معرفی سایت freepik

معرفی سایت freepik

توسط : تیم محتوا
2,653

دنیای گرافیک و طراحی ، بسیار وسیع بوده و سرشار از تنوع است. سایت freepik مرجع کاملی برای انواع طرح های گرافیکی با فرمت های مختلف می باشد. این سایت برای طراحانی که نیاز به فرمت های اولیه برای کار های خود دارند کاربرد دارد و استفاده می شود همچنین  برای افرادی که نیاز به فرمت های اماده دارند نیز بسیار مناسب است . از طرفی این سایت امکان کسب درآمد را برای طراحان فراهم آورده است. روش کار به این صورت که در سایت ثبت نام کرده و اقدام به بارگذاری طرح های خود می کنید و پس از تایید طرح های شما توسط کارشناسان freepik در سایت منتشر می گردد و شما کسب درآمد خواهید داشت.
شعار این سایت این است که "  به دنیای گرافیک ما بپیوندید و با خلاقیت های خود درآمد کسب کنید "
این سایت در الکسا رتبه بسیار بالای 100 در دنیا را دارد که نشان از بازدید بسیار بالای این سایت می باشد و طبق گزارشات کسب شده ، بیش از 40 میلیون بازدید در ماه دارد. بنابر این محل مناسبی برای عرضه طرح های شما می تواند باشد.

معرفی سایت freepik

چرا به یک طراح Freepik تبدیل شوید؟

1- محتوای برتر

خلاقیت و طرح های شما منحصرا به اعضای Premium سایت نمایش داده خواهد شد.

2- درآمد زیاد

هرچه طرح های بیشتری بارگذاری کنید ، درآمد بیشتری نیزکسب خواهید کرد ومبلغ پرداختی شما به ازای هر بار دانلود انجام می گیرد. هم چنین کسب درامد دلاری برای افراد در ایران بسیار به صرفه می باشد ولی سختی هایی در این مسیر وجود دارد که کارشناسان 20پیمنت شما را در این مسیر یاری  می رسانند. 20 پیمنت انواع خدمات ارزی را برای شما با بهترین کیفیت و دقت انجام می دهد.

پیشنهاد مطالعه: معرفی سایت Sketchfab

3- می توانید در خانه کار کنید و نیازی به حضور در محل کار نیست .

هیچ جدول زمانی یا مهلتی برای قرار دادن طرح وجود ندارد. مثلا می توانید در طول سال به جشن ها و رویدادها توجه کنید و با توجه به رویدادها طرح های خود را ارائه نمایید.

4- بازدید بالا

40 میلیون بازدید کننده هر ماه به وب سایت freepik می آیند. خلاقیت و طرح های شما در سراسر جهان دیده می شود و این می تواند توانمندی شما را به نمایش بگذارد تا از این فضای ارزشمند برای معرفی کارهای خود بهره ببرید .

5- توافق غیر انحصاری

محتوا و طرح های شما فقط به Freepik محدود نمی شود و مجبور نیستید فقط در  freepikآن ها را بارگذاری کنید و بفروشید، می توانید آن را در سایر سایت ها و محل های اشتراک گذاری دیگری نیز قرار دهید.

معرفی سایت freepik

نحوه ثبت نام و بارگذاری در سایت Freepik

بارگذاری منابع خود در پنل Freepik بسیار آسان است.
1- ایجاد یک حساب کاربری
2- بارگذاری
3- منتظر تصویب آنها باشید
4- شروع به کسب درآمد کنید

معرفی سایت freepik

سوالاتی که ممکن است در مورد سایت Freepik برای شما پیش بیاید

آیا طرح های من به صورت رایگان در دسترس همه خواهند بود؟

تمام طرح های آپلود شده ، فقط برای مشترکین در دسترس خواهند بود ، به این معنی که در گروه طرح های پولی اضافه می شوند و به صورت رایگان در دسترس نخواهند بود.

چرا Freepik برخی از طرح ها را به صورت رایگان توزیع می کند؟

Freepik تعداد زیادی از طراحان گرافیک مناسب را دارد که به صورت روزانه در حال ایجاد محتوای منحصر به فرد هستند. این منابع به دسته Freepik Selection اضافه شده و با اعتبار تصویر به Freepik ، به صورت رایگان بارگیری می شود. برای جلوگیری از دسترسی به این اعتبار و دسترسی به محتوای مشارکت کننده ، کاربران باید حق اشتراک داشته باشند.

پرداخت در هر مرحله چگونه محاسبه می شود؟
این نحوه عملکرد کمیسیون شما از حق اشتراک  ها می باشد.
در پایان هر روز ، ما کل هزینه اشتراک را محاسبه می کنیم و مبلغ اشتراک "در هر روز" را محاسبه می کنیم. سپس تعداد بارگیری ها را محاسبه می کنیم.
برای محاسبه قیمت "در هر تصویر" برای آن روز ، میانگین اشتراک روزانه با تعداد بارگیری ها تقسیم می شود. با توجه به محاسبات ما ، قیمت هر تصویر ممکن است به صورت روزانه تغییر کند.

پیشنهاد مطالعه: معرفی سایت Uffizio

آیا می توانم محتوا را بر اساس جشن هایی مانند کریسمس ، روز ولنتاین ، روز پدر و عید های مختلف ارسال کنم؟

بله ، این در واقع یک موضوع عالی است که باید به خاطر داشته باشید زیرا تصاویر جشن ها و تعداد بارگیری های شما را بیشتر می کند. با این وجود ، توصیه می شود این نوع مطالب را در مدت زمان زیادی ، ترجیحاً یک ماه قبل ، بارگذاری کنید. از آپلود خیلی نزدیک به تاریخ خودداری کنید ، زیرا بارگیری و در نتیجه درآمد زیادی دریافت نخواهید کرد.

برای شروع درآمد ، چند پرونده برای آپلود نیاز دارم؟

هنگام ارسال کار برای اولین بار در Freepik باید حداقل 20 پرونده بارگذاری کنید. پس از تبدیل شدن به مشترک ، می توانید حداقل 10 پرونده بارگذاری کنید. علاوه بر این ، برای پرداخت هزینه شما باید حداقل 50 دلار کسب کرده باشید.

 

درباره Freepik 

اولین طرح های سایت  Freepik ، در سال 2010 توسط برادران Alejandro و Pablo Blanes ، به همراه دوستشان جوآکین کوئنکا ، که بنیانگذار Panoramio بود و توسط گوگل خریداری شده ، تأسیس شد.

آنها خواستار ایجاد فضایی بودند که طراحان بتوانند منابع گرافیکی رایگان و غیر رایگان داشته باشند و این گونه شرکت Freepik ایجاد شد.

از آن زمان ، این سایت و شرکت Freepik بدون وقفه در حال گسترش است و حتی دو سایت جدید را به نام های Flaticon و Slidesgo ایجاد کرده اند.

خوب است بدانید در صورتی که اشتراک این سایت را بخرید شامل امکانات زیر خواهید شد.

معرفی سایت freepik

لازم به ذکراست 20پیمنت می تواند تمامی خدمات ارزی مورد نیاز شما برای خرید اشتراک انجام دهد.

1- دسترسی به تصاویر اختصاصی سایت تنها برای اعضای Premium می توانند به صورت رایگان بارگیری شود.

2- در Freepik به طور پیوسته محتوایی جدید در دسترس کاربران قرار می گیرد و بهترین کیفیت را در تصویر برداری و PSD ارائه می دهد.

3- بررسی Freepik بدون هیچ گونه تبلیغی قرار خواهد گرفت و تبلیغات شما را آزار نخواهند داد.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد
avatar

سلام امکان داره در مورد نحوه ساخت حساب در فری پیک توضیح بدین . من ثبتنام میکنم میگه باید یک پی پال یا مستر کارت بدم در صورتی که خب ایران فیلتره چطور میتونم این کارو بکنم. از چه سایت هایی میشه پی پال مطمئن تهیه کرد؟

avatar

سلام خانم مهناز ابراهیمی عزیز ، ابتدا اینکه سایت باید با فیلترشکن باز کنید و با اطلاعات غیر از ایران کاربری ایجاد کنید. ما قبلا خدمات افتتاح حساب پی پال داشتیم که به علت عدم آشنایی مشتریان با قوانین paypal این خدمت غیرفعال کردیم. ارادتمند شما بیست پیمنت