودمی و فری لنسری.

* خدمات ارزی انتقال پول مانند: انجام حواله پی پال، انجام حواله وسترن یونیون.

* پرداخت هزینه و رزو انواع هتل های خارجی، کنسرت های خارجی و مکان های تفریحی خارجی.

در صورتی که شما قصد انجام هر گونه پرداخت ارزی آنلاین، ازجمله موارد ضروری بالا را داشته باشید باید به دنبال درخشان ترین، امن ترین، با سابقه ترین مرکز پرداخت ارزی آنلاین در کشور باشید تا به دور از هرگونه دردسر در این امر مهم،  پرداخت های ارزی  خود را در کمترین و سریعترین زمان ممکن و با کمترین نرخ کارمزد انجام دهید.

پرداخت ارزی آنلاین 20 پیمنت

اگر در مرکز، شمال، جنوب، غرب، شرق کشور و یا حتی خارج از کشور نیازمند انواع خدمات پرداخت ارزی آنلاین بودید، نگران زمان و مکان خود نباشید، چون مرکز  پرداخت ارزی آنلاین 20 پیمنت تمام و کمال در زمینه پرداخت ارزی آنلاین فعالیتی چندین ساله دارد، ادعای این مرکز بر پایه سابقه مشتری مداری خویش است، مشتریان مطرح و شناخته شده ایی همچون مرکز خرید اینترنتی دیجی کالا، دانشگاه تهران، دانشگاه صنعتی شریف و سایر برند های مطرح دیگر.

ازجمله امتیازات مرکز پرداخت ارزی آنلاین 20 پیمنت به عنوان تنها مرکز انتخابی شما می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. تنها مرکز فعال، بدون نارضایتی مشتریان درمرکز پایتخت، سراسرکشور و خارج ازکشور.

2. تنها مرکز فعال ایران با مدیریت قوی، سازمان یافته و کادری مجرب، متخصص و اندیشمند در تمامی زمینه های خدمات پرداخت ارزی آنلاین .

3. تنها مرکز موجود در ایران که بدون محدودیت، درتمامی زمینه های پرداخت ارزی آنلاین فعالیت دارد، یعنی شما با مرکزی در ارتباط هستید که هرگونه پرداخت ارزی آنلاین مد نظرتان را می توانید به صورت تکی یا گروهی بدون داشتن کوچکترین دغدغه با موفقیت به سرانجام برسانید.

4. تنها مرکز فعال در زمینه پرداخت ارزی آنلاین دارای کمترین و حداقل نرخ کارمزد انواع خدمات پرداخت ارزی آنلاین، تیم پشتیبانی حرفه ایی به صورت 24 ساعته ودرهرهفت روزهفته، سریعترین زمان برای انجام انواع خدمات پرداخت ارزی اینترنتی، دارای نشان نماد الکترونیکی و نماد وزرات ارشاد  جهت اعتماد بیشتر به سایت بیست پیمنت.

5. تنها مرکز فعال دارای درگاه پرداخت امن ابنترنتی در زمینه پرداخت آنلاین ارزی، حساب های کاربری امن جهت نقل وانتقالات مبادلات ارزی شما در خارج از کشور.

پس اگر به دنبال سرعت، امنیت، حداقل کارمزد، سابقه درخشان، خیالی آسوده در زمینه انواع پرداخت های ارزی آنلاین هستید، به منوی خدمات سایت ما « https://www.20payment.com » مراجعه کنید و از خدمات شبانه روزی این مجموعه لذت ببرید. قطعا با مراجعه به سایت و انجام یک مورد از خدمات پرداخت ارزی آنلاین خود از مشتریان دائم این مرکز خواهید شد و از امتیازات ویژه این مرکز برای مشتریان ثابت، بهره مند خواهید شد.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد