کسب درآمد ارزی در سایت Graphicriver

کسب درآمد ارزی در سایت Graphicriver

توسط : تیم محتوا
1,953

در صورتی که طراح هستید و برای فروش تصاویر، لوگو و طرح های خود به دنبال کسب درآمد ارزی می باشید، سایت گرافیک ریور به عنوان بازار آنلاین دیجیتال، می تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد. شاید بتوان گفت کسب درآمد ارزی در سایت Graphicriver ، امروزه در میان بسیاری از کسانی که در حوزه طراحی فعالیت دارند، جذابیت خاصی داشته است.

این سایت در تمامی دنیا به عنوان سایتی قدرتمند در حوزه گرافیک شناخته شده است و بسیاری از کاربران با پرداخت چندین دلار، از فایل های فتوشاپ و الگوهای طراحی این سایت استفاده کرده و می توانند آن ها را خرید کرده و یا برای فروش طرح های خود اقدام نمایند.

کسب درآمد ارزی در سایت Graphicriver

روش های کسب درآمد ارزی از گرافیک ریور

برای آن که بتوانید از سایت Graphicriver درآمد ارزی کسب کنید، روش های متفاوتی وجود دارد.

الف – فروش طرح : 

برای این کار لازم است که ابتدا در سایت گرافیک ریور برای خود یک حساب کاربری ایجاد نمایید. در این بخش از شما سوالاتی خواهد شد که بایستی به دقت به آن ها پاسخ دهید. همچنین لازم است که تعیین کنید که فروش محصول خود را به روش اختصاصی یا غیر اختصاصی خواهید داشت.

پیشنهاد مطالعهخرید اکانت اسپاتیفای spotify

اگر روش اختصاصی را برگزیدید، محصولی که برای فروش قرار داده اید بلافاصله از سایت برداشته خواهد شد. به عبارتی خریدار تنها صاحب محصول خواهد شد. انتخاب این روش می تواند درآمد ارزی بسیار مناسبی داشته باشد. به عنوان مثال برای طرح های لوگو و یا طراحی های سفارشی می توان این روش را انتخاب نمود.

حال اگر نوع غیر اختصاصی انتخاب شود، محصول تولید شده باید دارای قیمتی پایین باشد تا بتواند تعداد زیادی از آن به فروش برسد و سود لازم کسب شود. تصاویر وکتوری در این قسمت از فروش قرار می گیرند. 

ب – همکاری در فروش : 

پس از ایجاد اکانت در سایت گرافیک ریور، به جهت ایجاد همکاری در فروش، در سایت خود، لینکی از Graphicriver را بگذارید تا کاربرانی که از سایت شما وارد سایت گرافیک ریور شده و خرید می کنند، برای شما حق کمیسیون منظور گردد. 

این یک حقیقت روشن است که با وجود استارت آپ ها، کسب درآمد دلاری و یافتن شغل، چندان دور از دسترس به نظر نمی رسد و هرکس مطابق با مهارت های خود می تواند راهی برای کسب درآمد ارزی بیابد. برای کاربران ایرانی که توانایی و مهارت های طراحی را دارند، سایت گرافیک ریور می تواند مسیری بسیار هموار برای کسب درآمد دلاری باشد. چنانچه برای دریافت درآمد خود نیاز به حساب ارزی داشته و یا برای تبدیل آن به ریال ایران مساله دارید، می توانید با 20پیمنت تماس گرفته و از کارشناسان با تجربه این سایت، راهنمایی های لازم را دریافت کنید. 

کسب درآمد ارزی در سایت Graphicriver

فروشنده شدن در سایت Graphicriver 

برای آن که بتوانید در سایت گرافیک ریور، به عنوان فروشنده فعالیت کرده و محصولات خود را به فروش برسانید و از آن درآمد ارزی دریافت کنید، نیازی به پرداخت هزینه ای نیست. اما شرایط خاصی وجود دارد که پس از بررسی آن ها از سوی این سایت تایید خواهید شد. 

پیشنهاد مطالعهخرید پرفکت مانی

می توانید این شرایط را در سایت اصلی مطالعه نمایید. اما یکی از مهم ترین شرط این سایت، این است که طرح هایی که ارائه می شود، کپی و متعلق به شخص دیگری نبوده و به عنوان فروشنده در جهت معرفی بیشتر محصول خود، لازم است که فعالیت هایی را داشته باشید.

کسب درآمد ارزی در سایت Graphicriver

نحوه ی ثبت نام به عنوان فروشنده محصولات

اولین قدم برای فروش در سایت Graphicriver این است که به سایت اصلی آن وارد شده و sign up را انتخاب کنید. جهت تایید، ایمیلی از سایت گرافیک ریور دریافت خواهید نمود. پس از تایید، حساب کاربری شما در این سایت ایجاد می شود. 

حال برای آن که بتوانید به عنوان فروشنده شناخته شوید، باید با انتخاب نام کاربری خود و انتخاب become an autor وارد فرایند فروشندگی شوید. در این بخش لازم است که مهارت و تخصص خود را ثبت کرده و تعهد نمایید که طرح های خود را تنها در سایت گرافیک ریور می فروشید یا قصد دارید همین طرح ها را در سایر سایت ها نیز به فروش برسانید. در نهایت به عنوان فروشنده در سایت حساب کاربری شما ایجاد می شود.

توصیه می شود نمونه کارهای موفق خود را روی سایت آپلود نمایید. سپس خواهید توانست فعالیت خود را در این سایت شروع کرده و برای دیده شدن طرح های خود تلاش کنید. برای آن که بتوانید طرح های خود را به خوبی به نمایش بگذارید، به سراغ کارهای پر فروش رفته و با توجه به ایده ای که از آن ها می گیرید، فعالیت خود را برنامه ریزی کنید. 

توجه داشته باشید این امکان وجود دارد که ماه های اول، فروش فوق العاده ای نداشته باشید. اما با تلاش های موثر می  توانید در زمان مناسبی به درآمد ارزی مطلوبی دست یابید.
 نحوه ی کسب درآمد دلاری و فروش در گرافیک ریور

کسب درآمد ارزی در سایت Graphicriver

در صورتی که طرح و نمونه کارهای شما در سایت Graphicriver فروخته شد، دریافت درآمد ارزی شما شروع خواهد شد. مطابق با سیاست گذاری های این سایت، قیمت گذاری برای کالاها یکسان نیست. همچنین به دلیل آن که با استفاده از سایت گرافیک ریور، توانسته اید فروش داشته باشید، قسمتی از مبلغ درآمد شما به عنوان کارمزد کسر شده و مابقی به حساب شما واریز خواهد شد.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد ارزی از سایت schematicstore

اما نکته ای که مطرح است این است که شما باید قیمت گذاری محصولات خود را انجام دهید. اما توصیه می شود هنگام قیمت گذاری محصولات خود، به سراغ تولیدات مشابه در این سایت رفته و مبلغی را اعلام نمایید که متناسب با آن ها بوده باشد. 

سپس با اعلام قیمت از سوی شما، توسط کارشناسان سایت گرافیک ریور، بررسی شده و در صورتی تایید، آن را منتشر خواهد کرد. در صورتی که محصول شما در سایت به انتشار نرسید، ممکن است که با قوانین سایت در تناقض بوده و لازم است که ضمن مطالعه مجدد قوانین، در جهت اصلاح طرح اقدام نمایید.

اگر تصمیم دارید به شکل فریلنسری در سایت Graphicriver فعالیت نموده و محصولات خود را به فروش برسانید و درآمد ارزی آن را دریافت کنید، می توانید برای افتتاح حساب ارزی و تبدیل کردن آن به ریال ایران، از 20پیمنت یاری بگیرید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد