کسب درآمد دلاری از سایت یونیتی Unity

کسب درآمد دلاری از سایت یونیتی Unity

توسط : تیم محتوا
4,340

در این مقاله به معرفی نحوه کسب درآمد دلاری از سایت یونیتی Unity پرداخته شده است. سایت Unity توسط Unity Technologies در ژوئن 2005 در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل، به عنوان موتور بازی انحصاری Mac OS X معرفی و منتشر شد. در سال 2018 ، این موتور، برای پشتیبانی از بیش از 25 سیستم عامل توسعه یافته بود. از یونیتی می توان برای ایجاد بازی های سه بعدی، دو بعدی، واقعیت مجازی و همچنین شبیه سازی استفاده کرد. این موتور توسط صنایع دیگری همچون فیلم، خودرو، معماری، مهندسی و ساخت به کار گرفته شده است.

آن چه که روشن است، این است که انواع بازی ها و ابزارهای ساخت آن ها در انواع و طراحی های گوناگون، همیشه طرفداران خود را داشته و کمپانی های بازی ساز، یا کسانی که در این حوزه فعال هستند، خرید انواع ابزارهای بازی را در دستور کار خود دارند.شرکت یونیتی از جمله شرکتهای مطرحی است که در حوزه تولید بازی ها فعالیت داشته و به صورت آنلاین بازی ها و ابزارهای ساخت آن را د راختیار کاربرانش در تمامی دنیا قرار می دهد  تا بتوانند از آن درآمد دلاری داشته باشند.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد ارزی از سایت Awesomeweb

چندین نسخه اصلی از Unity از زمان راه اندازی آن منتشر شده است که آخرین نسخه آن  2020.1.4 ، در سپتامبر 2020 منتشر شد. ما در این جا می خواهیم به کسب درآمد دلاری از سایت یونیتی بپردازیم.

کسب درآمد دلاری از سایت یونیتی Unity

تاریخچه Unity

موتور بازی Unity در سال 2005 با توسعه بازی جهت دسترسی به توسعه دهندگان بیشتر به بازار عرضه شد. سال بعد، یونیتی در بهترین شرایط در Apple Design به عنوان نایب قهرمانی انتخاب شد. سایت Unity در ابتدای ظهورش برای Mac OS X منتشر شد و بعداً پشتیبانی از Microsoft Windows و مرورگرهای وب دیگر را افزود. 

سپس Unity 2.0 در سال 2007 با تقریباً پنجاه ویژگی جدید راه اندازی شد. این نسخه شامل یک موتور بهینه شده برای محیط های سه بعدی، پخش فیلم و سایر ویژگی ها بود. این نسخه همچنین ویژگی هایی را اضافه کرد که توسعه دهندگان می توانند به راحتی با یکدیگر همکاری کنند. این یک لایه شبکه برای توسعه دهندگان برای ایجاد بازی های چند نفره می باشد. 

هنگامی که اپل App Store خود را در سال 2008 راه اندازی کرد، سایت Unity به سرعت پشتیبانی از iPhone را اضافه کرد. برای چندین سال، این موتور در آیفون به خوبی عمل کردو در بین توسعه دهندگان بازی های iOS به شهرت رسید. Unity 3.0 در سپتامبر 2010 با افزایش ویژگی های گرافیکی برای رایانه های رومیزی و کنسول های بازی ویدیویی، راه اندازی شد.

نظرسنجی درسال 2012، Unity را به عنوان موتور بازی برتر برای سیستم عامل های موبایل نشان داد. سپس یونیتی در نوامبر 2012،  Unity 4.0 را تحویل داد. این نسخه پشتیبانی از DirectX 11 و Adobe Flash، ابزارهای جدید انیمیشن به نام Mecanim و دسترسی به پیش نمایش لینوکس را اضافه کرد.

موتور بازی یونیتی در نرم افزار بازی فیس بوک 

در سال 2013، فیس بوک نرم افزاری برای بازی با استفاده از موتور بازی Unity را ایجاد کرد. این ابزار دارای امکاناتی است که امکان پیگیری کمپین های تبلیغاتی را فراهم می کند، جایی که کاربران مستقیماً از پست های رسانه های اجتماعی به بخش های خاصی از بازی ها و اشتراک آسان تصویر در بازی متصل می شوند. سپس در سال 2016 ، فیس بوک یک سیستم بازی جدید رایانه ای با Unity ایجاد کرد. بدین ترتیب یونیتی از سیستم عامل های بازی فیس بوک پشتیبانی می کرد و توسعه دهندگان یونیتی می توانستند با سرعت بیشتری بازی ها را به فیس بوک صادر و منتشر کنند.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد دلاری از سایت Inboxdollars

 Unity 5 گامی است که مدتها انتظار آن می رفت. با Unity 5 ، نور و صدای موتور بازی به خوبی بهبود یافت. از طریق WebGL ، توسعه دهندگان Unity می توانند بازی های خود را به مرورگرهای سازگار وب بدون هیچ افزونه ای برای پخش کننده ها اضافه کنند.

کسب درآمد دلاری از سایت یونیتی Unity

ظهور اجرای فیلم های 360 درجه در یونیتی 

این برنامه یک پخش کننده ویدیوی 4K را معرفی کرد که قادر به اجرای فیلم های 360 درجه برای واقعیت مجازی است. با این حال، برخی از گیمرها به دلیل حجم بالای بازی های سریع تولید شده بر روی پلتفرم توزیع Steam ، از قابلیت دسترسی Unity انتقاد کردند. 

در دسامبر 2016 ، Unity  اعلام کرد که سیستم شماره گذاری نسخه برای Unity را از شناسه های مبتنی بر توالی، به سال انتشار تغییر می دهد تا نسخه را با آهنگ انتشار مکرر تراز کند. بنابراین Unity 2017 ایجاد شد. ابزارهای Unity 2017 دارای یک موتور ارائه دهنده گرافیک، درجه بندی رنگ ، تجزیه و تحلیل عملیات زنده و گزارش عملکرد است.

Unity 2017.2 برنامه های Unity Technologies را فراتر از بازی های ویدیویی ایجاد کرد. این شامل ابزارهای جدیدی مانند Timeline بود که به توسعه دهندگان امکان می داد انیمیشن ها را به داخل بازی کشیده و رها کنند و یک سیستم دوربین هوشمند درون بازی ها ایجاد شد. 

یونیتی 2018 با گرافیکی سطح بالا

Unity 2018 از خط تولید Scriptable Render برای توسعه دهندگان برای ایجاد گرافیک های سطح بالا برخوردار است. خط تولید رندر با کیفیت بالا برای تجربه های کنسول و رایانه شخصی و خط رندر سبک برای موبایل، واقعیت مجازی است. Unity 2018 همچنین شامل ابزارهای یادگیری ماشین مانند یادگیری تقلیدی بود که به موجب آن بازی ها از عادات واقعی بازیکنان، پشتیبانی از Magic Leap و الگوهایی برای توسعه دهندگان جدید بهره می گیرد. در سال 2019 ، پیوند جدیدی به زبان Wolfram اضافه شد که دسترسی به سطح بالای زبان Wolfram از Unity را امکان پذیر می کند.

پیشنهاد مطالعهمعرفی یوتیوب YouTube و نحوه کسب درآمد از یوتیوب

در طی بازی های 2 بعدی ، Unity اجازه می دهد تا sprites و یک رندر پیشرفته جهانی 2D را وارد کنید. برای بازی های سه بعدی ، Unity امکان تنظیم فشرده سازی بافت ، نقشه های نگارشی و تنظیمات وضوح را برای هر پلتفرمی که موتور بازی پشتیبانی می کند ، فراهم می کند. از سال 2018 ، از Unity برای ایجاد تقریباً نیمی از بازی های موبایل جدید در بازار و 60 درصد محتوای واقعیت افزوده و واقعیت مجازی استفاده شده است. 

کسب درآمد دلاری از سایت یونیتی Unity

مدل صدور مجوز

در طول ده سال اول به عنوان یک محصول، نسخه های پولی Unity به طور کامل فروخته شد. در سال 2016 ، شرکت به یک مدل اشتراک تغییر یافت. Unity گزینه های مجوز رایگان و پولی دارد. مجوز رایگان برای استفاده شخصی یا شرکت های کوچکتر است که سالانه کمتر از 100000 دلار درآمد کسب می کنند و اشتراک ها براساس درآمد حاصل از بازی ها با استفاده از Unity است. 

فروشگاه یونیتی 

سازندگان می توانند دارایی های تولید شده توسط کاربر را از طریق فروشگاه دارایی Unity توسعه و به سایر سازندگان بازی بفروشند. این شامل دارایی ها و محیط های سه بعدی و 2 بعدی برای خرید و فروش توسعه دهندگان است. فروشگاه Unity Asset در سال 2010 راه اندازی شد. تا سال 2018 ، تقریباً 40 میلیون بارگیری از طریق فروشگاه دیجیتال انجام شده است. 

استفاده های دیگر

در دهه 2010 ، Unity Technologies از موتور بازی سازی خود برای انتقال به صنایع دیگر با استفاده از پلت فرم سه بعدی ، از جمله فیلم و خودرو استفاده کرد. ابتدا در ساخت فیلم با آدم، یک فیلم کوتاه در مورد فرار یک روبات از زندان، آزمایش کرد. در کنفرانس Unite Europe 2017 در آمستردام، این شرکت بر فیلم سازی با ابزار جدید Cinemachine 2017.1 تمرکز کرد. در سال 2018 ، انیمیشن تلویزیونی دیزنی به نام رویاهای Baymax را راه اندازی کرد که با استفاده از موتور Unity ایجاد شده است. 

پیشنهاد مطالعهمعرفی سایت italki آموزش زبان و کسب درآمد ارزی

خودروسازان از فناوری یونیتی برای ایجاد مدل های كامل از وسایل نقلیه جدید در واقعیت مجازی، ساخت خطوط مونتاژ مجازی و آموزش كارگران استفاده می كنند. موتور Unity توسط DeepMind ، یک شرکت Alphabet Inc ، برای آموزش هوش مصنوعی استفاده می شود. از دیگر موارد استفاده شده توسط Unity Technologies می توان به معماری ، مهندسی و ساخت اشاره کرد. 

کسب درآمد دلاری از سایت یونیتی Unity

روش کسب درآمد ارزی از سایت یونیتی

زمانی که شرکت Unity در دانمارک تاسیس شد، فعالیت های گسترده ای را مد نظر داشت. نرم افزارهای ساخت بازی این شرکت در بازی های ویدئویی جهت رایانه های شخصی و گوشی های موبایل، سایت و کنسولهای بازی ، به خوبی طرفداران خود را یافته و این سایت را به یکی از بزرگ ترین سایت های بازی ساز تبدیل نموده است. در کنار این فعالیت، درقسمت های آموزشی به ساخت انواع بازی به مشتریان خود اقدام کرده است.

برای آن که بتوانید در این سایت فروش کرده و درآمدهای دلاری از سایت یونیتی داشته باشید، لازم است که مراحل ذیل را در نظر بگیرید و به انجام برسانید.

1-اولین قدم آن است که هدف و نوع موضوعی را که تصمیم دارید روی آن فعالیت کنید، را تعیین کنید.
2-سپس مطابق با موضوع انتخاب شده ، در قسمت راهنما، روش ثبت را مشاهده نمایید.
3-اکنون باید در سایت یونیتی وارد شده و برای خود حساب کاربری ایجاد نمایید. ایمیلی دریافت خواهید کرد که لازم است آن را تایید کنید. 
4-پس از آن بایستی مشخصات خود را به صورت کامل در اکانت خود ثبت کنید.
5-توجه داشته باشید که برای فروش محصول خود در فروشگاه این سایت، تصاویر را باید به شکل اسلایدر درآورده و در ابعاد مشخصی آماده کنید. در سایت Unity می توانید از قالب های آماده PSD استفاده کنید. برای این منظور باید به صفحه Image Templates بروید و گزینه دانلود را انتخاب کرده و فایل زیپ را دانلود کنید.
6-در مرحله بعدی، لازم است که فروشگاه آنلاینی را به وجود آورید. در بخش ساخت فروشگاه وارد شده و مشخصات فروشگاه خود را ثبت نمایید. این مشخصات مربوط به اطلاعات سایت کسب و کارتان و تصاویر ویدئویی مرتبط با نمونه کارهای شما بوده و بخشی از تجربه های کاری شما، به همراه نمونه ی کار انجام شده در یوتیوب و دیگر شبکه های اجتماعی ثبت خواهد شد.

پیشنهاد مطالعهخرید یا کسب درآمد از سایت Gumroad

7-در صورتی که نیاز دارید از گوگل آنالیتیک استفاده نمایید، در این بخش Tracking ID را هم ثبت کنید. بدین ترتیب گزارشی از مراجعه کنندگان فروشگاه را خواهید داشت.
8-هنگامی که ثبت اطلاعات کامل شد روی گزینه ثبت و ذخیره کلیک نمایید. نمونه کارهایی که ارسال کرده اید به همراه اطلاعات ثبت شده، ارزیابی می شود. در صورتی که یونیتی و گروه داوری آن، شما را تایید کند، فروشگاه شما می تواند فعالیت خود را آغاز نماید.
9-با بارگذاری پکیج محصول خود در سایت، می توانید فروش را آغاز کرده و آن را قیمت گذاری نمایید.
10-می توانید در این سایت برای زمان هایی مشخص تخفیف منظور کنید.
11- هنگامی که محصولات شما فروش رود، در آمد کسب شده را در اکانت خود دریافت خواهید کرد. 
12- درآمد دلاری از سایت یونیتی، برای شما آغاز شده و می توانید برای نقد کردن آن با سایت 20پیمنت وکارشناسان مجرب آن هماهنگی های لازم را انجام دهید. 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد