معرفی سایت یودمی Udemy و آموزش خرید دوره های یودمی

معرفی سایت یودمی Udemy و آموزش خرید دوره های یودمی

توسط : تیم محتوا
16,437

امروزه در فضای مجازی و در بسیاری از سایت ها این امکان به وجود آمده است که دانش و آگاهی افراد را بالا ببرند . می توان گفت تقریبا در تمامی موضوعات می توان در این محیط مجازی ، آموزش های موثری را دریافت نمود. در میان این مسیرهای آموزشی ، سایت یودمی udemy و کلاس های یودمی یکی از برترین سایت های آموزشی است که می توان گفت به معنای واقعی مانند یک دانشگاه آنلاین عمل می نماید.

کلاس های آموزشی آنلاین مانند یودمی Udemy ، ایدکس edx و یا کورسرا Coursera از جمله فضاهای آموزشی آنلاینی هستند که در آن ها می توانید در حوزه های مختلفی آموزش دریافت نمایید . شما خواهید توانست منابع تخصصی و آموزشی مناسبی را در سایت یودمی دریافت کرده و با برنامه ی زمان بندی شده ی این سایت پیش روید. در این سایت آموزش به شکلی طراحی شده است که در آن از دانش آموزان آزمون گرفته می شود و با یک برنامه ریزی مشخص آموزشی به صورت ترمیک ، تدریس شده و در پایان دوره مدرکی معتبر اعطا می شود.

پیشنهاد مطالعهمعرفی سایت لیندا lynda و پرداخت در لیندا

معرفی سایت یودمی Udemy و آموزش خرید دوره های یودمی

پدیدآورندگان سایت یودمی 

در سال 2010 این سایت را ارن لالی و گاگان بیانی و ارن لالی تاسیس نمودند و هدف آن ها این بود از طریق ایجاد یادگیری ، زندگی ها را می توان بهبود بخشید و در این راستا کلاس های یودمی شکل گرفت.

در این سایت در حدود یک هزار و دویست رشته تدریس می شود و دارای چهل هزار دوره و کلاس های اینترنتی می باشد . این رشته ها بدون محدودیت برگزار می شوند و کاربران مطابق با علاقه ی خود می توانند در آن ها شرکت کنند. برای این کار نیاز است که رشته ای را که مد نظر دارند در سایت Udemy انتخاب نموده و آموزش آن را دریافت کنند. 

به دلیل جستجوی زیاد در google و سهولت در استفاده از آن ، این سایت به یکی از معتبر ترین و مطمئن ترین سایت های آموزشی تبدیل شده است . نکته ی مهمی که در این جا مطرح است این است که کاربران در کنار آن که می توانند در دوره ها و کلاس های یودمی ثبت نام کرده و از این دوره ها استفاده نمایند می توانند به عنوان  مدرس نیز در این سایت فعالیت نمایند و در آمدهای ارزی کسب کنند.

در صورتی که می خواهید از کلاس های یودمی استفاده کنید ، برای پرداخت ارزی خدمات آن می توانید از خدمات 20پیمنت یاری بگیرید همچنین برای نقد کردن درآمدهای ارزی خود از این سایت به عنوان یک مدرس نیز این امکان وجود دارد که از طریق 20پیمنت اقدام کنید.

ثبت نام در سایت یودمی 

آدرس وبسایت یودمی : https://www.udemy.com/

برای ثبت نام فرم زیر را باید در سایت پر کنید

معرفی سایت یودمی Udemy و آموزش خرید دوره های یودمی

برای ورود نیز باید در فرم زیر اطلاعات را وارد نمایید.

معرفی سایت یودمی Udemy و آموزش خرید دوره های یودمی

ثبت نام به عنوان مدرس در سایت یودمی

معرفی سایت یودمی Udemy و آموزش خرید دوره های یودمی

در سایت یودمی این قابلیت وجود دارد که بتوانید بر اساس دانش خود به تدریس و آموزش بپردازید. این سایت برای آموختن و آموزش دیدن بسیار مناسب بوده و شرایط مساعدی را ایجاد کرده است. همچنین در این سایت پس از پایان دوره مدارک معتبری ارائه می شود که نمی توان گفت که معادل مدارک  دانشگاهی است اما می تواند به عنوان رزومه ، بسیار کارآمد باشد.

