هزینه سفارت انگلیس

هزینه سفارت انگلیس

توسط : تیم محتوا
1,513

برای آن که بتوانید ویزای انگلیس را دریافت کنید، لازم است ابتدا وقت مصاحبه گرفته و برای حضور در یکی از مراکز صدور ویزا اقدام نمایید. از این رو می توانید به سیستم visa4uk مراجعه نموده و تعیین وقت کنید. همچنین این امکان وجود دارد که با استفاده از این سیستم هزینه سفارت انگلیس را نیز پرداخت نمایید. 

در حال حاضر می توانید برای مصاحبه علاوه بر تهران، کشورهای امارات و ترکیه را نیز انتخاب نمایید. در صورتی که زمان مشخصی را مدنظر داشته و در تهران موفق به انجام مصاحبه نشدید، این امکان برای شما وجود دارد که در یکی از کشورهای ترکیه یا امارات اقدام کنید.

برای دریافت ویزای انگلیس و پرداخت هزینه سفارت این کشور، می توانید به سایتVisa4uk مراجعه کرده و مطابق با آن تمامی مراحل را تکمیل نمایید.

هزینه سفارت انگلیس

تعیین وقت آنلاین 

برای آن که بتوانید به صورت آنلاین تعیین وقت کنید، لازم است که در سایت visa4uk برای خود یک حساب کاربری ایجاد نمایید و در اکانت خود، فرم های مربوط به ثبت نام را تکمیل نمایید. همچنین می توانید به سایت  VFS Global مراجعه کرده و امور مربوط به ویزا و ... را در این سایت پیگیری نمایید. 

این امکان وجود دارد که از طریق این سایت در خصوص مدارک لازم و نحوه پرکردن فرم ها، اطلاعات کاملی را دریافت نمایید. هنگامی که توانستید فرم ها را به صورت کامل تکمیل نمایید، به صفحه پرداخت راهنمایی شده و می بایست برای پرداخت هزینه سفارت انگلیس اقدام نمایید. 

همچنین نیاز است که از فرم های تکمیل شده، پرینت تهیه کرده و آن را امضا نمایید و در روز مصاحبه در سفارت، با خود همراه داشته باشید.

پیشنهاد مطالعهکشور های ارزان برای تحصیل در خارج از کشور

نحوه پرداخت هزینه سفارت انگلیس 

برای پرداخت هزینه ی سفارت انگلستان توسط بیست پیمنت تنها به اطلاعات کاربری شما (یوزرنیم و پسورد) در سایت https://visa-fees.homeoffice.gov.uk/ نیاز است.

برای دریافت ویزای انگلستان، دو نوع پرداخت را بایستی انجام دهید. لازم به ذکر است در صورتی که به هر دلیلی تقاضای ویزای شما کنسل شود، مبلغی که بابت بیمه سلامت IHS پرداخت نموده اید، پس از نود روز به حساب شما باز گردانده خواهد شد.

الف – هزینه ویزا : مطابق با نوع ویزایی که درخواست کرده اید، هزینه صدور ویزا تعیین خواهد شد. شما می توانید در سیستمی که برای محاسبه این هزینه ها راه اندازی شده است وارد شده و با تکمیل کردن اطلاعات درخواستی، هزینه های مربوطه را مشاهده نمایید.

ب - هزینه  IHS: برای ارائه خدمات سلامتی که ارائه می شود، مبلغی تحت عنوان IHS دریافت می شود که برای کسانی که خارج از کشورهای تحت پوشش اقتصادی یورو هستند و ویزای شش ماهه درخواست کرده اند، پرداخت این مبلغ ضروری است.

هزینه سفارت انگلیس

پرداخت هزینه مصاحبه سفارت انگستان

نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید، این است از زمانی که فرم ها تکمیل شده و مدارک را ارائه می دهید، سه ساعت زمان خواهید داشته تا پرداخت هزینه تعیین وقت مصاحبه سفارت انگلیس را انجام دهید. در کشور امارات، عمدتا تاریخ مصاحبه حدود شصت روز و در ترکیه حدود نود روز پس از پرداخت هزینه تعیین می شود. 

هنگامی که هزینه تعیین وقت مصاحبه را پرداخت می نمایید از سوی visa4uk دو ایمیل دریافت خواهید نموده که در یکی از ایمیل ها شماره اپلیکیشن یا  GWF را اعلام می کنند و ایمیل دیگر شناسه پرداخت شما ارسال می شود. این دو شماره را هنگام مصاحبه و دیگر مراحل دریافت ویزا مورد نیاز بوده و همواره به همراه خود داشته باشید. 

پیشنهاد مطالعه: شرایط پرداخت هزینه تعیین وقت سفارت انگلیس

همچنین پرداخت های اپلیکیشن و IHS  را می توانید از طریق کارت های اعتباری ارزی مانند مسترکارت و ویزا کارت انجام دهید. چنانچه در خصوص پرداخت هزینه سفارت انگلیس، نیاز به مشاوره دارید می توانید با کارشناسان 20پیمنت تماس گرفته و برای تهیه کارت های اعتباری مسترکارت و ویزاکارت از 20پیمنت اقدام نمایید

هزینه سفارت انگلیس

هزینه صدور ویزای انگلیس

همان گونه که پیش از این اشاره شد، متناسب با نوع ویزایی که درخواست دارید، هزینه های مربوط به صدور ویزا نیز متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال برای ویزای تحصیلی انگلستان، لازم است که مبلغ 254 دلار بپردازید. این در حالی است که برای ویزای شش ماهه خانواده، مبلغ 133 دلار، برای ویزای شش ماهه توریستی 133 دلار و برای ویزای سرمایه گذاری 2355 دلار منظور شده است. برای اطلاع کامل تر از هزینه های اعلام شده سفارت انگلیس می توانید از طریق لینک اقدام نمایید.

پیشنهاد مطالعهخرید پرفکت مانی

همچنین افرادی که در کشور انگلیس، بیشتر از شش ماه حضور داشته باشند، واریز مبلغ مربوطه به بیمه سلامت یا IHS نیز الزامی است. به خاطر داشته باشید که پس از پرداخت هزینه سفارت انگلیس، تمامی فرم ها را چاپ کرده و به همراه مدارک درخواستی ارائه نمایید.

مدت زمان صدور ویزای انگلیس

به طور معمول با توجه به حجم کار سفارت زمان صدور ویزای انگلیس از 21 تا 50 روز کاری زمان می برد. البته یکسری سرویس های خاص وجود دارد که با پرداخت هزینه بیشتر روند صدور و پیگیری جواب ویزای انگلیس سریع تر صورت می پذیرد.

هزینه سفارت انگلیس

سرویس های خاص در سفارت انگلیس 

سرویس های ویژه و خاصی در سفارت انگلیس برای متقاضیان ویزا ایجاد شده است که بتوانند با پرداخت هزینه هایی، روند دریافت ویزا را سریع تر نمایند. پرداخت این هزینه ها در سفارت به صورت نقدی خواهد بود.

1- یکی از سرویس هایی که سفارت انگلیس ارائه می نماید، سرویس اولویت است که با استفاده از آن پرونده درخواست ویزای شما در اولویت قرار گرتفه و بدین ترتیب خواهید توانست حدود یک هفته پس از درخواست خود، ویزای انگلیس را دریافت نمایید. 

برای درخواست این سرویس، باید در سفارت انگلیس اقدام کرده و به صورت آنلاین درخواست خود را انجام داده و هزینه آن را که 212 پوند است پرداخت نمایید. 

پیشنهاد مطالعهخرید اکانت اسپاتیفای spotify

2- نوع دیگر سرویسی که سفارت انگلیس در جهت اخذ ویزا ارائه می دهد Super Priority است که با این سرویس ویزای انگلستان برای شما طی بیست و چهار ساعت آماده شده و قادر خواهید بود آن را تحویل بگیرید. این سرویس نیز باید به صورت آنلاین در سفارت انجام شده و مبلغ آن حدود ششصد پوند می باشد. در حال حاضر این سرویس تنها به کسانی که اقامت امارات را دارند، تعلق می گیرد.

3- نوع سوم سرویس نیز که دارای هزینه دویست و بیست پوندی است، می توانید پس از انجام انگشت نگاری پاسپورت، به ایران برگردید. نتیجه ویزا از طریق ایمیل پس از دو هفته به شما اعلام می شود.

برچسـب هـا : مهاجرتی ، سفارت انگلیس
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد