کسب درآمد از Robinhood رابین هود

کسب درآمد از Robinhood رابین هود

توسط : تیم محتوا
2,080

با پلتفرم معاملاتی رابین هود، می توانید اقدام به معامله ارزهای دیجیتالی همچون بیت کوین و اتریوم کرده و درآمدزایی کنید. در این جا به شما خواهیم گفت که روش کسب درآمد از رابین هود  Robinhood چگونه است و مزیت های این پلتفرم را بیان خواهیم کرد.

با استفاده از برنامه رابین هود می توان به سهولت در معاملات طلا، ارز دیجیتال، سهام و آپشن شرکت نموده و با استفاده از گوشی همراه هوشمند خود و اینترنت اقدام به کسب درآمد نمود.

موسسین این برنامه بایجو بهات و ولاد تِنِف بودند که در سال 2013 آن را با هدف ایجاد بستری مناسب برای سرمایه گذاران نوپایی که دارای سرمایه کمی بودند، طراحی و راه اندازی نمودند. این شرکت با سیاست گذاری های مناسب، به سرعت به یکی از استارتاپ های موفق تبدیل شده و حدود ده میلیون کاربر فعال را جذب نموده است.

کسب درآمد از Robinhood رابین هود

کسب درآمد پلتفرم رابین هود 

رابین هود، درآمد خود را به واسطه پرداخت هایی که در مسیر سفارش ها صورت می گیرد، کسب می نماید. به عبارتی با اجرای قوانینی که باعث جبران خسارات شده و یا سود حاصله از هدایت صحیح سفارش های کاربران، درآمد خود را بدست می آورد.

اما Robinhood از درآمدی که حاصل می شود، در راستای اعطای تخفیف به سرمایه گذاران حین معاملات استفاده می نماید. البته لازم به ذکر است که درآمدهای دریافتی رابین هود در مقایسه با هزینه های تخفیفی که برای مشتریان منظور می کند، بسیار بالاتر خواهد بود.

از سویی دیگر، این پلتفرم، بابت انجام معاملات، کمیسیونی را دریافت نمی نماید. سیاست گذاری های نوین رابین هود، باعث شده است که رقبای فعال در این حوزه، از این روش ها پیروی نمایند به گونه ای که بسیاری از کارگزاری ها، امروزه بدون دریافت کمیسیون فعالیت می کنند. 

البته این را هم باید افزود که رابین هود، بابت حق عضویت طلایی در این برنامه ، پنج دلار ماهانه از اعضای خود دریافت می دارد که بخشی از درآمد رابین هود را شکل می دهد.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد ارزی از سایت IGVault

شرایط انجام معامله در رابین هود 

اگر تصمیم دارید در پلتفرم رابین هود برای خود حسابی را ایجاد نمایید، لازم است که شرایط ذیل را احراز نمایید.

1-داشتن حداقل هجده سال الزامی است.

2-کاربران می بایست دارای شماره شناسایی معتبری باشند.

3-می بایست یک آدرس قانونی در ایالات آمریکا داشته باشند.

4- می بایست یا شهروند آمریکا باشند و یا ویزای آن کشور را داشته باشند.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد ارزی در سایت Graphicriver

لازم به ذکر است که کاربرانی که آمریکایی نیستند، قادر نیستند در این پلتفرم حساب افتتاح کنند که با استفاده از وی پی ان، می توان این موضوع را حل نموده و یا از طریق کارشناسان 20پیمنت در این پلتفرم افتتاح حساب نمود.

محدودیت هایی از سوی رابین هود برای تایید حساب در این برنامه وجود دارد که در کنار محدودیت منطقه جغرافیایی که تنها شامل کسانی می شود که در آمریکا ساکن هستند، برای کاربرانی که ارزش حساب آن ها تا بیست و پنج هزار دلار است، نیز محدودیت هایی منظور شده است. به طوری که اگر به عنوان مثال از پنج روز، چهار روز را معامله کنند، تا نود روز معاملات روزانه آن ها را محدود می نماید و تنها راه این است که حساب خود را به بیست و پنج هزار دلار افزایش دهند.

کسب درآمد از Robinhood رابین هود

خرید ارزهای دیجیتال در رابین هود 

کاربران در برنامه Robinhood می توانند معاملات ارزهای دیجیتال را به صورت شبانه روزی انجام دهند. البته باید متذکر شویم که رابین هود به کاربران اجازه برداشت یا واریز ارز از حساب را نمی دهد. این شرکت اعلام می دارد که کاربران خود مالک ارزهای دیجیتالی هستند که در حسابشان دارند و می توانند در هر زمان که تمایل دارند، اقدام به خرید و فروش آن نمایند.

این سیاست گذاری در رابین هود به دلیل آن است که بتواند از فعالیت های غیر قانونی، ممانعت به عمل آورد. از همین روست که کیف پولی در این حساب ایجاد نشده است. شاید بتوان گفت که با وجود محدودیت هایی که پلفترم رابین هود ایجاد نموده است، این برنامه برای کاربران مثمرثمر است که بخواهند در برابر نوسانات قیمت، به احتکار ارز دیجیتال اقدام نمایند. این برنامه شاید برای کسانی که می خواهند انتقال ارزهای دیجیتال خود را میان صرافی ها کنترل کرده و باعث تسهیل در تراکنش ها باشند.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد ارزی از سایت VIPKID

نحوه خرید ارز دیجیتال در رابین هود 

یکی از کارهای بسیار ساده و بدون دغدغه، خرید و فروش ارزهای دیجیتال در پلتفرم رابین هود و کسب درآمد از این برنامه می باشد. شما می توانید به آسانی از طریق گوشی همراه خود و با استفاده از برنامه iOS یا اندروید به رابین هود وارد شده و پس از انجام مراحل ذیل اقدام به معامله نمایید.

ابتدا بایستی به صفحه ای که در آن جزئیات ارز دیجیتال تعیین شده است مراجعه نمایید و گزینه trade را برگزینید. سسپ با انتخاب خرید، می توانید در قسمت راست صفحه در بالا، سفارش خود را انتخاب نمایید. سفارش مورد نظرتان را تایید کرده تا ثبت آن انجام شود.

حال برای فروش ارز دیجیتال نیز می بایست مطابق همین روند عمل نمایید. با این تفاوت که به جای انتخاب گزینه خرید، فروش را برگزینید. همچنین می توانید در کنار معاملات ارزهای دیجیتال، در رابین هود به اطلاعات این بازار نیز دسترسی داشته باشید. این پلتفرم از ارزهایی مانند بیت کوین گلد، مونرو و یا دش نیز پشتیبانی می نماید.

کسب درآمد از Robinhood رابین هود

کارمزد رابین هود برای ارزهای دیجیتال 

همان گونه که پیش از این اشاره شد، رابین هود، سرویس های خود را بدون کمیسیون اعلام کرده اما برخی از معاملات در این پلتفرم دارای هزینه می باشد. یکی از مواردی که بابت آن هزینه دریافت می نماید، اختلاف قیمت هایی است که در زمان خرید و فروش ایجاد می شود و از سود آن ها، رابین هود درآمد کسب می نماید.

این میزان از اختلاف قیمت، می تواند برای نقدینگی بازار حکم یک معیار سنجشی باشد. همچنین می تواند ارزیابی نماید که معامله گران، چگونه و با چه سرعتی می توانند ارزهای دیجیتال خود را نقد کرده و یا اقدام به خرید ارز نمایند. به طور معمول در ارزهای شناخته شده مانند بیت کوین، اختلاف قیمت ها بسیار کم بوده و در خصوص ارزهایی که کمتر شناخته شده اند، این اختلاف قیمت بیشتر به چشم می خورد.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد
avatar
3 سال قبل

با سلام بنده صفحه رابین هود رو بدون فیلتر شکن از ایران باز کردم شهروند آمریکا هستم الان صفحه منو رابین هود دو هفته هست که قفل کرده و هر چی ایمیل میزنم جواب نمیدن بنظر شما باید چیکار کنم

avatar

با سلام و عرض ادب ، اگر شماره آمریکا و اسکایپ دارید باهاشون تماس بگیرید. مثل حساب پی پال به تغییر آی پی حساس هست و چون با آی پی ایران وارد شدید مشکوک شدن و باید تماس یا مکاتبه کنید تا این مورد حل کنند. باتشکر