برای استفاده از خدمات سایت یودمی می توانید اپلیکیشن آن را بر روی‌ تلفن همراه نصب نمایید این اپ برای اندروید و IOS طراحی شده و در دسترس است و یا می توانیداز طریق وب سایت آن به آدرس https://www.udemy.com اقدام به ثبت نام نمایید. پس از ثبت نام در سایت یودمی این امکان را دارید که به محیط کاریری خودتان وارد شده و فایل هایی که مد نظر دارید دریافت نمایید. این فایل ها به صورت اسنادی و یا ویدئویی انتشار می یابند و به این ترتیب در تمام اوقات روز می توانید از این شرایط آموزشی استفاده نمایید.

همچنین می توانید در هنگام استفاده از دوره های آموزشی سایت یودمی ، از آموزش دهنده و مدرس خود راهنمایی دریافت کرده و پرسش های خود را با ایشان در میان گذارید. همچنین تیم پشتیبانی سایت Udemy نیز همراه شما بوده و در صورت بروز هر گونه مساله ای ، می توانید به آن ها مراجعه نمایید و مسائل خود را مطرح کنید. 

روش استفاده از کلاس های Udemy

همان گونه که اشاره شد ،برای استفاده از کلاس های آموزشی می بایست وارد سایت یودمی شده و اکانت کاربری برای خود ایجاد نمایید و با انتخاب کلاس آموزشی خود، هزینه ی آن را با پرداخت ارزی انجام دهید. این کار از طریق پرداخت ارزی آنلاین پی پال و یا کارت های اعتباری ارزی مسترکارت و یا ویزا کارت میسر خواهد بود. در صورتی که برای انجام آن مساله دارید با کارشناسان 20پیمنت تماس بگیرید.

همچنین در صورتی که مدرس هستید می توانید درآمد ارزی خود و تبدیل آن به ریال را به کارشناسان 20پیمنت بسپارید.

پیشنهاد مطالعهخرید از سایت GearBest

این بسیار عالی است که با پرداخت هزینه های کلاس های آموزشی یودمی ، می توانید دوره های آموزشی با کیفیت داشته باشید این دوره ها را قادر خواهید بود در هر جایی که هستید بدون نگرانی ، پشت سر گذاشته و مهارت های لازم را در خصوص دوره ای که انتخاب کرده اید بدست آورید.

معرفی کلاس های  یودمی

معرفی سایت یودمی Udemy و آموزش خرید دوره های یودمی

کلاس های یودمی ، شامل دوره های آموزشی هستند که به صورت تصویری و آنلاین برگزار می شود این تصاویر از طریق کارشناسان و استاتید آماده شده و در سایت یودمی فروخته می شود. قرار گیری حدود یک صدو سی هزار دوره ی آموزشی در سیزده دسته بندی اصلی در این سایت و داشتن سی میلیون نفر کاربر ، توانسته است از سایت Udemy ، یک نام ماندگار و یک سایت قدرتمند بسازد. 

این سایت اکتون به بیش از شصت زبان دنیا ترجمه گردیده است اما متاسفانه تا کنون این سایت به زبان فارسی ترجمه ای نداشته است و کاربران ایرانی می توانند جهت شرکت در این کلاس های اموزشی ، از زبان انگلیسی استفاده نمایند.

مقایسه ی کلاس های یودمی  با دوره‌های آموزشی دانشگاهی 

نکته ی قابل توجهی که مطرح است این است که در دوره های یودمی در مقایسه با کلاس های دانشگاهی ، این قابلیت ایجاد شده است که توسط افراد حرفه ای و کارشناسان دوره هایی کاربردی و تجربی برگزار شود. این کلاس های عملی به خوبی می تواند به دانش آموزان کمک نماید تا با جزئیات کار آشنا شده و روش کاربری آن را به خوبی بیاموزند. از همین روست که اغلب افرادی که به دنبال یادگیری مهارتی به شکلی کاربردی هستند ، دوره های یودمی را انتخاب می نمایند و با خرید این دوره ها از اموزش های کاربردی و عملی افرادی حرفه ای بهره گرفته تا به نحوه ی کار آن کاملا مسلط شوند.

دسته بندی‌ کلاس های یودمی

اکنون در این جا به معرفی برخی از دوره ها و کلاس های یودمی می پردازیم که در میان سیزده دسته بندی دوره ها  دارای محبوبیت بیشتری می باشند.
1- کلاس آموزشی طراحی وب سایت : در این کلاس ها آموزش آنگولار ، جاوا اسکریپ ،  PHP و CCS انجام می شود که پایه ی آموزش بوده و بسیار پرطرفدار می باشد.
2-کلاس های آموزشی طراحی اپلیکیشن : در این کلاس ها نیز می توانید زبان برنامه نویسی ، سوئیفت ، IOS و یا اندروید را بیاموزید.
3-کلاس های آموزشی زبان برنامه نویسی : این دوره ها از پر طرف دارترین کلاس های یودمی می باشند که می توان گفت تعداد زیادی از دانشجویان را شامل می شود.
4-کلاس های آموزشی گرافیک و عکاسی : دوره های مانند لایت روم و فتوشاپ که از نرم افزارهای مهمی برای ادیت عکس به شمار می آیند در یودمی آموزش داده می شود.
5-کلاس های آموزشی دیجیتال مارکتینگ : کلاس هایی مانند سوشال مدیا مارکتینگ ، گوگل ادز ، گوگل آنالیتیکس را در این دوره ها آموزش می دهند که دانشجویان زیادی را در بر می گیرد.

پیشنهاد مطالعهمعرفی سایت TradingView

مزیت های خرید کلاس های یودمی

استفاده از دوره ها و کلاس های آموزشی یودمی Udemy مزیت های بیشماری دارد که از آن جمله می توان به موارد ذیل اشاره نمود.
1-در مقایسه با کلاس های دانشگاهی ، دارای هزینه هایی پایین تر می باشد.
2-شرایط برای یادگیری سریع تر و در زمان کوتاه تر وجود دارد .
3- کاربران در هر جا و مکانی باشند می توانند از این دوره های استفاده کرده و بیاموزند.
4- تمارین این دوره های کاربردی و عملی است .
5- این امکان وجود دارد که هر کاربر با دیگر دانشجویان ارتباط برقرار نماید.
6-برای ثبت نام در این کلاس ها محدودیت سنی وجود ندارد.

این دوره های در تمامی دنیا مورد توجه می باشد زیرا می توان به یک صد وسی هزار کلاس آموزشی دسترسی داشت همچنین دارای پنجاه هزار مربی بوده و سی میلیون ویدئوی آموزشی دارد که به شصت زبان زنده ی دنیا ترجمه شده است همچنین مدارکی که ارائه می شود از سوی بسیاری از کمپانی های مطرح دنیا مورد قبول می باشد.

خرید کلاس یودمی توسط شرکت‌ها

معرفی سایت یودمی Udemy و آموزش خرید دوره های یودمی

یکی از مهم ترین امکاناتی که در این سایت وجود دارد این است که بسیاری از شرکت ها برای رشد و ارتقاء توانمندی های کارکنان خود می توانند از این کلاس های آنلاین استفاده نمایند . امروزه در دنیا شرکت های معتبر و بزرگی که در حوزه های فعالیت خود سرآمد هستند ، این دوره های را قبول داشته و برای خرید آن ها اقدام می نمایند. شرکت هایی همانند آدیداس ، مرسدس بنز ، فولکس واگن و... که اکنون از این دوره ها استفاده می کنند.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد و خرید عکس از سایت 123RF

خرید کلاس های یودمی برای کاربران ایرانی 

نکته ای که این جا لازم است بیان شود این است که در حال حاضر برای کاربران ایرانی امکان استفاده مستقیم از کلاس های آنلاین یودمی مجددا وجود دارد و برای وارد شدن به این سایت دیگر نیازی نیست آی پی خود را تغییر دهید. با این وجود برای استفاده از کلاس های آنلاین یودمی می توانید از خدمات سایت 20پیمنت استفاده کرده و پرداخت خود را از طریق حساب ارزی انجام دهید.

در سایت 20پیمنت می توانید کارت های اعتباری مستر کارت و ویزا کارت را خرید کرده و خود مستقیما خرید این دوره ها را انجام دهید همچنین می توانید برای پرداخت از طریق پی پال نیز از کارشناسان مجرب در 20پیمنت یاری بگیرید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد
avatar
10 ماه قبل

این رو هم بنویسید که اگه از ایران وصل شید اکانتتون رو بلوک میکنند. من یه دوره اسم نوشتم . 13 دلار هم دادم. نصف دوره رو هم گذرونده بودم که اکانتم بلاک شد. پولمم ندادند. پیگیری هم کردم گفتند چون از ایران هستید.

avatar

سلام فرزانه ، در اکثر سایت های خارجی باید با اطلاعات غیر از ایران وارد شوید و از امکانات آن سایت استفاده نمایید. باتشکر از نظر شما