خرید دامنه از سایت Dynadot

خرید دامنه از سایت Dynadot

توسط : تیم محتوا
1,012

در صورتی که تصمیم دارید سایت خود را راه اندازی کنید، نیاز دارید و قصد خرید دامنه از سایت های خارجی را دارید، می توانید سایت Dynadot داینادات را انتخاب کنید. این یک پلتفرم برای خرید دامنه خارجی با اعتبار ICANN می باشد. در این جا مراحل خرید دامنه از سایت Dynadot را خواهیم گفت.

می توان گفت که نام سایت در فضای مجازی را دامین می نامند و کسب و کار شما را با نام دامنه ای که خرید می کنید، خواهند شناخت که با پیشوند www شروع شده و یا در انتهای آن com و org قرار می گیرد. برای خرید دامنه و محصولات مکمل از سایت داینا دات، از 20پیمنت یاری بگیرید.

خرید دامنه از سایت Dynadot

هدف سایت Dynadot 

شرکت Dynadot از جمله مجموعه هایی است که برای فروش دامنه مجوزهای لازم را دریافت نموده و از سال 2002 فعالیت خود را در کالیفرنیا آغاز نموده است. این شرکت در شهرهای پکن و شانگهای نیز دفاتری را ایجاد کرده است تا بازار خود را گسترش دهد. از همین روست که این سایت، دامنه را با قیمت های بسیار مناسبی در مقایسه با دیگر شرکت های هم رده خود ارائه می نماید.

سیاست گذاری این شرکت بر آن است که بتواند در تمامی دنیا، خدمات دامنه و هاست خود را با قیمت هایی مناسب ارائه نماید. جالب است بدانید که فعالیت های این شرکت تماما به صورت خودکار بوده و همین موضوع باعث پایین آمدن هزینه های دامنه در این سایت شده است. از طرفی پشتیبانی این سایت نیز در جهت رضایت بیشتر مشتریان در سطحی بالا ارائه می شود.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد از سایت Local Solo و Communo

امکانات داینا دات 

در سایت Dynadot به آسانی می توانید اقدام به خرید هاستینگ VPS و خرید دامنه نمایید. همچنین جهت دامین خریداری شده می توانید تاییدیه SSL را تهیه نمایید. در این سایت می توانید از قالب های سایت ساز آنلاین نیز استفاده نمایید.

خرید دامنه از سایت Dynadot

ویژگی های مثبت Dynadot

الف - ساده سازی فرآیند خرید

شرکت داینا دات، پلتفرم ثبت و خرید دامنه را آسان سازی کرده است. به طوری که از المان هایی که کاربران نیازی به آن ها در ثبت دامنه ندارند، استفاده نشده است. در حقیقت عملکرد و قابلیت بهره گیری در رابط داینا دات ایجاد شده است تا کاربران را به خوبی راهنمایی نماید.

در کنار فروش دامین در این سایت، محصولاتی مانند هاستینگ نیز به فروش می رسد که در عملکرد اصلی سایت، در جهت ثبت نام دامنه تاثیری نخواهد داشت و افزایش قیمتی را منجر نخواهد شد.

ب – شفاف سازی قیمت ها 

در سایت Dynadot تمامی قیمت ها با شفافیت کامل ارائه شده است. به محض ورود به این سایت می توانید هزینه های دامنه هایی مانند.com را مشاهده کنید. این سایت برای خرید های اول و تمدیدهای بعدی، شرایط خاص و قیمت های مناسبی را منظور کرده است.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد از سایت SEOClerk سئو کلرک

ج - محصولات مکمل در سایت داینا دات 

نکته ای که باید در این جا مطرح کنیم، این است که برای کامل شدن یک وب سایت، تنها دامنه کافی نیست. دامنه در حقیقت آدرس اینترنتی شما خواهد بود. این نام به شما کمک خواهد کرد تا کاربران در زمان جستجو در موتورهای مرورگر، بتوانند با این نام و آدرس، به سادگی شما را بیابند. 

اما برای راه اندازی سایت، لازم است که یک میزبان سایت نیز فراهم کنید. در این سایت می توانید تمامی محصولات مکمل را مشاهده نمایید. به آسانی می توانید در Dynadot مکمل هایی مانند هاستینگ، ایمیل و سایت ساز خود را تهیه کنید. این پلتفرم امکان ایجاد تمامی این موارد را برای کاربران خود فراهم نموده است.

باید متذکر شویم که در سایت Dynadot برای محصولات مکمل محدودیت هایی وجود دارد. در این سایت از میزبان VPS به همراه سایت ساز و نرم افزار open-surce استفاده می شود. این مهم است که توانایی مدیریت منابع سرور را کسب نمایید.

داینا دات، در جهت ایجاد فضای مناسب برای تهیه دامنه، هاست، ایمیل و ساخت سایت، خدمات مناسبی را در سایت خود ارائه می دهد. اما این شرکت بیش از آن که به راحتی این فرآیندها توجه کند، آن را با رویکردی مهندسی ایجاد کرده است تا بتواند بهترین عملکرد را ارائه نماید. این نکته ای است که هنگام خرید از این سایت باید در نظر داشته باشید.

خرید دامنه از سایت Dynadot

روش خرید از داینا دات 

جهت خرید دامنه از این سایت، می توانید به آدرس سایت Dynadot وارد شده و نام دامنه ای را که انتخاب نموده اید را جستجو کنید. در این مرحله نام دامنه ای که ثبت کرده اید را با پسوندهایی مانند  org,com,net مشاهده خواهید کرد. همچنین می توانید پسوندهای دیگری را نیز مشاهده کنید که کمتر شناخته شده اند و دارای قیمت ارزان تری هستند.

در صورتی که این دامنه پیش از شما خرید شده باشند، به شما گزینه هایی را نشان خواهد داد. ابتدا شما را به سمت سایتی که با این دامنه وجود دارد، هدایت می کند که ممکن است هنوز فعال نشده باشد. سپس سایت داینا دات کام، اطلاعاتی از صاحب دامنه، مشخصات تماس و زمان خرید را نمایش خواهد داد که این امکان وجود دارد که از صاحب سایت، دامنه را خرید نمایید. 

در برابر برخی از دامنه ها گزینه ای به نام reserved خواهید دید که نشان از آن دارد که این دامنه در مالکیت کسی نبوده اما به فروش هم نخواهد رفت. در صورتی که دامنه و سایت امکان خرید داشته باشد، می توانید روی گزینه Add کلیک کرده و برای خرید آن اقدام نمایید.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد از Robinhood رابین هود

با اضافه کردن دامنه به سبد خرید، گزینه Website Builder برای شما فعال خواهد شد، که می توانید مراحل خرید را انجام دهید. این گزینه دارای امکاناتی ساده است تا سایت را به صورت آنلاین راه اندازی نمایید. در صورتی که یک سایت یک صفحه ای نیاز داشته باشید، می توانید آن را بدون پرداخت هزینه تهیه کنید. اما برای سایتی مناسب و دسترسی های مناسب تر، لازم است که هزینه آن را پرداخت نمایید.

در نهایت لازم است که هزینه خرید دامنه از سایت Dynadot به صورت ارزی پرداخت نمایید. در صورتی که حساب ارزی ندارید، می توانید از خدمات 20پیمنت بهره بگیرید و خرید دامنه و پردخت هزینه های آن را با کمک کارشناسان 20پیمنت به آسانی و در کوتاه ترین زمان انجام دهید.

برچسـب هـا : سایر ، سایت Dynadot ، Dynadot
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد